abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221395208
Manoman, moet de uitzending nog terugkijken, geen tijd gehad ivm familiebezoek. Videoland opgezegd, kan dus sowieso niet vooruitkijken. Maar heb er door de 'spoilers' nu al weer zin in.. *O*

Ga even kijken en commentaar aanvullen.. :D

Timothy, dat begint al leuk. Moeder en tante: hai hai hai, smaksmaksmak.. champagne zuipen en mannen uitkiezen. Tim is echt een gever en wil dit keer geen klaploper aan zijn broek hangen.
Lig nu al in een deuk.

[ Bericht 39% gewijzigd door Firuze60 op 21-07-2026 00:03:24 ]
  dinsdag 21 juli 2026 @ 00:01:20 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221395263
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Manoman, moet de uitzending nog terugkijken, geen tijd gehad ivm familiebezoek. Videoland opgezegd, kan dus sowieso niet vooruitkijken. Maar heb er door de 'spoilers' nu al weer zin in.. *O*
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_221395268
Dan nog maar een spoiler voor @Firuze60

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rick Evers op Facebook.
pi_221395270
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rick Evers op Facebook.
Oh leuk, morgen even lezen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221395271
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:02 schreef Blues het volgende:
Dan nog maar een spoiler voor @:Firuze60

SPOILER
Rick Evers op Facebook.
Ja, hallo, kom ik er achteraan als spuit elf.. _O-
pi_221395274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Als iets al uitgezonden is, is er geen sprake van spoilers.
Nee, daarvoor heb je ook aanhalingstekens, je moet wel een beetje je humor bewaren, golfer. :*
pi_221395357
Gelukkig had ik al de voorstellingsronde uitzending overgeslagen, want in deze uitzending wordt toch alles al herhaald. Ok, kunstenaar Fred met een aparte caravan waar ie kip in verkoopt en ergens halve vissen na maakt, ok.
Zag een vrouw zichzelf voorstellen alsof ze er een cursus in heeft gedaan. Fred: 55 prima.. _O-
En wat is dit nu weer voor uitdrukking: "daar krijg ik geen vreugdeplasje van" :? Bij vreugde zeikt ie wel in zijn broek? Wat een gast, zeg.

Even terug weer naar Timothy, die zegt over zichzelf, ik heb een mega gebruiksaanwijzing, wie niet vraag ik mij dan weer af, haha.

Ben nu al dol op Caroline, wat een leuk mens. Soort Brigitte Bardot lookalike, maar dan socialer. (leek ze even dan)

Oeps, vrouwen die over zichzelf zeggen dat ze prettig gestoord zijn.. :X

Oh, even terug naar Timothy, krijgt de eerste 'gast'. Die zegt, heb mijn vijf restaurants verkocht en ben pensionado. Het allereerste wat Tim vraagt: OH, wat voor auto heb je gekocht? (ik denk zelf, van dik verliezende restaurants blijft er in de verkoop hooguit een golfje over.. _O- ) Timothy doet iig zijn best om zo goed mogelijk enorm onsympathiek over te komen.

Oh en nu Paul de weduwnaar, dochters zien dat hun vader echt zeer zeker een vrouw naast zich nodig moet hebben. Er viel mij iets op, die ene dochter zegt: " Waar wij voor gaan zorgen en die ook voor ons wil gaan zorgen."

HUH, volwassen dochters die nog een vervangende moeder willen hebben die voor hun gaat zorgen?

Terug naar Fred, Ceciel vraagt of ie nog iets anders maakt dan tonijnen.. _O- Fred is teleurgesteld.

Zo en nu even het verslag van Rick Evers lezen.. :D

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 21-07-2026 01:31:28 ]
pi_221395367
Rick Evers _O_
  dinsdag 21 juli 2026 @ 08:27:28 #84
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221395824
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat :W
En dan is het ook nog van die lelijke A.I. slop, 'ja het zou leuk zijn om op te hangen'. Wansmaak.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221395989
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg enorme Gordon-vibes bij Timothy... vooral in zijn opmerkingen en zijn houding, divaatje.
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld. :R Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
Caroline wil geen man met slechte tanden terwijl ze er zelf bijloopt alsof ze alle beschikbare tanden in Turkije in haar mond heeft laten plaatsen. Koken kan en wil ze niet maar als een man dat wel voor haar wil doen dan is dat ook weer niet goed. Deze vrouw zoekt geen man maar alleen maar aandacht voor haar B&B. :Y
Paul, de weduwnaar met 2 leuke dochters, lijkt mij een lieverd en kiest alle vrouwen die beschikbaar waren. _O-
En dan hebben we nog de kandidate met de opgespoten lipjes die haar leeftijd weigert te geven en die zo weinig mogelijk in de zon wil en daarvoor een 50 factor bescherming gebruikt en grote hoed met zonnebril draagt. Beetje moeilijk als je dan kiest voor een land met volop zon. Fred ziet haar nu toch ook niet zo zitten omdat de passie ontbreekt voor wat hij allemaal doet, o.a. kunst maken. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-07-2026 09:26:13 ]
pi_221396024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Timothy heeft de pest aan werken en ligt het liefst de hele dag op de bank of in bed. Zijn 1ste kandidaat kan beter nu al wegrennen want die heeft zeer hard gewerkt en zijn bedrijven verkocht om in zijn 40ste met pensioen te kunnen gaan. Wel aantrekkelijk voor Timothy, een man met geld. :R Zijn moeder komt ook nog ff haar bonten manteltje showen in de warmte.
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
pi_221396039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
En toch zo'n Timothy heeft dus wel een B&B en schijnbaar een cafetaria/café. Dat vraag ik me wel vaker af bij deelnemers hoe deze mensen ook succesvolle ondernemers zijn.
Of ze knippen bewust enkel het geklaag eruit. Al is het wel een beetje een prinsje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221396053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Gezien de foto's van toen ze jonger was het een mooie vrouw en ze verpest het met gitzwarte lijnen overal. Wat milder en ze ziet er voor haar leeftijd nog prima uit.
Weet haar leeftijd niet meer maar het is wel duidelijk wat de zon met je huid doet. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-07-2026 09:51:33 ]
pi_221396064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:00 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja ik dacht hetzelfde over Monique toen ze ook iets tegen die hondjes zei als "my darlings" of iets dergelijks. Trauma's :'(

En inderdaad, Michiel Romeyn lijkt hij op! In combinatie met René Mioch _O-
Wie is Monique? Bedoel je Caroline misschien? :?
pi_221396075
Ik vind dat hele B&B stukje erbij sowieso wat onzin, noem het gewoon zomer vol liefde net als in de winter. Zo'n Caroline die nog geen ei kan bakken en dan B&B eigenaar is. En 1 van de deelnemers, weet niet meer wie had een B&B met 1 kamer dat kun je nauwelijks een bed and breakfast noemen.
pi_221396081
quote:
11s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:10 schreef golfer het volgende:
Caroline ziet er uit als 78, maar is dus pas 68.
Pas 68? Daar schrik ik van. Ik ben 77 en heb al die rimpels niet. :o
pi_221396088
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:16 schreef Blues het volgende:
Caroline is een jaar ouder dan ik, ik dacht dat ze 80 was :D :D :D
Mwah, qua type mens toch niet 80? Ik koppel huid en persoon wel een beetje los van elkaar.
Sommige mensen zien er oud uit qua (slechte) huid, maar zijn veel te levendig of modern om zo oud te zijn.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221396131
quote:

[..]
Goed personeel inhuren en je kunt zélf op je lauweren gaan rusten. ^O^
pi_221396138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:36 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat hele B&B stukje erbij sowieso wat onzin, noem het gewoon zomer vol liefde net als in de winter. Zo'n Caroline die nog geen ei kan bakken en dan B&B eigenaar is. En 1 van de deelnemers, weet niet meer wie had een B&B met 1 kamer dat kun je nauwelijks een bed and breakfast noemen.
Meer een logeerkamer inderdaad. _O-
Maar ik denk dat je misschien Thomas (Spanje) bedoelt? Die verhuurt een villa. ;)
pi_221396298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Caroline wil geen man met slechte tanden terwijl ze er zelf bijloopt alsof ze alle beschikbare tanden in Turkije in haar mond heeft laten plaatsen. Koken kan en wil ze niet maar als een man dat wel voor haar wil doen dan is dat ook weer niet goed. Deze vrouw zoekt geen man maar alleen maar aandacht voor haar B&B. :Y
Paul, de weduwnaar met 2 leuke dochters, lijkt mij een lieverd en kiest alle vrouwen die beschikbaar waren. _O-
En dan hebben we nog de kandidate met de opgespoten lipjes die haar leeftijd weigert te geven en die zo weinig mogelijk in de zon wil en daarvoor een 50 factor bescherming gebruikt en grote hoed met zonnebril draagt. Beetje moeilijk als je dan kiest voor een land met volop zon. Fred ziet haar nu toch ook niet zo zitten omdat de passie ontbreekt voor wat hij allemaal doet, o.a. kunst maken. :{w
Die vrouw is sowieso niet goed te verstaan omdat de helft van haar gezicht niet beweegt bij het praten, met name alles boven haar bovenlip :D

Ik snap ook niet zo goed waar Timothy dan de kost mee verdient, er kwam heel snel een kroeg voorbij, maar blijkbaar is die al weer weg. Nu een soort B&B in aanbouw, maar daar zul je toch ook niet de hele dag bij op je krent kunnen liggen.

Die tante van 'm was trouwens net Patty Brard _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221396299
quote:

[..]
Amen, dit dus _O_
pi_221396305
Caroline lijkt vooral uit rubber te bestaan door al die zonuren op haar lijf
  dinsdag 21 juli 2026 @ 11:22:39 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221396520
quote:

[..]
Ik kreeg het idee dat het meer bezigheidstherapie is en hij dat in de schoot geworpen heeft gekregen.
Zo ken ik wel meer mensen die niet hoeven te werken (door erfenis, ouders die alles betalen, etc.) en een (verlieslijdend) bedrijf hebben als hobby. Niet omdat ze nou zo ondernemend zijn.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221396570
De vrouw bij Fred heeft ook prikjes hier en daar als hulp (en niet in de zon en veel water drinken) maar bij haar mond is toch iets mis gegaan :{
  dinsdag 21 juli 2026 @ 13:18:30 #100
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221397217
Ik denk dat Caroline er prima uit kan zien als ze zichzelf niet zo toetakelt. Gewoon wat minder bruin en wat minder blond, haar wat beter verzorgen en laten knippen, niet van die loeidonkere wenkbrauwen - dan is het denk ik best een knappe vrouw.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')