Ja de Hema is echt verschrikkelijk, en de prijs voor die drab ook schandalig gewoonquote:Op zondag 12 juli 2026 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor![]()
Gelukkig geen automatenkoffie als bij sommige Hema's, dat is haast erger dan slootwater![]()
Heerlijk aan t water genoten van Hollandse kersen, Waikiki meloen en pesto crackers.
Vanavond pokébowl, toe vanilleijs met mango.
Jij ook. Vietnamees is ideaal met warm weer.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de Hema is echt verschrikkelijk, en de prijs voor die drab ook schandalig gewoon
Heerlijk dagje zo zeg zo te horen! Hier straks Vietnamees restaurantje pakken en erna lekker de stad in. Tijd voor even ontspanning
Wat een plaatjequote:Op zondag 12 juli 2026 20:25 schreef Molleman het volgende:
Zuurdesem roggebrood, tuinbonen, ricotta, citroen, olijfolie, radijs, bieslook en bieslookbloemen
[ link | afbeelding ]
Oh heerlijk zeg!!quote:Op zondag 12 juli 2026 20:25 schreef Molleman het volgende:
Zuurdesem roggebrood, tuinbonen, ricotta, citroen, olijfolie, radijs, bieslook en bieslookbloemen
[ link | afbeelding ]
Er lag nog genoeg ijs, maar blijkbaar is niet iedereen zo bescheiden om 1 of 2 ijsjes te nemen op een dag.quote:
Dat begrijp ik. Het komt alleen wat kinderlijk/gewezen (en Hollands) over vind ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er lag nog genoeg ijs, maar blijkbaar is niet iedereen zo bescheiden om 1 of 2 ijsjes te nemen op een dag.
ja dat vind ik ookquote:Op maandag 13 juli 2026 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het komt alleen wat kinderlijk/gewezen (en Hollands) over vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |