Bedankt voor de reminder!quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond eerst een 'Hoe is het nu met?' aflevering op RTL4 om 20:34.
Judith en Bartquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond eerst een 'Hoe is het nu met?' aflevering op RTL4 om 20:34.
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Die JP heeft het 'voor de bühne' nu helemaal getroffen met een Belgische maar dat is ook gewoon fake ass BS net als alles van die vent.
Kwam al ergens voorbij dat de boot "geleend" was ja, misschien de vriendin ookquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!Zijn nieuwe bestie Lieske leek de nieuwe liefde ook voor het eerst te zien.
En die boot was vast ook niet van hem.
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er ook heel erg bij ja!Zijn nieuwe bestie Lieske leek de nieuwe liefde ook voor het eerst te zien.
En die boot was vast ook niet van hem.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....
We hebben die man alleen maar zien eten, drinken én feest vieren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee klopt, boot is niet van hem. RealityFBI het juicekanaal heeft alles al debunked. Niets is van hem, alleen zijn zonnebril, maar daar zijn de geleerden het ook nog niet over eens....
Even in de slip stream van de nieuwe uitzendingen wat promotie maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:15 schreef Blues het volgende:
Robert Jan laat ook van zich horen
https://www.instagram.com/robertjanbenb/reel/Da4-diUIKS-/
Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past nietquote:Op maandag 20 juli 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik start met vertraging.![]()
Welke was in dat voorstukje maanden terug nou lichtelijk arrogant. Die gozer uit Valencia?
Precies een halve minuut na dit bericht komt ze voorbij.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past niet
quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol vanquote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Is de mooie vrouw in de kamer met onsquote:Op maandag 20 juli 2026 21:48 schreef Soury het volgende:
Och Caroline, was een mooie vrouw en gebruikt nu een zwarte stift als make-up zo zonde die harde look. Ze kan er veel beter uitzien. Plus weer die nep lippen wat is dat toch met vrouwen.
Ja, zo zat ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Precies dat. De tante van de partner van een vriendin.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.quote:
@MaJo heeft mij iig goed geholpen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stond ook voor een opgave om dit te duiden. 3x vriendin.
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma'squote:Op maandag 20 juli 2026 21:53 schreef Silenus het volgende:
Caroline is me toch een griebus-oma met haar Monique Hansler-achtige sneertjes, maar die Haagse gast van haar is toch echt een typetje van Michiel Romeyn?!Dat onnatuurlijke kapsel van die vent lijkt wel AI, wat een figuur.
Bon Bini Fred is iets te zweverig maar ze hebben wel meteen de minst leuke naar hem toegestuurd. ‘Leeftijd onbekend’, je ziet wel vaker dat die opgewarmde veenlijken van 70 ineens ‘mysterieus’ gaan doen.. nou, dit is er ook één.
Timothy is wel een grappige valse nicht en Paul heeft de gun-factor. Die klootviool uit Valencia komt later deze week denk ik.
Ah die gingen mij te snel voorbij. Heel zonde sowieso om je zo te verbouwen. Ze lijkt ook veel ouder, ik had haar dik in de 70 geschat.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Achteruit terugredeneren is de oplossing!quote:
Ik kijk alleen firstdates.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Man uit het oosten. Ze wil hem niet. Hij mag meteen de paling inpakken. @:coco
Akkoordquote:
Is ze hier voor ten minutes of fame of zoekt ze EcHte LiEfDe?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
Gewoon zonder gêne je grasmat kwijt zijn maar de flanken bewaren.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het meer Herman van Veen met dat smoezelige haar, in ieder geval van wat het moet voorstellen...
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poelquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die kunstenaar is een kruising tussen Joop van de Ende en Jan Wolkers![]()
(Sorry mensen ik loop achter dus hobbel overal achteraan.)
Zie een paar postings hier boven, ik mention hem al.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poel
Alle karakter is uit haar gezicht verdwenen, kan niet eens meer normaal lullen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de vriendin van de vriendin van @:alpeko is te stijf en tuttig voor de kunstenaar
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)quote:Op maandag 20 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Grappig dat Caroline valt over het feit dat Ari geen perfect gebit heeft, die toupet vond ik erger
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)
Dat zou kunnen, ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.
In een bakje op het nachtkastje naast het bed.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Caroline die mooie tanden belangrijk vind, volgens mij hebben die kerels op die leeftijd allemaal een mooi gebit
Dat hij zich zat te verkneukelen als er twee dames om hem zouden vechten is wel wat apart ja. Ik vrees dat het niet zo'n vaart gaat lopen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:27 schreef golfer het volgende:
Fred op Bonaire is ik ik ik, ik...
alles draait om hem.
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Manoman, moet de uitzending nog terugkijken, geen tijd gehad ivm familiebezoek. Videoland opgezegd, kan dus sowieso niet vooruitkijken. Maar heb er door de 'spoilers' nu al weer zin in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60Oh leuk, morgen even lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60Ja, hallo, kom ik er achteraan als spuit elf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers op Facebook.![]()
Nee, daarvoor heb je ook aanhalingstekens, je moet wel een beetje je humor bewaren, golfer.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 21-07-2026 01:31:28 ]
En dan is het ook nog van die lelijke A.I. slop, 'ja het zou leuk zijn om op te hangen'. Wansmaak.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg enorme Gordon-vibes bij Timothy... vooral in zijn opmerkingen en zijn houding, divaatje.
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
Of ze knippen bewust enkel het geklaag eruit. Al is het wel een beetje een prinsje.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
Weet haar leeftijd niet meer maar het is wel duidelijk wat de zon met je huid doet.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Wie is Monique? Bedoel je Caroline misschien?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma's
En inderdaad, Michiel Romeyn lijkt hij op! In combinatie met René Mioch
Pas 68? Daar schrik ik van. Ik ben 77 en heb al die rimpels niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:10 schreef golfer het volgende:
Caroline ziet er uit als 78, maar is dus pas 68.
Mwah, qua type mens toch niet 80? Ik koppel huid en persoon wel een beetje los van elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
Caroline is een jaar ouder dan ik, ik dacht dat ze 80 was![]()
![]()
Goed personeel inhuren en je kunt zélf op je lauweren gaan rusten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
Meer een logeerkamer inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:36 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat hele B&B stukje erbij sowieso wat onzin, noem het gewoon zomer vol liefde net als in de winter. Zo'n Caroline die nog geen ei kan bakken en dan B&B eigenaar is. En 1 van de deelnemers, weet niet meer wie had een B&B met 1 kamer dat kun je nauwelijks een bed and breakfast noemen.
Die vrouw is sowieso niet goed te verstaan omdat de helft van haar gezicht niet beweegt bij het praten, met name alles boven haar bovenlipquote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld.Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
Caroline wil geen man met slechte tanden terwijl ze er zelf bijloopt alsof ze alle beschikbare tanden in Turkije in haar mond heeft laten plaatsen. Koken kan en wil ze niet maar als een man dat wel voor haar wil doen dan is dat ook weer niet goed. Deze vrouw zoekt geen man maar alleen maar aandacht voor haar B&B.![]()
Paul, de weduwnaar met 2 leuke dochters, lijkt mij een lieverd en kiest alle vrouwen die beschikbaar waren.![]()
En dan hebben we nog de kandidate met de opgespoten lipjes die haar leeftijd weigert te geven en die zo weinig mogelijk in de zon wil en daarvoor een 50 factor bescherming gebruikt en grote hoed met zonnebril draagt. Beetje moeilijk als je dan kiest voor een land met volop zon. Fred ziet haar nu toch ook niet zo zitten omdat de passie ontbreekt voor wat hij allemaal doet, o.a. kunst maken.
Amen, dit dusquote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat het meer bezigheidstherapie is en hij dat in de schoot geworpen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |