abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221320055
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221320070
AM bekijkt de weersvoorspelling voor over een week en zegt ‘hier vertrekken we’ (voor de motorrit).
‘We vertrekken dus in de regen’

Heeft ze ooit wel eens een dat aangeklikt in die app? Als er ‘s avonds om 11 uur 3 druppels vallen en voor de rest is het droog, dan is er toch 70% (ofzo) kans op regen.

Gewoon maar afwachten.
pi_221320072
Het is gewoon onverantwoord zulke jonge kinderen in een bootje. Water is best groots en kan wel niet diep zijn, ze kunnen er prima in verdrinken. Onder bootje terecht komen, paniek. Tamara gelijk weer te reageren op haar Instagram dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen. Nou echt niet dat mijn jonge kinderen daar alleen gaan varen in een opblaasboot. Geen slimme aktie.
pi_221320096
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verwacht juist geen actieve dag. Het was een dag rustig dus kon ze eindelijk in de tuin zitten.
Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.
pi_221320109
Waarom fietst AM op de bakfiets, ze hebben ook een gewone fiets.. bedoel dan heeft ze mogelijk nog iets meer grip op de kleine slingerfiets.
Hier een net 5 jarige, die fietst op een gewone maat fiets, en dat gaat top. Pakt ie de kleine van zn broertje, dan is het een Look a like L.
pi_221320113
Ik zal even kort iets toelichten
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Deze berichten gingen echt veel te ver en ik heb daar echt last van gehad.
Ik heb mijn naam veranderd en reageer bijna niet meer onder reacties van mcw.
Nu volg ik Tamara al langere tijd, en word ik nu daar weer op afgerekend.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Dit forum mag en kan niet gebruikt worden om pestegedrag toe te staan.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
pi_221320121
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:12 schreef Beppie12345 het volgende:
Het is gewoon onverantwoord zulke jonge kinderen in een bootje. Water is best groots en kan wel niet diep zijn, ze kunnen er prima in verdrinken. Onder bootje terecht komen, paniek. Tamara gelijk weer te reageren op haar Instagram dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen. Nou echt niet dat mijn jonge kinderen daar alleen gaan varen in een opblaasboot. Geen slimme aktie.
Alleen Tamara zegt dat altijd, ik hoef geen verantwoording af te leggen, maar ondertussen deelt ze alles in hun leven.. zal een eng mannetje zien dat twee kleine jochies alleen varen en denkt hmmm. Heb ik ook met het fietsen van Link naar de boerderij. Of die jongens in hun blote borst eten. Kan je weinig volgers hebben en een gesloten profiel. 2200 mensen die wat weten over je leven noem ik niet weinig.
Maar wel altijd kritisch op AM, of zeggen ja die is nu op vakantie dus ik ben de Sjaak.
Tamara lokt gewoon ook dingen bewust uit.

Maar ja het is Tamara hè, denk als we zouden zeggen zit ze weer met haar wijntje dat het nog goedgekeurd wordt maar OH weee als het een ander is.

Snap dat je blinde vlekken hebt voor sommige, maar er is een dame hier weggegaan omdat MW als lievelings flu flu echt niet kon
pi_221320195
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Het zal wat zijn hè, als haar reisje niet doorgaat.
Het zou me niks verbazen dat ze die buikgriep nog even overdrijft, puur voor content en engagement. Niet omdat J. echt nog zo ziek zou zijn 🤥
pi_221320381
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef poohenzo het volgende:
Waarom moet Lot eigenlijk een helm op en Jet niet ?
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.
pi_221320434
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Dus sorry dat je dit moet meemaken.
pi_221320482
Ik vraag me dan wel af hoe dat gaat bij Michelle en Tim in die auto op weg naar... Parijs? Of waar waren ze origineel naartoe onderweg?
Michelle komt er dan dus in de auto achter dat haar zogenaamde "allerbeste vriendin, net zoals Tim al 20 jaar is!" onderweg is naar Zuid Frankrijk. Ze zijn zulke fantastisch goede vrienden dat Michelle dus niet wist dat haar allerbeste vriendin op vakantie ging... En dan gaat Michelle lekker manisch die hele route omgooien om maar een avondje met haar bff op de camping te zitten en een mooie post te maken voor insta. En Tim die zit daar dan naast haar in de auto en zegt,; oke... Wat een slappe lul.
Hij weet natuurlijk hoe het is om 20 jaar de allerbeste, allerliefste vriend te zijn van Michelle..
pi_221320497
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:35 schreef Lostit het volgende:

[..]
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.
Nou, dan had ze een helm moeten kopen die de juiste maat is en niet 1 die meer schade toe kan brengen dan tegen zal houden als ze goed op haar hoofd zou klappen.
pi_221320500
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
pi_221320515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik vind het echt heel erg dat je dit moest meemaken, en dat het zo erg is dat mensen je gaan achterhalen wie je bent etc!
De dames die dit gedaan hebben schaam je diep! Echt bah!!
pi_221320519
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
Ja, die zag ik ook ja, is al helemaal aan het doorzakken. Maar dit soort kasten/ planken moet je ook niet volstouwen met zware boeken. Hij stort vanzelf in elkaar. Enorm veilig met M. eronder.
pi_221320529
quote:

[..]
Die plank hè, zit zo in me irritatie zone 😂😂😂
Hoe kan je daar tegenaan kijken de hele dag, dan ben je echt lui denkend hoor
pi_221320530
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Dus sorry dat je dit moet meemaken.
Ik ben dit bericht met je eens, precies zoals ik mezelf ook hierover voel.

Het was overigens wel duidelijk hoor, maar ik vond het ook niet nodig om het daarover te hebben. Lekker boeiend of iemand eerst Pietje heet en daarna verder gaat onder Klaasje.
pi_221320534
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.
pi_221320544
Wat ziet Debbie er slecht uit op die hello fresh story 😱 die haren, haar huid
pi_221320553
L wel een helm en J niet? My 2 cents: een ongeluk zit per definitie in een klein hoekje, maar de kans dat één van beide een keer valt door eigen rijstijl is wel 100% L.
En dat is de schuld van die hork AM, die star vol blijft houden dat al haar kinderen op playmobielfietsjes moeten leren fietsen, ivm motoriek en zelfvertrouwen. Dat ze bij beide argumenten de plank volledig misslaat, wil er bij deze rigide vrouw niet in.
pi_221320559
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
pi_221320560
quote:

[..]
Ik vraag me ook af of ze de kasten (niet alleen die) aan de muur hebben bevestigd, of dat binkie hem een dezer dagen omtrekt als hij zich op wil trekken om te gaan staan.
pi_221320563
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Flipperkast_007 op 13-07-2026 10:02:05 (laat maar) ]
pi_221320573
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
Dit is precies wat ze wil.
pi_221320622
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja daar zou ik ook een error van krijgen
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: