Net of ze een attack heeft gehad of iets, ze kijkt zo sloom.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:31 schreef Blues het volgende:
De vrouw bij Fred heeft ook prikjes hier en daar als hulp (en niet in de zon en veel water drinken) maar bij haar mond is toch iets mis gegaan
Vind het na 1 aflevering al beter dan het complete winterseizoenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah jullie zijn er nog, gelukkig! Ik moet er nog aan beginnen, vanavond even inhalen. Maar wat ik hier lees klinkt al veelbelovend.
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Snap trouwens niet waarom queen airfryer zoveel aan te merken heeft op het gebit van anderen, haar eigen gebit lijkt op dat van een paard. Maar dan heel erg gebleekt.
Ik heb even teruggekeken, maar ook jonger op die paar foto's die je zag is haar gezicht vrij smal, ik denk niet eens dat er zo enorm veel verbouwd is aan dat hoofd. De combinatie met die rare make-up en dat geblondeerde strohaar met extensions maakt haar zo lelijk. En uiteraard haar huid, jemig, dat is inderdaad iets van een 80-jarige.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Ik wil nog steeds ALF als huisdierquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan ALF, die alien uit die jaren '80-serie. Maar je zou zeggen dat je op zo'n leeftijd niet meer zo oppervlakkig bent en je wat meer naar het innerlijk kijkt, ja.
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
Wat een debiel cadeau dat "schilderij/foto" ding van die twee mannen. Red flag dat
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Was dit een beetje aan het begin van de aflevering?
(Dan wil ik het terugkijken.)
Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze een drankje gingen doen op zijn terras, was niet in het begin. (oh op 50 minuten)
Ik ben team hont. (Pas wel graag op katten als mensen op vakantie zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind jouw kat dat ook als je die hebt? Maar anders gezellig samen pizza eten elke dag.
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Andere seizoenen hadden we oude muziek en goed gekozen stukjes uit de ‘80 en ‘90.
Ik hoor tot nu toe telkens Nederlandstalig.Jammer. Alsof het enkel Costa del Sol klanten zijn.
Daarna kwam er verandering.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor "Summer in the city, Frank Sinatra, en meer niet Nederlands" nummers plus weer prima gekozen
Ze had hier weinig te zoeken iigquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
Het was ook (patat) speciaal voor die hollandse snackbar/kroeg.quote:
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.quote:
Die had er gelijk al geen zin in dus waarom moeite doen, begreep ook niet dat hij haar koos.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.
Zit je 10 uur in een vliegtuig voor een dooie kunstenaar.
Misschien die viezige jaren zeventig-bakkebaarden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Fred een beetje viezig. Ik weet niet of het de combo kaal en zweet is.
Drie vrouwen gekozen, ik vrees dat er ook niet meer aanmeldingen waren dus is het een moetje van de regiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
De aankomende Nisha Tara (?) belooft wel spiwitualiteit.@:dkup
In Brabant heet dat de ziekte van Rupke. Meer haar op zijn zak dan op zijn kupke.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk last van de ziekte van hedel...meer haar op zijn zak dan op zijn schedel....
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:27 schreef golfer het volgende:
Mag toch hopen dat als je na 1 dag weggestuurd wordt, je toch nog even een paar dagen in een hotel op Bonaire mag blijven.
Past daarom goed bij Joling light.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:44 schreef matthijst het volgende:
Timothy is een beetje Gordon light.
Lacht ook de hele tijd om z'n eigen sneue grapjes.
Temu Tandenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Ari is wel een leuke grappige vent, ben bang dat Caroline op zoek is naar wat meer uiterlijke aantrekking.
Valt me op hoe ze eet, denk dat het haar veel moeite kost iets te kauwen met die temu tanden. Vandaar het excuus dat ze een slappe supermarkt lasagne voor haar gast neerzet.
quote:Ik zeg altijd: je hebt 5 soorten mensen. Mensen met honden. Mensen zonder honden. Hondenmensen. Mensen waar je je hond nog niet tegenaan laat plassen. En mensen die honden in huis laten plassen en in de tuin laten poepen.
Ik vind het ook zo sneu voor die Arie, want de beste man wordt totaal genegeerd. Zo heb ik eens zitten tellen en in deze aflevering zegt Donatella 12 woorden tegen Arie en 1648 tegen Bella, Beer, Piepie, Poepie en Drollie. Dat gaat ongeveer zo:
‘Zal mama eens even lekker kippie maken voor jullie. Jaaaaa, mama gaat lekker kippie maken. Kom maar jongens. Kijk eens. Jaaaa, lekker hè. Oh dat vindt ie zo lekker. Kom maar schatjes. Jaaaa, lekker kippie. Hé, wat ziet mama? Heb je een plasje gedaan? Jaaaa, dat vindt ie lekker hè.’
Ik denk serieus dat als Arie er stiekem vandoor gaat, Donatella het pas in de gaten heeft als meneer weer in Den Haag is. Hij wilde al bijna gaan, maar toen hoorde hij dat Donatella tussen 4 en 5 in haar nakie op de ligstoel gaat liggen. Dus hij blijft nog maar even. Hij wel. Ik heb vernomen dat de cameraman van het programma heeft gevraagd of hij voortaan om 5 voor 4 uur naar huis mag.
Ach, het is best een lieve vrouw natuurlijk, die Donatella. En ergens snap ik haar ook wel. Dat gedrentel om me heen de hele dag zou ik ook niet trekken. Bovendien heeft verkering hebben met Donatella één groot voordeel. Je hebt in bed geen nachtlampje nodig. Je kunt gewoon zeggen: ‘Schat, ik wil nog even lezen, wil jij je tanden even ontbloten?’
Door naar Fred Tonijn. Die viel afgelopen nacht als een klomp in slaap, maar is wel om half 6 op de fiets gestapt om te ventileren. Sommige mensen doen een raampje of een rooster open om te ventileren, Fred gaat fietsen.
Posh Spice heeft slecht geslapen. Het was heet, plakkerig, ze kreeg de lampen niet uit en er waren muggen. Terwijl, what she really really wants, is een gentleman die aandacht voor haar heeft, die haar roomservice brengt en die haar voeten nog even masseert voor het slapen gaan. OF IEMAND DIE OP ZIJN MINST 20 VAN DIE BRONZEN KUTTONIJNEN VERKOOPT OM MET DAT GELD EEN AIRCO AAN TE SCHAFFEN IN DEZE BLOEDVERZIEKENDE ROTHITTE.
Nou ja, dat zei ze niet, maar we konden allemaal in haar ogen zien dat ze dat dacht. Gelukkig is er ’s ochtends altijd nog koffie. Of niet? Of toch wel? En ondertussen heeft Fred zijn beslissing al genomen. Helemaal toen Ceciel hem ook nog beledigde. De conditie van een 40-jarige, kom op zeg. Van een 29’er zal ze bedoelen. Of, om meer in Freds terminologie te blijven: iemand van 348 maanden.
Lijkt me trouwens doodvermoeiend. Een relatie hebben met iemand die alles in maanden uitrekent. Mensen met baby’s doen dat ook altijd. ‘Ach wat schattig, hoe oud is ze nu?’ ‘Bijna 26 maanden.’ ZEG GEWOON TWEE. Fred is daar dus nooit mee opgehouden. Waar normale mensen wel eens een weekendje weg gaan, gaat Fred een vijftiende maandsdeel weg. Wat een gedoe.
Exit Ceciel dus. Ze wilde alleen nog even gezellig eten vanavond om het fijn af te sluiten, maar dat kwam Fred niet uit, want er moeten nog tonijnen gepolijst worden. Stop right now, thank you very much.
Dan Tim, van wie veel mensen zeggen dat ie op Gordon lijkt. En ik vind niet snel iets zielig voor Gordon, maar hier trek ik toch echt een grens. Ik heb wel het idee dat Timmieboy probeert om Gordon een beetje na te doen. Die zie ik ook wel een 98 inch-tv bestellen om de hele dag naar zichzelf te kunnen kijken met een gouden beeld van Dagobert Duck naast de bank. En dan die ordinaire grapjes over likken de hele dag. Moeten we hier echt nog 30 afleveringen naar kijken?
Vier keer per week eet meneer kaviaar. Hij heeft zelfs een keer in een dronken bui een heel blikje kaviaar leeggegeten. Wat een verhaal zeg. Zelf ben ik ooit in een dronken bui in een hoge vlaggenmast op het Formule 1-circuit van Melbourne geklommen en heb ik een vlag gestolen, maar mijn verhaal verbleekt direct na Tims biecht over kaviaar. Een heel blikje. Uit de koelkast. Bizar.
Snel naar de man die het niveau van het programma nog enigszins opkrikt. Paul heb ik gisteren overgeslagen, maar is natuurlijk wel de held van het seizoen hè. Acht vrouwen komen bij hem langs! Als Timothy niet zo druk was met kaviaar likken kon ie daar nog een puntje aan zuigen.
En omdat acht vrouwen wel erg veel is, hebben de programmamakers bedacht om er meteen twee tegelijk te sturen. De natte droom van Fred Tonijn dus eigenlijk. De ene dame heet Helan en is een keurige dame. De ander heet Esther en is een tikkie wilder. Die wil graag comazuipen met Paul. En het buikje eraf sporten. Ik weet niet in welke volgorde.
Hoe dan ook, Paul is in zijn nopjes met zijn eerste twee dames en hangt de voortreffelijke gastheer uit. Een wellness-pakketje op een keurig opgemaakt bed, een lief kaartje en een plankje Spaanse tapas omdat volgens Esther de vijf in de klok zit.
Tot slot maakten we kennis met Nisha Tara, wat avondster betekent. Prachtig. Ze vindt het sexy als een vrouw een boom omzaagt, maar ik vind bosmaaieren met zo’n vette Stihl ook wel gaaf hoor. Ik zei gisteren toch al: RTL heeft weer een mooi blik opengetrokken dit seizoen.
Female Erotic Photography. Dat stond op de voorkant van het boek dat ze las in de hangmat. Nou ja, las… Het boek dat ze bekeek. Fred Tonijn schijnt haar al een mailtje te hebben gestuurd of hij het boek ook een keer mocht lenen.
Nisha Tara zoekt een vrouw tussen 35 en 55 die lief is en haar in het gareel kan houden. Slechts drie vrouwen in Nederland voelden zich aangesproken en maakten een filmpje. Een muurschilderes die vloeiend Frans spreekt, een pretparkliefhebber die draagmoeder is geweest en een vrouw met een hond. Van die laatste werd onze avondster een beetje giechelig. Ik ben benieuwd.
En nu stop ik, want ik moet nog kaviaar van mijn hand likken. Druk druk druk.
Tot morgen!
Vond hem inderdaad niet erg verwelkomend naar zijn 1ste kandidate toe ook al valt ze tegen, je hebt haar zélf uitgenodigd! Zit hij in z´n uppie koffie te drinken en zij moet het zelf maar uitzoeken, lompe boer.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunstenaar doet ook werkelijk niks met haar.
Zit je 10 uur in een vliegtuig voor een dooie kunstenaar.
Valt inderdaad tegen hoor, had er wel meer voor haar verwacht. Beste leuke dame.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar 3 vrouwen voor Nisha Tara? Wat weinig
Temu tanden!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Ari is wel een leuke grappige vent, ben bang dat Caroline op zoek is naar wat meer uiterlijke aantrekking.
Valt me op hoe ze eet, denk dat het haar veel moeite kost iets te kauwen met die temu tanden. Vandaar het excuus dat ze een slappe supermarkt lasagne voor haar gast neerzet.
Komt mij bekend voor, weet je nog dat een kandidate het bodemdrift noemde? Ben haar naam vergeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Esther is leuk, cama zuipen met Paul, en de 5 zit al in de klok, hoezo opfrissen
Die wil helemaal geen vent! Ze zei zélf dat ze er allergisch voor is. Wat doe je dan in dit programma? Reclame voor haar B&B?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:39 schreef golfer het volgende:
Gaan het nu weer terugkijken.
Caroline praat niet met die man en heeft alleen maar oog en aandacht voor haar honden.
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Brabant heet dat de ziekte van Rupke. Meer haar op zijn zak dan op zijn kupke.
Die kreeg best wel leuke vrouwen voorgeschoteld en koos er maar liefst 8! Ik gun hem het beste, lieve man.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:58 schreef golfer het volgende:
Leuk, meteen 2 vrouwen tegelijkertijd voor Paul.
Ja, een 2de Gordon, alsof 1 al niet genoeg is!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:14 schreef golfer het volgende:
Ordi gedoe op Ibiza over likken en een stijve krijgen.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijkenEn dat van iemand die Gordon best leuk vind.
Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten
Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".
Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
Ik vind Timothy echt mateloos irritant. Het is alsof hij een tv persoonlijkheid wil worden en om die reden Gordon maar na probeert te doen, in de hoop zich in de spotlight te wurmen. Met de nadruk op probeert, want god wat is het cringe om naar de kijkenEn dat van iemand die Gordon best leuk vind.
Oh en dat doen alsof ie rijk en een succesvolle horecaondernemer is, om vervolgens weg te rijden in een afgetrapte Volkswagen en smerige glazen op tafel te zetten
Beetje het kleine loserbroertje van Gordon "kijk mij dan, kijk mij dan! Ik wil ook op tv!".
Z'n date vind ik veel leuker. Dát is een (horeca)ondernemer. Je ziet het direct als hij die patatkraam binnenloopt. Als ik Timmy was zou ik wat van 'm proberen te leren in plaats van de hele dag ordi grappen maken en trots vertellen dat ie liever lui dan moe is.
Zijn date wil ook beginnen met opruimen en schoonmaken daar. Die Timothy doet dus echt geen ene donder en ik ben bang dat als hij voor zijn 1ste kandidaat gaat het alleen maar om het geld te doen is. Die man heeft keihard gewerkt en zijn bedrijven verkocht dus lekker zakcentje brengt hij mee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:06 schreef Silenus het volgende:
Het is wel idd de temu-versie van Geer&Goor, sowieso irritant als er wat teveel van die whoels-achtige uitspraken komen waarbij je merkt dat de deelnemer gewoon denkt viral te gaan met die opmerking.
Kan me herinneren dat hij in het begin nog zat te blaten van dat-ie iemand nodig had die wel aan het werk ging, niet iemand die de hele dag wilde niksen...of was hij dat niet? Hij presenteerde zich als één of andere hardwerkende bon-vivant maar ik denk dat die vent A) niks kan, B) nog nooit iets op eigen kracht heeft bereikt en C) niks wil. Totale nietsnut. Michaël gaat dit onmogelijk met hem volhouden.
Echt zo'n hinderlijke 'nieuw geld'-loser, met die gare tante in dat berenvel erbij. Al leek die moeder me wel een leuke vrouw. Wel een totaal contrast met 'oud geld' Nisha Tara, die dit huis van een erfenis heeft en alleen haar accent nog verraadt uit welk milieu ze écht komt.
Heb je inhoudelijk ook nog iets te melden?quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Keurig hoor, 10 posts achter elkaar.
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Keurig hoor, 10 posts achter elkaar.
Je mag gewoon lekker posten, hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe ik het anders kan doen.
Ik zal het nog even schematisch helder maken:quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die vriendin van de tante van de buuf van de vriendin van de vriendin van @:alpeko doet mee voor de fame
Ik ken het als de ziekte van hedel, meer haar op zijn zak dan op zijn schedelquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander maar nog nooit van gehoord.![]()
Dit was echt hilarisch ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarigeVent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaalquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zal het nog even schematisch helder maken:
Mijn wederhelft > heeft een vriendin > die is getrouwd > en diegene heeft een tante en dat is Ceciel.
Maar Ceciel is lekker terug de airco in. Die zien we pas met de reünie weer terug. Dan kom ik dit nog even een keer uitleggen.
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarigeVent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten
Nou dat valt wel mee. Hij kan haar nog best tegen komen op een feestje van die vriendin.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik het. Via zoveel lijntjes kennen we Ceciel waarschijnlijk allemaal
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepiktquote:
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd wasquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij boos was dat ze hem met een te jong iemand vergeleken.
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat niemand het hier nog had opgepikt
[..]
Serieus? Hij zegt zelf dat hij zich nog veel jonger voelt. Het was duidelijk dat hij daardoor beledigd was
Ik las trouwens dat zij 63 is, ik dacht dat ze ook stukken ouder was. Echt zelf inschatting van die mensen is ver te zoeken
Snap ik ook niet en dan dat gezeur, niet in de zon willen en veel water drinken en ondertussen je gezicht volspuiten met allemaal rotsooi. Verschrikkelijk mens was dat, ga lekker ergens anders interessant wezen, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze daar dan zo moeilijk over doet als ze 63 is. Dat is ook wel de leeftijd die je haar geeft. Gezien haar huid en dergelijke. Niet ouder. Als je door de botox heen kijkt. Maar die enorme eendensnavel, dat snap ik niet. Waarom iemand dat zou willen.
Vermoeiende gozerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij Timottie ook alleen maar iemand die een nieuwe Gordon wil worden en straks meer op tv wil doen.
Dit ja, ook doodvermoeiend dat ie al 3 keer zijn resterende 150 maanden heeft genoemd. Wat een pipoquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Caroline een lief mens, zie het alleen niet zitten dat zij met een man gaat samenwonen, haar hondjes vind ik dan wel zielig, veel te dikke mormeltjes zonder enige uitdaging of beweging.
Nou ja, in zoverre lief dat ze niemand lastig valt dan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nisha gaat nooit iets voor deze vrouw voelen.
Ja nou genoeg mannelijke lesbische vrouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.
Leuke Amsterdamse tattoo boy, joh, gezellig..quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Door het gespoten koppie had ik haar ook 43 kunnen geven.
Wat een pauperfiguren krijgt ze. (Goh)
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Fred is best een enorme hork. Ik snap dat het een totale mismatch is maar dat had ie op het filmpje al kunnen zien. Vond hem erg onaardig alsof ze werd gestraft om wie ze is.
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Idd dit. Het is wel wat erger dan verwacht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Wanneer is de finale eigenlijk dan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:44 schreef alpeko het volgende:
In de week van de finale uitzending zit ik trouwens in Estepona. Ik heb daar een leuk adresje voor een hapje.
Ik dacht eind 40quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezetquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.![]()
Terwijl ik denk: wat een vervelende vrouw.. heb je gewoon gelijk. Alsof ze idd gestraft werd om wie ze is.
Wat ben je hard!quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezet
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzoquote:
Ja dat is waar, vreemde keuzequote:Op woensdag 22 juli 2026 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzo
Nee dat was geen doorgesnoven gek uit de gym.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijn
Dan vraag ik mij weer af, door wie is ze overgehaald om mee te doen aan dit programma?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Caroline 1 persoon extra in huis lastig vindt.
Echter is het niet +1. Je krijgt de crew, camera, geluid er bij.
Denk dat dat het ook een beetje is. (En geen klik.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |