abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221322270
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:52 schreef brilduiker1973 het volgende:
Iets zegt me dat de chinees wel iets te maken heeft die buikgriep.
Als dat eten eerst uren heeft rondgestaan op een tafel en dan niet goed gekoeld is bewaard dan is het geen buikgriep maar een voedselvergiftiging. Nu kun je daar wel echt heel ziek van zijn, ik ben er ooit mee in een Indiaas ziekenhuis beland… geen aanrader overigens .
pi_221322292
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het is allemaal heel gecompliceerd en naast en scheef tussenschot heeft hij nog meer aanlegfouten. En daar komt de KNO arts nu pas mee, na het platlopen van het ziekenhuis al jaren met haar 'KNO kind'? Ik geloof er niet zoveel van, ze heeft weer lekker haar tijd besteed met haar bestie Chat. Een scheef tussenschot is niet echt een moeilijk iets om te opereren. En de rest doet ze nu bewust vaag over, je moet iets verzinnen he voor de aandacht.
Ik heb zelf een hele erge breuk in me neus gehad, waarbij ook me jukbeen een breuk had en me kaak. Zelfs mijn neus is gered en geloof me die was er erg aan toe, oké was niet “aangeboren” maar lijkt me stug als je elke dag bij de KNO komt ze net nu pas zien, denk gewoon dat hij geen operatie krijgt en DBM het erger maakt dan het is. Omdat ze haar zin niet gekregen heeft! Elke ouder zou blij zijn geen operatie voor je kind, DBM vind het jammer want geen uitje
pi_221322298
Ik wilde het net zeggen: van niet-gekoeld eten krijg je geen buikgriep, maar een voedselvergiftiging. Kan me wel niet goed voorstellen dat je eten meegeeft met iemand die geen elektriciteit heeft, dus geen koelkast of microgolfoven.

En hoelang duurt een voedselvergiftiging? Normaal gezien ben je daar toch vrij snel vanaf, niet? Ik dacht eerder een dag, hooguit drie dagen... Misschien toch iets anders dan. Alsnog de griep, ergens anders opgepikt? (Ik las ergens dat André Hazes ook buikgriep had...).
  Moderator / Colorchick maandag 13 juli 2026 @ 13:05:56 #129
382129 crew  Donna
pi_221322309
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:03 schreef MonaB het volgende:
Ik wilde het net zeggen: van niet-gekoeld eten krijg je geen buikgriep, maar een voedselvergiftiging. Kan me wel niet goed voorstellen dat je eten meegeeft met iemand die geen elektriciteit heeft, dus geen koelkast of microgolfoven.

En hoelang duurt een voedselvergiftiging? Normaal gezien ben je daar toch vrij snel vanaf, niet? Ik dacht eerder een dag, hooguit drie dagen... Misschien toch iets anders dan. Alsnog de griep, ergens anders opgepikt? (Ik las ergens dat André Hazes ook buikgriep had...).
Of hij is bij dezelfde Chinees geweest. :P
pi_221322326
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Of hij is bij dezelfde Chinees geweest. :P
😂😂😂😂😂😂

Volgens mij heerst er buikgriep, maar ik heb door de hitte ook meer last van me buik. Maar lig niet al 4 dagen op bed 😂

En de huisarts bellen? Misschien medische verklaring om de reis af te zeggen?

Geertsen lossen het toch op met cola? Als het een hele heftige was geweest had Jimmie boy hem wel doorgegeven met zijn dagelijkse bezoekjes aan de rest!
pi_221322328
Combinatie van voedselvergiftiging en buikgriep kan ook
pi_221322346
quote:

[..]
Het is allemaal heel gecompliceerd en naast en scheef tussenschot heeft hij nog meer aanlegfouten. En daar komt de KNO arts nu pas mee, na het platlopen van het ziekenhuis al jaren met haar 'KNO kind'? Ik geloof er niet zoveel van, ze heeft weer lekker haar tijd besteed met haar bestie Chat. Een scheef tussenschot is niet echt een moeilijk iets om te opereren. En de rest doet ze nu bewust vaag over, je moet iets verzinnen he voor de aandacht.
Dit dus allemaal! Scheef neusschot word al snel gezien.. ken genoeg mensen die dit hebben en als ze er last van hebben is het een simpele ingreep 🤦‍♂️ dus nu is naast zijn darmen ook zijn kno regio verkeerd aangelegd... gelooft ze zichzelf nog?
En dat je gewoon een heel plan had hoe de operatie zou lopen en hoe de recoverie zou gaan en teleurgesteld bent dat dit feestje niet door kan gaan 🤦‍♂️ heeft nu nog iemand bewijs nodig dat deze vrouw echt ziek is?? Ik vind haar doodeng voor die arme kinderen! Hoop echt dat ze ook daarin extreem liegt en overdrijft en dat flip helemaal niet naar het ziekenhuis is geweest
pi_221322360
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus allemaal! Scheef neusschot word al snel gezien.. ken genoeg mensen die dit hebben en als ze er last van hebben is het een simpele ingreep 🤦‍♂️ dus nu is naast zijn darmen ook zijn kno regio verkeerd aangelegd... gelooft ze zichzelf nog?
En dat je gewoon een heel plan had hoe de operatie zou lopen en hoe de recoverie zou gaan en teleurgesteld bent dat dit feestje niet door kan gaan 🤦‍♂️ heeft nu nog iemand bewijs nodig dat deze vrouw echt ziek is?? Ik vind haar doodeng voor die arme kinderen! Hoop echt dat ze ook daarin extreem liegt en overdrijft en dat flip helemaal niet naar het ziekenhuis is geweest
Nee helemaal eens, DBM is een zieke vrouw, ziek in haar hoofd dat staat vast! En dan wilt ze dat iedereen maar lief voor haar is. Knettergek die moet van de socials af echt
pi_221322403
Ok, bij DBM is uiteraard weer alles heel erg gecompliceerd...

Volgens mij is ze teleurgesteld dat vriendje niet geopereerd hoeft te worden. Overigens hoeven ook niet alle 'afwijkingen' altijd geopereerd te worden, of is het gewoon een 'variatie' op het normale. En dat is het gevaar van 'zoeken' naar iets, als je je constant laat onderzoeken door artsen, dan wordt er altijd wel iets gevonden..en dat vinden mensen zoals DBM dan natuurlijk maar wat interessant...want dan is er 'iets', maar datgene hoeft niet altijd perse behandeld te worden, en is vaak een toevalsbevinding..
pi_221322407
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee helemaal eens, DBM is een zieke vrouw, ziek in haar hoofd dat staat vast! En dan wilt ze dat iedereen maar lief voor haar is. Knettergek die moet van de socials af echt
Helaas is voor dit soort moeders niet alleen socials het probleem..
Ik ben ook bang dat ze met haar "en door" bedoelt verder zoeken naar iemand die wel het mes erin wilt zetten 🙇‍♂️
Haar man is nu ook thuis op maandag 🤔 dan gaat het sparen voor Disney de tattoo natuurlijk ook minder snel
pi_221322435
quote:

[..]
Een scheef neustussenschot wordt over het algemeen pas geopereerd als je niet meer groeit.
pi_221322443
Och, uiteraard kan het nooit eens meevallen, maar is het altijd 'gecompliceerd'.

En doorrrrr!
pi_221322452
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Helaas is voor dit soort moeders niet alleen socials het probleem..
Ik ben ook bang dat ze met haar "en door" bedoelt verder zoeken naar iemand die wel het mes erin wilt zetten 🙇‍♂️
Haar man is nu ook thuis op maandag 🤔 dan gaat het sparen voor Disney de tattoo natuurlijk ook minder snel
Mag hopen dat die arme man lekker vakantie heeft, al moet hij een tweede schuur plaatsten want dan kan ze een tweede koelkast neerzetten. Voor iemand die zoveel boodschappen doet heeft ze een lege koelkast. Lekker al die toetjes voor je darmen, ze zal vandaag nog wel een paar keer gaan janken dat haar operatie niet doorgaat.

Denk ook doordat zij echt 0 sociale contacten heeft in het echte leven niemand haar terugfluit. Eng mens is het. Die gaat 100x een second opinion doen totdat flip flap floep op de OK ligt!
pi_221322591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mag hopen dat die arme man lekker vakantie heeft, al moet hij een tweede schuur plaatsten want dan kan ze een tweede koelkast neerzetten. Voor iemand die zoveel boodschappen doet heeft ze een lege koelkast. Lekker al die toetjes voor je darmen, ze zal vandaag nog wel een paar keer gaan janken dat haar operatie niet doorgaat.

Denk ook doordat zij echt 0 sociale contacten heeft in het echte leven niemand haar terugfluit. Eng mens is het. Die gaat 100x een second opinion doen totdat flip flap floep op de OK ligt!
Ja, hij heeft vakantie, sinds vrijdag.
En ze heeft nu tijd om het huis aan kant te maken, want dat is niet gebeurt omdat ze zich zolang niet goed voelde? Huh, ik zie haar niks anders doen dan wassen en het huis opruimen.
pi_221322612
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Een scheef neustussenschot wordt over het algemeen pas geopereerd als je niet meer groeit.
Ah, daarom is ze zo teleurgesteld, geen operatie voor Flip dan voorlopig.
pi_221322700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:09 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
😂😂😂😂😂😂

Volgens mij heerst er buikgriep, maar ik heb door de hitte ook meer last van me buik. Maar lig niet al 4 dagen op bed 😂

En de huisarts bellen? Misschien medische verklaring om de reis af te zeggen?
Een huisarts geeft geen medische verklaring en zal niet aangeven dat je niet geschikt bent om te reizen en dus wil annuleren.

Je annuleert zo nog de reis en stuurt de annulering op naar je annuleringsverzekering. Zij kunnen zo nodig, met een schriftelijke verklaring van jou, medische gegevens opvragen bij een onafhankelijk arts.
Maar Jim is waarschijnlijk niet op het spreekuur geweest, hoogstens is er gebeld.

Dan mag je verzekering het verder uitzoeken.

Alleen door een onafhankelijke arts

Een geneeskundige verklaring mag alleen worden afgegeven door een onafhankelijke arts. Deze arts kan een onafhankelijke beoordeling maken van de situatie. In veel gevallen is het verstandig de patiënt te verwijzen naar een arts die de criteria kent voor het toewijzen van de desbetreffende voorziening. Als dat nodig is, kan die arts, met de toestemming van de patiënt, extra informatie bij jou opvragen bij en/of andere behandelend artsen.
pi_221322711
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:50 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, hij heeft vakantie, sinds vrijdag.
En ze heeft nu tijd om het huis aan kant te maken, want dat is niet gebeurt omdat ze zich zolang niet goed voelde? Huh, ik zie haar niks anders doen dan wassen en het huis opruimen.
Op insta is alles mooier 🫶🏼
pi_221322721
En bijgelezen.

Een jorts dragen als 50 plusser. Auw.

AM en Jim zullen zeker gaan en hebben nu een fantastisch excuus als blijkt dat ze te weinig ervaren zijn voor deze reis. Slkm gedaan.
pi_221322769
Ik weet niet wie het vroeg. Maar ik kende Juud toen niet als Instagrammer. Ik zie wel dat mijn kind in een oud filmpje van haar voorkomt. Ze vraagt het niet. Organisatie komt wel vragen of je kind op de socials mag. Die van mij mochten alleen onherkenbaar.
pi_221322835
Jim is heus wel beter vrijdag. AM maakt graag dingen spannender dan ze zijn.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221322917
De soort vakantie van Juud en Bob trekt mij totaal niet ( naast de oerlelijke camping) . Ik hou niet van dit soort activiteiten met onbekende volwassenen. En nergens aan meedoen lijkt me dan ook weer niet de bedoeling bij dit soort concepten.

Wanneer je houdt van zo'n type vakantie is het natuurlijk top.
pi_221322979
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De soort vakantie van Juud en Bob trekt mij totaal niet ( naast de oerlelijke camping) . Ik hou niet van dit soort activiteiten met onbekende volwassenen. En nergens aan meedoen lijkt me dan ook weer niet de bedoeling bij dit soort concepten.

Wanneer je houdt van zo'n type vakantie is het natuurlijk top.
Judith kan geen sociale contacten behouden, maar op deze manier heeft ze die toch kortstondig, denk dat dat voor haar prima is.
Voor de kinderen is zo'n vakantie denk ik wel leuk, maar die camping waar ze nu zit in zo'n rijtjestent echt de horror voor mij.
pi_221322983
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:16 schreef Missinglink24 het volgende:
Jim is heus wel beter vrijdag. AM maakt graag dingen spannender dan ze zijn.
Dit. Ze gaan die reis echt niet afzeggen. Niet omdat Jim nog ziek zou zijn en niet omdat AM niet zou durven.
pi_221322987
Als Jim 4dagen ongekende chinees heeft gegeten kan je er ff last van hebben. Maar als hij 1x ongekoelde chinees heeft gegeten dan loop je misschien 2x leeg en dan ben je er wel vanaf.
Of hij heeft een buikvirus, daar ben je over het algemeen met een week wel vanaf. Of de Geertsen hebben het grote duimen syndroom en t valt allemaal wel mee.
pi_221323006
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Reisverzekering’ stond vanochtend ook in de agenda. Misschien gaat ze vragen of broekhoest ook onder de voorwaarden valt.
Maar een reisverzekering is iets anders dan een annuleringsverzekering mochten ze niet gaan daardoor.
Dat zou onze plangoeroe toch moeten weten lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')