Nou dit. Ik vind dit dusdanig ver gaan dat ik mijzelf afvraag of ik nog mee wil schrijven.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:37 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een ban oplevert. Permanent
We moeten het wel weten natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij niet... er zijn hier mensen die een openlijke speurtocht naar mij gehouden hebben en iemand riep dat "hij/zij" het wist en schijnbaar in dm iemand als mij geout (maar ik heb niets op insta gezien dus zal wel een natte wind zijn geweest. Misschien dat iemand anders mijn haat gekregen heeft.. maar goed ik heb geen idee)
Hoe beoordeel je zoiets? Ze lijkt me het type niet echt om volgers te gaan kopenquote:Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie Sanneke net iets delen van een account, wat haar niet volgt en zij ook dat account niet, maar ik kom bij Sanneke ook een behoorlijk aantal volgers tegen die gekocht lijken. Ach ja.
Misschien zouden ze ook eens, maar dat is vast een hele gekke gedachte van mij, thuis kunnen blijven. Je weet wel, in die farm die eindelijk als thuis voelt maar waarvan ze niet weet hoe snel en hoe vaak ze die moet ontvluchten.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Kan Mies niet gewoon "random besties van 20 of 30 jaar geleden" met AI in een foto plakken? Gewoon een foto van hoe ze al haar ledematen om iemand heen werpt. Scheelt haar een hoop reizen.
Die arme Mieke (never heard of her) moest er aan geloven. Zit je nou echt op te wachten, zo'n enge vriendin van vroeger die duizend kilometer om rijdt naar jouw vakantieplek voor dit soort content.
Volgende halte: Iris en gezin stalken in hun vakantie.
Als ze zo maximaal verliefd is kan ze toch ook lekker alleen met Timmie op een paradijselijke plek gaan zitten?
Ik dacht even dat ze zelf naar Italië zou gaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie Sanneke net iets delen van een account, wat haar niet volgt en zij ook dat account niet, maar ik kom bij Sanneke ook een behoorlijk aantal volgers tegen die gekocht lijken. Ach ja.
Goed om te lezen. Ik vind Henrikes verhaal bizar, heel vervelend voor haar, maar het plezier om hier mee te schrijven zakt dan voor mij ook. Want wie is diegene die zo ver gaat? Dat wantrouwige gevoel is niet fijn, dus moet voor Henrike helemaal rot voelen.quote:
Die is er nu niet meer neem ik aan. De mods weten wie dit was, dus deze persoon zit hier niet meer ( tenzij er via een ander IP adres een nieuw account is aangemaakt natuurlijk)quote:Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Ik vind Henrikes verhaal bizar, heel vervelend voor haar, maar het plezier om hier mee te schrijven zakt dan voor mij ook. Want wie is diegene die zo ver gaat? Dat wantrouwige gevoel is niet fijn, dus moet voor Henrike helemaal rot voelen.
Veel accounts met buitenlandse tekst in de naam, of heel veel cijfers, ze hebben weinig volgers maar volgen zelf duizenden mensen, en hebben weinig tot geen berichten gepost. Ze heeft er zat van.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je zoiets? Ze lijkt me het type niet echt om volgers te gaan kopen
Dat moet vast volgend jaar ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze zelf naar Italië zou gaan.
Dit. Het creëert een bepaalde onrust. En als je iemand via insta benadert is dat waarschijnlijk niet met een userid van hier, dus kan je het niet melden en kan er geen ban komen.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Ik vind Henrikes verhaal bizar, heel vervelend voor haar, maar het plezier om hier mee te schrijven zakt dan voor mij ook. Want wie is diegene die zo ver gaat? Dat wantrouwige gevoel is niet fijn, dus moet voor Henrike helemaal rot voelen.
Eerst nog even de hele zomer doorwerken, Dion dan hè. Sanneke moet de hele zomer uitzitten totdat ze in september eindelijk tijd met z’n drietjes hebben. Lees: zij heeft dan vakantie.quote:
Lijkt me wel geweldig wonen zo ruim en mooi! En dat zie je ook aan hoe ze haar leven inricht: altijd veel vrienden en familie over de vloer. Een rijk leven en dan ook nog vaak op vakantie kunnen is toch mooi!quote:Op maandag 13 juli 2026 18:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien zouden ze ook eens, maar dat is vast een hele gekke gedachte van mij, thuis kunnen blijven. Je weet wel, in die farm die eindelijk als thuis voelt maar waarvan ze niet weet hoe snel en hoe vaak ze die moet ontvluchten.
Dat sowieso. Er een echt thuis van maken. En dan over twee weken met alle kinderen op vakantie. Want nu gaan zij eerst naar Moirara, een week later komen zijn kinderen, een week daarna haar kinderen. Hoe dan? 🤷🏼♀️quote:Op maandag 13 juli 2026 18:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien zouden ze ook eens, maar dat is vast een hele gekke gedachte van mij, thuis kunnen blijven. Je weet wel, in die farm die eindelijk als thuis voelt maar waarvan ze niet weet hoe snel en hoe vaak ze die moet ontvluchten.
Ik wil wel afspreken dat de eerstvolgende keer dat die persoon hint mijn identiteit te weten ik dat meld 👌 ik heb het in het verleden ook wel eens aangegeven.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:15 schreef Donna het volgende:
[..]
We moeten het wel weten natuurlijk.
De laatste user die hier persoonlijke info van een andere user plaatste heeft gewoon een permaban gekregen. En dat is nog niet eens zolang geleden.
En nee, nu niet massaal gaan raden wie dat was want bans mogen niet besproken worden.
Steeds heen en weer vliegen? Ik kan me niet voorstellen dat ze die afstand meerdere keren met de auto gaan rijden.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er een echt thuis van maken. En dan over twee weken met alle kinderen op vakantie. Want nu gaan zij eerst naar Moirara, een week later komen zijn kinderen, een week daarna haar kinderen. Hoe dan? 🤷🏼♀️
Dan bedoel je rijk op financieel gebied? De rest vind ik pure armoede.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:37 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lijkt me wel geweldig wonen zo ruim en mooi! En dat zie je ook aan hoe ze haar leven inricht: altijd veel vrienden en familie over de vloer. Een rijk leven en dan ook nog vaak op vakantie kunnen is toch mooi!
Ja, het werkt gewoon hetzelfde als de bekende beugel.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Blijft je gebit recht na afloop van zo’n botjes-sessie? Of komt de boel toch weer in de verdrukking?
Beide opties zijn natuurlijk van de zotte.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Steeds heen en weer vliegen? Ik kan me niet voorstellen dat ze die afstand meerdere keren met de auto gaan rijden.
Ja dat snap ik en ik vind het ook vreselijk dat mensen zo ver gaan, belachelijk. Ik was het ook niet altijd met je eens maar dat gun ik je echt niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:04 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dankjewel, ja ik kan je zeggen het is vreselijk.
Ik heb 1 user die werd geout door een fluflu opgezocht, profiel even bekeken en door. En misschien ben ik te naïef, maar er zijn op dit forum dus ook trollen te vinden zoals je ze tegenkomt op sm?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Offtopic: ik zal niet zeggen dat ik niet benieuwd ben naar wie jullie allemaal zijn en Louca zit in het wereldje dus nieuwsgierig ben ik zeker.
Maar om mensen nou op te zoeken, te stalken, rare berichten te sturen. Kom op zeg, hoe oud zijn we nou?
Ik zal er verder over ophouden, maar ben er echt verbaasd over dat dit dus gebeurd.
Ja deden ze toen ook toen de de kinderen van JvP halverwege de vakantie moesten ophalen. Gingen ze samen heen en weer.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Steeds heen en weer vliegen? Ik kan me niet voorstellen dat ze die afstand meerdere keren met de auto gaan rijden.
Voor dr Honeymoon 🥰quote:Op maandag 13 juli 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze zelf naar Italië zou gaan.
Eens. Vliegen zou qua tijd nog kunnen natuurlijk. Maar gewoon even geduld hebben en met z’n allen die kant op zou mijn voorkeur hebben. En Tim z’n kinderen komen al eerder dus ik vermoed dat er nog een keer heen en weer gevlogen moet worden want ergens verwacht ik dat die dan eerder teruggaan. En terug met z’n allen lukt ook niet want ze zijn er met één auto.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Beide opties zijn natuurlijk van de zotte.
Klopt. Maar nu zou het meerdere keren moeten. En dan stel ik me zo voor dat Tim en z’n kinderen ook mee naar NL gaan om de kinderen van MCW op te halen. Die man kan immers niks alleen. Een dag alleen met z’n kinderen in Moraira lijkt me daarom geen goed idee.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja deden ze toen ook toen de de kinderen van JvP halverwege de vakantie moesten ophalen. Gingen ze samen heen en weer.
Het zou me niet verbazen dat ze deze heeft gekregen van de motorshop die pannenkoeks motoren repareert. Het is dan gratis, dus wat maakt het AM dan uit of het past.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou, dan had ze een helm moeten kopen die de juiste maat is en niet 1 die meer schade toe kan brengen dan tegen zal houden als ze goed op haar hoofd zou klappen.
Ik kom hier (bijna) dagelijks voor mijn rondje irritainment. Liever hier even mijn 'ik vind er wat van' neerkwakken dan dat ik dat ooit bij een flu of wie dan ook zou doen. Want als ik zie wat er af en toe als reacties op de socials staan, daar is Gerda heilig bij. Dus users op andere digitale kanalen opzoeken, gaat wat mij betreft echt te ver.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit. Het creëert een bepaalde onrust. En als je iemand via insta benadert is dat waarschijnlijk niet met een userid van hier, dus kan je het niet melden en kan er geen ban komen.
Oh, dat vond ik prima! Net als die jort. Blijkbaar heb ik een afwijkingquote:Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef AnnArt het volgende:
Maar zonder rokje, want ze had hier gelezen dat dat geen gezicht was.
Kunnen we dit dan nu alsjeblieft gewoon weer door. Het gaat nu al pagina’s lang over users en ik was juist zo blij het al een tijdje rustig was rondom dit gedoe.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik wil wel afspreken dat de eerstvolgende keer dat die persoon hint mijn identiteit te weten ik dat meld 👌 ik heb het in het verleden ook wel eens aangegeven.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
Lot at ook met lange tanden. Denk niet dat ze dr bord leeg heeft gegetenquote:Op maandag 13 juli 2026 20:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gatverdamme wat een onappetijtelijke kwak weer op de borden bij de Geertsen.
Alsof je iets maakt voor een hoogbejaarde zonder tanden.
Ja gezien het huis, erg mooi. Maar bedoel ook op het gebied van vriendschap en familie. Had 2 vlogs gekeken en zag daar altijd dat ze altijd veel mensen over de vloer hebben, ze is gelukkig met de nieuwe liefde en kinderen hebben ook een fijn leven waar veel wordt ondernomen. Ik vind dat wel rijkdom hoor! Ik zou het geweldig vinden als ik zo’n grote tuin en huis zou hebben om tientallen tegelijk uit te nodigen.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan bedoel je rijk op financieel gebied? De rest vind ik pure armoede.
JVP zei gisteren dat ze al 2 jaar niet met haar jongens op vakantie is geweest? Wel dus?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja deden ze toen ook toen de de kinderen van JvP halverwege de vakantie moesten ophalen. Gingen ze samen heen en weer.
De ware liefdes kunnen zich niet vermaken thuis op die droomboerderij.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Vliegen zou qua tijd nog kunnen natuurlijk. Maar gewoon even geduld hebben en met z’n allen die kant op zou mijn voorkeur hebben. En Tim z’n kinderen komen al eerder dus ik vermoed dat er nog een keer heen en weer gevlogen moet worden want ergens verwacht ik dat die dan eerder teruggaan. En terug met z’n allen lukt ook niet want ze zijn er met één auto.
Vorig jaar zijn ze volgens mij niet op vakantie geweest i.v.m. de aankoop van die boerderij. En er is een jaar geweest dat ze wel naar Mallorca gingen maar zonder de kinderen van Jacqueline. Iedereen vroeg zich toen nog af waarom dat zo was.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
JVP zei gisteren dat ze al 2 jaar niet met haar jongens op vakantie is geweest? Wel dus?
Amen!quote:Op maandag 13 juli 2026 20:02 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Kunnen we dit dan nu alsjeblieft gewoon weer door. Het gaat nu al pagina’s lang over users en ik was juist zo blij het al een tijdje rustig was rondom dit gedoe.
Volgens mij zijn we allemaal volwassen. En hebben wel hier allemaal een rol in.
-Wil je niet dat mensen gaan speculeren, vertel dan zo weinig mogelijk over jezelf ( daag niet uit)
- Kun je er niet tegen dat men iets vindt van jouw mening over een fluflu of weet je dat het iets aanwakkert, zwijg dan een keertje extra.
En in de ‘preek’ betrek ik mezelf ook. 😄😄
Klopt, en het enge is dat ik daar toen direct op werd gewezen en het gelijk heb verwijderd. Blijkbaar heeft toen iemand snel een screenshot gemaakt en mijn echte naam onthouden. En dat vind ik dus een heel naar idee, dat er iemand tussen de users zit die dat bewust heeft gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Eens. Het is wel zo dat Henrike een linkje deelde naar insta en je zo haar account kon zien. Niet netjes en ik weet ook echt niet meer wie het was, maar dan is het dus niet echt ‘opzoeken’. Pas dus op met linkjes delen!!!
Xcore blijkt niet haar huppelclubje maar de club ervoor.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het gymclubje van AM heet Xcore .
Daar moet ik om glimlachen.
Nee hoor, dat was al eerder. Toen waren ze 5 weken op Mallorca en kwamen de kinderen van JvP later. Vorig jaar ging MCW alleen met haar kinderen dus het zou best kunnen kloppen dat JvP in 2024 voor het laatst op vakantie was.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
JVP zei gisteren dat ze al 2 jaar niet met haar jongens op vakantie is geweest? Wel dus?
Laatste keer was zomer 2024 op Mallorca. Daarna nog Dubai in winter 2025 en daarna klapte alles in de zomer van 2025, dusja inderdaad 2 jaar later pas weerquote:Op maandag 13 juli 2026 20:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |