Balenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Ik had een witlofschotel van de slager/traiteur in het dorp.
Doe ik niet meer
Burgers en een verse shake, jullie genoten goed van de nog warme dagquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:43 schreef Kanaroe het volgende:
Barbecue aangestoken, hamburgers gegrild, broodjes getoast, bacon gebakken.
Sla, gebakken ui, augurk, tomaat erbij en eigen kweek jalapeņo's
Zoon maakte er een lekker burgersausje bij![]()
Geen foto, want het werd een puinzooi haha
Toetje zelfgemaakte aardbeienmilkshake met slagroom
[ link | afbeelding ]
Zondequote:Op donderdag 16 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Ik had een witlofschotel van de slager/traiteur in het dorp.
Doe ik niet meer
Ik wil deze milkshake als toetjequote:Op donderdag 16 juli 2026 18:43 schreef Kanaroe het volgende:
Barbecue aangestoken, hamburgers gegrild, broodjes getoast, bacon gebakken.
Sla, gebakken ui, augurk, tomaat erbij en eigen kweek jalapeņo's
Zoon maakte er een lekker burgersausje bij![]()
Geen foto, want het werd een puinzooi haha
Toetje zelfgemaakte aardbeienmilkshake met slagroom
[ link | afbeelding ]
2 doosjes aardbeien (minus kroontje) in de keukenmachine fijnmaken, wat slagroomijs en melk mee laten draaien en klaar!quote:
Ontkroonde aardbeien liggen in de vriezer. Geen roomijs in huis dus fixen we wel even anders met melk en room vanmiddagquote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
2 doosjes aardbeien (minus kroontje) in de keukenmachine fijnmaken, wat slagroomijs en melk mee laten draaien en klaar!
Lekker, lekker
Oh ja, schoolvakantie! Huppetee, vier ze daarquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontkroonde aardbeien liggen in de vriezer. Geen roomijs in huis dus fixen we wel even anders met melk en room vanmiddag
Even de start van de schoolvakantie vieren
Dit ziet er lekker uit ☺quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag dag bij zus, neef en nicht. Werd mee uit lunchen genomen bij Polderfabriek.
Zus nam vistrio; huisgerookte zalm, paling van Eveleens, tonijnsalade.
Kinderen rundvleeskroketten.
Ik gebakken kastanjechampignons; brioche toast, oude kaas krokant, gerookte amandel.
[ link | afbeelding ]
Vanavond maken we een makkelijk recept van Allerhande en als dessert Lemon Posset.
Lekker stuk toast, mjamquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag dag bij zus, neef en nicht. Werd mee uit lunchen genomen bij Polderfabriek.
Zus nam vistrio; huisgerookte zalm, paling van Eveleens, tonijnsalade.
Kinderen rundvleeskroketten.
Ik gebakken kastanjechampignons; brioche toast, oude kaas krokant, gerookte amandel.
[ link | afbeelding ]
Vanavond maken we een makkelijk recept van Allerhande en als dessert Lemon Posset.
Heerlijke salade en jij ook aan de briochequote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker stuk toast, mjam
En inspirerend recept ook, zo kun je aubergine ook gebruiken![]()
OT: Ik maakte een soort ceasarsalade met o.a. little gems, gebakken garnalen, gekookt ei, avocado, ansjovis, romatomaatjes en croutons van de overgebleven briochebroodjes van gisteren
[ link | afbeelding ]
Pastasaus is een breed begrip inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijke salade en jij ook aan de brioche![]()
Recept was goed, simpel en lekker voor de tv. Wel lekker veel kruiden erdoor en betere saus dan de bocht die als suggestie wordt gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |