SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet over Oekraïne maar Europa en de VS.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat bepaalt Oekraine zelf.
Tenzij je in het kremlin sprookje gelooft dat Oekraine een willoze handpop is van het westen. Maar zo onwetend ben je niet, toch?
Nee, alleen tot de laatste rus.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja. Heel Europa en de VS wil tot de laatste Oekraïners doorvechten.
Ik heb sterk de indruk dat oekraine vooral doet waar ze zelf zin in hebben, wat jij?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Oekraïne maar Europa en de VS.
De EU doet enigzins wat het kan. Iemand moet mij maar verbeteren als dat niet zo is. Maar Poolse vrijwillers zijn er aan het front. Ik zit hier niet veel in dit topic omdat ik mij op het gebied van het front niet meer echt verdiep. Ik volg het wel hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, alleen rusland wil vechten tot de laatste Oekrainer.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Russia's war economy is running out of road. Ukrainian drone strikes have knocked out roughly a third of Russia's oil refining capacity, forcing an energy superpower to ration petrol at home and import gasoline from India — while Crimea sits under a state of emergency with the air-raid sirens switched off so the tourists aren't disturbed. In this video we look at what the numbers actually say: a contracting economy despite record military spending, a National Wealth Fund down from 6.5% of GDP to 1.8%, a first-quarter budget deficit that blew through the entire year's target in ninety days, and a banking system quietly commandeered to keep the tank factories running. We look at how China has turned the "no limits" partnership into a very one-sided arrangement, why Europe's largest rearmament since the Cold War sent defence stocks down, whether Europe actually needs expensive American fighter jets or is simply paying tribute to Washington — and what the Russian endgame realistically looks like, according to a Russian billionaire who is not a dissident. Featuring the Kiel Institute's "Endgame" report
Dat gaat sowieso niet lukken, nogal een aantal oekrainers leeft en woont ondertussen voorlopig in de rest van Europaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, alleen rusland wil vechten tot de laatste Oekrainer.
Beide landen hebben een gigantisch demografisch probleem op dit moment en in de toekomst. Rob de Wijk zei laatst dat Oekraïne van 35 naar 25 miljoen inwoners was gegaan. Ontzettend veel zijn naar het Westen gevlucht.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet lukken, nogal een aantal oekrainers leeft en woont ondertussen voorlopig in de rest van EuropaAlleen krankzinnigen zouden een 2e Israel scheppen in de eigen achtertuin als een goed idee beschouwen
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:De Russische oorlog in Oekraïne heeft een enorme menselijke tol geëist. In deze video onderzoeken we de gerapporteerde schattingen van het aantal slachtoffers, vergelijken we deze met historische veldslagen zoals Stalingrad en bekijken we hoe het conflict de demografische uitdagingen voor Rusland op de lange termijn mogelijk verergert.
Van tekorten aan rekruten tot bevolkingskrimp en de bredere strategische gevolgen voor de regering van Poetin, we analyseren de cijfers, de historische context en wat deze kunnen betekenen voor de toekomst van Rusland.
Ik zie het niet gebeuren. De macht is sterk geconcentreerd in Moskou en regionale overheden hebben relatief weinig zelfstandigheid, en welke onafhankelijkheidsbewegingen zijn er allemaal? Leger en economie zijn sterk geïntegreerd. Uit elkaar vallen lijkt me echt niet aannemelijk. Misschien Tsjetsjenië en dat soort plekjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia moet in 20 stukken uiteenvallen , net als de USSR
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Europa heeft altijd aangegeven dat het aan Oekraïne zelf is om te bepalen wanneer en onder welke voorwaarden ze een bestand willen afsluiten. De VS heeft letterlijk gezegd dat Oekraïne en Rusland het maar moeten uitvechten. De enige die echt wil doorvechten tot de laatste man is Poetin.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hier is een 80 jarige oorlog gevoerd tegen een 'overmachtige' spaanse bezetter. De gehele Oekraïense bevolking bevindt zich trouwens niet langer in Oekraine, dus dit kan sowieso geschaard worden onder de valse dilemma'squote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:15 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is het alternatief dan? Als de helft de Oekraïense bevolking is verwoord, moeten we Rusland de andere helft ook maar laten vermoorden?
De kritische denkers/vredesduiven/pro Rusland wappies, doen alsof met deze uitspraak bedoeld wordt dat het ons doel is om de hele Oekraïense bevolking op te offeren.
Skysherrif had het er gister al over dat dit een oud filmpje was, ik had 'm al gepost (omdat ik ook niet wist dat het een oud filmpje wasquote:
Ah dan deze maar kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Skysherrif had het er gister al over dat dit een oud filmpje was, ik had 'm al gepost (omdat ik ook niet wist dat het een oud filmpje was)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |