Hopelijk knapt jouw chef weer goed op, veel beterschap gewenstquote:Op maandag 13 juli 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Moet voor mezelf zorgen, want mijn chef kok is ff uitgeschakeld![]()
Zaterdag at ik witlof ham kaas
Zondag kip pesto pasta
Vandaag voor 2 dagen soep gemaakt bloemkool/champignons/spekjes/ui/knof/room
Magnetron?? En lasagne omscheppen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Een halve bak lasagne van de AH. Ik vind het nu echt lekker want ik ben er achter gekomen dat ik het eten heter moet klaarmaken. Lees: magnetron. Daartoe moet ik halverwege de tijd, de lasagna omscheppen. En nu is het echt lekker.
Voor jou of voor de kat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Soort schijfje samengeperst gemaakt van gefermenteerde bonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja… lasagne in de magnetron. En omscheppen moet wel. Anders is het ook niet gelijkmatig warm. Bij mij.quote:
Waarom niet gewoon in de oven? Knapperige kaaskorst hmmmmquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja… lasagne in de magnetron. En omscheppen moet wel. Anders is het ook niet gelijkmatig warm. Bij mij.
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de oven? Knapperige kaaskorst hmmmm
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…
Lekker racistisch weer... Hele Aziatische volkeren eten dit.quote:
Oude vakantiefoto van de kaasbunker op vlieland:)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze smelten de kazen?
Of heb jij die lading vermiste Emmenthaler achterover geslagen?
Net een ander knoppiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn oven werkt. Ik heb niets met ovens…
Lekker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:59 schreef Karzai het volgende:
Ik had vandaag ook een kant en klare lasagne overigens
Nou ik heb een grote knop met 10 icoontjes er op. Maar werkelijk, in de handleiding stond de uitleg er niet bij. Maar sowieso gebruik ik een oven niet graag.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net een ander knoppie![]()
Met 40 min op 190 - 200 graden is het echt goed heet.
Ik heb heel veel rondes gegeten bij een AYCE & Drink. En toen ik vol zat nog 3 rondes toetjes want ze hadden er 16. Toch voel ik me goed. Lekkerste toetje was de warme zachte red velvet koeksandwich met vanillesaus
Lekker gezond bezig Mikeyquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Soort schijfje samengeperst gemaakt van gefermenteerde bonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |