abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221320033
Ik heb 2 muggenbulten op mijn bil. Pannetje 6 hier nu en zo maar een jankstory op gaan nemen.
pi_221320036
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef poohenzo het volgende:
Waarom moet L eigenlijk een helm op en J niet ?
Ik heb J volgens mij nog nooit met een helm op gezien?
Maar nooit te oud om dat in te stellen. Al vraag ik me af hoe zo’n te losse, scheefzittende helm helpt bij een val.
pi_221320040
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 08:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.

Ik ga nu wel uit van een positieve, actieve dag bij haar. Maar ze had nu vast weer last van muggen, of haar grote teen.
Ik verwacht juist geen actieve dag. Het was een dag rustig dus kon ze eindelijk in de tuin zitten.
pi_221320050
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
En ergens maakt het toch niet uit of het haar wel of niet is? We mogen hier zeggen wat we willen. Feit is dat er sowieso één kind is zonder zwemdiploma en omdat zij dat plaatst, mogen wij er iets van zeggen. Ik vind het hier soms echt irritant dat bepaalde users heel fel worden als er iets gezegd wordt over hun favo flu. Laat ieder z’n mening hebben!

En weer door. Door met de 100 buikgriepstorys van AM.
Het zal wat zijn hè, als haar reisje niet doorgaat.
pi_221320052
Lot heeft wel een leuke jurk aan vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')