Vermoeiende gozerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij Timottie ook alleen maar iemand die een nieuwe Gordon wil worden en straks meer op tv wil doen.
Dit ja, ook doodvermoeiend dat ie al 3 keer zijn resterende 150 maanden heeft genoemd. Wat een pipoquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:09 schreef MaJo het volgende:
Dat Fred zo beledigd was dat hij vergeleken wordt met een 40-jarigeVent ziet eruit alsof hij 75 is maar voelt zich 29. Walgelijk altijd die mannen die zichzelf zo overschatten
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Caroline een lief mens, zie het alleen niet zitten dat zij met een man gaat samenwonen, haar hondjes vind ik dan wel zielig, veel te dikke mormeltjes zonder enige uitdaging of beweging.
Nou ja, in zoverre lief dat ze niemand lastig valt dan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie niks liefs aan haar, goeie opmerking van Arie of ze een part-time man zoekt.
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nisha gaat nooit iets voor deze vrouw voelen.
Ja nou genoeg mannelijke lesbische vrouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wil, ik vind haar ook echt onaantrekkelijk met alles. Kan je wel lesbo zijn maar al het vrouwelijke is er uit, ze loopt zelfs als een bouwvakker. Drie dames dus dat zegt ook al wat.
Leuke Amsterdamse tattoo boy, joh, gezellig..quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Door het gespoten koppie had ik haar ook 43 kunnen geven.
Wat een pauperfiguren krijgt ze. (Goh)
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Fred is best een enorme hork. Ik snap dat het een totale mismatch is maar dat had ie op het filmpje al kunnen zien. Vond hem erg onaardig alsof ze werd gestraft om wie ze is.
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Idd dit. Het is wel wat erger dan verwacht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Wanneer is de finale eigenlijk dan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:44 schreef alpeko het volgende:
In de week van de finale uitzending zit ik trouwens in Estepona. Ik heb daar een leuk adresje voor een hapje.
Ik dacht eind 40quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eline is 37.
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezetquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe spot-on je altijd bent maar nog meer hoe redelijk je altijd bent.![]()
Terwijl ik denk: wat een vervelende vrouw.. heb je gewoon gelijk. Alsof ze idd gestraft werd om wie ze is.
Wat ben je hard!quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en nee. Als je aankomt in Bonaire en als eerste zegt dat je niet van de zon houdt dan maak je ook niet echt een beste eerste indruk, ik zou haar meteen op het vliegtuig terug hebben gezet
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt hè, wat een sjappies. De helft heeft aan de coke gezeten. Ze is zelf ook wel ordinair maar had toch wel iets beters verwacht dan deze turbo new kids.
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzoquote:
Ja dat is waar, vreemde keuzequote:Op woensdag 22 juli 2026 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet van de zon houdt dan moet je niet naar Bonaire, dan kun je beter een vent opzoeken in Zweden ofzo
Nee dat was geen doorgesnoven gek uit de gym.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij doet me ook wel denken aan die gast bij Judith in winter vol liefde. Dat vond ik in eerste instantie ook een sjappie maar die bleek uiteindelijk heel leuk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |