Ging goed, misschien omdat kipgehakt lekker plakt. Als je er niet van houd, misschien half om of rund met wat paneermeel.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pastasaus is een breed begrip inderdaad
Kreeg je wel goeie ballen?Met de aubergine er door?
(Ik zou het zelf met rundergehakt maken, want ik houd niet van kipgehakt)
Appelcrumble maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:20 schreef Karzai het volgende:
koppie thee, kaastosti, stukkie meloen.
Ik heb een aantal appels die dreigen te verpieteren, iemand goede ideeen wat ik daarmee zou kunnen doen?
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik ook, soort Japanse mixed grill lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Appelcrumble maken?
Intrigerende video, met die oude man
Weer thuis? Beterschap!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef golfer het volgende:
Flensje met blauwe bessenjam. Thee. Mangosap.
Dankjewel.quote:
Sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef golfer het volgende:
Flensje met blauwe bessenjam. Thee. Mangosap.
In Zweden hebben ze een peren-versie hiervan, superlekker! Aardbei ook erg goedquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 Gekocht om te proberen want 50% korting. Echt heel lekker![]()
Vanavons kip teriyaki, wokgroenten en notenrijst. Toe Waikiki- en honingmeloen.
Prima Nederlands merk dat, Ducaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:41 schreef Karzai het volgende:
Besloten om de appels aan de vogels te voeren.
Vanavond snacks
[ afbeelding ]
Gezond bezig jij, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aardappel, paprika, ui en champignons
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo lekker als de vietnamees op de markt of wanneer je ze zelf maakt. maar zeer zeker een van de betere ovensnacks vind ikzelfquote:
Kalfsleverquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond: Kalfslever met meiraapjes en krieltjes
Vanilleijs na (vers gedraaid)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |