abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221325874
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja gezien het huis, erg mooi. Maar bedoel ook op het gebied van vriendschap en familie. Had 2 vlogs gekeken en zag daar altijd dat ze altijd veel mensen over de vloer hebben, ze is gelukkig met de nieuwe liefde en kinderen hebben ook een fijn leven waar veel wordt ondernomen. Ik vind dat wel rijkdom hoor! Ik zou het geweldig vinden als ik zo’n grote tuin en huis zou hebben om tientallen tegelijk uit te nodigen. :P
Het oogt allemaal leuk maar ontzettend nep. Daarom vind het pure armoede.
pi_221325896
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:46 schreef AmbtenaarRO het volgende:

[..]
Laatste keer was zomer 2024 op Mallorca. Daarna nog Dubai in winter 2025 en daarna klapte alles in de zomer van 2025, dusja inderdaad 2 jaar later pas weer O-)
Dus hoop ik dat zij en Koen en alle kinderen even genieten van gewoon lekker wat op het strand en het park aanrommelen. Geen tranen, geen moeder die je op moet tillen, geen puber moeten zijn terwijl je pas tien bent, geen modeshow, geen douche- en badfoto's. Gewoon even vakantie mogen houden en jezelf mogen zijn.
pi_221325922
En wie houdt alles bij op die boerderij bij nu MCW er weer niet is?
Pa en ma Walk zijn op Mallorca.
Onkruid en gras groeit in deze tijd als een tierelier, de katten zijn er...
Spullen in koelkast bederven als je steeds weg bent...

Ik snap werkelijk niet dat als je zo mooi woont en 'stapelverliefd' bent, je je niet samen kunt vermaken
en als maar op de vlucht moet als een soort Bonnie and Clyde.
pi_221325954
Sanneke heeft haar insta op privé gezet😭
Die melding krijg ik bij Mollygram.
pi_221325957
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het oogt allemaal leuk maar ontzettend nep. Daarom vind het pure armoede.
Inderdaad, ze is zo gelukkig dat ze de hele tijd maximaal moet janken.
Dat insta- leventje is gebakken lucht.
pi_221325959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:50 schreef lila01 het volgende:

Ik snap werkelijk niet dat als je zo mooi woont en 'stapelverliefd' bent, je je niet samen kunt vermaken
De lieve buurman, Maudje, de huishoudster en de tuinman? Het niet kunnen genieten van je plek dat als thuis zou moeten voelen, maar alsmaar 'on the run' te zijn, maakt dat al haar verhalen en posts een nepvertoning neigt te worden (als het dat al niet is...)
pi_221325964
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dus hoop ik dat zij en Koen en alle kinderen even genieten van gewoon lekker wat op het strand en het park aanrommelen. Geen tranen, geen moeder die je op moet tillen, geen puber moeten zijn terwijl je pas tien bent, geen modeshow, geen douche- en badfoto's. Gewoon even vakantie mogen houden en jezelf mogen zijn.
100% agree, no notes
pi_221325969
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft haar insta op privé gezet😭
Die melding krijg ik bij Mollygram.
Staat inderdaad op prive. Ze kon het vast allemaal niet meer aan.
pi_221325972
Iris deelde een story waarin ze het had over een ziekte die alle kaarten 360 graden laat schudden. Volgens mij bedoelt ze 180 graden. Anyway, het lijkt erop dat er iets aan de hand is in haar schoonfamilie. Ben benieuwd of Michelle er ook voor haar kan zijn of het toch steeds weer zo weet te draaien dat het over haar gaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221325979
Wow, wat is er met Debbie’s huid gebeurd…
pi_221325987
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Staat inderdaad op prive. Ze kon het vast allemaal niet meer aan.
Jammer😅
pi_221326001
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jammer😅
Dan kan ze nu in ieder geval tegen haar gekochte volgers, die haar toch niet verstaan, zeuren over muggen en de warmte.
pi_221326002
Joh, Sanneke is zo weer openbaar hoor. Dramatisch op privé gaan is ook gewoon een vorm van aandacht/volgers trekken. Ik zie dat wel vaker..

Ik moet trouwens zo lachen om het contrast tussen die comeback AI foto van Debbie en de droevige werkelijkheid. :')
pi_221326022
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jammer😅
Ik verwacht dat dit aan het einde van de week weer anders gaat zijn. Ook Sanneke is verslaafd aan Instagram en tegen wie moet ze anders zeiken?
pi_221326055
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:58 schreef Hyacinth het volgende:
Wow, wat is er met Debbie’s huid gebeurd…
Om maar te zwijgen over haar haren
pi_221326078
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:50 schreef lila01 het volgende:

Op vakantie is toch genieten? Ander land ontdekken samen, heerlijk relaxen.. Als je een fantastisch huis hebt hoeft dat toch niet te betekenen dat je altijd maar thuis moet zijn? :P
pi_221326096
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:10 schreef Gutso het volgende:

[..]
Op vakantie is toch genieten? Ander land ontdekken samen, heerlijk relaxen.. Als je een fantastisch huis hebt hoeft dat toch niet te betekenen dat je altijd maar thuis moet zijn? :P
Maar ze is bijna nooit thuis.. Althans zo lijkt het.
  maandag 13 juli 2026 @ 21:14:30 #268
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221326102
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Om maar te zwijgen over haar haren
Welke haren🤣
pi_221326116
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:10 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ik geloof dat we niet dezelfde MCW volgen.
Anders snap ik deze reactie niet.
MCW is vrijwel nooit thuis.
pi_221326118
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:04 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik verwacht dat dit aan het einde van de week weer anders gaat zijn. Ook Sanneke is verslaafd aan Instagram en tegen wie moet ze anders zeiken?
Ik zie haar wel ( althans, het laatste bericht dat ze zogenaamd huilt over groot wordend kind) . Geen story's.
pi_221326156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef Cyan het volgende:
Iris deelde een story waarin ze het had over een ziekte die alle kaarten 360 graden laat schudden. Volgens mij bedoelt ze 180 graden. Anyway, het lijkt erop dat er iets aan de hand is in haar schoonfamilie. Ben benieuwd of Michelle er ook voor haar kan zijn of het toch steeds weer zo weet te draaien dat het over haar gaat.
Schoonvader ernstig ziek, begrijp ik uit het bericht van Iris.
Ja, dat zet alles wel even in zijn perspectief.
Moeilijke tijd voor hun.
pi_221326163
Zorgelijk, hoe Debbie eruitziet.
pi_221326199
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik zie haar wel ( althans, het laatste bericht dat ze zogenaamd huilt over groot wordend kind) . Geen story's.
Via Molly?
pi_221326210
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ik zal even kort iets toelichten
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Deze berichten gingen echt veel te ver en ik heb daar echt last van gehad.
Ik heb mijn naam veranderd en reageer bijna niet meer onder reacties van mcw.
Nu volg ik Tamara al langere tijd, en word ik nu daar weer op afgerekend.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Dit forum mag en kan niet gebruikt worden om pestegedrag toe te staan.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Ik denk alleen, hoe kan iemand je vinden op insta. Dat is vrijwel onmogelijk.... just saying

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 13-07-2026 22:29:33 ]
pi_221326213
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Niet hoeft te filmen voor de socials als je moeder met d'r been omhoog zit in de auto,
filmen hoe ze aan haar ijsje likt,
Hoe ze haar vriendje kust,
en d'r knoop van d'r broek open heeft zodat je haar slipje kunt zien.

Dat je gefilmd wordt om nieuwe kleding te showen,
als je je moeder moet tillen,
haar vriendje moet knuffelen, bij hem op schoot moet zitten,
als je ligt te slapen en je moeder om je heen hangt om dat vast te kunnen leggen.

Ze hebben mooi weer op de camping. Hoop dat ze een fijne tijd hebben met wat rust. Heb altijd te doen met die kinderen, met name die oudste die duidelijk veel te veel draagt wat hem niet toebehoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')