gedroogde gemarineerde tofu zegt verpakkingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Soort schijfje samengeperst gemaakt van gefermenteerde bonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:46 schreef Blues het volgende:
Ik maakte een omeletwrap met roomkaas, tomaat, avocado, kipfilet, botersla peper en zout.
![]()
[ link | afbeelding ]
De kat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lekker racistisch weer... Hele Aziatische volkeren eten dit.
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicumquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, die pizza van @:Karzai ...daar krijg ik dus spontaan megatrek van![]()
Jaloers
Oh, ik dacht dat het blauwschimmelkaas met salie wasquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicum
Het leek een wat grote overdaad aan mozzarella jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was erg lekker idd, maar laten we niet overdrijven, smaakt naar veel mozzarella en basilicum
Er zat ook pecorino op lees ik, je proeft wel dat het top mozzarella isquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Het leek een wat grote overdaad aan mozzarella ja
Moge het je welbekomen, hopelijk knap je goed op 🍀quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:52 schreef golfer het volgende:
B. heeft voor mij voor vanavond bij onze dorpsviswinkel een(kleine, want ik kan/mag nog niet te veel eten)wokschotel met rauwe stukken vis voor mij gekocht.
Oh die aardappeltjesquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ogen weer eens groter dan de maag, maar wel erg lekker: champignons, ui, knoflook, aardappeltjes uit de airfryer en een kapotte vegading
Is lekkerder dan hoe het eruit ziet
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |