Ik ben gek op die droge plaatjesquote:
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:27 schreef golfer het volgende:
Had net, als tussendoortje, een kom kreeftenbisque.
Vanavond ga ik weer eens proberen te koken: gekookte kruimige nieuwe oogst aardappeltjes, gebakken gemarineerde lamskoteletten en appelcompote.
Eet smakelijk!!quote:
Boh die exotics zijn echt lekker!quote:
Zeker lekker!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Boh die exotics zijn echt lekker!
denk broodje braadworst met cowlslaw cheddar en gebakken uitjes en misschien een soepje erbij
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Hier straks een stamppotje met zoet aardappel (de paarse) en gewone kruimige aardappel, met paksoi, rode paprika en bosui
Daarbij een gemarineerd speklapje
En pruimen met havermoutcrumble en vanilleijs als dessert
Heb de pruimen 'gekruid' met de inhoud van een zakje yogi tea en ahornsiroop, ben benieuwd
(Thee met kaneel, sinaasappel, hop etc.)
Gelovig beest, net uit retraitequote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:20 schreef Molo het volgende:
Hier nu een Starbucks triple shot ijskoffie. Mij nog steeds te zoet maar wel lekker voor één keertje
Vanavond gevulde pasta met ricotta en spinazie, erbij gebakken venkel en een varkensworstje van Limburgs kloostervarken, wat dat ook moge zijn. Vast lekker
Ondergewaardeerd lekker dat, moet ik ook weer eens maken!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker hoor!
En die bessen Solero's zijn ook fijn![]()
Ik eet vanavond shakshuka met zuurdesembrood om te dippen.
Zal er een abdijbiertje bij drinken om te gedenkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Mac and Cheese met spek en daarbij een frisse komkommersalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |