Lekker!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 Punten gedeeld met 4![]()
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:03 schreef Kanaroe het volgende:
Kefir gekocht, van Arla, ik probeer het te drinken, maar tis te dik![]()
Wel lekker fris en tintelend
Vanavond een kantenklaar maaltijd van de traiteurafdeling v.d. Delhaize in Merksplas (B), ben benieuwd
[ link | afbeelding ]
Dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinig
Bedoel je die maaltijd?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal vast lekker zijn, maar ik vind het altijd zo weinig
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bedoel je die maaltijd?
Dit was echt erg veel, 500 gram per doosje zeker wel, het is niet helemaal op
Verse prei en een paar lepels thaise rode currypasta erdoor geroerd, het was erg flauw
Maar ja, we waren moe van een lange wandeldag
Man en fysiek werk jijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, courgette, balletjes, pasta, knoflook en een kloddertje saus voor de balletjes (droge meuk)
[ afbeelding ]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelkquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Wel jammer van de automatenkoffie bij zulk lekker gebak
Hier bakje kefir met wat verse aardbeien
Gewoon de goedkoopste mie die ik kon vinden. Plusminus 250kcal wat je daar ziet liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.
[..]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelk
Ja, eigenlijk klinkt het ook niet als veelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is niks joh, ik eet meestal al 400 gram aan groente alleen.
De bruine stip in het melkschuim hint er beetje op. Kan ook afwijkende manier van zetten zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor pasta? Lijkt op die 0 calorie Konjac dingen, doordat het doorzichtig lijkt.
[..]
Ze maken zelf gebak en schepijs dus ik hoop dat het geen automatenkoffie is. Heb ook een zwarte koffie op en die smaakte niet goedkoop. De schuim is sojamelk
Ik geloof je hoorquote:Op zondag 12 juli 2026 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
De bruine stip in het melkschuim hint er beetje op. Kan ook afwijkende manier van zetten zijn
Belangrijkste is dat het lekker is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |