Bedankt voor de reminder!quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond eerst een 'Hoe is het nu met?' aflevering op RTL4 om 20:34.
Judith en Bartquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond eerst een 'Hoe is het nu met?' aflevering op RTL4 om 20:34.
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Die JP heeft het 'voor de bühne' nu helemaal getroffen met een Belgische maar dat is ook gewoon fake ass BS net als alles van die vent.
Kwam al ergens voorbij dat de boot "geleend" was ja, misschien de vriendin ookquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!Zijn nieuwe bestie Lieske leek de nieuwe liefde ook voor het eerst te zien.
En die boot was vast ook niet van hem.
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!Zijn nieuwe bestie Lieske leek de nieuwe liefde ook voor het eerst te zien.
En die boot was vast ook niet van hem.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....
We hebben die man alleen maar zien eten, drinken én feest vieren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....
Even in de slip stream van de nieuwe uitzendingen wat promotie maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:15 schreef Blues het volgende:
Robert Jan laat ook van zich horen
https://www.instagram.com/robertjanbenb/reel/Da4-diUIKS-/
Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past nietquote:Op maandag 20 juli 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik start met vertraging.![]()
Welke was in dat voorstukje maanden terug nou lichtelijk arrogant. Die gozer uit Valencia?
Precies een halve minuut na dit bericht komt ze voorbij.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past niet
quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol vanquote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Is de mooie vrouw in de kamer met onsquote:Op maandag 20 juli 2026 21:48 schreef Soury het volgende:
Och Caroline, was een mooie vrouw en gebruikt nu een zwarte stift als make-up zo zonde die harde look. Ze kan er veel beter uitzien. Plus weer die nep lippen wat is dat toch met vrouwen.
Ja, zo zat ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Precies dat. De tante van de partner van een vriendin.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.quote:
@MaJo heeft mij iig goed geholpen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stond ook voor een opgave om dit te duiden. 3x vriendin.
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma'squote:Op maandag 20 juli 2026 21:53 schreef Silenus het volgende:
Caroline is me toch een griebus-oma met haar Monique Hansler-achtige sneertjes, maar die Haagse gast van haar is toch echt een typetje van Michiel Romeyn?!Dat onnatuurlijke kapsel van die vent lijkt wel AI, wat een figuur.
Bon Bini Fred is iets te zweverig maar ze hebben wel meteen de minst leuke naar hem toegestuurd. ‘Leeftijd onbekend’, je ziet wel vaker dat die opgewarmde veenlijken van 70 ineens ‘mysterieus’ gaan doen.. nou, dit is er ook één.
Timothy is wel een grappige valse nicht en Paul heeft de gun-factor. Die klootviool uit Valencia komt later deze week denk ik.
Ah die gingen mij te snel voorbij. Heel zonde sowieso om je zo te verbouwen. Ze lijkt ook veel ouder, ik had haar dik in de 70 geschat.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Achteruit terugredeneren is de oplossing!quote:
Ik kijk alleen firstdates.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Man uit het oosten. Ze wil hem niet. Hij mag meteen de paling inpakken. @:coco
Akkoordquote:
Is ze hier voor ten minutes of fame of zoekt ze EcHte LiEfDe?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
Gewoon zonder gêne je grasmat kwijt zijn maar de flanken bewaren.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het meer Herman van Veen met dat smoezelige haar, in ieder geval van wat het moet voorstellen...
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poelquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die kunstenaar is een kruising tussen Joop van de Ende en Jan Wolkers![]()
(Sorry mensen ik loop achter dus hobbel overal achteraan.)
Zie een paar postings hier boven, ik mention hem al.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poel
Alle karakter is uit haar gezicht verdwenen, kan niet eens meer normaal lullen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de vriendin van de vriendin van @:alpeko is te stijf en tuttig voor de kunstenaar
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)quote:Op maandag 20 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Grappig dat Caroline valt over het feit dat Ari geen perfect gebit heeft, die toupet vond ik erger
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)
Dat zou kunnen, ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.
In een bakje op het nachtkastje naast het bed.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Caroline die mooie tanden belangrijk vind, volgens mij hebben die kerels op die leeftijd allemaal een mooi gebit
Dat hij zich zat te verkneukelen als er twee dames om hem zouden vechten is wel wat apart ja. Ik vrees dat het niet zo'n vaart gaat lopen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:27 schreef golfer het volgende:
Fred op Bonaire is ik ik ik, ik...
alles draait om hem.
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Manoman, moet de uitzending nog terugkijken, geen tijd gehad ivm familiebezoek. Videoland opgezegd, kan dus sowieso niet vooruitkijken. Maar heb er door de 'spoilers' nu al weer zin in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60Oh leuk, morgen even lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60Ja, hallo, kom ik er achteraan als spuit elf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.![]()
Nee, daarvoor heb je ook aanhalingstekens, je moet wel een beetje je humor bewaren, golfer.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 21-07-2026 01:31:28 ]
En dan is het ook nog van die lelijke A.I. slop, 'ja het zou leuk zijn om op te hangen'. Wansmaak.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg enorme Gordon-vibes bij Timothy... vooral in zijn opmerkingen en zijn houding, divaatje.
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
Of ze knippen bewust enkel het geklaag eruit. Al is het wel een beetje een prinsje.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
Weet haar leeftijd niet meer maar het is wel duidelijk wat de zon met je huid doet.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Wie is Monique? Bedoel je Caroline misschien?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma's
En inderdaad, Michiel Romeyn lijkt hij op! In combinatie met René Mioch
Pas 68? Daar schrik ik van. Ik ben 77 en heb al die rimpels niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:10 schreef golfer het volgende:
Caroline ziet er uit als 78, maar is dus pas 68.
Mwah, qua type mens toch niet 80? Ik koppel huid en persoon wel een beetje los van elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
Caroline is een jaar ouder dan ik, ik dacht dat ze 80 was![]()
![]()
Goed personeel inhuren en je kunt zélf op je lauweren gaan rusten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
Meer een logeerkamer inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:36 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat hele B&B stukje erbij sowieso wat onzin, noem het gewoon zomer vol liefde net als in de winter. Zo'n Caroline die nog geen ei kan bakken en dan B&B eigenaar is. En 1 van de deelnemers, weet niet meer wie had een B&B met 1 kamer dat kun je nauwelijks een bed and breakfast noemen.
Die vrouw is sowieso niet goed te verstaan omdat de helft van haar gezicht niet beweegt bij het praten, met name alles boven haar bovenlipquote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
Caroline wil geen man met slechte tanden terwijl ze er zelf bijloopt alsof ze alle beschikbare tanden in Turkije in haar mond heeft laten plaatsen. Koken kan en wil ze niet maar als een man dat wel voor haar wil doen dan is dat ook weer niet goed. Deze vrouw zoekt geen man maar alleen maar aandacht voor haar B&B.![]()
Paul, de weduwnaar met 2 leuke dochters, lijkt mij een lieverd en kiest alle vrouwen die beschikbaar waren.![]()
En dan hebben we nog de kandidate met de opgespoten lipjes die haar leeftijd weigert te geven en die zo weinig mogelijk in de zon wil en daarvoor een 50 factor bescherming gebruikt en grote hoed met zonnebril draagt. Beetje moeilijk als je dan kiest voor een land met volop zon. Fred ziet haar nu toch ook niet zo zitten omdat de passie ontbreekt voor wat hij allemaal doet, o.a. kunst maken.
Amen, dit dusquote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat het meer bezigheidstherapie is en hij dat in de schoot geworpen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Net of ze een attack heeft gehad of iets, ze kijkt zo sloom.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:31 schreef Blues het volgende:
De vrouw bij Fred heeft ook prikjes hier en daar als hulp (en niet in de zon en veel water drinken) maar bij haar mond is toch iets mis gegaan
Vind het na 1 aflevering al beter dan het complete winterseizoenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah jullie zijn er nog, gelukkig! Ik moet er nog aan beginnen, vanavond even inhalen. Maar wat ik hier lees klinkt al veelbelovend.
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Snap trouwens niet waarom queen airfryer zoveel aan te merken heeft op het gebit van anderen, haar eigen gebit lijkt op dat van een paard. Maar dan heel erg gebleekt.
Ik heb even teruggekeken, maar ook jonger op die paar foto's die je zag is haar gezicht vrij smal, ik denk niet eens dat er zo enorm veel verbouwd is aan dat hoofd. De combinatie met die rare make-up en dat geblondeerde strohaar met extensions maakt haar zo lelijk. En uiteraard haar huid, jemig, dat is inderdaad iets van een 80-jarige.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Ik wil nog steeds ALF als huisdierquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?
(Dan wil ik het terugkijken.)
Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)
Ik ben team hont. (Pas wel graag op katten als mensen op vakantie zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind jouw kat dat ook als je die hebt? Maar anders gezellig samen pizza eten elke dag.
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Andere seizoenen hadden we oude muziek en goed gekozen stukjes uit de ‘80 en ‘90.
Ik hoor tot nu toe telkens Nederlandstalig.Jammer. Alsof het enkel Costa del Sol klanten zijn.
Daarna kwam er verandering.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozen
Ze had hier weinig te zoeken iigquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
Het was ook (patat) speciaal voor die hollandse snackbar/kroeg.quote:
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.quote:
Die had er gelijk al geen zin in dus waarom moeite doen, begreep ook niet dat hij haar koos.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.
Zit je 10 uur in een vliegtuig voor een dooie kunstenaar.
Misschien die viezige jaren zeventig-bakkebaarden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Fred een beetje viezig. Ik weet niet of het de combo kaal en zweet is.
Drie vrouwen gekozen, ik vrees dat er ook niet meer aanmeldingen waren dus is het een moetje van de regiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
De aankomende Nisha Tara (?) belooft wel spiwitualiteit.@:dkup
In Brabant heet dat de ziekte van Rupke. Meer haar op zijn zak dan op zijn kupke.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk last van de ziekte van hedel...meer haar op zijn zak dan op zijn schedel....
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:27 schreef golfer het volgende:
Mag toch hopen dat als je na 1 dag weggestuurd wordt, je toch nog even een paar dagen in een hotel op Bonaire mag blijven.
Past daarom goed bij Joling light.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:44 schreef matthijst het volgende:
Timothy is een beetje Gordon light.
Lacht ook de hele tijd om z'n eigen sneue grapjes.
Temu Tandenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Ari is wel een leuke grappige vent, ben bang dat Caroline op zoek is naar wat meer uiterlijke aantrekking.
Valt me op hoe ze eet, denk dat het haar veel moeite kost iets te kauwen met die temu tanden. Vandaar het excuus dat ze een slappe supermarkt lasagne voor haar gast neerzet.
quote:Ik zeg altijd: je hebt 5 soorten mensen. Mensen met honden. Mensen zonder honden. Hondenmensen. Mensen waar je je hond nog niet tegenaan laat plassen. En mensen die honden in huis laten plassen en in de tuin laten poepen.
Ik vind het ook zo sneu voor die Arie, want de beste man wordt totaal genegeerd. Zo heb ik eens zitten tellen en in deze aflevering zegt Donatella 12 woorden tegen Arie en 1648 tegen Bella, Beer, Piepie, Poepie en Drollie. Dat gaat ongeveer zo:
‘Zal mama eens even lekker kippie maken voor jullie. Jaaaaa, mama gaat lekker kippie maken. Kom maar jongens. Kijk eens. Jaaaa, lekker hè. Oh dat vindt ie zo lekker. Kom maar schatjes. Jaaaa, lekker kippie. Hé, wat ziet mama? Heb je een plasje gedaan? Jaaaa, dat vindt ie lekker hè.’
Ik denk serieus dat als Arie er stiekem vandoor gaat, Donatella het pas in de gaten heeft als meneer weer in Den Haag is. Hij wilde al bijna gaan, maar toen hoorde hij dat Donatella tussen 4 en 5 in haar nakie op de ligstoel gaat liggen. Dus hij blijft nog maar even. Hij wel. Ik heb vernomen dat de cameraman van het programma heeft gevraagd of hij voortaan om 5 voor 4 uur naar huis mag.
Ach, het is best een lieve vrouw natuurlijk, die Donatella. En ergens snap ik haar ook wel. Dat gedrentel om me heen de hele dag zou ik ook niet trekken. Bovendien heeft verkering hebben met Donatella één groot voordeel. Je hebt in bed geen nachtlampje nodig. Je kunt gewoon zeggen: ‘Schat, ik wil nog even lezen, wil jij je tanden even ontbloten?’
Door naar Fred Tonijn. Die viel afgelopen nacht als een klomp in slaap, maar is wel om half 6 op de fiets gestapt om te ventileren. Sommige mensen doen een raampje of een rooster open om te ventileren, Fred gaat fietsen.
Posh Spice heeft slecht geslapen. Het was heet, plakkerig, ze kreeg de lampen niet uit en er waren muggen. Terwijl, what she really really wants, is een gentleman die aandacht voor haar heeft, die haar roomservice brengt en die haar voeten nog even masseert voor het slapen gaan. OF IEMAND DIE OP ZIJN MINST 20 VAN DIE BRONZEN KUTTONIJNEN VERKOOPT OM MET DAT GELD EEN AIRCO AAN TE SCHAFFEN IN DEZE BLOEDVERZIEKENDE ROTHITTE.
Nou ja, dat zei ze niet, maar we konden allemaal in haar ogen zien dat ze dat dacht. Gelukkig is er ’s ochtends altijd nog koffie. Of niet? Of toch wel? En ondertussen heeft Fred zijn beslissing al genomen. Helemaal toen Ceciel hem ook nog beledigde. De conditie van een 40-jarige, kom op zeg. Van een 29’er zal ze bedoelen. Of, om meer in Freds terminologie te blijven: iemand van 348 maanden.
Lijkt me trouwens doodvermoeiend. Een relatie hebben met iemand die alles in maanden uitrekent. Mensen met baby’s doen dat ook altijd. ‘Ach wat schattig, hoe oud is ze nu?’ ‘Bijna 26 maanden.’ ZEG GEWOON TWEE. Fred is daar dus nooit mee opgehouden. Waar normale mensen wel eens een weekendje weg gaan, gaat Fred een vijftiende maandsdeel weg. Wat een gedoe.
Exit Ceciel dus. Ze wilde alleen nog even gezellig eten vanavond om het fijn af te sluiten, maar dat kwam Fred niet uit, want er moeten nog tonijnen gepolijst worden. Stop right now, thank you very much.
Dan Tim, van wie veel mensen zeggen dat ie op Gordon lijkt. En ik vind niet snel iets zielig voor Gordon, maar hier trek ik toch echt een grens. Ik heb wel het idee dat Timmieboy probeert om Gordon een beetje na te doen. Die zie ik ook wel een 98 inch-tv bestellen om de hele dag naar zichzelf te kunnen kijken met een gouden beeld van Dagobert Duck naast de bank. En dan die ordinaire grapjes over likken de hele dag. Moeten we hier echt nog 30 afleveringen naar kijken?
Vier keer per week eet meneer kaviaar. Hij heeft zelfs een keer in een dronken bui een heel blikje kaviaar leeggegeten. Wat een verhaal zeg. Zelf ben ik ooit in een dronken bui in een hoge vlaggenmast op het Formule 1-circuit van Melbourne geklommen en heb ik een vlag gestolen, maar mijn verhaal verbleekt direct na Tims biecht over kaviaar. Een heel blikje. Uit de koelkast. Bizar.
Snel naar de man die het niveau van het programma nog enigszins opkrikt. Paul heb ik gisteren overgeslagen, maar is natuurlijk wel de held van het seizoen hè. Acht vrouwen komen bij hem langs! Als Timothy niet zo druk was met kaviaar likken kon ie daar nog een puntje aan zuigen.
En omdat acht vrouwen wel erg veel is, hebben de programmamakers bedacht om er meteen twee tegelijk te sturen. De natte droom van Fred Tonijn dus eigenlijk. De ene dame heet Helan en is een keurige dame. De ander heet Esther en is een tikkie wilder. Die wil graag comazuipen met Paul. En het buikje eraf sporten. Ik weet niet in welke volgorde.
Hoe dan ook, Paul is in zijn nopjes met zijn eerste twee dames en hangt de voortreffelijke gastheer uit. Een wellness-pakketje op een keurig opgemaakt bed, een lief kaartje en een plankje Spaanse tapas omdat volgens Esther de vijf in de klok zit.
Tot slot maakten we kennis met Nisha Tara, wat avondster betekent. Prachtig. Ze vindt het sexy als een vrouw een boom omzaagt, maar ik vind bosmaaieren met zo’n vette Stihl ook wel gaaf hoor. Ik zei gisteren toch al: RTL heeft weer een mooi blik opengetrokken dit seizoen.
Female Erotic Photography. Dat stond op de voorkant van het boek dat ze las in de hangmat. Nou ja, las… Het boek dat ze bekeek. Fred Tonijn schijnt haar al een mailtje te hebben gestuurd of hij het boek ook een keer mocht lenen.
Nisha Tara zoekt een vrouw tussen 35 en 55 die lief is en haar in het gareel kan houden. Slechts drie vrouwen in Nederland voelden zich aangesproken en maakten een filmpje. Een muurschilderes die vloeiend Frans spreekt, een pretparkliefhebber die draagmoeder is geweest en een vrouw met een hond. Van die laatste werd onze avondster een beetje giechelig. Ik ben benieuwd.
En nu stop ik, want ik moet nog kaviaar van mijn hand likken. Druk druk druk.
Tot morgen!
Vond hem inderdaad niet erg verwelkomend naar zijn 1ste kandidate toe ook al valt ze tegen, je hebt haar zélf uitgenodigd! Zit hij in z´n uppie koffie te drinken en zij moet het zelf maar uitzoeken, lompe boer.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.
Zit je 10 uur in een vliegtuig voor een dooie kunstenaar.
Valt inderdaad tegen hoor, had er wel meer voor haar verwacht. Beste leuke dame.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar 3 vrouwen voor Nisha Tara? Wat weinig
Temu tanden!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Ari is wel een leuke grappige vent, ben bang dat Caroline op zoek is naar wat meer uiterlijke aantrekking.
Valt me op hoe ze eet, denk dat het haar veel moeite kost iets te kauwen met die temu tanden. Vandaar het excuus dat ze een slappe supermarkt lasagne voor haar gast neerzet.
Komt mij bekend voor, weet je nog dat een kandidate het bodemdrift noemde? Ben haar naam vergeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Esther is leuk, cama zuipen met Paul, en de 5 zit al in de klok, hoezo opfrissen
Die wil helemaal geen vent! Ze zei zélf dat ze er allergisch voor is. Wat doe je dan in dit programma? Reclame voor haar B&B?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:39 schreef golfer het volgende:
Gaan het nu weer terugkijken.
Caroline praat niet met die man en heeft alleen maar oog en aandacht voor haar honden.
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Brabant heet dat de ziekte van Rupke. Meer haar op zijn zak dan op zijn kupke.
Die kreeg best wel leuke vrouwen voorgeschoteld en koos er maar liefst 8! Ik gun hem het beste, lieve man.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:58 schreef golfer het volgende:
Leuk, meteen 2 vrouwen tegelijkertijd voor Paul.
Ja, een 2de Gordon, alsof 1 al niet genoeg is!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:14 schreef golfer het volgende:
Ordi gedoe op Ibiza over likken en een stijve krijgen.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijkenEn dat van iemand die Gordon best leuk vind.
Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten
Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".
Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijkenEn dat van iemand die Gordon best leuk vind.
Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten
Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".
Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
Zijn date wil ook beginnen met opruimen en schoonmaken daar. Die Timothy doet dus echt geen ene donder en ik ben bang dat als hij voor zijn 1ste kandidaat gaat het alleen maar om het geld te doen is. Die man heeft keihard gewerkt en zijn bedrijven verkocht dus lekker zakcentje brengt hij mee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:06 schreef Silenus het volgende:
Het is wel idd de temu-versie van Geer&Goor, sowieso irritant als er wat teveel van die whoels-achtige uitspraken komen waarbij je merkt dat de deelnemer gewoon denkt viral te gaan met die opmerking.
Kan me herinneren dat hij in het begin nog zat te blaten van dat-ie iemand nodig had die wel aan het werk ging, niet iemand die de hele dag wilde niksen...of was hij dat niet? Hij presenteerde zich als één of andere hardwerkende bon-vivant maar ik denk dat die vent A) niks kan, B) nog nooit iets op eigen kracht heeft bereikt en C) niks wil. Totale nietsnut. Michaël gaat dit onmogelijk met hem volhouden.
Echt zo'n hinderlijke 'nieuw geld'-loser, met die gare tante in dat berenvel erbij. Al leek die moeder me wel een leuke vrouw. Wel een totaal contrast met 'oud geld' Nisha Tara, die dit huis van een erfenis heeft en alleen haar accent nog verraadt uit welk milieu ze écht komt.
Heb je inhoudelijk ook nog iets te melden?quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Keurig hoor, 10 posts achter elkaar.
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Keurig hoor, 10 posts achter elkaar.
Je mag gewoon lekker posten, hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen.
Ik zal het nog even schematisch helder maken:quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
Ik ken het als de ziekte van hedel, meer haar op zijn zak dan op zijn schedelquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord.![]()
Dit was echt hilarisch ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarigeVent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaalquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zal het nog even schematisch helder maken:
Mijn wederhelft > heeft een vriendin > die is getrouwd > en diegene heeft een tante en dat is Ceciel.
Maar Ceciel is lekker terug de airco in. Die zien we pas met de reünie weer terug. Dan kom ik dit nog even een keer uitleggen.
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarigeVent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten
Nou dat valt wel mee. Hij kan haar nog best tegen komen op een feestje van die vriendin.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaal
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepiktquote:
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd wasquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken.
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepikt
[..]
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd was
Ik las trouwens dat zij 63 is, ik dacht dat ze ook stukken ouder was. Echt zelf inschatting van die mensen is ver te zoeken
Snap ik ook niet en dan dat gezeur, niet in de zon willen en veel water drinken en ondertussen je gezicht volspuiten met allemaal rotsooi. Verschrikkelijk mens was dat, ga lekker ergens anders interessant wezen, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.
Vermoeiende gozerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij Timottie ook alleen maar iemand die een nieuwe Gordon wil worden en straks meer op tv wil doen.
Dit ja, ook doodvermoeiend dat ie al 3 keer zijn resterende 150 maanden heeft genoemd. Wat een pipoquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Caroline een lief mens, zie het alleen niet zitten dat zij met een man gaat samenwonen, haar hondjes vind ik dan wel zielig, veel te dikke mormeltjes zonder enige uitdaging of beweging.
Nou ja, in zoverre lief dat ze niemand lastig valt dan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nisha gaat nooit iets voor deze vrouw voelen.
Ja nou genoeg mannelijke lesbische vrouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.
Leuke Amsterdamse tattoo boy, joh, gezellig..quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Door het gespoten koppie had ik haar ook 43 kunnen geven.
Wat een pauperfiguren krijgt ze. (Goh)
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Fred is best een enorme hork. Ik snap dat het een totale mismatch is maar dat had ie op het filmpje al kunnen zien. Vond hem erg onaardig alsof ze werd gestraft om wie ze is.
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Idd dit. Het is wel wat erger dan verwacht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Wanneer is de finale eigenlijk dan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:44 schreef alpeko het volgende:
In de week van de finale uitzending zit ik trouwens in Estepona. Ik heb daar een leuk adresje voor een hapje.
Ik dacht eind 40quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezetquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.![]()
Terwijl ik denk: wat een vervelende vrouw.. heb je gewoon gelijk. Alsof ze idd gestraft werd om wie ze is.
Wat ben je hard!quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezet
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzoquote:
Ja dat is waar, vreemde keuzequote:Op woensdag 22 juli 2026 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzo
Nee dat was geen doorgesnoven gek uit de gym.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijn
Dan vraag ik mij weer af, door wie is ze overgehaald om mee te doen aan dit programma?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Caroline 1 persoon extra in huis lastig vindt.
Echter is het niet +1. Je krijgt de crew, camera, geluid er bij.
Denk dat dat het ook een beetje is. (En geen klik.)
Nou echt he? Die is ook al flink verbouwd, zo zonde.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Lekker sportieve gozer die amper uit zijn woorden komt. Ja kom maar op hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Leuke Amsterdamse tattoo boy, joh, gezellig..
Een links gekkie.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nisha Tara zou ik samenvatten als Vrije School x Lowlands.
Gewoon alternatiefquote:
Ja? Ik vind het iets om je kapot te schamen. Hoe moeilijk is het om wat eten te koken. Ik vind het meer een act met haar 20 airfryers met diamantjes erop. Belachelijk, iedereen kan een piepertje schillen en een stukje vlees bakken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
"Dat er een man in mijn keuken heeft gestaan kan ik mij niet herinneren."
Vind haar toch leuk, die Caroline..
Wat liefquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.![]()
Terwijl ik denk: wat een vervelende vrouw.. heb je gewoon gelijk. Alsof ze idd gestraft werd om wie ze is.
Vind het wel leuk dat ze zich niet in een hokje laat zetten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nisha Tara zou ik samenvatten als Vrije School x Lowlands.
Je ziet bij haar dat ze wat hoekig in haar gezicht is door het fanatieke sporten, dat maakt ouder. Sowieso verbaas ik me soms over de leeftijden. Soms ziet iemand van 42 eruit als 50+ en iemand van 49 als 35.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Ik denk dat ze iets meer gedaan heeft dan nog was. Die jukbenen zien er ook gemaakt uit, dat hele smoel klopt niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet bij haar dat ze wat hoekig in haar gezicht is door het fanatieke sporten, dat maakt ouder. Sowieso verbaas ik me soms over de leeftijden. Soms ziet iemand van 42 eruit als 50+ en iemand van 49 als 35.
Arie geeft wel lekker tegengas inderdaad, dat heeft ze ook wel nodig. Maar ik ben bang dat die nooit meer naar het midden gaat bewegen voor een man, het is haar manier of niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.
Kan een pose zijn, of is eigenlijk. Waarom zou iemand als Michael zich aanmelden voor dit programma?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:56 schreef golfer het volgende:
Timothy is gewoon een slordige, vieze, luie hond. En Michael is gek dat hij al die rommel van hem opruimt.
Grappig ik vind die andere dame juist wat meer claimerig (voor de camera). ik ben wel Esther fan wat een leuke vrouw.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Caoline zoekt echt geen man.
Esther loopt wel hard van stapel bij Paul.
Heb aflevering drie maar half gekeken en ik vind dat ook, die krullebol doet nogal hautain.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ik vind die andere dame juist wat meer claimerig (voor de camera). ik ben wel Esther fan wat een leuke vrouw.
Nou ja hij zoekt een vrouw, en rouwen doet iedereen op zijn manier daar is geen tijdslimiet voor. Soms met een slepende ziekte is het wat anders dan je partner plotseling te verliezen. Dat zag je in die winter versie, die vent wilde zijn vrouw terug, daar kon niemand tegenop.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
Al die vrouwen die zich storten op een nogal vrij kersverse weduwnaar vind ik aardig pathetisch. De man is akkoord gegaan (zogenaamd) omdat zijn dochters ook vonden dat pa een maatje nodig heeft. Flauwekul, dat had echt niet gehoeven via een tv-programma. Gewoon een boost voor zijn B&B.
Ik begin een beetje moe te worden van de "grappige" homo's.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:21 schreef golfer het volgende:
Joling heeft wel een te kort broekje aan op bezoek bij dat tuincentrum.
Daar moest ik ook aandenken, op een andere manier beetje vergelijkbaar wel. Begreep hier juist dat dit de uitdrukkelijke wens was van zijn overleden vrouw.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hij zoekt een vrouw, en rouwen doet iedereen op zijn manier daar is geen tijdslimiet voor. Soms met een slepende ziekte is het wat anders dan je partner plotseling te verliezen. Dat zag je in die winter versie, die vent wilde zijn vrouw terug, daar kon niemand tegenop.
Echt niet, dat gaat hem niet worden, de meeste kans is op vrouw nummer drie.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Nisha Tara is wel een tof wijf.
Die Annemiek vind ik niet haar passen.
Hij staat er wel voor open, die andere gast niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aandenken, op een andere manier beetje vergelijkbaar wel. Begreep hier juist dat dit de uitdrukkelijke wens was van zijn overleden vrouw.
Iedereen rouwt op zijn eigen manier en tijd. Denk dat het verschil met Klaas wel kan zijn dat zijn vrouw echt plotseling uit het leven werd gerukt. Bij Paul is dat een heel proces geweest, waardoor je er wellicht toch eerder voor open kunt staanquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hij zoekt een vrouw, en rouwen doet iedereen op zijn manier daar is geen tijdslimiet voor. Soms met een slepende ziekte is het wat anders dan je partner plotseling te verliezen. Dat zag je in die winter versie, die vent wilde zijn vrouw terug, daar kon niemand tegenop.
Ja precies. Je leeft samen naar het einde toe.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iedereen rouwt op zijn eigen manier en tijd. Denk dat het verschil met Klaas wel kan zijn dat zijn vrouw echt plotseling uit het leven werd gerukt. Bij Paul is dat een heel proces geweest, waardoor je er wellicht toch eerder voor open kunt staan
Tot nu toe lijkt hij een enorme sympathieke man dus die heeft wel een gunfactor. Hoop voor hem dat er echt een maatje tussen zit waar ie verliefd op wordt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies. Je leeft samen naar het einde toe.
Zeker, hoop alleen dat dochters zich er niet te veel mee gaan bemoeien, dat is een valkuil.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt hij een enorme sympathieke man dus die heeft wel een gunfactor.
Topquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:47 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:
[ afbeelding ]
We beginnen vandaag met een nieuwe aflevering van Temu-Geer & Ali-Goor. Temu-Geer wil opruimen. Hij is fan van opruimen en poetsen. Hij zet zelfs alle kruidenpotjes op kleur. Van Ali-Goor hoeft het allemaal niet zo. Hij vindt dingen samen doen best gezellig, maar Temu-Geer moet niet denken dat hij hem aan het werk kan zetten.
We zijn inmiddels drie afleveringen op weg en we kunnen al een aardig lijstje maken van dingen die Tim niet leuk vindt: werken, opruimen, sporten, schoonmaken, thee, traplopen, kleine televisies, zweten, boodschappen doen, überhaupt iets doen, duurzaamheid & slakken.
Ik vind het al vermoeiend om naar deze knul te kijken, laat staan om ermee te moeten leven. Dikke props dus voor Geer Jr. dat hij het zo lang volhoudt met de kaviaarlikkende luxepoes. Andersom vindt Tim zijn gast steeds leuker worden, maar hij krijgt er nog geen stijve van. Ik kan alleen maar zeggen: godzijdank.
Bij Donatella was goedsul Arie bezig met het schoonmaken van het zwembad. ‘Ze houdt van schoon’, aldus Arie. Alle blaadjes moeten van het gras en alle vliegjes uit het zwembad. Anders kunnen de hondjes niet goed poepen.
Ik snap niets van deze vrouw. Met een pincet alle dennenaaldjes uit de tuinstoel plukken en zes keer per dag de tegels dweilen, maar wel je honden overal op het kunstgras laten schijten. GA GEWOON EENS EEN STUK WANDELEN MET DIE ARME DIEREN. Dan vallen ze misschien ook nog een beetje af. Lijkt me veel gezonder.
Snel door naar de normale mensen.
Zo geniet Paul met volle teugen van zijn twee dames om zich heen. En andersom de dames ook. Zo is Esther koud binnen, maar heeft ze de plek voor haar moestuintje al bepaald. Dat lijkt een beetje vroeg, maar het persoonlijke cadeau was in ieder geval een schot in de roos. Helan daarentegen bracht tuinhandschoenen en ovenwanten mee. Kan ook.
Maar wat een verademing is deze man. Geen vunzige taal, geen zelfverheerlijking en geen poepende honden. Het is bijna saai. Zelfs deze column wordt er een beetje saai van.
Snel door dus naar de vrouw bij wie saai niet in haar boekje voorkomt. Al was het alleen maar omdat in dat boekje vooral erotische foto’s van vrouwen staan.
Nisha Tara heeft er zin in en omhelsde Annemiek twee keer. Ja, als je geen twee vrouwen tegelijk krijgt, kun je ook gewoon één vrouw twee keer omhelzen. Nisha Tara snapt dat. Of Annemiek haar type is, valt te betwijfelen. Ze heeft spullen aan en om die Nisha Tara nooit zou kopen. Wat op zich niet zo raar is, want wat Nisha Tara draagt, wordt zelfs in kringloopwinkels nog geweigerd als je het in een vuilniszak komt brengen. Geeft verder niks.
Annemiek vindt het in ieder geval een eer dat ze mocht komen. Wat ze natuurlijk niet weet, is dat er maar drie vrouwen een filmpje hadden ingestuurd voor Nisha Tara. Dan mag iedereen natuurlijk komen. Zelfs als je bedeltjes draagt, van pretparken houdt en in Frankrijk alleen Parijs kent. Ik geef haar drie dagen. En dan hou ik het nog hoog aan.
Tot slot maakten we kennis met Elena. Ze is 38 jaar. Oh nee, ze zit op de Antillen dus ik moet zeggen: 456 maanden. Ze wilde eigenlijk kinderen voordat ze 360 maanden was, maar dat is dus nog niet gelukt. Maar de klok tikt wel snel door, dus…. Verder geen druk voor alle mannen die nog komen gaan.
Goed, ik ga naar boven.
Mijn tanden poetsen met houtskool, mijn oksels wassen met baking soda en mijn gezicht insmeren met dubbelvla. Tot morgen!
Ik vind Caroline vreselijk, niet alleen haar hoofd maar haar hele gedrag. Lijkt wel een verwend kind die te lui is om een behoorlijk stuk te wandelen het haar honden die de boel onder schijten en pissen. Ik ben zo druk, ja voor de camera. Ik trap er niet in.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
Elena's smaakDe leukere mannen zijn te netjes
![]()
Donatella Caroline vind ik echt meevallen hoe ze over Arie denkt en tegen 'm doet. Had door haar voorkomen een heel andere vrouw verwacht in doen en laten. Niet dat het wat wordt, want 20 jaar alles zelf doen komt geen ander tussen. Maar wie weet!
En te vet ook nog, arme honden. Gelukkig slaat ze ze niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Caroline vreselijk, niet alleen haar hoofd maar haar hele gedrag. Lijkt wel een verwend kind die te lui is om een behoorlijk stuk te wandelen het haar honden die de boel onder schijten en pissen. Ik ben zo druk, ja voor de camera. Ik trap er niet in.
Waar is dat mens eigenlijk in godsnaam ‘druk’ mee?quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Caroline vreselijk, niet alleen haar hoofd maar haar hele gedrag. Lijkt wel een verwend kind die te lui is om een behoorlijk stuk te wandelen het haar honden die de boel onder schijten en pissen. Ik ben zo druk, ja voor de camera. Ik trap er niet in.
Vroeg ik me ook al af. Wat doet zij de hele dag??? Niet wandelen met de honden iig. Boodschappen ook niet en koken ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk in godsnaam ‘druk’ mee?
Zo groot is dat huis en tuin toch ook weer niet dat je op pensioengerechtigde leeftijd niet eens 5 minuten op je kont kan zitten om ff een broodje te eten. Ze lijkt vooral heel druk in haar hoofd.
Dat heb ik ook wel ja, en ik weet niet of zij nou daadwerkelijk een B&B runt of zoiets? Dat werd in de intro ook niet helemaal duidelijk. Lijkt me in ieder geval geen geboren gastvrouwquote:Op donderdag 23 juli 2026 08:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk in godsnaam ‘druk’ mee?
Zo groot is dat huis en tuin toch ook weer niet dat je op pensioengerechtigde leeftijd niet eens 5 minuten op je kont kan zitten om ff een broodje te eten. Ze lijkt vooral heel druk in haar hoofd.
Ohquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Die vrouw op Aruba heeft haar vriend verloren door een afrekening. Dus dat zij op foute types valt, is niet zo gek.
Dat vind ik erg aantrekkelijk van deze vrouw. Zou mijn type wel zijn, erg kleurrijk en denk ik wel gemakkelijk in alles. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk maar op het 1ste gezicht lijkt ze mij een schat van een vrouw. Je hebt inderdaad de wat mannelijker type lesbiennes en daar is zij er 1 van. Daarnaast heb je de lipstick lesbiennes. Jammer dat de kandidaten waaruit zij kon kiezen denk ik niet echt haar types zijn. Maar als je maar 3 vrouwen hebt waar je uit kunt kiezen dan maar alle 3!quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat ze zich niet in een hokje laat zetten.
Denk dat de regie ook wel een beetje stuurt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er erg snel gekozen wordt als de kandidaten zich voorstellen in een filmpje. Kan zijn dat wij niet alles te zien krijgen maar als je b.v die Ceciel neemt dan had die zelfbenoemde kunstenaar toch al kunnen weten dat het een luxe poes zou zijn? Die had toch kandidaten genoeg?![]()
Denk je? Dan wordt het voor hem wel een erg kort programma als je je kandidate na 1 dag al wegstuurt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk dat de regie ook wel een beetje stuurt.
Ruzies en missers zijn kijkcijfers.
Hij heeft veel kandidaten. En dit missertje was een mooie mismatch extra.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk je? Dan wordt het voor hem wel een erg kort programma als je je kandidate na 1 dag al wegstuurt.
Dat is wel weer waar inderdaad. Ben nu al benieuwd naar de volgende voor hem.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft veel kandidaten. En dit missertje was een mooie mismatch extra.
Ze had het gisteren over een dochter.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik erg aantrekkelijk van deze vrouw. Zou mijn type wel zijn, erg kleurrijk en denk ik wel gemakkelijk in alles. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk maar op het 1ste gezicht lijkt ze mij een schat van een vrouw. Je hebt inderdaad de wat mannelijker type lesbiennes en daar is zij er 1 van. Daarnaast heb je de lipstick lesbiennes. Jammer dat de kandidaten waaruit zij kon kiezen denk ik niet echt haar types zijn. Maar als je maar 3 vrouwen hebt waar je uit kunt kiezen dan maar alle 3!![]()
Het valt mij op dat er erg snel gekozen wordt als de kandidaten zich voorstellen in een filmpje. Kan zijn dat wij niet alles te zien krijgen maar als je b.v die Ceciel neemt dan had die zelfbenoemde kunstenaar toch al kunnen weten dat het een luxe poes zou zijn? Die had toch kandidaten genoeg?![]()
Caroline is inderdaad meer geïnteresseerd in haar veel te dikke honden dan in haar zelf gekozen kandidaat Arie. Geen wonder dat Arie in 1ste instantie als een ander hondje achter haar aan liep, wat moest hij anders? Zij was nou niet echt met hem bezig. Arie is een lieve, zorgzame man maar ik vrees dat hij het snel zat zal worden met deze dame uit Rotterdam. Begrijp nu steeds beter waarom haar huid er zo toegetakeld uitziet, dat mens eet slecht en dan hele dagen in de zon. Ook haar honden zien er niet echt gezond uit en eerder werd hier al geschreven dat ze eens moet gaan wandelen met die beesten. Weet iemand of zij kinderen heeft? Want zo behandelt zij haar honden wel.![]()
Gordon-boy zit al heel ver in mijn irritatiezone, wat een eng kereltje is dat zeg! Verder geen woorden aan vuil maken.
Zo’n halve tamme in aflevering 1 doet het altijd wel goed om meteen ff de hype en kijkcijfers wat aan te jagen, dit was gewoon een ‘bewussie’.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft veel kandidaten. En dit missertje was een mooie mismatch extra.
Vind ik, hele leuke vrouwquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Iris, wat een charmante vrouw
Die zou je echt geen 50 geven
Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Iris, wat een charmante vrouw
Die zou je echt geen 50 geven
Ik waa iets te vroeg, vanavondquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?
Ergens hoop ik dat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
De kans bestaat natuurlijk ook dat de mannen bij Timothy er met elkaar vandoor gaan
Ze wilde Paul voor zijn, maar die wilde wat anders besprekenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Helan wil geen B&B en in het buitenland wonen.
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zuchtquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de nieuwe homo sympathiek.
Timottie en Michael niet. Zo mogen elkaar hebben.
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zucht
Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen wegquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..![]()
Denk dat Michael opstapt.
Dat vermoed ik ook. Maar dan moet de volgende kandidaat alweer op de stoep staan want dit ventje geniet teveel van de camera's. Voor de rest vond ik het een beetje lafjes van Helan, die had het vermoeden dat er geen klik was en wilde Paul voor zijn. Hoezo smoes ik heb kinderen in Nederland? Dat ze inzag dat er weinig privacy is met een B&B kan ik dan weer wel inkomen. Die Esther had een bord voor de kop.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen weg
Bedankt voor de mededeling..quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:59 schreef golfer het volgende:
Na een bezoek aan ons Openluchttheater Caprera gaan we nu pas terugkijken.
Heb ik dan stukjes gemist want zo is het niet gezegd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
Dat zou best kunnen, ik dacht dat ze nogal luidruchtig was met het eieren bakken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
Jammer dat deze mannen zoveel zendtijd krijgen. Valse nichten united. Bah.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..![]()
Denk dat Michael opstapt.
Zoals ze zelf al zei. Soms weet je iets maar pas als je het voelt snap je het.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Maar dan moet de volgende kandidaat alweer op de stoep staan want dit ventje geniet teveel van de camera's. Voor de rest vond ik het een beetje lafjes van Helan, die had het vermoeden dat er geen klik was en wilde Paul voor zijn. Hoezo smoes ik heb kinderen in Nederland? Dat ze inzag dat er weinig privacy is met een B&B kan ik dan weer wel inkomen. Die Esther had een bord voor de kop.
Nou nou nou, valse wijven kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat deze mannen zoveel zendtijd krijgen. Valse nichten united. Bah.
Zeker. Maar doen die mee?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou nou nou, valse wijven kunnen er ook wat van.
Die kop van hem toen hij eerst zei dat ie een piercing in zn lul had en dat zij zei dat hoef ik niet te weten dat hij toen nog twee erachteraan zei en vlug aan z'n glas dronk. Die blik van hem toen. Prachtig.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
Ahh Boy, dat gaat hem niet worden. Wat een zenuwelijer
Jawel ze zei het letterlijk dat ze dacht dat hij haar weg ging sturen en zij de bal als eerste nam.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik dan stukjes gemist want zo is het niet gezegd.
En als dat werkelijk haar reden was, omdat ze dacht dat ze weg moest, dan had ze het terug kunnen draaien.
Ja echt, fuck gast je bent er net. Misschien even dimmen met je prins Albertquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kop van hem toen hij eerst zei dat ie een piercing in zn lul had en dat zij zei dat hoef ik niet te weten dat hij toen nog twee erachteraan zei en vlug aan z'n glas dronk. Die blik van hem toen. Prachtig.
Ja, die zag de bui al hangen. Bovendien wist ze dat er nog zes vrouwen zouden komen en ze was tegelijk gestuurd met Esther, nou een en een is twee, dan vermoed je toch als kandidaat dat je in het klasje zit van binnen drie dagen weg?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel ze zei het letterlijk dat ze dacht dat hij haar weg ging sturen en zij de bal als eerste nam.
Nee Paul zag Helan wel zitten, ze kon haar beslissing niet meer terugdraaien dat zou wat raar overkomen. Ze corrigeerde het nog even door aan te geven als het niks zou worden met de rest ze wel een keertje langs wilde komen. Hahahaquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, die zag de bui al hangen. Bovendien wist ze dat er nog zes vrouwen zouden komen en ze was tegelijk gestuurd met Esther, nou een en een is twee, dan vermoed je toch als kandidaat dat je in het klasje zit van binnen drie dagen weg?
Ze had ook echt een schijtkado meegenomen, die tuinhandschoenen..quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Paul zag Helan wel zitten, ze kon haar beslissing niet meer terugdraaien dat zou wat raar overkomen. Ze corrigeerde het nog even door aan te geven als het niks zou worden met de rest ze wel een keertje langs wilde komen. Hahaha
Ja, met haar leuke zonen, schijnt alleen nog een ex op de achtergrond nogal veel invloed te hebben.quote:
Nou, die was er toch vanavond? Nisha nam haar kandidaat mee naar een of ander oud kasteel waar ze kennelijk de enige bezoekers waren en een zwaluw probeerden te laten ontsnappen. Vond ik trouwens totaal niet dramatisch om dan even over een rood touwtje heen te stappen om een deur open te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:52 schreef jaha het volgende:
Het lijkt dat er dit jaar wel wat meer tempo in de uitzendingen zit. Ik blijf er wel bij dat er naar mijn mening iets te veel eetmomenten in zitten (dat viel me vorig jaar ook op). Waarschijnlijk zijn dat makkelijk te produceren 'uitzendminuten' maar ik zit persoonlijk wel meer te wachten op uitstapjes die de kandidaten met hun gastheer/vrouw maken. Zo leer je ook de plek een beetje kennen waar ze zitten.
Ja dat Holotropisch ademwerk was wel evenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:22 schreef Blues het volgende:
Wij hoorden ook vanalles
Filantropisch radarwerk
Holotropotisch ademwerk
Fotografisch kraterwerk
Homo-erotisch aardewerk
En idd Michaël ga WEG bij Timozuchtie
#kijkgenot
Ze heeft zelf toch een "soul farm". Hoort holotropisch ademwerk daar niet feilloos bij?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat Holotropisch ademwerk was wel evenIk snap haar reactie dat je het daar benauwd van krijgt.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze heeft zelf toch een "soul farm". Hoort holotropisch ademwerk daar niet feilloos bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |