abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221323785
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Bebloede tanden? Dat is geen bloed, dat is gewoon de kleur van haar gebit, bruin!
Laatste slide over haar tanden heeft ze bloed
pi_221323846
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Alleen Tamara zegt dat altijd, ik hoef geen verantwoording af te leggen, maar ondertussen deelt ze alles in hun leven.. zal een eng mannetje zien dat twee kleine jochies alleen varen en denkt hmmm. Heb ik ook met het fietsen van Link naar de boerderij. Of die jongens in hun blote borst eten. Kan je weinig volgers hebben en een gesloten profiel. 2200 mensen die wat weten over je leven noem ik niet weinig.
Maar wel altijd kritisch op AM, of zeggen ja die is nu op vakantie dus ik ben de Sjaak.
Tamara lokt gewoon ook dingen bewust uit.

Maar ja het is Tamara hè, denk als we zouden zeggen zit ze weer met haar wijntje dat het nog goedgekeurd wordt maar OH weee als het een ander is.

Snap dat je blinde vlekken hebt voor sommige, maar er is een dame hier weggegaan omdat MW als lievelings flu flu echt niet kon
Ja zo is het
pi_221323889
Echt alle eetlust vergaat je met die smerige bruine vreetstenen in close up bah bah
I can't help it, if I'm lucky
  maandag 13 juli 2026 @ 16:23:30 #179
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221323893
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We gaan je missen! En ook die lieve J! En L, die ik geboren heb zien worden! Gaat Maarten wel wat posten? Alsjeblieft? Ik kan niet zo lang zonder je hoor!

🤢
ik hoop dat dit sarcasme is :?
W
Z
E
pi_221323909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dankjewel, ja ik kan je zeggen het is vreselijk.
Bizar dat dat hier gebeurt!
Maar je moet gewoon lekker meeschrijven en niet steeds in de verdediging schieten. Jij praat veel goed van sommige fluflus en dat moet je gewoon niet doen. Tuurlijk mag een andere mening, maar we zijn hier om ons te verbazen en niet om terecht gewezen te worden over wat we zien.
Dus lekker meedoen, onder welke naam dan ook 😉
pi_221323930
Wonderlijk hè dat AM na die plotselinge stijging nu ineens weer stilstaat qua volgers…😆
pi_221323948
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:12 schreef Roosjemeroosje het volgende:

[..]
Laatste slide over haar tanden heeft ze bloed
Haar kiezen bedoel je. En getver wie wil dit zien.
pi_221323962
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:12 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Als alleenstaande ouder vond ik het wel fijn. Als je even wil douchen kan iemand even op je kind letten. Etc.

De camping heb ik geen idee hoe het eruit ziet verder op basis van deze beelden.
Kan me voorstellen dat dat fijn is.

Alleen de beelden die zij deelt zijn voor mij eerlijk gezegd voldoende. Hutje mutje tegen elkaar aan , echt vreselijk.
pi_221323997
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het ook een gek verhaal, nu heeft t arme kind weer een probleem in de aanleg van zijn KNO gebied ofzo.

Ik denk dat ze gewoon geen buisjes zetten bij gekraak in de oren. En aangezien ze nu bij 'hun eigen' KNOarts waren waar ze zó tevreden over was kan ze nu niet meer zo hoog van de toren blazen als de vorige keer.
Waarschijnlijk heeft haar arts door wat Dbm van plan is en houd hij zich aan de diagnose van de arts waarover Dbm niet te spreken was, heel goed.
Het zou toch ook van de zotte zijn dat deze moeder dat beslist, hetbis toch overduidelijk dat ze niets liever wil dan aandacht.
pi_221324061
Heeft iemand Ellen haar laatste post gelezen, ze ging al kamperen met haar ex maar nu ook weer op date.
Kijken wat haar lever haar adviseert
pi_221324266
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:26 schreef Johanna38 het volgende:
Wonderlijk hè dat AM na die plotselinge stijging nu ineens weer stilstaat qua volgers…😆
Maar wel nipt boven de honderd duizend, heh? Egodingetje van haar, waar ze speciaal de teller voor aanzette.
Jammer voor haar levert dit niet meer samenwerkingen op. Waar het, naast haar ego, ook om te doen is #geld
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 17:15:03 #187
184769 crew  Deisyy
pi_221324272
Er wordt hier vaak genoeg offtopic gepost, over persoonlijke gezondheidsklachten, kinderen, vakanties e.d., maar nu het even over deze user gaat komen daar tr's en op- en aanmerkingen over, ik vind dat heel bijzonder.

Pestgedrag is verwerpelijk, users opzoeken op de socials en ze op die manier stalken is nog eens een graadje erger en daar mag best even aandacht aan besteed worden, want het kan niet en gaat alle perken te buiten, dus zijn de posts en reacties erop hier vandaag blijven staan, zodat een ieder bewust is dat pesten ontoelaatbaar is.

Verder mag het modereren hier aan de moderators overgelaten worden, wij spreken users wel aan als er offtopic gepost wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221324286
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt hier vaak genoeg offtopic gepost, over persoonlijke gezondheidsklachten, kinderen, vakanties e.d., maar nu het even over deze user gaat komen daar tr's en op- en aanmerkingen over, ik vind dat heel bijzonder.

Pestgedrag is verwerpelijk, users opzoeken op de socials en ze op die manier stalken is nog eens een graadje erger en daar mag best even aandacht aan besteed worden, want het kan niet en gaat alle perken te buiten, dus zijn de posts en reacties erop hier vandaag blijven staan, zodat een ieder bewust is dat pesten ontoelaatbaar is.

Verder mag het modereren hier aan de moderators overgelaten worden, wij spreken users wel aan als er offtopic gepost wordt.
Dank je wel Deisyy!
pi_221324315
Zéér ontopic: het irritante geklos van AM de hele dag. 😡
pi_221324319
Doet AM commentaar leveren op L tijdens het fietsen nu omdat ze kritische reacties heeft gekregen op de te kleine fiets..?
Hoe kun je je kind onzeker maken zeg en waar stuurt ze nu op aan: dat het kind van haar fiets kukelt voor de camera? Zodat madam kan zeggen zie je wel en zo houterig is haar motoriek en ik als alwetende moeder had dit al zien aankomen.
pi_221324328
quote:

En daar wordt toch ook altijd op gereageerd met de vraag on topic te blijven? Geen rare vraag dus. Maar wat mij betreft prima om hier off topic over te gaan hoor .

Online pestgedrag is uiteraard verwerpelijk. Heel triest dat iemand het gevoel heeft gekregen een nieuw profiel aan te moeten maken om dit soort dingen te voorkomen.
pi_221324390
Doet AM commentaar leveren op L tijdens het fietsen nu omdat ze kritische reacties heeft gekregen op de te kleine fiets..?
Hoe kun je je kind onzeker maken zeg en waar stuurt ze nu op aan: dat het kind van haar fiets kukelt voor de camera? Zodat madam kan zeggen zie je wel en zo houterig is haar motoriek en ik als alwetende moeder had dit al zien aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:22 schreef Missinglink24 het volgende:
Echt alle eetlust vergaat je met die smerige bruine vreetstenen in close up bah bah
Zoooo goor. Ben je niet wijs hoor als je dit deelt.

Maar ik neem aan dat de tandarts al lang met haar besproken heeft wat er hierna nog moet gebeuren om dat gebit verder op te knappen.

Misschien krijgt ze korting op de behandeling voor haar durf om dit te delen 🤪, hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat ee tandarts dit als reclame materiaal ziet
pi_221324393
quote:

Ik mag hopen dat dit een ban oplevert. Permanent
pi_221324401
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Maar wel nipt boven de honderd duizend, heh? Egodingetje van haar, waar ze speciaal de teller voor aanzette.
Jammer voor haar levert dit niet meer samenwerkingen op. Waar het, naast haar ego, ook om te doen is #geld
Ik zie Sanneke net iets delen van een account, wat haar niet volgt en zij ook dat account niet, maar ik kom bij Sanneke ook een behoorlijk aantal volgers tegen die gekocht lijken. Ach ja.
pi_221324408
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:46 schreef Lipisu het volgende:
Heeft iemand Ellen haar laatste post gelezen, ze ging al kamperen met haar ex maar nu ook weer op date.
Kijken wat haar lever haar adviseert
En ze verteld het in een podcast verder?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
pi_221324435
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:37 schreef Earring het volgende:

[..]
Eens. Het is wel zo dat Henrike een linkje deelde naar insta en je zo haar account kon zien. Niet netjes en ik weet ook echt niet meer wie het was, maar dan is het dus niet echt ‘opzoeken’. Pas dus op met linkjes delen!!!
pi_221324473
We kunnen veel zeggen over Wieteke van Diggele, maar ik ben het wel echt roerend eens met haar laatste reel.
Ik snap echt niet dat al die fluflus maar denken dat ze al rijdend content kunnen maken. Levensgevaarlijk.
  Moderator / Colorchick maandag 13 juli 2026 @ 17:53:11 #198
382129 crew  Donna
pi_221324476
quote:

[..]
Uiteraard. :Y
pi_221324487
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Roosjemeroosje het volgende:
We kunnen veel zeggen over Wieteke van Diggele, maar ik ben het wel echt roerend eens met haar laatste reel.
Ik snap echt niet dat al die fluflus maar denken dat ze al rijdend content kunnen maken. Levensgevaarlijk.
Ja daar heeft Judith ook een handje van. En AM op de fiets steeds.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221324502
quote:

[..]
Volgens mij niet... er zijn hier mensen die een openlijke speurtocht naar mij gehouden hebben en iemand riep dat "hij/zij" het wist en schijnbaar in dm iemand als mij geout (maar ik heb niets op insta gezien dus zal wel een natte wind zijn geweest. Misschien dat iemand anders mijn haat gekregen heeft.. maar goed ik heb geen idee)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')