Vind ik, hele leuke vrouwquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Iris, wat een charmante vrouw
Die zou je echt geen 50 geven
Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Iris, wat een charmante vrouw
Die zou je echt geen 50 geven
Ik waa iets te vroeg, vanavondquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?
Ergens hoop ik dat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
De kans bestaat natuurlijk ook dat de mannen bij Timothy er met elkaar vandoor gaan
Ze wilde Paul voor zijn, maar die wilde wat anders besprekenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Helan wil geen B&B en in het buitenland wonen.
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zuchtquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de nieuwe homo sympathiek.
Timottie en Michael niet. Zo mogen elkaar hebben.
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zucht
Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen wegquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..![]()
Denk dat Michael opstapt.
Dat vermoed ik ook. Maar dan moet de volgende kandidaat alweer op de stoep staan want dit ventje geniet teveel van de camera's. Voor de rest vond ik het een beetje lafjes van Helan, die had het vermoeden dat er geen klik was en wilde Paul voor zijn. Hoezo smoes ik heb kinderen in Nederland? Dat ze inzag dat er weinig privacy is met een B&B kan ik dan weer wel inkomen. Die Esther had een bord voor de kop.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen weg
Bedankt voor de mededeling..quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:59 schreef golfer het volgende:
Na een bezoek aan ons Openluchttheater Caprera gaan we nu pas terugkijken.
Heb ik dan stukjes gemist want zo is het niet gezegd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
Dat zou best kunnen, ik dacht dat ze nogal luidruchtig was met het eieren bakken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
Jammer dat deze mannen zoveel zendtijd krijgen. Valse nichten united. Bah.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop..![]()
Denk dat Michael opstapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |