Leuk!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef Karzai het volgende:
Nu even uitpuffen op de hotelkamer.
Jam gekocht op de markt en een potje zout op het forteiland
[ afbeelding ]
Finland gok ik?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef Karzai het volgende:
Jam gekocht op de markt en een potje zout op het forteiland
[ afbeelding ]
Volgens mij schrijf je het wel goedquote:Op maandag 6 juli 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag en morgen eters: dus geen foto's (beetje raar)
Vandaag: Flammküchen of hoe je dat schrijft. Met tomaat, paprika, ui en champignons
Morgen: Pasta met saus, groente en kaas
quote:
Oh dat is naar! Sterktequote:Op maandag 6 juli 2026 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Take away/gemaakt?
Onverwachts naar ziekenhuis moeten rijden en heb nu geen zin meer om te koken dus wacht op een spicy pepperoni en lava cake van Domino's want wil comfort food..
Lekker! Ze eten daar ook graag pizza dus teltquote:Op maandag 6 juli 2026 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is naar! Sterkte
Geniet van je comfortfood![]()
Hier liep het ook wat anders dus kind heeft Korean bbq noodles, bak groenvoer en een corndog
Ik een niet zo Koreaanse pizza met buffelmozzarella
Morgen weer een kans
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
Bbq aangeslingerd voor worsten
Gegeten met kant-en-klare aardappelsalade en gewokte spitskool met paprika & ui
En een paar bolletjes ijs na
[ link | afbeelding ]
Vers ingevroren?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:48 schreef golfer het volgende:
Nu: superverse sashimi van tonijn en zalm met sojasaus en veel wasabi.
Nee. Vers gemaakt door Japanners.quote:
Was dat maar zo.quote:
Gisteren bij een hesburger filiaal geweest.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
De twee potjes aan de binnenkant kun je combineren met leipajuusto, squiky cheese
Jammer dat de piirakka je niet zo beviel, maar de Finse smaak is ook beetje subtiel/vlak en nogal een acquired taste soms
Mocht je kalakukko tegenkomen, die zou ik skippen
Vis in gelei in een roggekorst![]()
Hier nu een hüttenkäse wrap met sla. Vind het matig maar maakte wat restjes op en het is gezond. Volgende keer weer normaal voer
Vanavond Koreaans
Oh nee joh, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gisteren bij een hesburger filiaal geweest.
Nooit eerder een smeriger snackbar gezien dan deze, kwam dichtbij de snackbar in de Dirkjan strips.
Maar toch maar iets besteld, ik nam de kanafile - tacot een soort wrap met kip, ingelegde rode uien, sla en een zooitje saus.
De wrapjes zaten tegen elkaar aangedrukt in een klein kartonnen doosje met de saus er bovenop, dus je was genoodzaakt om met je klauwen in de derrie te roeren om ze eruit te krijgen.
Het was ondoenlijk om dit op te eten zonder tot je ellebogen in de saus te zitten.
Ik heb een paar happen genomen, niet echt vies, maar het was ontzettend vet, daarna maar direct terug naar het hotel gegaan om mij te fatsoeneren
https://www.hesburger.fi/
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat klinkt niet best![]()
Ik ken het niet wat je besteld hebt maar klinkt allemaal idd kut![]()
Hier nu koffie
Neem kardemom ipv kaneel, is nog lekkerderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.
Maja, nog een dagje over voor de befaamde zalmsoep en een kaneelbroodje
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
[..]
En ik at mijn 2e helft van de aubergine, gorgonzola, tomaatpizza.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Helemaal lekgeprikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Kun je die ergens kant en klaar kopen om af te bakken in de airfryer? Ziet er lekker uit!
Mja, nieuwe tent om uit te proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.joybuy.nl/dp/(...)-met-kip-en/10056969
Ik heb ze hier besteld omdat ze in de aanbieding zijn
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.
Bestel/koop gewoon bij een gewone marktpartij zoals AH
Rengi Korean chicken corndog #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi608028
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteunquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.
Ik koop het bij de goedkoopste partij.
Ongefundeerde onzin dus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteun
Excuus, dat dacht ik omdat je zonder enig bewijs onzin uitkraamt.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: (ze zijn er weer!) In de schil gekookte Opperdoezer Rondes, cesarsalade en gebraden Duitse biefstukjes.
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genietenquote:
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genieten
Op naar de groenteboer morgen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Aubergine-geitenkaasrolletjes in grove chili-tomatensaus met pasta
Erg lekkere aardappel inderdaad, heeft niks nodig behalve een snufje zout en/of een likje roomboterquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Nee jouw maaltijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, het was een lekkere maaltijd, heb er de tijd voor (genomen ook)quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee jouw maaltijd![]()
Dacht dat foto 1 witvis was![]()
Alles ziet er lekker uit!
Een vroegere vriendin maakte de rolletjes als onderdeel van hapjesmaaltijd op haar verjaardag, en ik dacht er ineens aan. Was erg lekker, hou ik erin. Eet niet veel aubergine en waarom weet ik niet.
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaarquote:
Het is inderdaad een beetje smerig, niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaar![]()
Hier nu Nongshim Toomba noodles met edamame en bosuitjes
Dat ziet er feestelijk uit joh!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met uitje in rendangboemboe gegaard, rijst en groente van gisteren erbij
In een geblancheerd koolblad gerold![]()
Met sambal oelek en ingelegde komkommer
Had er ook nog grote, en stevige romainesla-bladeren bij om het mengsel mee op te eten, was lekker!
Geïnspireerd door de auberginerolletjes van FFT
Dankje!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er feestelijk uit joh!
Lekker zeg!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had er ook nog grote, en stevige romainesla-bladeren bij om het mengsel mee op te eten, was lekker!
Snap ik ja! Hier een beetje een falende kok (geen talent ervoor, al kook ik de laatste tijd wel echt lekker), maar dat maakt dat het zien van zulke foto's extra leuk isquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankje!
Eigenlijk is het heel eenvoudig voedsel, maar met een kleine inspanning wordt het feestelijk inderdaad
Soms vind ik dat leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk, gezond en creatief!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond BBQ-en met een oude vriendin van ons erbij.
Als dessert maak ik limoncello-ijs.
Was ook allemaal lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Kanaroe het volgende:
Kreeft op de bbq![]()
Ziet er sjiek & heerlijk uit allemaal @:golfer & @:Blues
Ja, ik zie hetquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ook allemaal lekker.
Alleen het limoncello-ijs was iets te vloeibaar geworden door de lemoncurd er doorheen.
Witlofquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen foto van mijn eten, want dat was saai een grijsbruine massa
Witlof met champignons en kaas
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:27 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, ik zie het
Zal er niet minder om gesmaakt hebben gok ik zo
Had ook al een stukje getiktquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit, wat het ook allemaal maar moge zijn![]()
Als je het hoekje omloopt bij slagerij Duijn, heb je een enorm fijne groenteboerjuwelier, die standaard roodlof heeft.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 Punten gedeeld met 4![]()
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:03 schreef Kanaroe het volgende:
Kefir gekocht, van Arla, ik probeer het te drinken, maar tis te dik![]()
Wel lekker fris en tintelend
Vanavond een kantenklaar maaltijd van de traiteurafdeling v.d. Delhaize in Merksplas (B), ben benieuwd
[ link | afbeelding ]
Dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinig
Bedoel je die maaltijd?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinig
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bedoel je die maaltijd?
Dit was echt erg veel, 500 gram per doosje zeker wel, het is niet helemaal op
Verse prei en een paar lepels thaise rode currypasta erdoor geroerd, het was erg flauw
Maar ja, we waren moe van een lange wandeldag
Man en fysiek werk jijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, courgette, balletjes, pasta, knoflook en een kloddertje saus voor de balletjes (droge meuk)
[ afbeelding ]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelkquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Wel jammer van de automatenkoffie bij zulk lekker gebak
Hier bakje kefir met wat verse aardbeien
Gewoon de goedkoopste mie die ik kon vinden. Plusminus 250kcal wat je daar ziet liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.
[..]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelk
Ja, eigenlijk klinkt het ook niet als veelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.
De bruine stip in het melkschuim hint er beetje op. Kan ook afwijkende manier van zetten zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.
[..]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelk
Ik geloof je hoorquote:Op zondag 12 juli 2026 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
De bruine stip in het melkschuim hint er beetje op. Kan ook afwijkende manier van zetten zijn
Belangrijkste is dat het lekker is![]()
Ja de Hema is echt verschrikkelijk, en de prijs voor die drab ook schandalig gewoonquote:Op zondag 12 juli 2026 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor![]()
Gelukkig geen automatenkoffie als bij sommige Hema's, dat is haast erger dan slootwater![]()
Heerlijk aan t water genoten van Hollandse kersen, Waikiki meloen en pesto crackers.
Vanavond pokébowl, toe vanilleijs met mango.
Jij ook. Vietnamees is ideaal met warm weer.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de Hema is echt verschrikkelijk, en de prijs voor die drab ook schandalig gewoon
Heerlijk dagje zo zeg zo te horen! Hier straks Vietnamees restaurantje pakken en erna lekker de stad in. Tijd voor even ontspanning
Wat een plaatjequote:Op zondag 12 juli 2026 20:25 schreef Molleman het volgende:
Zuurdesem roggebrood, tuinbonen, ricotta, citroen, olijfolie, radijs, bieslook en bieslookbloemen
[ link | afbeelding ]
Oh heerlijk zeg!!quote:Op zondag 12 juli 2026 20:25 schreef Molleman het volgende:
Zuurdesem roggebrood, tuinbonen, ricotta, citroen, olijfolie, radijs, bieslook en bieslookbloemen
[ link | afbeelding ]
Er lag nog genoeg ijs, maar blijkbaar is niet iedereen zo bescheiden om 1 of 2 ijsjes te nemen op een dag.quote:
Dat begrijp ik. Het komt alleen wat kinderlijk/gewezen (en Hollands) over vind ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er lag nog genoeg ijs, maar blijkbaar is niet iedereen zo bescheiden om 1 of 2 ijsjes te nemen op een dag.
ja dat vind ik ookquote:Op maandag 13 juli 2026 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het komt alleen wat kinderlijk/gewezen (en Hollands) over vind ik.
Hopelijk knapt jouw chef weer goed op, veel beterschap gewenstquote:Op maandag 13 juli 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Moet voor mezelf zorgen, want mijn chef kok is ff uitgeschakeld![]()
Zaterdag at ik witlof ham kaas
Zondag kip pesto pasta
Vandaag voor 2 dagen soep gemaakt bloemkool/champignons/spekjes/ui/knof/room
Magnetron?? En lasagne omscheppen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Een halve bak lasagne van de AH. Ik vind het nu echt lekker want ik ben er achter gekomen dat ik het eten heter moet klaarmaken. Lees: magnetron. Daartoe moet ik halverwege de tijd, de lasagna omscheppen. En nu is het echt lekker.
Voor jou of voor de kat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Soort schijfje samengeperst gemaakt van gefermenteerde bonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja… lasagne in de magnetron. En omscheppen moet wel. Anders is het ook niet gelijkmatig warm. Bij mij.quote:
Waarom niet gewoon in de oven? Knapperige kaaskorst hmmmmquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja… lasagne in de magnetron. En omscheppen moet wel. Anders is het ook niet gelijkmatig warm. Bij mij.
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de oven? Knapperige kaaskorst hmmmm
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…
Lekker racistisch weer... Hele Aziatische volkeren eten dit.quote:
Oude vakantiefoto van de kaasbunker op vlieland:)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze smelten de kazen?
Of heb jij die lading vermiste Emmenthaler achterover geslagen?
Net een ander knoppiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…
Lekker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:59 schreef Karzai het volgende:
Ik had vandaag ook een kant en klare lasagne overigens
Nou ik heb een grote knop met 10 icoontjes er op. Maar werkelijk, in de handleiding stond de uitleg er niet bij. Maar sowieso gebruik ik een oven niet graag.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net een ander knoppie![]()
Met 40 min op 190 - 200 graden is het echt goed heet.
Ik heb heel veel rondes gegeten bij een AYCE & Drink. En toen ik vol zat nog 3 rondes toetjes want ze hadden er 16. Toch voel ik me goed. Lekkerste toetje was de warme zachte red velvet koeksandwich met vanillesaus
Lekker gezond bezig Mikeyquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gedroogde gemarineerde tofu zegt verpakkingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:46 schreef Blues het volgende:
Ik maakte een omeletwrap met roomkaas, tomaat, avocado, kipfilet, botersla peper en zout.
![]()
[ link | afbeelding ]
De kat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lekker racistisch weer... Hele Aziatische volkeren eten dit.
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicumquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, die pizza van @:Karzai ...daar krijg ik dus spontaan megatrek van![]()
Jaloers
Oh, ik dacht dat het blauwschimmelkaas met salie wasquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicum
Het leek een wat grote overdaad aan mozzarella jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicum
Er zat ook pecorino op lees ik, je proeft wel dat het top mozzarella isquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Het leek een wat grote overdaad aan mozzarella ja
Moge het je welbekomen, hopelijk knap je goed op 🍀quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:52 schreef golfer het volgende:
B. heeft voor mij voor vanavond bij onze dorpsviswinkel een(kleine, want ik kan/mag nog niet te veel eten)wokschotel met rauwe stukken vis voor mij gekocht.
Oh die aardappeltjesquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ogen weer eens groter dan de maag, maar wel erg lekker: champignons, ui, knoflook, aardappeltjes uit de airfryer en een kapotte vegading
Is lekkerder dan hoe het eruit ziet
[ afbeelding ]
Balenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Ik had een witlofschotel van de slager/traiteur in het dorp.
Doe ik niet meer
Burgers en een verse shake, jullie genoten goed van de nog warme dagquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:43 schreef Kanaroe het volgende:
Barbecue aangestoken, hamburgers gegrild, broodjes getoast, bacon gebakken.
Sla, gebakken ui, augurk, tomaat erbij en eigen kweek jalapeño's
Zoon maakte er een lekker burgersausje bij![]()
Geen foto, want het werd een puinzooi haha
Toetje zelfgemaakte aardbeienmilkshake met slagroom
[ link | afbeelding ]
Zondequote:Op donderdag 16 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Ik had een witlofschotel van de slager/traiteur in het dorp.
Doe ik niet meer
Ik wil deze milkshake als toetjequote:Op donderdag 16 juli 2026 18:43 schreef Kanaroe het volgende:
Barbecue aangestoken, hamburgers gegrild, broodjes getoast, bacon gebakken.
Sla, gebakken ui, augurk, tomaat erbij en eigen kweek jalapeño's
Zoon maakte er een lekker burgersausje bij![]()
Geen foto, want het werd een puinzooi haha
Toetje zelfgemaakte aardbeienmilkshake met slagroom
[ link | afbeelding ]
2 doosjes aardbeien (minus kroontje) in de keukenmachine fijnmaken, wat slagroomijs en melk mee laten draaien en klaar!quote:
Ontkroonde aardbeien liggen in de vriezer. Geen roomijs in huis dus fixen we wel even anders met melk en room vanmiddagquote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
2 doosjes aardbeien (minus kroontje) in de keukenmachine fijnmaken, wat slagroomijs en melk mee laten draaien en klaar!
Lekker, lekker
Oh ja, schoolvakantie! Huppetee, vier ze daarquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontkroonde aardbeien liggen in de vriezer. Geen roomijs in huis dus fixen we wel even anders met melk en room vanmiddag
Even de start van de schoolvakantie vieren
Dit ziet er lekker uit ☺quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag dag bij zus, neef en nicht. Werd mee uit lunchen genomen bij Polderfabriek.
Zus nam vistrio; huisgerookte zalm, paling van Eveleens, tonijnsalade.
Kinderen rundvleeskroketten.
Ik gebakken kastanjechampignons; brioche toast, oude kaas krokant, gerookte amandel.
[ link | afbeelding ]
Vanavond maken we een makkelijk recept van Allerhande en als dessert Lemon Posset.
Lekker stuk toast, mjamquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag dag bij zus, neef en nicht. Werd mee uit lunchen genomen bij Polderfabriek.
Zus nam vistrio; huisgerookte zalm, paling van Eveleens, tonijnsalade.
Kinderen rundvleeskroketten.
Ik gebakken kastanjechampignons; brioche toast, oude kaas krokant, gerookte amandel.
[ link | afbeelding ]
Vanavond maken we een makkelijk recept van Allerhande en als dessert Lemon Posset.
Heerlijke salade en jij ook aan de briochequote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker stuk toast, mjam
En inspirerend recept ook, zo kun je aubergine ook gebruiken![]()
OT: Ik maakte een soort ceasarsalade met o.a. little gems, gebakken garnalen, gekookt ei, avocado, ansjovis, romatomaatjes en croutons van de overgebleven briochebroodjes van gisteren
[ link | afbeelding ]
Pastasaus is een breed begrip inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijke salade en jij ook aan de brioche![]()
Recept was goed, simpel en lekker voor de tv. Wel lekker veel kruiden erdoor en betere saus dan de bocht die als suggestie wordt gebruikt.
Ging goed, misschien omdat kipgehakt lekker plakt. Als je er niet van houd, misschien half om of rund met wat paneermeel.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pastasaus is een breed begrip inderdaad
Kreeg je wel goeie ballen?Met de aubergine er door?
(Ik zou het zelf met rundergehakt maken, want ik houd niet van kipgehakt)
Appelcrumble maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:20 schreef Karzai het volgende:
koppie thee, kaastosti, stukkie meloen.
Ik heb een aantal appels die dreigen te verpieteren, iemand goede ideeen wat ik daarmee zou kunnen doen?
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik ook, soort Japanse mixed grill lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Appelcrumble maken?
Intrigerende video, met die oude man
Weer thuis? Beterschap!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef golfer het volgende:
Flensje met blauwe bessenjam. Thee. Mangosap.
Dankjewel.quote:
Sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef golfer het volgende:
Flensje met blauwe bessenjam. Thee. Mangosap.
In Zweden hebben ze een peren-versie hiervan, superlekker! Aardbei ook erg goedquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 Gekocht om te proberen want 50% korting. Echt heel lekker![]()
Vanavons kip teriyaki, wokgroenten en notenrijst. Toe Waikiki- en honingmeloen.
Prima Nederlands merk dat, Ducaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:41 schreef Karzai het volgende:
Besloten om de appels aan de vogels te voeren.
Vanavond snacks
[ afbeelding ]
Gezond bezig jij, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aardappel, paprika, ui en champignons
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo lekker als de vietnamees op de markt of wanneer je ze zelf maakt. maar zeer zeker een van de betere ovensnacks vind ikzelfquote:
Kalfsleverquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond: Kalfslever met meiraapjes en krieltjes
Vanilleijs na (vers gedraaid)
Vogels voeren is altijd goedquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:41 schreef Karzai het volgende:
Besloten om de appels aan de vogels te voeren.
Vanavond snacks
[ afbeelding ]
Aardbei lag er ook (voor 50%). Mocht ik er weer komen ga ik die ook halen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze een peren-versie hiervan, superlekker! Aardbei ook erg goed
Eet smakelijk vanavond, klinkt goed
Hier nu Mac cappuccino en een zakje appelstukjes. Ideaal dat je die los kunt bestellen voor weinig, ga ik vaker doen
Gefeliciteerd trouwens, groot feest zie ikquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond bbq voor 30 personen voor mijn verjaardag. Wordt dan geheel verzorgd, maar maak er zelf mijn legendarische satésaus bij, tomaatjes uit de oven en wat gesneden vruchten.
Maar nu een petit pain met op de ene helft jam en satésalade en op de andere helft jam en mangosalade. Vind ik lekker door elkaar.
Heerlijk als je dichtbij België zit!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:23 schreef Kanaroe het volgende:
Met man en zoon spontaan per auto naar het fritkotje in Meerle gereden voor heerlijke Belgische fritten met mayo en wat snacks op het terras
Een goed softijsje als afsluiter
Ik haal het bij een horecaslager maar je kan het bij elke slager wel bestellen. Vraag hem het te portioneren en te vacumeren, kan je het invriezenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kalfslever
Waar is dat nog te krijgen?
Het is gewoon het zakje appelstukjes wat ook in een happy meal zit maar dan los. Vond ik een beter idee dan een burger naar binnen duwen bij een koffiestop jequote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aardbei lag er ook (voor 50%). Mocht ik er weer komen ga ik die ook halen.
Cappuccino met appel. Best interessant, ben ook helemaal benieuwd naar
Oldskool!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Had nog snijbonen over van van de week. En biefstukje met champignonsaus en gebakken aardappels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Molo op 19-07-2026 12:33:50 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 19 juli 2026 12:28 schreef Molo het volgende:
'Verbrande' Baskische cheesecake, eindelijk het recept van @:sigme gemaakt. Ok, met klein citroenschilletje er nog bij dan.
Ontzettend goed gelukt, en onwijs lekker bij kop koffie nu
Dit idee(niet mijn pic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was in de bios om 10u en had watermeloen en aardbeien klaargemaakt. Vooraf koffie en daarna cappuccino's gedronken. De rest van de zaal zat al aan de Skittles (gaat wel), grote bakken popcorn en nacho's
Vanavond maak ik wodka pasta en toe mango's en Hollandse kersen. Misschien nog een kleine Gruvi erbij
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |