abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221321071
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een armoe als je AI je persoonlijke kaartjes laat schrijven voor je eigen kinderen.

Al zou het alleen al zijn: Lieve Lou, geniet van je weekje en ik mis je kontenknijpen nu al. Tot gauw. Kuskus demammavan.
Als je zo vergroeid zit aan je telefoon en social media etc.. en overal een hulpje bij nodig hebt, dan lukt zelf nadenken en een kaart schrijven aan je eigen kinderen vanzelf niet meer.
pi_221321072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:36 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Werkelijk? Die vakantie van Judith lijkt mij echt de hel 🤣
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
Ja hoor, hier ook. Maar als alleenstaande moeder is het denk ik wel anders. Ik kan 's avonds bellen met de andere ouder. Zij heeft weinig contact met andere volwassenen. Mijn ervaring op een camping is wel dat het vooral stellen zijn, ook in onderling contact.

Ik had onlangs die ervaring om als alleengaande een midweekje ergens te zitten. En ik kan echt prima op mezelf zijn, maar als ik me dan voorstel dat je altijd op jezelf bent, dan is zo'n weekje met ook contact met anderen best een fijne afwisseling.
pi_221321076
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Ooit was er op tlc een programma dat er een 6 ling werd geboren en ik kom ze nu wel eens tegen op social media maar die kinderen (3 jongens /3 meiden) hebben ook altijd dezelfde kleren aan. De jongens dezelfde en de meiden net zo vaak ook nog passend bijelkaar. Dat zijn ook geen 6 kinderen maar een 6ling net zoals S en S niet S en S zijn maar “de tweeling”.
pi_221321081
Zo en nu ga ik mijn gezicht maar eens laten zien bij mijn webshop
pi_221321083
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:39 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂
pi_221321086
Dat iemand die bestseller auteur is, AI gebruikt om kaartjes voor haar kinderen te schrijven…
pi_221321103
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:37 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erin
Zaterdag staat ze die 2 meiden enorm af te zeiken en voor L te zetten en nu loopt ze er zelf in? En hoe moet dat nu, helemaal geen reclame voor haar spijkerbroeken winkel? Dan had ze ook niet met de meiden naar de mannenafdeling gehoeven en ze zo te kakken hoeven zetten als ze ze gewoon daar hadden kunnen krijgen, bijzonder weer.
pi_221321123
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣
pi_221321127
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
Vind het eigenlijk vooral bizar dat ze nu doet alsof alles een stuk beter gaat... maar ze heeft er in al die jaren nog niet zo slecht uit gezien 🫪 dus eindelijk de gewenste look..
pi_221321135
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:51 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣
Nee joh. AM overdrijft graag. Jim is ongetwijfeld donderdag ineens helemaal opgeknapt.
pi_221321143
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Mijn kinderen regelen dit soort dingen 100% zelf sinds ze ong.14 zijn... heftig dat Jim het nog niet kan
pi_221321147
quote:

[..]
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
pi_221321150
Debbie; heel verrassend idd dat jouw gezin genoeg heeft aan één portie Hello Fresh en dat er zoveel overblijft dat je het kan invriezen.

Je zit aan de monjourno spuiten!! Jij eet niet Debbie!! Succes straks als je niet meer gesponsord wordt en de kilo's er weer aan vliegen.
pi_221321151
Samenwerking met de stone ook opgehouden? Ze is wel een hoop samenwerkingen kwijt.
pi_221321156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Uhuh, gekocht op de mannenafdeling
pi_221321161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:01 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
Ja zo snap ik het ook . Het is niets voor mij maar ik snap helemaal dat het ook lekker relaxed kan zijn.
pi_221321162
quote:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
1 bevalling = 1 kaartje
pi_221321172
Dat Debbie een rare humor van een 8 jarige heeft is ook weer duidelijk 🤦‍♂️ hahaha dumplings haha kanker haha humor hoor 👍
pi_221321217
quote:
Oh dit is toch echt heel triest. Bah
pi_221321220
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Samenwerking met de stone ook opgehouden? Ze is wel een hoop samenwerkingen kwijt.
Oh ja? Zou het? Ja dan had ze natuurlijk daar geshopt. Jeetje ze zal wel balen!
pi_221321223
quote:
Ik snap daar echt niks van. Het zijn toch twee kinderen. Twee individuen... Behalve bij de familie G.
pi_221321309
Judith ook weer lekker bezig... wiebelige fiets maar wel blijven filmen... stuk omhoog wandelen omdat je jezelf wilt bewijzen ofzo.. straks weer hart problemen en 2 weken bij komen 👍

Verder haar vakantie is niets voor mij.. maar dat geeft niets! Mijn vakantie zal ook voor een aantal niets zijn 🤷 en 2 weken aan een zwembad liggen is ook niets voor mij... dus tja ieder zijn ding toch? Ik en man hebben zelfs een andere vakantie ideaal 😂 zo wilt hij het liefst van a naar b lopen met een grote rugzak.. ik hou meer van city trips .. en ik hou echt niet van bivak wandelen en hij echt niet van city trips 👍 (gezin vakantie doen we iets wat we wel allemaal leuk vinden)
pi_221321399
quote:

[..]
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.
pi_221321555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.
Kamperen is geen must he, ook niet met kinderen.
Wij hebben, afgezien van ooit twee nachtjes, nooit met de kinderen gekampeerd. En ze zijn niks tekort gekomen.
pi_221321587
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?

Ehhhh....
Ik mag toch hopen dat hij met die buikgriep toch wel stromend water heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')