abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221403922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar 3 vrouwen voor Nisha Tara? Wat weinig :)
Valt inderdaad tegen hoor, had er wel meer voor haar verwacht. Beste leuke dame. ^O^
pi_221403928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Ari is wel een leuke grappige vent, ben bang dat Caroline op zoek is naar wat meer uiterlijke aantrekking.
Valt me op hoe ze eet, denk dat het haar veel moeite kost iets te kauwen met die temu tanden. Vandaar het excuus dat ze een slappe supermarkt lasagne voor haar gast neerzet.
Temu tanden!!!!!!!!!!! _O- _O- _O-
pi_221403950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Esther is leuk, cama zuipen met Paul :D , en de 5 zit al in de klok, hoezo opfrissen B:)B
Komt mij bekend voor, weet je nog dat een kandidate het bodemdrift noemde? Ben haar naam vergeten. _O-
pi_221403974
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:39 schreef golfer het volgende:
Gaan het nu weer terugkijken.
Caroline praat niet met die man en heeft alleen maar oog en aandacht voor haar honden.
Die wil helemaal geen vent! Ze zei zélf dat ze er allergisch voor is. Wat doe je dan in dit programma? Reclame voor haar B&B? :{
pi_221403981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
In Brabant heet dat de ziekte van Rupke. Meer haar op zijn zak dan op zijn kupke.
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord. _O- _O-
pi_221403993
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:58 schreef golfer het volgende:
Leuk, meteen 2 vrouwen tegelijkertijd voor Paul. _O_
Die kreeg best wel leuke vrouwen voorgeschoteld en koos er maar liefst 8! Ik gun hem het beste, lieve man. :*
pi_221404015
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 23:14 schreef golfer het volgende:
Ordi gedoe op Ibiza over likken en een stijve krijgen. :{w
Ja, een 2de Gordon, alsof 1 al niet genoeg is! :r Steeds seksistische opmerkingen vind ik erg goedkoop en dat is deze gozer ook. En dan in beeld ff stoer doen met zijn nieuwe televisie die maar net in de kamer past. Walgelijk ventje. :r
pi_221404081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
Rick Evers op fb:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig weer! _O_
pi_221404105
Keurig hoor, 10 posts achter elkaar.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221404157
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 06:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijken :{ En dat van iemand die Gordon best leuk vind.

Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten _O-

Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".

Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
quote:
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijken :{ En dat van iemand die Gordon best leuk vind.

Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten _O-

Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".

Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:06 schreef Silenus het volgende:
Het is wel idd de temu-versie van Geer&Goor, sowieso irritant als er wat teveel van die whoels-achtige uitspraken komen waarbij je merkt dat de deelnemer gewoon denkt viral te gaan met die opmerking.

Kan me herinneren dat hij in het begin nog zat te blaten van dat-ie iemand nodig had die wel aan het werk ging, niet iemand die de hele dag wilde niksen...of was hij dat niet? Hij presenteerde zich als één of andere hardwerkende bon-vivant maar ik denk dat die vent A) niks kan, B) nog nooit iets op eigen kracht heeft bereikt en C) niks wil. Totale nietsnut. Michaël gaat dit onmogelijk met hem volhouden.

Echt zo'n hinderlijke 'nieuw geld'-loser, met die gare tante in dat berenvel erbij. Al leek die moeder me wel een leuke vrouw. Wel een totaal contrast met 'oud geld' Nisha Tara, die dit huis van een erfenis heeft en alleen haar accent nog verraadt uit welk milieu ze écht komt.
Zijn date wil ook beginnen met opruimen en schoonmaken daar. Die Timothy doet dus echt geen ene donder en ik ben bang dat als hij voor zijn 1ste kandidaat gaat het alleen maar om het geld te doen is. Die man heeft keihard gewerkt en zijn bedrijven verkocht dus lekker zakcentje brengt hij mee. ^p^
  woensdag 22 juli 2026 @ 10:45:22 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221404160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb je inhoudelijk ook nog iets te melden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221404175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen. :{
pi_221404399
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen. :{
Je mag gewoon lekker posten, hoor. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221404425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
Ik zal het nog even schematisch helder maken:

Mijn wederhelft > heeft een vriendin > die is getrouwd > en diegene heeft een tante en dat is Ceciel.

Maar Ceciel is lekker terug de airco in. Die zien we pas met de reünie weer terug. Dan kom ik dit nog even een keer uitleggen.
pi_221404442
In de week van de finale uitzending zit ik trouwens in Estepona. Ik heb daar een leuk adresje voor een hapje.
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 12:07:06 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221404551
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord. _O- _O-
Ik ken het als de ziekte van hedel, meer haar op zijn zak dan op zijn schedel :')
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 12:09:30 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221404561
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarige :') Vent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten :r
pi_221404764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarige :') Vent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten :r
Dit was echt hilarisch ja. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 22 juli 2026 @ 13:13:57 #169
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221405170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 11:39 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik zal het nog even schematisch helder maken:

Mijn wederhelft > heeft een vriendin > die is getrouwd > en diegene heeft een tante en dat is Ceciel.

Maar Ceciel is lekker terug de airco in. Die zien we pas met de reünie weer terug. Dan kom ik dit nog even een keer uitleggen.
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaal :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221405508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken. :D
pi_221405514
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 13:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaal :D
Nou dat valt wel mee. Hij kan haar nog best tegen komen op een feestje van die vriendin.
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 14:50:24 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221405846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 12:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit was echt hilarisch ja. :D
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepikt :D

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken. :D
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd was :D

Ik las trouwens dat zij 63 is, ik dacht dat ze ook stukken ouder was. Echt zelf inschatting van die mensen is ver te zoeken _O-
pi_221405867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 14:50 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepikt :D
[..]
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd was :D

Ik las trouwens dat zij 63 is, ik dacht dat ze ook stukken ouder was. Echt zelf inschatting van die mensen is ver te zoeken _O-
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.
pi_221407628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.
Snap ik ook niet en dan dat gezeur, niet in de zon willen en veel water drinken en ondertussen je gezicht volspuiten met allemaal rotsooi. Verschrikkelijk mens was dat, ga lekker ergens anders interessant wezen, ja.
pi_221408318
Ik vind tot nu iedereen wel leuk. Al zijn Fred en z'n date wat minder. Maar niemand die irritant of vervelend is ofzo. Veel beter dan het afgelopen winterseizoen. ^O^

En Fred doet mij denken aan Herman van Veen en Caroline doet mij denken aan Carry Tefsen. :D
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')