Als je zo vergroeid zit aan je telefoon en social media etc.. en overal een hulpje bij nodig hebt, dan lukt zelf nadenken en een kaart schrijven aan je eigen kinderen vanzelf niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een armoe als je AI je persoonlijke kaartjes laat schrijven voor je eigen kinderen.
Al zou het alleen al zijn: Lieve Lou, geniet van je weekje en ik mis je kontenknijpen nu al. Tot gauw. Kuskus demammavan.
Ja hoor, hier ook. Maar als alleenstaande moeder is het denk ik wel anders. Ik kan 's avonds bellen met de andere ouder. Zij heeft weinig contact met andere volwassenen. Mijn ervaring op een camping is wel dat het vooral stellen zijn, ook in onderling contact.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:36 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Werkelijk? Die vakantie van Judith lijkt mij echt de hel 🤣
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
Ooit was er op tlc een programma dat er een 6 ling werd geboren en ik kom ze nu wel eens tegen op social media maar die kinderen (3 jongens /3 meiden) hebben ook altijd dezelfde kleren aan. De jongens dezelfde en de meiden net zo vaak ook nog passend bijelkaar. Dat zijn ook geen 6 kinderen maar een 6ling net zoals S en S niet S en S zijn maar “de tweeling”.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂quote:Op maandag 13 juli 2026 10:39 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!
Zaterdag staat ze die 2 meiden enorm af te zeiken en voor L te zetten en nu loopt ze er zelf in? En hoe moet dat nu, helemaal geen reclame voor haar spijkerbroeken winkel? Dan had ze ook niet met de meiden naar de mannenafdeling gehoeven en ze zo te kakken hoeven zetten als ze ze gewoon daar hadden kunnen krijgen, bijzonder weer.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:37 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erin
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣quote:Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂
Vind het eigenlijk vooral bizar dat ze nu doet alsof alles een stuk beter gaat... maar ze heeft er in al die jaren nog niet zo slecht uit gezien dus eindelijk de gewenste look..quote:Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn.
Nee joh. AM overdrijft graag. Jim is ongetwijfeld donderdag ineens helemaal opgeknapt.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:51 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣
Mijn kinderen regelen dit soort dingen 100% zelf sinds ze ong.14 zijn... heftig dat Jim het nog niet kanquote:Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:36 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
Uhuh, gekocht op de mannenafdelingquote:Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Ja zo snap ik het ook . Het is niets voor mij maar ik snap helemaal dat het ook lekker relaxed kan zijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:01 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.
Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
1 bevalling = 1 kaartjequote:Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Oh dit is toch echt heel triest. Bahquote:Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Oh ja? Zou het? Ja dan had ze natuurlijk daar geshopt. Jeetje ze zal wel balen!quote:Op maandag 13 juli 2026 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Samenwerking met de stone ook opgehouden? Ze is wel een hoop samenwerkingen kwijt.
Ik snap daar echt niks van. Het zijn toch twee kinderen. Twee individuen... Behalve bij de familie G.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:36 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Kamperen is geen must he, ook niet met kinderen.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.
Ik mag toch hopen dat hij met die buikgriep toch wel stromend water heeftquote:Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?
Ehhhh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |