Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past nietquote:Op maandag 20 juli 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik start met vertraging.![]()
Welke was in dat voorstukje maanden terug nou lichtelijk arrogant. Die gozer uit Valencia?
Precies een halve minuut na dit bericht komt ze voorbij.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met vertraging, ik snap de keus van die kunstenaar niet (wel leuk wat hij maakt die vis dingen) voor die opgespoten dame die zichzelf mysterieus noemt. Ja zo ken ik er nog wel één dat hoofd staat strak van de botox, en hij koos nog zo'n opgespoten lippie. Past niet
quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol vanquote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
De eerste vrouw bij Fred is een tante van de vrouw van een vriendin van mijn vriendin. Bijzondere tanteKan er wel om lachen.
Is de mooie vrouw in de kamer met onsquote:Op maandag 20 juli 2026 21:48 schreef Soury het volgende:
Och Caroline, was een mooie vrouw en gebruikt nu een zwarte stift als make-up zo zonde die harde look. Ze kan er veel beter uitzien. Plus weer die nep lippen wat is dat toch met vrouwen.
Ja, zo zat ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Precies dat. De tante van de partner van een vriendin.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dit uitschrijven om te kunnen begrijpen. Jouw vriendin heeft een vriendin die getrouwd is, en het is de tante van die vrouw. Anders snap ik er geen hol van
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.quote:
@MaJo heeft mij iig goed geholpen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stond ook voor een opgave om dit te duiden. 3x vriendin.
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma'squote:Op maandag 20 juli 2026 21:53 schreef Silenus het volgende:
Caroline is me toch een griebus-oma met haar Monique Hansler-achtige sneertjes, maar die Haagse gast van haar is toch echt een typetje van Michiel Romeyn?!Dat onnatuurlijke kapsel van die vent lijkt wel AI, wat een figuur.
Bon Bini Fred is iets te zweverig maar ze hebben wel meteen de minst leuke naar hem toegestuurd. ‘Leeftijd onbekend’, je ziet wel vaker dat die opgewarmde veenlijken van 70 ineens ‘mysterieus’ gaan doen.. nou, dit is er ook één.
Timothy is wel een grappige valse nicht en Paul heeft de gun-factor. Die klootviool uit Valencia komt later deze week denk ik.
Ah die gingen mij te snel voorbij. Heel zonde sowieso om je zo te verbouwen. Ze lijkt ook veel ouder, ik had haar dik in de 70 geschat.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Achteruit terugredeneren is de oplossing!quote:
Ik kijk alleen firstdates.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Man uit het oosten. Ze wil hem niet. Hij mag meteen de paling inpakken. @:coco
Akkoordquote:
Is ze hier voor ten minutes of fame of zoekt ze EcHte LiEfDe?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:47 schreef alpeko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |