abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221409135
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Door het gespoten koppie had ik haar ook 43 kunnen geven.

Wat een pauperfiguren krijgt ze. (Goh :+ )
Nou echt he? Die is ook al flink verbouwd, zo zonde.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221409145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leuke Amsterdamse tattoo boy, joh, gezellig.. :+
Lekker sportieve gozer die amper uit zijn woorden komt. Ja kom maar op hoor :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221409147
Nisha Tara zou ik samenvatten als Vrije School x Lowlands.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221409152
Basset Hound O+
pi_221409180
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Een links gekkie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221409272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Een links gekkie.
Gewoon alternatief :)
pi_221409275
Geitenwollensok.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221409277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
"Dat er een man in mijn keuken heeft gestaan kan ik mij niet herinneren."

Vind haar toch leuk, die Caroline.. _O-
Ja? Ik vind het iets om je kapot te schamen. Hoe moeilijk is het om wat eten te koken. Ik vind het meer een act met haar 20 airfryers met diamantjes erop. Belachelijk, iedereen kan een piepertje schillen en een stukje vlees bakken.
pi_221409292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent. :)
Terwijl ik denk: wat een vervelende vrouw.. heb je gewoon gelijk. Alsof ze idd gestraft werd om wie ze is.
Wat lief O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:52:41 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221409293
Kijken het nu terug.

Caoline zoekt echt geen man.

Esther loopt wel hard van stapel bij Paul.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221409301
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Vind het wel leuk dat ze zich niet in een hokje laat zetten.
pi_221409303
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Door het gespoten koppie had ik haar ook 43 kunnen geven.

Wat een pauperfiguren krijgt ze. (Goh :+ )
Je ziet bij haar dat ze wat hoekig in haar gezicht is door het fanatieke sporten, dat maakt ouder. Sowieso verbaas ik me soms over de leeftijden. Soms ziet iemand van 42 eruit als 50+ en iemand van 49 als 35.
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:56:16 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221409307
Timothy is gewoon een slordige, vieze, luie hond. En Michael is gek dat hij al die rommel van hem opruimt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221409309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je ziet bij haar dat ze wat hoekig in haar gezicht is door het fanatieke sporten, dat maakt ouder. Sowieso verbaas ik me soms over de leeftijden. Soms ziet iemand van 42 eruit als 50+ en iemand van 49 als 35.
Ik denk dat ze iets meer gedaan heeft dan nog was. Die jukbenen zien er ook gemaakt uit, dat hele smoel klopt niet.
pi_221409310
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.
Arie geeft wel lekker tegengas inderdaad, dat heeft ze ook wel nodig. Maar ik ben bang dat die nooit meer naar het midden gaat bewegen voor een man, het is haar manier of niet.
pi_221409311
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:56 schreef golfer het volgende:
Timothy is gewoon een slordige, vieze, luie hond. En Michael is gek dat hij al die rommel van hem opruimt.
Kan een pose zijn, of is eigenlijk. Waarom zou iemand als Michael zich aanmelden voor dit programma?
pi_221409319
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.

Caoline zoekt echt geen man.

Esther loopt wel hard van stapel bij Paul.
Grappig ik vind die andere dame juist wat meer claimerig (voor de camera). ik ben wel Esther fan wat een leuke vrouw.
pi_221409325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Grappig ik vind die andere dame juist wat meer claimerig (voor de camera). ik ben wel Esther fan wat een leuke vrouw.
Heb aflevering drie maar half gekeken en ik vind dat ook, die krullebol doet nogal hautain.
pi_221409339
Al die vrouwen die zich storten op een nogal vrij kersverse weduwnaar vind ik aardig pathetisch. De man is akkoord gegaan (zogenaamd) omdat zijn dochters ook vonden dat pa een maatje nodig heeft. Flauwekul, dat had echt niet gehoeven via een tv-programma. Gewoon een boost voor zijn B&B.
  woensdag 22 juli 2026 @ 23:21:09 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221409390
Joling heeft wel een te kort broekje aan op bezoek bij dat tuincentrum.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221409393
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
Al die vrouwen die zich storten op een nogal vrij kersverse weduwnaar vind ik aardig pathetisch. De man is akkoord gegaan (zogenaamd) omdat zijn dochters ook vonden dat pa een maatje nodig heeft. Flauwekul, dat had echt niet gehoeven via een tv-programma. Gewoon een boost voor zijn B&B.
Nou ja hij zoekt een vrouw, en rouwen doet iedereen op zijn manier daar is geen tijdslimiet voor. Soms met een slepende ziekte is het wat anders dan je partner plotseling te verliezen. Dat zag je in die winter versie, die vent wilde zijn vrouw terug, daar kon niemand tegenop.
  woensdag 22 juli 2026 @ 23:23:02 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221409395
Nisha Tara is wel een tof wijf.
Die Annemiek vind ik niet haar passen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221409400
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:21 schreef golfer het volgende:
Joling heeft wel een te kort broekje aan op bezoek bij dat tuincentrum.
Ik begin een beetje moe te worden van de "grappige" homo's.
pi_221409402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja hij zoekt een vrouw, en rouwen doet iedereen op zijn manier daar is geen tijdslimiet voor. Soms met een slepende ziekte is het wat anders dan je partner plotseling te verliezen. Dat zag je in die winter versie, die vent wilde zijn vrouw terug, daar kon niemand tegenop.
Daar moest ik ook aandenken, op een andere manier beetje vergelijkbaar wel. Begreep hier juist dat dit de uitdrukkelijke wens was van zijn overleden vrouw.
pi_221409419
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Nisha Tara is wel een tof wijf.
Die Annemiek vind ik niet haar passen.
Echt niet, dat gaat hem niet worden, de meeste kans is op vrouw nummer drie.
pi_221409420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar moest ik ook aandenken, op een andere manier beetje vergelijkbaar wel. Begreep hier juist dat dit de uitdrukkelijke wens was van zijn overleden vrouw.
Hij staat er wel voor open, die andere gast niet.
pi_221409423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Iedereen rouwt op zijn eigen manier en tijd. Denk dat het verschil met Klaas wel kan zijn dat zijn vrouw echt plotseling uit het leven werd gerukt. Bij Paul is dat een heel proces geweest, waardoor je er wellicht toch eerder voor open kunt staan
pi_221409425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Iedereen rouwt op zijn eigen manier en tijd. Denk dat het verschil met Klaas wel kan zijn dat zijn vrouw echt plotseling uit het leven werd gerukt. Bij Paul is dat een heel proces geweest, waardoor je er wellicht toch eerder voor open kunt staan
Ja precies. Je leeft samen naar het einde toe.
pi_221409429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies. Je leeft samen naar het einde toe.
Tot nu toe lijkt hij een enorme sympathieke man dus die heeft wel een gunfactor. Hoop voor hem dat er echt een maatje tussen zit waar ie verliefd op wordt.
pi_221409435
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tot nu toe lijkt hij een enorme sympathieke man dus die heeft wel een gunfactor.
Zeker, hoop alleen dat dochters zich er niet te veel mee gaan bemoeien, dat is een valkuil.
pi_221409479
© Rick Evers op fb:

We beginnen vandaag met een nieuwe aflevering van Temu-Geer & Ali-Goor. Temu-Geer wil opruimen. Hij is fan van opruimen en poetsen. Hij zet zelfs alle kruidenpotjes op kleur. Van Ali-Goor hoeft het allemaal niet zo. Hij vindt dingen samen doen best gezellig, maar Temu-Geer moet niet denken dat hij hem aan het werk kan zetten.
We zijn inmiddels drie afleveringen op weg en we kunnen al een aardig lijstje maken van dingen die Tim niet leuk vindt: werken, opruimen, sporten, schoonmaken, thee, traplopen, kleine televisies, zweten, boodschappen doen, überhaupt iets doen, duurzaamheid & slakken.
Ik vind het al vermoeiend om naar deze knul te kijken, laat staan om ermee te moeten leven. Dikke props dus voor Geer Jr. dat hij het zo lang volhoudt met de kaviaarlikkende luxepoes. Andersom vindt Tim zijn gast steeds leuker worden, maar hij krijgt er nog geen stijve van. Ik kan alleen maar zeggen: godzijdank.

Bij Donatella was goedsul Arie bezig met het schoonmaken van het zwembad. ‘Ze houdt van schoon’, aldus Arie. Alle blaadjes moeten van het gras en alle vliegjes uit het zwembad. Anders kunnen de hondjes niet goed poepen.
Ik snap niets van deze vrouw. Met een pincet alle dennenaaldjes uit de tuinstoel plukken en zes keer per dag de tegels dweilen, maar wel je honden overal op het kunstgras laten schijten. GA GEWOON EENS EEN STUK WANDELEN MET DIE ARME DIEREN. Dan vallen ze misschien ook nog een beetje af. Lijkt me veel gezonder.

Snel door naar de normale mensen.

Zo geniet Paul met volle teugen van zijn twee dames om zich heen. En andersom de dames ook. Zo is Esther koud binnen, maar heeft ze de plek voor haar moestuintje al bepaald. Dat lijkt een beetje vroeg, maar het persoonlijke cadeau was in ieder geval een schot in de roos. Helan daarentegen bracht tuinhandschoenen en ovenwanten mee. Kan ook.
Maar wat een verademing is deze man. Geen vunzige taal, geen zelfverheerlijking en geen poepende honden. Het is bijna saai. Zelfs deze column wordt er een beetje saai van.

Snel door dus naar de vrouw bij wie saai niet in haar boekje voorkomt. Al was het alleen maar omdat in dat boekje vooral erotische foto’s van vrouwen staan.
Nisha Tara heeft er zin in en omhelsde Annemiek twee keer. Ja, als je geen twee vrouwen tegelijk krijgt, kun je ook gewoon één vrouw twee keer omhelzen. Nisha Tara snapt dat. Of Annemiek haar type is, valt te betwijfelen. Ze heeft spullen aan en om die Nisha Tara nooit zou kopen. Wat op zich niet zo raar is, want wat Nisha Tara draagt, wordt zelfs in kringloopwinkels nog geweigerd als je het in een vuilniszak komt brengen. Geeft verder niks.
Annemiek vindt het in ieder geval een eer dat ze mocht komen. Wat ze natuurlijk niet weet, is dat er maar drie vrouwen een filmpje hadden ingestuurd voor Nisha Tara. Dan mag iedereen natuurlijk komen. Zelfs als je bedeltjes draagt, van pretparken houdt en in Frankrijk alleen Parijs kent. Ik geef haar drie dagen. En dan hou ik het nog hoog aan.

Tot slot maakten we kennis met Elena. Ze is 38 jaar. Oh nee, ze zit op de Antillen dus ik moet zeggen: 456 maanden. Ze wilde eigenlijk kinderen voordat ze 360 maanden was, maar dat is dus nog niet gelukt. Maar de klok tikt wel snel door, dus…. Verder geen druk voor alle mannen die nog komen gaan.

Goed, ik ga naar boven.
Mijn tanden poetsen met houtskool, mijn oksels wassen met baking soda en mijn gezicht insmeren met dubbelvla. Tot morgen!
pi_221409490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:47 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:

[ afbeelding ]

We beginnen vandaag met een nieuwe aflevering van Temu-Geer & Ali-Goor. Temu-Geer wil opruimen. Hij is fan van opruimen en poetsen. Hij zet zelfs alle kruidenpotjes op kleur. Van Ali-Goor hoeft het allemaal niet zo. Hij vindt dingen samen doen best gezellig, maar Temu-Geer moet niet denken dat hij hem aan het werk kan zetten.
We zijn inmiddels drie afleveringen op weg en we kunnen al een aardig lijstje maken van dingen die Tim niet leuk vindt: werken, opruimen, sporten, schoonmaken, thee, traplopen, kleine televisies, zweten, boodschappen doen, überhaupt iets doen, duurzaamheid & slakken.
Ik vind het al vermoeiend om naar deze knul te kijken, laat staan om ermee te moeten leven. Dikke props dus voor Geer Jr. dat hij het zo lang volhoudt met de kaviaarlikkende luxepoes. Andersom vindt Tim zijn gast steeds leuker worden, maar hij krijgt er nog geen stijve van. Ik kan alleen maar zeggen: godzijdank.

Bij Donatella was goedsul Arie bezig met het schoonmaken van het zwembad. ‘Ze houdt van schoon’, aldus Arie. Alle blaadjes moeten van het gras en alle vliegjes uit het zwembad. Anders kunnen de hondjes niet goed poepen.
Ik snap niets van deze vrouw. Met een pincet alle dennenaaldjes uit de tuinstoel plukken en zes keer per dag de tegels dweilen, maar wel je honden overal op het kunstgras laten schijten. GA GEWOON EENS EEN STUK WANDELEN MET DIE ARME DIEREN. Dan vallen ze misschien ook nog een beetje af. Lijkt me veel gezonder.

Snel door naar de normale mensen.

Zo geniet Paul met volle teugen van zijn twee dames om zich heen. En andersom de dames ook. Zo is Esther koud binnen, maar heeft ze de plek voor haar moestuintje al bepaald. Dat lijkt een beetje vroeg, maar het persoonlijke cadeau was in ieder geval een schot in de roos. Helan daarentegen bracht tuinhandschoenen en ovenwanten mee. Kan ook.
Maar wat een verademing is deze man. Geen vunzige taal, geen zelfverheerlijking en geen poepende honden. Het is bijna saai. Zelfs deze column wordt er een beetje saai van.

Snel door dus naar de vrouw bij wie saai niet in haar boekje voorkomt. Al was het alleen maar omdat in dat boekje vooral erotische foto’s van vrouwen staan.
Nisha Tara heeft er zin in en omhelsde Annemiek twee keer. Ja, als je geen twee vrouwen tegelijk krijgt, kun je ook gewoon één vrouw twee keer omhelzen. Nisha Tara snapt dat. Of Annemiek haar type is, valt te betwijfelen. Ze heeft spullen aan en om die Nisha Tara nooit zou kopen. Wat op zich niet zo raar is, want wat Nisha Tara draagt, wordt zelfs in kringloopwinkels nog geweigerd als je het in een vuilniszak komt brengen. Geeft verder niks.
Annemiek vindt het in ieder geval een eer dat ze mocht komen. Wat ze natuurlijk niet weet, is dat er maar drie vrouwen een filmpje hadden ingestuurd voor Nisha Tara. Dan mag iedereen natuurlijk komen. Zelfs als je bedeltjes draagt, van pretparken houdt en in Frankrijk alleen Parijs kent. Ik geef haar drie dagen. En dan hou ik het nog hoog aan.

Tot slot maakten we kennis met Elena. Ze is 38 jaar. Oh nee, ze zit op de Antillen dus ik moet zeggen: 456 maanden. Ze wilde eigenlijk kinderen voordat ze 360 maanden was, maar dat is dus nog niet gelukt. Maar de klok tikt wel snel door, dus…. Verder geen druk voor alle mannen die nog komen gaan.

Goed, ik ga naar boven.
Mijn tanden poetsen met houtskool, mijn oksels wassen met baking soda en mijn gezicht insmeren met dubbelvla. Tot morgen!
Top ^O^
pi_221409497
Elena's smaak :'( De leukere mannen zijn te netjes :+
Donatella Caroline vind ik echt meevallen hoe ze over Arie denkt en tegen 'm doet. Had door haar voorkomen een heel andere vrouw verwacht in doen en laten. Niet dat het wat wordt, want 20 jaar alles zelf doen komt geen ander tussen. Maar wie weet!
pi_221409556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
Elena's smaak :'( De leukere mannen zijn te netjes :+
Donatella Caroline vind ik echt meevallen hoe ze over Arie denkt en tegen 'm doet. Had door haar voorkomen een heel andere vrouw verwacht in doen en laten. Niet dat het wat wordt, want 20 jaar alles zelf doen komt geen ander tussen. Maar wie weet!
Ik vind Caroline vreselijk, niet alleen haar hoofd maar haar hele gedrag. Lijkt wel een verwend kind die te lui is om een behoorlijk stuk te wandelen het haar honden die de boel onder schijten en pissen. Ik ben zo druk, ja voor de camera. Ik trap er niet in.
pi_221409623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Caroline vreselijk, niet alleen haar hoofd maar haar hele gedrag. Lijkt wel een verwend kind die te lui is om een behoorlijk stuk te wandelen het haar honden die de boel onder schijten en pissen. Ik ben zo druk, ja voor de camera. Ik trap er niet in.
En te vet ook nog, arme honden. Gelukkig slaat ze ze niet.
  donderdag 23 juli 2026 @ 08:24:36 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221410054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar is dat mens eigenlijk in godsnaam ‘druk’ mee?
Zo groot is dat huis en tuin toch ook weer niet dat je op pensioengerechtigde leeftijd niet eens 5 minuten op je kont kan zitten om ff een broodje te eten. Ze lijkt vooral heel druk in haar hoofd.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 23 juli 2026 @ 08:47:18 #239
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221410113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 08:24 schreef Silenus het volgende:

[..]
Zo groot is dat huis en tuin toch ook weer niet dat je op pensioengerechtigde leeftijd niet eens 5 minuten op je kont kan zitten om ff een broodje te eten. Ze lijkt vooral heel druk in haar hoofd.
Vroeg ik me ook al af. Wat doet zij de hele dag??? Niet wandelen met de honden iig. Boodschappen ook niet en koken ook niet.
Misschien is de dan toch druk met poetsen. Maar opruimen doet ze ook niet, want wat staat alles vol daar!
Ze zal vast aardig zijn maar ik vind het een raar mens.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221410252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 08:24 schreef Silenus het volgende:

[..]
Dat heb ik ook wel ja, en ik weet niet of zij nou daadwerkelijk een B&B runt of zoiets? Dat werd in de intro ook niet helemaal duidelijk. Lijkt me in ieder geval geen geboren gastvrouw :D Beetje zoals Yamas Iris in Griekenland, die ook nauwelijks wat leek te verzorgen voor haar gasten
  donderdag 23 juli 2026 @ 09:38:51 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221410330
Die vrouw op Aruba heeft haar vriend verloren door een afrekening. Dus dat zij op foute types valt, is niet zo gek.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2026 @ 09:45:15 #242
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221410355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Die vrouw op Aruba heeft haar vriend verloren door een afrekening. Dus dat zij op foute types valt, is niet zo gek.
Oh :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 23 juli 2026 @ 09:56:24 #243
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221410430
sorry,k verkeerde
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221410584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind het wel leuk dat ze zich niet in een hokje laat zetten.
Dat vind ik erg aantrekkelijk van deze vrouw. Zou mijn type wel zijn, erg kleurrijk en denk ik wel gemakkelijk in alles. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk maar op het 1ste gezicht lijkt ze mij een schat van een vrouw. Je hebt inderdaad de wat mannelijker type lesbiennes en daar is zij er 1 van. Daarnaast heb je de lipstick lesbiennes. Jammer dat de kandidaten waaruit zij kon kiezen denk ik niet echt haar types zijn. Maar als je maar 3 vrouwen hebt waar je uit kunt kiezen dan maar alle 3! ^O^
Het valt mij op dat er erg snel gekozen wordt als de kandidaten zich voorstellen in een filmpje. Kan zijn dat wij niet alles te zien krijgen maar als je b.v die Ceciel neemt dan had die zelfbenoemde kunstenaar toch al kunnen weten dat het een luxe poes zou zijn? Die had toch kandidaten genoeg? :?
Caroline is inderdaad meer geïnteresseerd in haar veel te dikke honden dan in haar zelf gekozen kandidaat Arie. Geen wonder dat Arie in 1ste instantie als een ander hondje achter haar aan liep, wat moest hij anders? Zij was nou niet echt met hem bezig. Arie is een lieve, zorgzame man maar ik vrees dat hij het snel zat zal worden met deze dame uit Rotterdam. Begrijp nu steeds beter waarom haar huid er zo toegetakeld uitziet, dat mens eet slecht en dan hele dagen in de zon. Ook haar honden zien er niet echt gezond uit en eerder werd hier al geschreven dat ze eens moet gaan wandelen met die beesten. Weet iemand of zij kinderen heeft? Want zo behandelt zij haar honden wel. ;)
Gordon-boy zit al heel ver in mijn irritatiezone, wat een eng kereltje is dat zeg! Verder geen woorden aan vuil maken. :X
pi_221410593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Het valt mij op dat er erg snel gekozen wordt als de kandidaten zich voorstellen in een filmpje. Kan zijn dat wij niet alles te zien krijgen maar als je b.v die Ceciel neemt dan had die zelfbenoemde kunstenaar toch al kunnen weten dat het een luxe poes zou zijn? Die had toch kandidaten genoeg? :?

Denk dat de regie ook wel een beetje stuurt.
Ruzies en missers zijn kijkcijfers.
pi_221410644
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk dat de regie ook wel een beetje stuurt.
Ruzies en missers zijn kijkcijfers.
Denk je? Dan wordt het voor hem wel een erg kort programma als je je kandidate na 1 dag al wegstuurt. _O-
pi_221410672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Denk je? Dan wordt het voor hem wel een erg kort programma als je je kandidate na 1 dag al wegstuurt. _O-
Hij heeft veel kandidaten. En dit missertje was een mooie mismatch extra.
pi_221410701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is wel weer waar inderdaad. Ben nu al benieuwd naar de volgende voor hem. *O*
pi_221411617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat vind ik erg aantrekkelijk van deze vrouw. Zou mijn type wel zijn, erg kleurrijk en denk ik wel gemakkelijk in alles. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk maar op het 1ste gezicht lijkt ze mij een schat van een vrouw. Je hebt inderdaad de wat mannelijker type lesbiennes en daar is zij er 1 van. Daarnaast heb je de lipstick lesbiennes. Jammer dat de kandidaten waaruit zij kon kiezen denk ik niet echt haar types zijn. Maar als je maar 3 vrouwen hebt waar je uit kunt kiezen dan maar alle 3! ^O^
Caroline is inderdaad meer geïnteresseerd in haar veel te dikke honden dan in haar zelf gekozen kandidaat Arie. Geen wonder dat Arie in 1ste instantie als een ander hondje achter haar aan liep, wat moest hij anders? Zij was nou niet echt met hem bezig. Arie is een lieve, zorgzame man maar ik vrees dat hij het snel zat zal worden met deze dame uit Rotterdam. Begrijp nu steeds beter waarom haar huid er zo toegetakeld uitziet, dat mens eet slecht en dan hele dagen in de zon. Ook haar honden zien er niet echt gezond uit en eerder werd hier al geschreven dat ze eens moet gaan wandelen met die beesten. Weet iemand of zij kinderen heeft? Want zo behandelt zij haar honden wel. ;)
Gordon-boy zit al heel ver in mijn irritatiezone, wat een eng kereltje is dat zeg! Verder geen woorden aan vuil maken. :X
Ze had het gisteren over een dochter.
  donderdag 23 juli 2026 @ 18:36:35 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221414506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo’n halve tamme in aflevering 1 doet het altijd wel goed om meteen ff de hype en kijkcijfers wat aan te jagen, dit was gewoon een ‘bewussie’.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221414906
Iris, wat een charmante vrouw O+

Die zou je echt geen 50 geven
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 19:39:17 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221414928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:

Vind ik, hele leuke vrouw O+
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 23 juli 2026 @ 19:43:16 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221414953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef TheVulture het volgende:

Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?
Poef.....gone! ©golfer
pi_221415373
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 19:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Die hebben we nog niet op de TV uitzendingen gezien?
Ik waa iets te vroeg, vanavond :P
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 21:27:05 #255
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221416161
De kans bestaat natuurlijk ook dat de mannen bij Timothy er met elkaar vandoor gaan
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221416210
Ah Paul wil Esther naar huis sturen, en ze had al een stuk tuin gereserveerd. -O-
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:40:35 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221416354
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
De kans bestaat natuurlijk ook dat de mannen bij Timothy er met elkaar vandoor gaan
Ergens hoop ik dat.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 21:42:08 #258
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221416373
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ergens hoop ik dat.
Ik ook _O-
~FEYENOORD~
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 21:43:16 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221416386
Verkeerd gegokt _O-
~FEYENOORD~
pi_221416388
Plottwist :D :D
pi_221416406
Helan wil geen B&B en in het buitenland wonen.
pi_221416462
Wat is Iris optimistisch en lief zeg. O+
pi_221416488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Helan wil geen B&B en in het buitenland wonen.
Ze wilde Paul voor zijn, maar die wilde wat anders bespreken :|W
pi_221416628
Ik vind de nieuwe homo sympathiek.
Timottie en Michael niet. Zo mogen elkaar hebben. :Y
pi_221416737
Ahh Boy, dat gaat hem niet worden. Wat een zenuwelijer
pi_221416755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de nieuwe homo sympathiek.
Timottie en Michael niet. Zo mogen elkaar hebben. :Y
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zucht _O-
pi_221416830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond die reactie op de Harry Potter tattoos wel erg grappig. "Oh echt??!!" en een diepe zucht _O-
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop.. :D

Denk dat Michael opstapt.
pi_221416845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar was dat nu omdat hij tattoos niet mooi vindt of omdat hij niks met Harry Potter heeft? Vermoed eigenlijk beetje dubbelop.. :D

Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen weg :W
pi_221416911
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij vond die tattoos al niet erg aantrekkelijk en het feit dat hij Harry Potter fan is was de druppel. Die is morgen weg :W
Dat vermoed ik ook. Maar dan moet de volgende kandidaat alweer op de stoep staan want dit ventje geniet teveel van de camera's. Voor de rest vond ik het een beetje lafjes van Helan, die had het vermoeden dat er geen klik was en wilde Paul voor zijn. Hoezo smoes ik heb kinderen in Nederland? Dat ze inzag dat er weinig privacy is met een B&B kan ik dan weer wel inkomen. Die Esther had een bord voor de kop.
  donderdag 23 juli 2026 @ 22:59:10 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221416916
Na een bezoek aan ons Openluchttheater Caprera gaan we nu pas terugkijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221416922
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:59 schreef golfer het volgende:
Na een bezoek aan ons Openluchttheater Caprera gaan we nu pas terugkijken.
Bedankt voor de mededeling.. :D
pi_221416933
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
pi_221416937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Er was geen camera bij helaas maar ze hadden die avond ervoor een gezellig avondje samen met de B&B gasten van Paul. Ik vermoed dat Esther iets te gezellig was en luidruchtig. Dat vertelde Paul ook wat genuanceerd. Misschien ook met een glaasje erbij aangezien Esther nog uit lag te brakken (mijn aanname).
Helan vertelde zelf ook dat ze te voorbarig was omdat ze dacht dat ze de bons kreeg.
Heb ik dan stukjes gemist want zo is het niet gezegd.

En als dat werkelijk haar reden was, omdat ze dacht dat ze weg moest, dan had ze het terug kunnen draaien.
pi_221416941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
Dat zou best kunnen, ik dacht dat ze nogal luidruchtig was met het eieren bakken.
pi_221416946
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Jammer dat deze mannen zoveel zendtijd krijgen. Valse nichten united. Bah.
pi_221416952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook. Maar dan moet de volgende kandidaat alweer op de stoep staan want dit ventje geniet teveel van de camera's. Voor de rest vond ik het een beetje lafjes van Helan, die had het vermoeden dat er geen klik was en wilde Paul voor zijn. Hoezo smoes ik heb kinderen in Nederland? Dat ze inzag dat er weinig privacy is met een B&B kan ik dan weer wel inkomen. Die Esther had een bord voor de kop.
Zoals ze zelf al zei. Soms weet je iets maar pas als je het voelt snap je het. :)
Ik zie er geen smoes in. Denk ook dat Paul misschien tegenvalt.
pi_221416953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jammer dat deze mannen zoveel zendtijd krijgen. Valse nichten united. Bah.
Nou nou nou, valse wijven kunnen er ook wat van.
pi_221416957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou nou nou, valse wijven kunnen er ook wat van.
Zeker. Maar doen die mee?
pi_221416958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
Ahh Boy, dat gaat hem niet worden. Wat een zenuwelijer
Die kop van hem toen hij eerst zei dat ie een piercing in zn lul had en dat zij zei dat hoef ik niet te weten dat hij toen nog twee erachteraan zei en vlug aan z'n glas dronk. Die blik van hem toen. Prachtig. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 juli 2026 @ 23:09:21 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221416964
Die outfit van Nisha Tara en die verkleedkleren _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_221416966
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zeker. Maar doen die mee?
We kunnen er vast wel een paar ontdekken.. :D
pi_221416973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heb ik dan stukjes gemist want zo is het niet gezegd.

En als dat werkelijk haar reden was, omdat ze dacht dat ze weg moest, dan had ze het terug kunnen draaien.

Jawel ze zei het letterlijk dat ze dacht dat hij haar weg ging sturen en zij de bal als eerste nam.
pi_221416986
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Die kop van hem toen hij eerst zei dat ie een piercing in zn lul had en dat zij zei dat hoef ik niet te weten dat hij toen nog twee erachteraan zei en vlug aan z'n glas dronk. Die blik van hem toen. Prachtig. :')
Ja echt, fuck gast je bent er net. Misschien even dimmen met je prins Albert :')
pi_221416987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Jawel ze zei het letterlijk dat ze dacht dat hij haar weg ging sturen en zij de bal als eerste nam.
Ja, die zag de bui al hangen. Bovendien wist ze dat er nog zes vrouwen zouden komen en ze was tegelijk gestuurd met Esther, nou een en een is twee, dan vermoed je toch als kandidaat dat je in het klasje zit van binnen drie dagen weg?
pi_221417004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, die zag de bui al hangen. Bovendien wist ze dat er nog zes vrouwen zouden komen en ze was tegelijk gestuurd met Esther, nou een en een is twee, dan vermoed je toch als kandidaat dat je in het klasje zit van binnen drie dagen weg?
Nee Paul zag Helan wel zitten, ze kon haar beslissing niet meer terugdraaien dat zou wat raar overkomen. Ze corrigeerde het nog even door aan te geven als het niks zou worden met de rest ze wel een keertje langs wilde komen. Hahaha _O-
pi_221417042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee Paul zag Helan wel zitten, ze kon haar beslissing niet meer terugdraaien dat zou wat raar overkomen. Ze corrigeerde het nog even door aan te geven als het niks zou worden met de rest ze wel een keertje langs wilde komen. Hahaha _O-
Ze had ook echt een schijtkado meegenomen, die tuinhandschoenen.. _O-
  donderdag 23 juli 2026 @ 23:35:48 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221417067
Tatoo tuinBoy zie ik niet echt als match voor Eline.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221417070
Wat een OG pauper inderdaad, een echte.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 23 juli 2026 @ 23:43:22 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221417094
Leuke vrouw, lijkt mij die Iris.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221417109
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:43 schreef golfer het volgende:
Leuke vrouw, lijkt mij die Iris.
Ja, met haar leuke zonen, schijnt alleen nog een ex op de achtergrond nogal veel invloed te hebben.
pi_221417116
Het lijkt dat er dit jaar wel wat meer tempo in de uitzendingen zit. Ik blijf er wel bij dat er naar mijn mening iets te veel eetmomenten in zitten (dat viel me vorig jaar ook op). Waarschijnlijk zijn dat makkelijk te produceren 'uitzendminuten' maar ik zit persoonlijk wel meer te wachten op uitstapjes die de kandidaten met hun gastheer/vrouw maken. Zo leer je ook de plek een beetje kennen waar ze zitten.
pi_221417122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:52 schreef jaha het volgende:
Het lijkt dat er dit jaar wel wat meer tempo in de uitzendingen zit. Ik blijf er wel bij dat er naar mijn mening iets te veel eetmomenten in zitten (dat viel me vorig jaar ook op). Waarschijnlijk zijn dat makkelijk te produceren 'uitzendminuten' maar ik zit persoonlijk wel meer te wachten op uitstapjes die de kandidaten met hun gastheer/vrouw maken. Zo leer je ook de plek een beetje kennen waar ze zitten.
Nou, die was er toch vanavond? Nisha nam haar kandidaat mee naar een of ander oud kasteel waar ze kennelijk de enige bezoekers waren en een zwaluw probeerden te laten ontsnappen. Vond ik trouwens totaal niet dramatisch om dan even over een rood touwtje heen te stappen om een deur open te doen.
pi_221417129
Ja dat kasteel was inderdaad een leuk uitstapje :)
  vrijdag 24 juli 2026 @ 00:01:00 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221417136
Boy heeft een prins Albert. :X
Poef.....gone! ©golfer
pi_221417158
De 'Ex on the Beach' minuut. Moet er in zitten voor de kijkcijfers :+
pi_221417177
Rick Evers op fb:

Die Helan, hè. Die dacht dat Paul het ging uitmaken en wilde hem snel voor zijn. Misverstandje. En nu gaat dus niet alleen de uitslaper naar huis, maar ook de vroege vogel. Helan, de keurige vrouw met de zijdezachte Willeke Alberti-stem. Ik hoop dat ze ooit tekenfilms gaat inspreken. Ik ga ze meteen allemaal kijken.
Ik vond haar reden om te vertrekken wel een beetje vreemd. Ze vond het vervelend dat er gasten in de B&B waren. Ja, dat heb je wel eens in een B&B. Helan lijkt me daardoor ook het type dat gaat zwemmen en dan achteraf baalt dat ze nat is geworden. Daar kun je op lange termijn niets mee, met zulke mensen. Maar Paul heeft er toch nog 6. Kan hem het schelen.

Jullie dachten vast dat ik een foto zou plaatsen van Nisha Tara die zo’n smoezelig gewaad van de kringloop aan heeft. En eerlijk is eerlijk, ik heb het overwogen. Maar de peinzende Paul won de fotostrijd vandaag. Al was het nipt. Maar tjonge, wat een kledingstijl heeft die avondster hè. Zag je die verkleedkamer? Met indianentooi, hoeden, veertjes. De kleedkamer van de miniplaybackshow van Henny Huisman is er niets bij.
Komt allemaal door Afrika Burn. Dat is een groep mensen in de woestijn die in wonderlijke winterjassen allerlei gekke dansjes doen rond een kampvuur. Maar je mag ook iets anders aan doen. Het gaat erom dat je je kleedt zoals je je wilt expressen.
En dan dat gezeur met die vogel. Ik zag die Annemiek denken: het ene moment zit ik in de reuzenachtbaan in de Efteling, het volgende moment sta ik samen met Malle Eppie gekke hoedjes te passen op een muffe zolderkamer en niet veel later sta ik in the middle of fucking nowhere een zwaluw uit een Frans kasteel te jagen. Het leven is een rollercoaster.

Bij Elena komt vandaag de eerste op bezoek en it’s a Boy! Je verwacht het niet. Boy is 39 en half lolbroek, half Freek Vonk. Volgens hemzelf tenminste. Hij heeft meer respect voor dieren dan voor mensen.
Ik zeg altijd, je hebt vier soorten mensen. Je hebt mensenmensen, dierenmensen, mensen die respect hebben voor dieren en mensen die zeggen dat ze hondenliefhebbers zijn maar ondertussen die arme dieren vetmesten met supermarktkip en ze nooit uitlaten omdat ze prima op eigen terrein tussen hun eigen uitwerpselen kunnen rondscharrelen. Boy valt in de derde categorie.
Boy lijkt me een kerel waar je vreselijk mee kunt lachen tijdens een avondje stappen, maar waarbij je de volgende ochtend denkt: wanneer gaat ie weer naar huis? Ik vond zijn verhaal over zijn cadeau trouwens wel goud. Een knuffel van twee bij twee. Bij de douane dachten ze natuurlijk: als dat ding niet stampensvol met coke zit, weten wij het ook niet meer. Boy werd natuurlijk sowieso al verdacht, want die poortjes bleven maar piepen door die ring in zijn eikel.

Over eikels gesproken. Tim was er ook weer bij vanavond. En het was weer ouderwets zuchten. Zuchten bij het bed opmaken. Zuchten bij de tv ophangen. Zuchten bij de Harry Potter-tattoos. En dat laatste gaat natuurlijk over de nieuwe man: Peter. Die wil uiteindelijk full body als Harry Potter getatoeëerd worden. Als het helemaal klaar is, zet ie ook het brilletje erbij op.
Wat ik wel geruststellend vond, was dat Geer zich eindelijk een beetje begint te ergeren aan Tim. Dat doen wij immers al vier dagen. Geer, als je dit leest: Ren, lieve jongen, ren. Ontsnap uit de klauwen van die zuigende, narcistische, ondankbare nietsnut voordat het te laat is. De wolk waar je opzit lijkt misschien roze, maar wij kijkers zien een pikzwarte donderwolk. Ga!

Tot slot maakten we kennis met kunstenaar Iris. Samen met vriendinnen Daisy en Desiré (klinkt als leuk duo) bekeek ze de filmpjes. De eerste was Sjaak en die schrijft gedichten. Hij beschreef haar hart als een handgemaakte tempel van keramiek… Dat lijkt nu heel leuk, zo’n dichter. Maar na drie dagen word je er doodmoe van:
‘Wat lief Sjaak, heb je gekookt?’
‘Nee nee, niet zomaar gekookt, mijn liefste. Wat je hier aanschouwt zijn enkele aardse geneugten die tot ons zijn gekomen via de schoonheid van de blauwe wateren die al even helder zijn als jouw ogen waarin ik dagelijks verdrink.’
Nee, zo’n dichter in huis, dat gun je eigenlijk niemand.
Verder was er iemand die aan skydiven deed, een extravert, een levensgenieter, een irritante trommelaar en een kok die zich parttime bezighoudt met holotropisch ademwerk. Tenminste, dat verstond ik. Het kan ook aardewerk zijn. In dat laatste geval kunnen ze samen mooie kunstwerken maken.
Dat was hem voor deze week.

Maandag krijgt Fred Tonijn een sprookje dat hij liever 120 maanden eerder had beleefd. Tuurlijk Fred. Ik geef haar 3 dagen.

Fijn weekend!
pi_221417182
Wij hoorden ook vanalles _O-

Filantropisch radarwerk
Holotropotisch ademwerk
Fotografisch kraterwerk
Homo-erotisch aardewerk

En idd Michaël ga WEG bij Timozuchtie :W

#kijkgenot
pi_221417189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 00:22 schreef Blues het volgende:
Wij hoorden ook vanalles _O-

Filantropisch radarwerk
Holotropotisch ademwerk
Fotografisch kraterwerk
Homo-erotisch aardewerk

En idd Michaël ga WEG bij Timozuchtie :W

#kijkgenot
Ja dat Holotropisch ademwerk was wel even :? Ik snap haar reactie dat je het daar benauwd van krijgt.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 09:09:22 #299
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221417952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat Holotropisch ademwerk was wel even :? Ik snap haar reactie dat je het daar benauwd van krijgt.
Ze heeft zelf toch een "soul farm". Hoort holotropisch ademwerk daar niet feilloos bij?
pi_221418002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 09:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ze heeft zelf toch een "soul farm". Hoort holotropisch ademwerk daar niet feilloos bij?
Ik weet niet eens wat dat is. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 09:24:35 #301
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221418016
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 09:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat dat is. :@
Volgens mij weet niemand dat :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo