Gewoon zonder gêne je grasmat kwijt zijn maar de flanken bewaren.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het meer Herman van Veen met dat smoezelige haar, in ieder geval van wat het moet voorstellen...
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poelquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die kunstenaar is een kruising tussen Joop van de Ende en Jan Wolkers![]()
(Sorry mensen ik loop achter dus hobbel overal achteraan.)
Zie een paar postings hier boven, ik mention hem al.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vergeet Herman van Veen niet. Die man met 2 dochters is een soort Fons vd Poel
Alle karakter is uit haar gezicht verdwenen, kan niet eens meer normaal lullen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de vriendin van de vriendin van @:alpeko is te stijf en tuttig voor de kunstenaar
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)quote:Op maandag 20 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Grappig dat Caroline valt over het feit dat Ari geen perfect gebit heeft, die toupet vond ik erger
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vriendelijk genoeg is om niks over het toupet te zeggen. (Of het komt nog.)
Dat zou kunnen, ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar niet is opgevallen.
In een bakje op het nachtkastje naast het bed.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Caroline die mooie tanden belangrijk vind, volgens mij hebben die kerels op die leeftijd allemaal een mooi gebit
Dat hij zich zat te verkneukelen als er twee dames om hem zouden vechten is wel wat apart ja. Ik vrees dat het niet zo'n vaart gaat lopen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:27 schreef golfer het volgende:
Fred op Bonaire is ik ik ik, ik...
alles draait om hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |