Net of ze een attack heeft gehad of iets, ze kijkt zo sloom.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:31 schreef Blues het volgende:
De vrouw bij Fred heeft ook prikjes hier en daar als hulp (en niet in de zon en veel water drinken) maar bij haar mond is toch iets mis gegaan
Vind het na 1 aflevering al beter dan het complete winterseizoenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah jullie zijn er nog, gelukkig! Ik moet er nog aan beginnen, vanavond even inhalen. Maar wat ik hier lees klinkt al veelbelovend.
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Snap trouwens niet waarom queen airfryer zoveel aan te merken heeft op het gebit van anderen, haar eigen gebit lijkt op dat van een paard. Maar dan heel erg gebleekt.
Ik heb even teruggekeken, maar ook jonger op die paar foto's die je zag is haar gezicht vrij smal, ik denk niet eens dat er zo enorm veel verbouwd is aan dat hoofd. De combinatie met die rare make-up en dat geblondeerde strohaar met extensions maakt haar zo lelijk. En uiteraard haar huid, jemig, dat is inderdaad iets van een 80-jarige.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Ik wil nog steeds ALF als huisdierquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?
(Dan wil ik het terugkijken.)
Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)
Ik ben team hont. (Pas wel graag op katten als mensen op vakantie zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind jouw kat dat ook als je die hebt? Maar anders gezellig samen pizza eten elke dag.
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Andere seizoenen hadden we oude muziek en goed gekozen stukjes uit de ‘80 en ‘90.
Ik hoor tot nu toe telkens Nederlandstalig.Jammer. Alsof het enkel Costa del Sol klanten zijn.
Daarna kwam er verandering.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozen
Ze had hier weinig te zoeken iigquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |