Oh nee joh, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gisteren bij een hesburger filiaal geweest.
Nooit eerder een smeriger snackbar gezien dan deze, kwam dichtbij de snackbar in de Dirkjan strips.
Maar toch maar iets besteld, ik nam de kanafile - tacot een soort wrap met kip, ingelegde rode uien, sla en een zooitje saus.
De wrapjes zaten tegen elkaar aangedrukt in een klein kartonnen doosje met de saus er bovenop, dus je was genoodzaakt om met je klauwen in de derrie te roeren om ze eruit te krijgen.
Het was ondoenlijk om dit op te eten zonder tot je ellebogen in de saus te zitten.
Ik heb een paar happen genomen, niet echt vies, maar het was ontzettend vet, daarna maar direct terug naar het hotel gegaan om mij te fatsoeneren
https://www.hesburger.fi/
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat klinkt niet best![]()
Ik ken het niet wat je besteld hebt maar klinkt allemaal idd kut![]()
Hier nu koffie
Neem kardemom ipv kaneel, is nog lekkerderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Liep net langs een ander filiaal, dat zag er wel netjes uit.
Maja, nog een dagje over voor de befaamde zalmsoep en een kaneelbroodje
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
[..]
En ik at mijn 2e helft van de aubergine, gorgonzola, tomaatpizza.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Helemaal lekgeprikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:38 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Kun je die ergens kant en klaar kopen om af te bakken in de airfryer? Ziet er lekker uit!
Mja, nieuwe tent om uit te proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, maar wat een gek platte korst is dat?
Hier Koreaanse kip soja honing uit de airfryer, erbij sushirijst, edamame, paprika, bosuitjes en sesam
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.joybuy.nl/dp/(...)-met-kip-en/10056969
Ik heb ze hier besteld omdat ze in de aanbieding zijn
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Joybuy is toppunt van "predatory pricing" en data monetarizering. Enge club en maakt de nationale en Europese markt kapot middels Chinese staatssteun.
Bestel/koop gewoon bij een gewone marktpartij zoals AH
Rengi Korean chicken corndog #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi608028
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteunquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bron? Joybuy krijgt geen staatssteun.
Ik koop het bij de goedkoopste partij.
Ongefundeerde onzin dus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ale Chinese bedrijven die op de Europese/Westerse markt komen en agressief tekeer gaan krijgen staatssteun
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |