Excuus, dat dacht ik omdat je zonder enig bewijs onzin uitkraamt.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: (ze zijn er weer!) In de schil gekookte Opperdoezer Rondes, cesarsalade en gebraden Duitse biefstukjes.
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genietenquote:
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gekookte nieuwe aardappels met schil zijn zo fijn. Elk jaar genieten
Op naar de groenteboer morgen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Aubergine-geitenkaasrolletjes in grove chili-tomatensaus met pasta
Erg lekkere aardappel inderdaad, heeft niks nodig behalve een snufje zout en/of een likje roomboterquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral de Opperdoezer Ronde, die uit Opperdoes komen en heel beperkt verkocht worden.
Nee jouw maaltijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, het was een lekkere maaltijd, heb er de tijd voor (genomen ook)quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee jouw maaltijd![]()
Dacht dat foto 1 witvis was![]()
Alles ziet er lekker uit!
Een vroegere vriendin maakte de rolletjes als onderdeel van hapjesmaaltijd op haar verjaardag, en ik dacht er ineens aan. Was erg lekker, hou ik erin. Eet niet veel aubergine en waarom weet ik niet.
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaarquote:
Het is inderdaad een beetje smerig, niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit wat? Ik had een keer waterkefir en ik snap het concept niet denk ik, vond het ondrinkbaar![]()
Hier nu Nongshim Toomba noodles met edamame en bosuitjes
Dat ziet er feestelijk uit joh!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met uitje in rendangboemboe gegaard, rijst en groente van gisteren erbij
In een geblancheerd koolblad gerold![]()
Met sambal oelek en ingelegde komkommer
Had er ook nog grote, en stevige romainesla-bladeren bij om het mengsel mee op te eten, was lekker!
Geïnspireerd door de auberginerolletjes van FFT
Dankje!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er feestelijk uit joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |