Leuk!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef Karzai het volgende:
Nu even uitpuffen op de hotelkamer.
Jam gekocht op de markt en een potje zout op het forteiland
[ afbeelding ]
Finland gok ik?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef Karzai het volgende:
Jam gekocht op de markt en een potje zout op het forteiland
[ afbeelding ]
Volgens mij schrijf je het wel goedquote:Op maandag 6 juli 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag en morgen eters: dus geen foto's (beetje raar)
Vandaag: Flammküchen of hoe je dat schrijft. Met tomaat, paprika, ui en champignons
Morgen: Pasta met saus, groente en kaas
quote:
Oh dat is naar! Sterktequote:Op maandag 6 juli 2026 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Take away/gemaakt?
Onverwachts naar ziekenhuis moeten rijden en heb nu geen zin meer om te koken dus wacht op een spicy pepperoni en lava cake van Domino's want wil comfort food..
Lekker! Ze eten daar ook graag pizza dus teltquote:Op maandag 6 juli 2026 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is naar! Sterkte
Geniet van je comfortfood![]()
Hier liep het ook wat anders dus kind heeft Korean bbq noodles, bak groenvoer en een corndog
Ik een niet zo Koreaanse pizza met buffelmozzarella
Morgen weer een kans
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
Bbq aangeslingerd voor worsten
Gegeten met kant-en-klare aardappelsalade en gewokte spitskool met paprika & ui
En een paar bolletjes ijs na
[ link | afbeelding ]
Vers ingevroren?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:48 schreef golfer het volgende:
Nu: superverse sashimi van tonijn en zalm met sojasaus en veel wasabi.
Nee. Vers gemaakt door Japanners.quote:
Was dat maar zo.quote:
Gisteren bij een hesburger filiaal geweest.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
De twee potjes aan de binnenkant kun je combineren met leipajuusto, squiky cheese
Jammer dat de piirakka je niet zo beviel, maar de Finse smaak is ook beetje subtiel/vlak en nogal een acquired taste soms
Mocht je kalakukko tegenkomen, die zou ik skippen
Vis in gelei in een roggekorst![]()
Hier nu een hüttenkäse wrap met sla. Vind het matig maar maakte wat restjes op en het is gezond. Volgende keer weer normaal voer
Vanavond Koreaans
Oh nee joh, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gisteren bij een hesburger filiaal geweest.
Nooit eerder een smeriger snackbar gezien dan deze, kwam dichtbij de snackbar in de Dirkjan strips.
Maar toch maar iets besteld, ik nam de kanafile - tacot een soort wrap met kip, ingelegde rode uien, sla en een zooitje saus.
De wrapjes zaten tegen elkaar aangedrukt in een klein kartonnen doosje met de saus er bovenop, dus je was genoodzaakt om met je klauwen in de derrie te roeren om ze eruit te krijgen.
Het was ondoenlijk om dit op te eten zonder tot je ellebogen in de saus te zitten.
Ik heb een paar happen genomen, niet echt vies, maar het was ontzettend vet, daarna maar direct terug naar het hotel gegaan om mij te fatsoeneren
https://www.hesburger.fi/
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat klinkt niet best![]()
Ik ken het niet wat je besteld hebt maar klinkt allemaal idd kut![]()
Hier nu koffie
Neem kardemom ipv kaneel, is nog lekkerderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.
Maja, nog een dagje over voor de befaamde zalmsoep en een kaneelbroodje
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
[..]
En ik at mijn 2e helft van de aubergine, gorgonzola, tomaatpizza.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Helemaal lekgeprikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Kun je die ergens kant en klaar kopen om af te bakken in de airfryer? Ziet er lekker uit!
Mja, nieuwe tent om uit te proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.joybuy.nl/dp/(...)-met-kip-en/10056969
Ik heb ze hier besteld omdat ze in de aanbieding zijn
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.
Bestel/koop gewoon bij een gewone marktpartij zoals AH
Rengi Korean chicken corndog #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi608028
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteunquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.
Ik koop het bij de goedkoopste partij.
Ongefundeerde onzin dus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteun
Excuus, dat dacht ik omdat je zonder enig bewijs onzin uitkraamt.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: (ze zijn er weer!) In de schil gekookte Opperdoezer Rondes, cesarsalade en gebraden Duitse biefstukjes.
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genietenquote:
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genieten
Op naar de groenteboer morgen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Aubergine-geitenkaasrolletjes in grove chili-tomatensaus met pasta
Erg lekkere aardappel inderdaad, heeft niks nodig behalve een snufje zout en/of een likje roomboterquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Nee jouw maaltijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, het was een lekkere maaltijd, heb er de tijd voor (genomen ook)quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee jouw maaltijd![]()
Dacht dat foto 1 witvis was![]()
Alles ziet er lekker uit!
Een vroegere vriendin maakte de rolletjes als onderdeel van hapjesmaaltijd op haar verjaardag, en ik dacht er ineens aan. Was erg lekker, hou ik erin. Eet niet veel aubergine en waarom weet ik niet.
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaarquote:
Het is inderdaad een beetje smerig, niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaar![]()
Hier nu Nongshim Toomba noodles met edamame en bosuitjes
Dat ziet er feestelijk uit joh!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met uitje in rendangboemboe gegaard, rijst en groente van gisteren erbij
In een geblancheerd koolblad gerold![]()
Met sambal oelek en ingelegde komkommer
Had er ook nog grote, en stevige romainesla-bladeren bij om het mengsel mee op te eten, was lekker!
Geïnspireerd door de auberginerolletjes van FFT
Dankje!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er feestelijk uit joh!
Lekker zeg!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had er ook nog grote, en stevige romainesla-bladeren bij om het mengsel mee op te eten, was lekker!
Snap ik ja! Hier een beetje een falende kok (geen talent ervoor, al kook ik de laatste tijd wel echt lekker), maar dat maakt dat het zien van zulke foto's extra leuk isquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankje!
Eigenlijk is het heel eenvoudig voedsel, maar met een kleine inspanning wordt het feestelijk inderdaad
Soms vind ik dat leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk, gezond en creatief!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond BBQ-en met een oude vriendin van ons erbij.
Als dessert maak ik limoncello-ijs.
Was ook allemaal lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Kanaroe het volgende:
Kreeft op de bbq![]()
Ziet er sjiek & heerlijk uit allemaal @:golfer & @:Blues
Ja, ik zie hetquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ook allemaal lekker.
Alleen het limoncello-ijs was iets te vloeibaar geworden door de lemoncurd er doorheen.
Witlofquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen foto van mijn eten, want dat was saai een grijsbruine massa
Witlof met champignons en kaas
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:27 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, ik zie het
Zal er niet minder om gesmaakt hebben gok ik zo
Had ook al een stukje getiktquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit, wat het ook allemaal maar moge zijn![]()
Als je het hoekje omloopt bij slagerij Duijn, heb je een enorm fijne groenteboerjuwelier, die standaard roodlof heeft.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 Punten gedeeld met 4![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |