En het account heet @leerpositiefdenkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft gelukkig een post gevonden om te delen en te verklaren waarom ze zo slecht tegen de warmte kan.
Ik verwacht nog meer jank- en klaagstories dan gebruikelijk.
Ik krijg gelijk in mijn hoofd @leergezondetenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vroeg vorige week wat voor linkjes haar volgers wilden. Blijkbaar zijn dat linkjes van kiloknallers van snoep.
Ze moet en zal haar negatieve oordeel uiten, terwijl ze nog niet eens weet nog of de school al een besluit genomen heeft over die dag. Wellicht staat de mail al klaar naar de ouders.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
AM houdt de kinderen weg bij het schoolreisje van vrijdag a.s. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik het mij in deze temperaturen best kan voorstellen dat ouders aangeven dat ze het niet zo'n goed idee vinden. Maar AM moet er toch weer even ingooien dat zij al zoveel nare ervaringen heeft met schoolreisjes dat dat natuurlijk is waar het echt om draait.
Helemaal mee eens. En gezien de zonsondergang foto fietsten ze ook pas rond 22.00 uur op een zondagavond!! naar huis met de hele karavaan. Kindjes zien er vrolijk uit, maar wat vermoeiend om in het leven van je moeder mee gesleurd te worden... Zou Tim al eerder met zijn 2 kleine kinderen en Laurens naar huis zijn gegaan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vind de stories van MCW over vaderdag erg misplaatst en pijnlijk voor Koen. Blijkbaar waren de kinderen ook niet bij Koen afgelopen zondag. Je kunt je nieuwe vent wel zien als een soort van vaderfiguur, maar plaats dit gewoon niet zo op social media..
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
AM houdt de kinderen weg bij het schoolreisje van vrijdag a.s. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik het mij in deze temperaturen best kan voorstellen dat ouders aangeven dat ze het niet zo'n goed idee vinden. Maar AM moet er toch weer even ingooien dat zij al zoveel nare ervaringen heeft met schoolreisjes dat dat natuurlijk is waar het echt om draait.
Dat gaat vast over haar oudste zoons die eeuwen geleden op de basisschool zaten…quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...
Ook dat haar kinderen "evenveel stil zitten als een op hol geslagen labrador". Ik vind Jet en Lot juist helemaal niet druk.
Vorige week zondag gingen ze ook voetbal kijken bij vrienden. Nederland speelde toen om 22.00 uur.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:52 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En gezien de zonsondergang foto fietsten ze ook pas rond 22.00 uur op een zondagavond!! naar huis met de hele karavaan. Kindjes zien er vrolijk uit, maar wat vermoeiend om in het leven van je moeder mee gesleurd te worden... Zou Tim al eerder met zijn 2 kleine kinderen en Laurens naar huis zijn gegaan?
Arme Mijanquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dit voor post van Sanneke, wat een drama
Dreumes die ze gewoon kan parkeren met wat speelgoed en die verder weinig aandacht opvreet.... ik had haar wel willen zien met mijn 8 jarige gisteren die echt 200 woorden in een minuut kon prakken en dat een uur lang vol hield terwijl ik hem echt al 12x vriendelijk verzocht even iets voor zichzelf te gaan doen 😂🤣 en ik weet dat het aan mij lag dus ik heb het gewoon aangehoord en ben niet boos geworden... heb mijn man niet jankend op gebeld ... gewoon gedealt met de situatie... toen kwam er een puber thuis met puber drama... ook aangehoord 👌👍 that's my job 👍🤷 gelukkig liep werk gewoon lekker... maar dat moest gewoon ook gedaan worden... ook nog gekookt en gepoetst 👍quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Sannke filmt zichzelf in bed, lekker met die jurk die ze ook gewoon overdag naar de supermarkt aan heeft en zo. Zo zwaar allemaal.. Hoe doen anderen dit? Wij zeiken niet de godganse dag en hebben meer in ons leven dan alleen eten, eten, eten, praten over eten en domme vragen stellen op threads.
Maar neem vooral nog een baby Sanneke, goed plan als je na een paar zomerse dagen al als een stervende zwaan op je nest moet gaan liggen bijkomen terwijl je de hele dag thuis bent met je dreumes.
maar ze is zo wereldvreemd dat ze niet kan bedenken dat scholen hier ook echt wel werk aan hebben om dit 'zomaar' om te zetten; bussen zijn gereserveerd, parken zijn gereserveerd. Ik bedoel zij gaat niet die kosten betalen omdat het te warm wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Er gaat inderdaad een switch komen naar lichaamscontent. De spiegel- en badpakbeelden zijn weer van stal getrokken🤣🤣🤣
En ze lijkt echt serieus te denken dat school niet heeft nagedacht over een schoolreis met 37 graden.
Al 8 kinderen op de basisschool ( gehad) en dan nog zo onnozel🙈
🫂 lastig! Ik heb ook het zwembad staan opzetten om 4 uur s'ochtends omdat ik het de kinderen gun maar dat echt niet voor elkaar krijg overdag! (En ja ik had mijn man kunnen vragen maar die werkt ook volle dagen en ik wil hem niet voor iedere keutel op laten draven)quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:12 schreef Spezi het volgende:
[..]
Arme Mijan
Ik ben spastisch waardoor overdag m’n lichaam met warm weer extra hard werkt. Hierdoor lig ik de afgelopen dagen veel wakker van de pijn omdat ik dan veel spierpijn heb.
En toch staat hier buiten een zwembad, vul ik emmers (wat eigenlijk niet zo slim is met m’n handicap) met water zodat ze heerlijk buiten kunnen spelen. En zweet ik me kapot? Ja! Maar geen haar op m’n hoofd die eraan denkt om het niet te doen. Dat verdienen m’n kinderen toch met deze hitte. En nee ik hoef geen sticker of plemp het op social media. Die blije koppies daar doe ik het voor ☺
Wow! Wat goed, en inderdaad zelfstandigheid is fijn hèquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🫂 lastig! Ik heb ook het zwembad staan opzetten om 4 uur s'ochtends omdat ik het de kinderen gun maar dat echt niet voor elkaar krijg overdag! (En ja ik had mijn man kunnen vragen maar die werkt ook volle dagen en ik wil hem niet voor iedere keutel op laten draven)
Ze vindt alles druk. Ze is zo duidelijk klaar met zorgen voor kleine kinderen. Maar helaas voor haar zit ze er voorlopig nog aan vast. Succes met puber Lot over een kleine 10 jaar👍quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...
Ook dat haar kinderen "evenveel stil zitten als een op hol geslagen labrador". Ik vind Jet en Lot juist helemaal niet druk.
Weer met meerderen van 1 broodje hotdog happen. Ik vind dat altijd zo vies.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eline in een dagvlogje op Tiktok, filmt Junior en Madelief op de achterbank terwijl ze aan het rijden is, en een stukje later noemt ze Madelief een Bitch en steekt Junior zijn middelvinger op. Wat een tokkies
😂 hoe zet je jezelf voor gek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm ook weer vanuit een charmante hoek gefilmd voor de gram vandaag.
Sorry, maar die post van Sanneke 😆
ik ben het volledig met je eens dat het niet zou mogen... maar er is nog geen regel tegen.. als er niets seksueels gebeurd geen klappen vallen of duidelijk pest gedrag te zien is kan je er verder weinig mee.. afwachten tot die wetswijziging doorgevoerd wordquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:14 schreef IlseMarije het volgende:
Beetje OT Ik kwam een fluflu tegen die haar dochter een filmpje in laat spreken "... wil met mij samenwerken" zegt het 3 jarige meisje. (Ingefluisterd door moeders natuurlijk) Maar hoe rapporeer ik dat, ik zie dat vaker dat het meisje dingen inspreekt voor het bedrijf van moeders en dat vind ik niet kunnen. Zo'n meisje moet gewoon spelen en niet filmpjes op hoeven nemen voor moeders. Maar kun je dat rapporten, reageren heeft geen zin dan beland je in de blokkendoos, zo ja hoe rapporteer ik dat.
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
ik ben het volledig met je eens dat het niet zou mogen... maar er is nog geen regel tegen.. als er niets seksueels gebeurd geen klappen vallen of duidelijk pest gedrag te zien is kan je er verder weinig mee.. afwachten tot die wetswijziging doorgevoerd word
Er zijn plannen om een nieuwe wet te maken, maar dat zalquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:14 schreef IlseMarije het volgende:
Beetje OT Ik kwam een fluflu tegen die haar dochter een filmpje in laat spreken "... wil met mij samenwerken" zegt het 3 jarige meisje. (Ingefluisterd door moeders natuurlijk) Maar hoe rapporeer ik dat, ik zie dat vaker dat het meisje dingen inspreekt voor het bedrijf van moeders en dat vind ik niet kunnen. Zo'n meisje moet gewoon spelen en niet filmpjes op hoeven nemen voor moeders. Maar kun je dat rapporten, reageren heeft geen zin dan beland je in de blokkendoos, zo ja hoe rapporteer ik dat.
Triest he. En daarna zet ze een schaal watermeloen op tafel in een kamer van bijna 30 graden, waar ze over een uur gaan lunchen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Guus is thuis en AM bemoeit zich ermee. "Ben je alweer terug? Zou je niet een korte broek aandoen?"
Mens het kind is bijna volwassen, laat hem!
Is dat die met die (edel)stenenwinkel, ik kom even niet op de naam en ben haar ontvolgd...ook een schattig kindje inzetten voor Instagram...quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:14 schreef IlseMarije het volgende:
Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:Getver!!! Watermeloen eet je koud😋quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Triest he. En daarna zet ze een schaal watermeloen op tafel in een kamer van bijna 30 graden, waar ze over een uur gaan lunchen.
Ze wordt steeds gekker.
Dion begint vroeger en is dus eerder thuis en zal zich vast bezighouden met hun kind.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:16 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
😂 hoe zet je jezelf voor gek.
Vraag me af waar M is tijdens het opnemen van zo'n post. Hij zit toch altijd vastgeplakt volgens Sanneke.
In een badje lekker in de tuin onder een parasol zit hij in iedergeval niet.
Mijn kinderen zijn groot, maar zelfs mijn honden vinden het leuk om in het badje te spelen.
Precies huisjeboompjeblogje of zoietsquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:35 schreef Zana het volgende:
[..]
Is dat die met die (edel)stenenwinkel, ik kom even niet op de naam en ben haar ontvolgd...ook een schattig kindje inzetten voor Instagram...
Ze blijft records breken op dat gebied 🤣quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Triest he. En daarna zet ze een schaal watermeloen op tafel in een kamer van bijna 30 graden, waar ze over een uur gaan lunchen.
Ze wordt steeds gekker.
Heeft ze ooit wel eens lunch niet klaargezet?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze wordt steeds gekker.
Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
In hun geval eenrichtingsverkeer maar dat ziet ze blijkbaar niet.
Nooit gezien. Dion is een tijdje thuis geweest omdat hij niet zo lekker ging maar toen ging het met Sanneke ook niet zo lekker. Had ze ook van alles te zeuren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?
Ze hebben ook allebei "eerlijk" in hun bio staan... Toeval?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef tulpje19 het volgende:
Zij en Debbie hebben in mijn ogen gewoon dezelfde “aandoening” die vooral naar is voor de omgeving.
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke heeft de post van leerpositiefdenken (die naam is lekker toepasselijk 🤣) gezien en gaat dit nu tot de Max uitbuiten. Nog minder doen en nog passiever dan ze al is onder het mom van “overprikkeling”.
Het komt ze allemaal wel goed uit, en gekke Henkie Dion kan alles doen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij eindelijk eens zijn grenzen gaat aangeven.
Dat noem je ook wel opvoeden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:57 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft ze ooit wel eens lunch niet klaargezet?
En als ze er niet is, is er dan instructie dat de lunch klaargezet moet worden?
Of moeten ze dan dat ter plekke doen? Of, nog erger: zelf iets pakken?!
(Ik zal wel heel ontaard zijn maar mijn basisschoolkinderen regelen het vaak zelf. Staan ze een ei te bakken ofzo)
De box is geleverd en de workshop is gedaan, dus ja 🙃quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:25 schreef poohenzo het volgende:
is de zuurdesem content van AM ook klaar?
Waarschijnlijk om te laten zien dat zij geen moeite hebben met het feit dat hun kids op die manier op het darkweb belanden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ligt L nou compleet bloot op het luchtbed bij haar moeder?
Oude opname, dat wel. Maar waarom? Van de duizenden filmpjes was dit de enige die ze kon posten?
En weet die zelfverheerlijking in bikini.
Of zeg eens iets vriendelijks tegen die jongen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Guus is thuis en AM bemoeit zich ermee. "Ben je alweer terug? Zou je niet een korte broek aandoen?"
Mens het kind is bijna volwassen, laat hem!
Ze kunnen het beter veranderen in “nabootsen” (of “mimesis” om nog een soort van intellectueel over te komen 🤡)quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze hebben ook allebei "eerlijk" in hun bio staan... Toeval?
😜
Met zo’n bereik is het, in mijn ogen, vrijwel hetzelfde als je kind naakt de straat op sturen. Enige verschil is dat er dan waarschijnlijk wel instanties vragen komen stellen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te laten zien dat zij geen moeite hebben met het feit dat hun kids op die manier op het darkweb belanden.
Ik denk er het mijne van, maar dat zal ik hier niet neerzetten.
Nee, want alle meiden daar hebben lang haar. Een Geertsending weet je wel🤪quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:39 schreef poohenzo het volgende:
ah en Lot wil haar haar knippen, zou het mogen van AM?
En dan afwijken van het staatskapsel?quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:39 schreef poohenzo het volgende:
ah ja en dan moeten ze naar een kapper en daar lijkt AM ook nogal een hekel aan te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Nee, want alle meiden daar hebben lang haar. Een Geertsending weet je wel🤪
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:46 schreef Earring het volgende:
Junenoordzij gaat ook een boek schrijven. Wat is dat toch met al die influencers die gevraagd worden om een boek te schrijven. En dan niet over haar wandel/berg ervaring maar het moederschap! Ze kan wel met bzzonder afspreken!
Ik heb ook altijd extreem last van hitte (en prikkels trouwens), veel meer dan dat ik zag dat anderen dat hebben. Later bleek ik ook ADHD te hebben. Ik merk dan wel dat hoe minder prikkels ik heb, hoe zwaarder iedere prikkel wordt. En dan is het ook weer een uitdaging om niet compleet in te storten van te veel prikkels. Ieder huisje heeft zijn kruisje denk ik dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Sannke filmt zichzelf in bed, lekker met die jurk die ze ook gewoon overdag naar de supermarkt aan heeft en zo. Zo zwaar allemaal.. Hoe doen anderen dit? Wij zeiken niet de godganse dag en hebben meer in ons leven dan alleen eten, eten, eten, praten over eten en domme vragen stellen op threads.
Maar neem vooral nog een baby Sanneke, goed plan als je na een paar zomerse dagen al als een stervende zwaan op je nest moet gaan liggen bijkomen terwijl je de hele dag thuis bent met je dreumes.
Zoals met alles bij AM. Het gaat nu om haar lijf. Dat wordt nu de hotspot in haar stories. In één week echt teveel bikinifoto's van haar gezien. Haar genen zijn dan misschien goed waardoor ze na acht kinderen nog slank is, maar haar karakter wordt met de week vervelender en vooral dommer. Denken dat je hip, modern en vooruitstrevend bent, maar dat je ergens in de vorige eeuw bent blijven hangen met je opvattingen en gedachten. Dat gezanik over het schoolreisje want zij, als moeder van acht die er nooit acht wilde, weet het natuurlijk veel beter dan een schooldirectie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:26 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
De box is geleverd en de workshop is gedaan, dus ja 🙃
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:32 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Of zeg eens iets vriendelijks tegen die jongen.
Wat was het excuus ook al weer dat ze niet naar de 4daagse ging? Geen oppas?quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.
Jezelf blijven als moeder. Ik heb het idee dat zij zich na haar 2e kind juist enorm verloren is en Maarten (alweer een Maarten) juist de mental load op zijn bord heeft gekregen. Ze wil vooral rondjes lopen met haar beagles, naar de gym, tijd doorbrengen met haar meisjes. Houdt niet van het huishouden doen of koken. Regelt zelfs oppas om te gaan sporten en klaagt dan nog. Ik mis de Judith die lekker bergen ging beklimmen, die met de camper en een klein kind op pad ging. Ik lees nu teveel 'ik wil, maar dat kan nu niet...'. Dus haar boek hoef ik niet te lezen, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Harper het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, het gezemel was té erg. Nu even gekeken: Over hoe je bij jezelf blijft als moeder.
Heel bijzonder.
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:39 schreef poohenzo het volgende:
Schuldgevoel van nul-komma-nul, want dan zou je toch in ieder geval proberen iets te doen. En dan nog durven zeggen dat je dat voor elkaar over hebt in een relatie. Zij doet werkelijk helemaal niets voor hem, behalve hem belachelijk maken en uitlachen. Ik weet het, het is een volwassen man, hij hoeft niet bij haar te blijven. En toch heb ik het af en toe met hem te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich zo schuldig maar blijft lekker niks doen behalve haar lichaam aan te voelen
Haar agenda die ze met andere dingen gevuld had volgens mij. Terwijl die datum van de 4daagse een jaar vooraf al bekend is. Dan kan je OF niet plannen (en dat is gek als plangoeroe) OF het interesseert je dus echt helemaal geen ene f* dat het een prestatie is dat je kind die tocht uitgelopen heeft en plant bewust andere dingen. Je hebt 3 (jong)volwassen kinderen die best thuis hadden kunnen 'oppassen', of juffrouw Mirjam die nu ook voor oppas wil spelen omdat het AM nu goed uitkomt. En dit soort voorbeelden zeggen alles over AM. In de stories van vandaag ook alleen maar IK vind, IK en vooral IK.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat was het excuus ook al weer dat ze niet naar de 4daagse ging? Geen oppas?
ze kreeg er niet voor betaald?
Nou inderdaad. Ze verdient een sticker 😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
En wat te smikkelberenquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze verdient een sticker 😂
AM staat eigenlijk voor AlMightyquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zoals met alles bij AM. Het gaat nu om haar lijf. Dat wordt nu de hotspot in haar stories. In één week echt teveel bikinifoto's van haar gezien. Haar genen zijn dan misschien goed waardoor ze na acht kinderen nog slank is, maar haar karakter wordt met de week vervelender en vooral dommer. Denken dat je hip, modern en vooruitstrevend bent, maar dat je ergens in de vorige eeuw bent blijven hangen met je opvattingen en gedachten. Dat gezanik over het schoolreisje want zij, als moeder van acht die er nooit acht wilde, weet het natuurlijk veel beter dan een schooldirectie.
Aangezien ze zoveel in huis doet.. Het scheelt wel was als je jezelf weer in het zelfde hijst😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
😂😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:44 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En dan afwijken van het staatskapsel?
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
En weer dat gezever over het huis van haar moeder. Ze doen dit ook zelf door er zo lang mee bezig te zijn. Trek de boel leeg en ga door. Al die spullen bewaren betekent dat ze er ooit nog een keer doorheen moet. Kan ze weer janken.
Pak jezelf eens bij elkaar, word volwassen en wees een moeder.
Ja, het is warm. Dat geldt voor iedereen. Maar als iedereen zo gaat janken en miepen wordt het er niet beter op.
Zwelgen is een van haar hobby’s. Of t nou gaat om het ouderlijk huis, het weer of de mensen in een winkel: zwelgen zal ze!quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.
Dit!quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.
G zijn kapsel kun je mooi vinden of niet, maar hij verzorgt het wel. En één van de S'en (sorry, ik hou de namen niet uit elkaar) is ook in het krullen-gebeuren gedoken. De 2 jongsten hebben wel verzorgd haar als een schoondochter oppast, als ze afhankelijk zijn van AM komen ze er iedere keer bekaaid vanaf. Dan dragen AM, lievelingsdochter J èn de jongsten coupe floddertje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het bos stro-haar van alle 5 jongste kinderen een doorn in het oog. Een keertje naar de kapper, om de boel te fatsoeneren, zou geen kwaad kunnen. Maarten gaat tenslotte ook regelmatig. Ik denk dat AM hier een veto in heeft, omdat ze er zelf geen behoefte in heeft en dat je dit pas zelfstandig mag beslissen, wanneer je het huis uit moet.
Oh dit ben ik ook. Mijn schoonmaakster gaat vier weken met vakantie, dit jaar zijn wij er in die vier weken er zelf twee gelukkig niet. Maar ik hou niet van schoonmaken en mijn werk loopt gewoon door dus dit is dan wel echt iets wat erbij komt. Dus ja, als je het kan uitbesteden zou dat wel extra chill zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:57 schreef Nieuwnestje het volgende:
Je mond valt af en toe echt open van de fluflu's. Laatst deelde LavieSanne dat haar schoonmaakster 3 weken met vakantie gaat (goh, mag het?!) en dat ze voor die weken een vervanger zoekt... sorry hoor, maar kun je dan echt niet even 3 weken je eigen huis schoonhouden? Waarvan ze er misschien ook wel een paar van op vakantie is?
Te bedenken dat ze het ook niet leeg trekken en uitzoeken maar gewoon in dozen stoppen en bewaren in de opslag... niemand snapt toch waarom je dat zou doen??quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich zo schuldig maar blijft lekker niks doen behalve haar lichaam aan te voelente voeden en ongezond te smikkelberen
En tot zover het dragen van de zorg voor haar kind.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet echt beter op Mijan letten, als hij nu al de oven open trekt, en bijna de pan van het fornuis moet ze haar huis echt beter kindveilig maken
Zij zorgt de hele dag voor haar kind hoor!!! Je weet wel dat plak-kind.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
En weer dat gezever over het huis van haar moeder. Ze doen dit ook zelf door er zo lang mee bezig te zijn. Trek de boel leeg en ga door. Al die spullen bewaren betekent dat ze er ooit nog een keer doorheen moet. Kan ze weer janken.
Pak jezelf eens bij elkaar, word volwassen en wees een moeder.
Ja, het is warm. Dat geldt voor iedereen. Maar als iedereen zo gaat janken en miepen wordt het er niet beter op.
Sommige flu flu’s maken reclame en hebben ze gratis. Wellicht aast ze daaropquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
En Sanneke zoekt nu nog zonwering voor op de kamer van M terwijl ze toch al wist dat de zon daar scheen? (Ze zou toch ook ventilator of airco uit het huis van haar moeder halen)
Hoe dom kon ik zijn, natuurlijk bedoelt ze dat. 🤣quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Sommige flu flu’s maken reclame en hebben ze gratis. Wellicht aast ze daarop
Hahaha ohhh mennquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft een filmpje gezien van iemand uit, ze meende, Suriname. In NL weten we niet hoe we met de warmte om te gaan. Op het eiland doen ze alles rustiger aan.
Sinds wanneer is Suriname een eiland DBM?
We moeten vertragen volgens DBM. Maar zo leeft zij toch al 365 per jaar?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft een filmpje gezien van iemand uit, ze meende, Suriname. In NL weten we niet hoe we met de warmte om te gaan. Op het eiland doen ze alles rustiger aan.
Sinds wanneer is Suriname een eiland DBM?
Ze vertrouwt ze ook niet toe aan andere ouders met die temperaturen, maar zelf meegaan is uiteraard geen optiequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
Dat Sanneke zegt dat ze haar kind in leven houdt vind ik wel treffend. Meer dan dat doet ze niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke vertelt: ze lag op bed en ging een paar minuten voor het eten naar beneden. Dion had alles op het vuur maar moest de airco aandoen? Je bent boven.. dan kan jij ze toch aandoen. Dion liet dus M achter bij de pannen.. en de hete oven..terwijl hij dus zijn grenzen onderzoekt..
Ten eerste vind ik Sanneke kan de airco aandoen, en als ze dat niet kan hoort Dion te wachten tot zij beneden is voor hij M achterlaat.
Daarbij zegt ze ik hou M in leven. Het heet gewoon opvoeden. En als hij wel zo heftig is doe er een hekje voor of zet hem in een box dan krijst hij maar ff
Klopt. Andere ouders zijn achterlijk, daarom moet ze ook toezicht houden op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze vertrouwt ze ook niet toe aan andere ouders met die temperaturen, maar zelf meegaan is uiteraard geen optie
DBM kan nog vertragen naar standje Sanneke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
We moeten vertragen volgens DBM. Maar zo leeft zij toch al 365 per jaar?
Als ze nog meer gaat vertragen, komt ze haar bed niet meer uit dan?
En bij een pan kan die op het vuur staat?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het dus echt schokkend dat een kind van 1 jaar de oven, die aan staat, open trekt terwijl er twee ouders thuis zijn.
Ik vind het niet per se schokkend als beide ouders iets aan het doen zijn, kinderen zijn vaak sneller dan je denkt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het dus echt schokkend dat een kind van 1 jaar de oven, die aan staat, open trekt terwijl er twee ouders thuis zijn.
Wij vroegen ooit een vriend van ons of hij op de oudste 2 kon passen voor een middag (ze waren rond de 5 jaar) toen hij lichtelijk in paniek vroeg wat dat inhield zeiden wij voor de grap "vooral zorgen dat ze in leven blijven" 😂 ik moest daar aan denken toen Sanneke het zei... eigenlijk is ze gewoon de onervaren oppas die hoopt dat alles goed gaat tot zijn vader thuis komt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat Sanneke zegt dat ze haar kind in leven houdt vind ik wel treffend. Meer dan dat doet ze niet.
Volgens mij ging Dion naar boven toen Sanneke beneden was. Ze zegt dat zij voor het eten nog even naar beneden ging en dat Dion toen naar boven ging.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke vertelt: ze lag op bed en ging een paar minuten voor het eten naar beneden. Dion had alles op het vuur maar moest de airco aandoen? Je bent boven.. dan kan jij ze toch aandoen. Dion liet dus M achter bij de pannen.. en de hete oven..terwijl hij dus zijn grenzen onderzoekt..
Ten eerste vind ik Sanneke kan de airco aandoen, en als ze dat niet kan hoort Dion te wachten tot zij beneden is voor hij M achterlaat.
Daarbij zegt ze ik hou M in leven. Het heet gewoon opvoeden. En als hij wel zo heftig is doe er een hekje voor of zet hem in een box dan krijst hij maar ff
Dit kindje heeft één ouder die per definitie niks doet. Dan is het schokkend te noemen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se schokkend als beide ouders iets aan het doen zijn, kinderen zijn vaak sneller dan je denkt.
Ik vind het wel schokkend als 1 van de 2 op bed ligt, de ander aan t koken is en die wordt weggeroepen voor iets wat mevrouw ook zelf zou kunnen🤷♀️.
Dan moet hij zeggen: 'nee, ik ben aan het koken' of 'prima, maar dan moet jij eerst naar beneden komen'
Precies, in dit geval dus wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit kindje heeft één ouder die per definitie niks doet. Dan is het schokkend te noemen.
Ik neem ook gewoon aan dat het niet doorgaat. Hier zijn alle activiteiten afgelast en gaat de schoolreis van het VO donderdag niet door. En mee eens: ik vind de kinderen Geerts totaal niet druk overkomen, integendeel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik niet kan reageren, want werk o.a. met hittestress(beleid), maar het meest effectieve is om je zonwering aan de buitenkant te plaatsen. Hitte eenmaal binnen met iets aan de binnenkant bevestigd, krijg je het slecht weg. Dus alles zoveel mogelijk aan de buitenzijde ophangen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
En Sanneke zoekt nu nog zonwering voor op de kamer van M terwijl ze toch al wist dat de zon daar scheen? (Ze zou toch ook ventilator of airco uit het huis van haar moeder halen)
Ik snap het ook niet, vind haar ook niet echt een voorbeeld. Waarom geen boek over wandelen, daar klinkt ze een stuk gepassioneerder over dan het ouderschap. Sowieso vreemde ontwikkeling dat influencers ineens boeken gaan schrijven, sommige uitgevers lijken behoorlijk wanhopig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Harper het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, het gezemel was té erg. Nu even gekeken: Over hoe je bij jezelf blijft als moeder.
Heel bijzonder.
Vlees.. zuivel.... Achja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke deelt een aantal recepten, allen op 1 na met vlees 🥲
Vega(n) influencer worden kan ze ook wel van haar lijstje schrappen.
Maar noem ze niet zwakbegaafd want dat wordt gewist terwijl dit exact is waar de schoen wringtquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij ging Dion naar boven toen Sanneke beneden was. Ze zegt dat zij voor het eten nog even naar beneden ging en dat Dion toen naar boven ging.
Ik vraag me af wat zij wel zelf kan en doet. Als Dion zelfs de airco al aan moet doen twijfel ik flink over haar verstandelijk vermogen. Dat haar kind het dan lukt om de oven open te trekken terwijl zij in de buurt is verbaast me dan helemaal niks.
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
Ja ik ben ook altijd langer bezig met zgn 15 minute dishes haha. Sanneke is van nature al niet zo snel dus denk bij haar wel 45 minuten dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Vlees.. zuivel.... Achja.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel ze allemaal zijn. Zie er dan 15min bij staan, maar met snijden, opzetten, bakken, koken.. ben je met sommige echt wel langer bezig. Of je moet je gaan haasten met dit hete weer, maar lijkt me niet zo verstandig.
Ik geloof wel als je niet genoeg mentaal en intellectueel geprikkeld wordt, je cognitief vermogen achteruit gaat (niet alleen bij fluflu's, maar bij iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?
Het is warm en misschien waait het wel he!!! Niemand heeft dit verteltquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?
Met je eens hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies, in dit geval dus wel.
Maar een ongeluk kan in een klein hoekje zitten, ik probeerde wat nuance aan te brengen haha
Klopt nu wordt het raam alsnog heet en de kamer dus ook. (Vandaar dat onze slaapkamer ook zo warm is, helaas nog geen zonwering aan de buitenzijde)quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:13 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik niet kan reageren, want werk o.a. met hittestress(beleid), maar het meest effectieve is om je zonwering aan de buitenkant te plaatsen. Hitte eenmaal binnen met iets aan de binnenkant bevestigd, krijg je het slecht weg. Dus alles zoveel mogelijk aan de buitenzijde ophangen.
Maarja.
Nee inderdaad, dan gaat ze Dion bellen wat ze moet doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je eens hoor.
Daarom ben ik zo benieuwd wat ze gaat doen zodra hij kan lopen. Zij is zo onzelfstandig. Als hij een keer flink valt en z’n knie (of erger) kapot heeft kan ze er niks mee. Ik zie haar niet adequaat handelen.
Mijn LVB broer durfde ik vroeger mijn kinderen toe te vertrouwen. Aan Sanneke zeker niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar noem ze niet zwakbegaafd want dat wordt gewist terwijl dit exact is waar de schoen wringt
DBM en HVK incl
Ze bakt vaak en wat zij koopt is hele goedkope chocola. En die smile....dat komt omdat ze in de heere is 🙈quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.
En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Maar leg me deze zin even uit: dus ondanks het hogere bedrag kijken we er toch dankbaar op terug. Waar moet ze dankbaar op terugkijken? Dat je wasmiddel en een pot pindakaas hebt gekocht en je daardoor boven budget zit? Of dat je toch meer uit mag geven dan begroot? Of dat de heere zei dat al deze aankopen goed waren?quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze bakt vaak en wat zij koopt is hele goedkope chocola. En die smile....dat komt omdat ze in de heere is 🙈
En je oven een half uur aan terwijl het warm is probeer ik ook te vermijden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Vlees.. zuivel.... Achja.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel ze allemaal zijn. Zie er dan 15min bij staan, maar met snijden, opzetten, bakken, koken.. ben je met sommige echt wel langer bezig. Of je moet je gaan haasten met dit hete weer, maar lijkt me niet zo verstandig.
Waarom niet? Ze hebben allebei een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Toen oudste een paar maanden was, was het op zijn kamer 30+. Toen hebben we ook een paar nachten met z'n allen beneden geslapen. En de zomer daarna hadden we airco 🙂quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als Jet en Lot druk zijn , dan moesten die van mij worden opgenomen , dat waren twee ongeleide projectielen 😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja zijn slaapquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?
Hulp van buitenaf nodig voor wat? Het neerzetten van een mobiele airco? Bedenken dat je een campingbedje op je eigen koele kamer plaatst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zal vast bevangen door de hitte zijn, maar ik ga het even voor Sanneke opnemen. Ik heb het idee dat Dion niet zo handig is (twee rechterhanden heeft) en dat hij niet zó praktisch is ingesteld. Hij zal ook doen waar ze om vraagt, maar het komt bij mij nogal ondoortastend over. Er is totaal niets mis met zijn inzet, maar zijn handen maken niet wat zijn ogen zouden moeten zien (die omgekeerde plank in de kast is ook een voorbeeld). Het is natuurlijk niet erg, dat hij het niet kan, maar dan heb je met sommige klussen hulp van buitenaf nodig.
En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Hoe dom kon ik zijn, natuurlijk bedoelt ze dat. 🤣
De zalvende glimlach omdat ze dagelijks overloopt van dankbaarheid en gods zegenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Ze zal vrijdag wel weer ergens naar toe gaan waar ze voor betaald krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
We zouden het niet persoonlijk maken in deze topic. Stuur elkaar dan privé een berichtjequote:Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
Ik heb de stories niet gezien en wil het niet uitleggen want ik snap er nooit wat van. Ik ben tegen alle vormen van religie en kan er niet naar kijken hoe mensen zich laten leiden door lariekoek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar leg me deze zin even uit: dus ondanks het hogere bedrag kijken we er toch dankbaar op terug. Waar moet ze dankbaar op terugkijken? Dat je wasmiddel en een pot pindakaas hebt gekocht en je daardoor boven budget zit? Of dat je toch meer uit mag geven dan begroot? Of dat de heere zei dat al deze aankopen goed waren?
Op dat overprikkelde filmpje had ze het raam én gordijn van haar slaapkamer gewoon open. Hier gingen ze vandaag en gisteren al om een uur of 9 weer dicht en pas na 10en weer open.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:44 schreef papierentas het volgende:
[..]
En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.
AM kan dat niet zegt ze. Motorisch gestoord op dat gebied.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
Zullen ze elkaar ook weer intens op de mond kussen? Mies kennende wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Ze kicken allebei op hun veel te dunnen lijf, zoeken allebei ongezocht veel aandacht en hebben er allebei een puinhoop van gemaakt betreft relatiesquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je eens hoor.
Daarom ben ik zo benieuwd wat ze gaat doen zodra hij kan lopen. Zij is zo onzelfstandig. Als hij een keer flink valt en z’n knie (of erger) kapot heeft kan ze er niks mee. Ik zie haar niet adequaat handelen.
Omdat ik niet snap waarom je het in deze op zou moeten nemen voor Sanneke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
Dat zie ik dus ook voor me. Als ik haar nu al hoor dat Dion haar overdag belt, o.a. om te vragen waar iets op insta over gaat, verwacht ik niet veel van haar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.
Complete paniek als er iets, Dion moet van zijn werk komen
Dit is echt te grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.
Mensen zijn echt lui!
Hoho ze heeft de pasta gekookt he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.
Mensen zijn echt lui!
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkkquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Heeft DBM weer een heel klein zwembadje gekocht?
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳
En ik irriteer me altijd dat hij zijn zooi op tafel gooitquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim komt aan met zijn vriendin en AM verwelkomt hem met de woorden "je bent te laat voor het eten". Even later zegt ze dat ze nog wel iets anders heeft.
Ik vraag me dan af, als Jim en vriendin wel op tijd waren geweest, is dan de spoeling dunner? Het is al zo miezerig weinig altijd daar.
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim komt aan met zijn vriendin en AM verwelkomt hem met de woorden "je bent te laat voor het eten". Even later zegt ze dat ze nog wel iets anders heeft.
Ik vraag me dan af, als Jim en vriendin wel op tijd waren geweest, is dan de spoeling dunner? Het is al zo miezerig weinig altijd daar.
Die foto ook 🫣 (en dan meteen even die lelijke rode krabbels op haar been)quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
Kunnen Jim en z’n vriendin zelf niet koken?quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:57 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...
Ik keek vanmorgen of vanmiddag even en dacht is ze gevallen 😆quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die foto ook 🫣 (en dan meteen even die lelijke rode krabbels op haar been)
😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen of vanmiddag even en dacht is ze gevallen 😆
Maar gelijk heeft ie als je moeder zo aan de deur staat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef Earring het volgende:
[..]
En ik irriteer me altijd dat hij zijn zooi op tafel gooit
Leg dat in de gang in die handige houten kratten!
Zo smerig idd, met het toetje er ook vast bij. Met een beetje geluk zet ook nog iemand zijn schoenen er ff naast.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:57 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Nieve het volgende:
Je zal mij nooit iets horen zeggen over uiterlijk, maar die pasfoto van Debbie... Laat ik het zo zeggen; ik werk in de psychiatrie en het is een herkenbaar beeld. Dat, samen met wat ik in haar gedrag zie baart me wel wat zorgen zeg maar. Ik hoop maar dat ik het me gewoon inbeeld.
Vreselijk dat gele marktdingquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.
Die automutilatie tattoo ook, verschrikkelijk!
Ze heeft wel lekker in der gele kinderjurkje door de stad kunnen flaneren.
Echt, waar wil je je energie aan verbruiken als je zo ziek bent 🤦♀quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, Pascal heeft net (supertoevallig dat ik net keek) weer een story van Vinted gepost?! Ik dacht dat ze offline in het ziekenhuis lag?
Die is waarschijnlijk weer even opgelapt / gestabiliseerd en naar huis gestuurd, op behandeling zal ze alsnog moeten wachten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Oh nu inderdaad ook een korte update over hoe het gaat.
Ik dacht eerst dat ze door de kat gekrabt was toen ik me bedacht dat dat een tattoo is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.
Die automutilatie tattoo ook, verschrikkelijk!
Ze heeft wel lekker in der gele kinderjurkje door de stad kunnen flaneren.
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffffquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:37 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Maar gelijk heeft ie als je moeder zo aan de deur staat.
Wat een vreselijke rigide trut is het toch.
Iedereen heeft dus het eten opgegeten omdat hij te laat was met zijn vriendin?
Hij had gelijk rechtsomkeert moeten maken met die camera en d'r gesnauw en eten door de anderen laten opeten omdat hij te laat was.
De school afzeiken, weet zij allemaal beter.
De theatervoorstelling afzeiken, weet zij ook beter.
Een totaal gebrek aan zelfkennis.
En de manier waarop ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffff
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Mij heeft dat allebei geraakt.
AM is egoistisch!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Erg he, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Wat ontzettend sneu zeg. Wat erg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Hahahaha wat in de tokkie lees ik nou weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die die trend van je armen niet door de mouwen van je jasje doen niet begrijpt?
Te erg toch ik denk dat ze er net in kunnen zitten met z’n tweeen ( de kinderen )quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkk
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:🌹
[..]
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.
Zwemmen op 1 vierkante meter ja , waarom geen zwembadje ergens neerzetten ? Oh dat kan natuurlijk niet AM is druk en kan niet goed oplettenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.
Ik zit relax buiten met mn laptop en dacht; ga ik eerst anoniem kijken bij Sanneke of ga ik eerst lezen. Ik begon met kijken, maar nu is mn onderkaak uit de kom na die story. Nog een keer gekeken/geluisterd. Maar ze zei het echt; eeerder naar beneden gegaan om bij te komen. Of hebben ze nog voor dion ging werken kind 2 geprobeerd te verwekken ..? Anders vraag ik me af; bijkomen van een nacht slapen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.
Ik zag het net. Ja, dat zou bij mij echt fout gaan. Loop ik de hele tijd onhandig zo’n jas vast te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Dat proces lijkt al wel even gaande. G wordt naar voren getrokken, wanneer het AM (maar ook MG) past voor de bühne, ik voel zo weinig echt interesse in hem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Shuri het volgende:
AM: Eerst nogal lullig aan G. vragen of hij niet beter een korte broek aan kan trekken om dan later het vest van S. aan te grijpen om een opvoedkundig lesje te geven over dat je zulks bij pubers gewoon moet laten gaan (en en passant nog even de voorstelling van gisteren af te kraken).
Verder erger ik me dood aan de taalfouten die ze maar blijft maken.
En ik wil nog even iets zeggen over G. Het was ergens vlak na zijn 17e verjaardag toen ze stond te wachten op de meiden/meisjes of zoiets en onderwijl al filmend een praatje aanknoopte met G.
Met haar eigen zoon dus, die overigens al haar vragen braaf en op zijn eigen bescheiden manier beantwoordde. Ze stelde vragen over school, paardrijden en over meisjes. Daarna was ze uitgepraat. De hele interactie duurde misschien een paar minuten, en was erg ongemakkelijk om te zien. Ik ben dat nooit vergeten. Op geen enkele manier en ogenblik maakte ze écht contact met hem. En toen dacht ik: dit is misschien het kind dat je ergens, along the line, kwijt gaat raken. Langzaam, stilletjes.
Het raakte me enorm toen, zeker gezien ik nog een even oud kind thuis heb. Ik vond en vind het onbegrijpelijk. #teamG
Omdat de Heer ervoor zorgt dat ze dit kan kopen of krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.
Bestaat er geen morning after pil voor poezen die zijn weggelopen ?
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
En vergeet 'slaaplekker' niet! Bloed onder mijn nagels....quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
En winkelen!! Dat heeft ze nu ook al een paar dagen niet gedaan😱quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
Echt zielig dit, daar zijn ze toch veel te klein voorquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
Nou dat snap ik wel als je 3 druktemakers hebt , ( die ze soms zelf druk maakt) dat je blij bent als ze soms even weg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuivenquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
Ze durft geen dingen te ondernemen alleen met M. Enkel hem zittend vervoeren naar de winkels.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef Moondance het volgende:
[..]
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
Ze wil graag aandacht en complimentenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef TantePien1990 het volgende:
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Ze tagt AM in de hoop dat AM het op haar kanaal plaatst en misschien krijgt ze er dan weer 3 volgers bij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
Ik kan me herinneren dat die dozen ook naar de opslag gegaan waren ... iig de dozen die nog op vinted moesten waren 20 dozen ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?
Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
Dat denk ik ook...AM en vriendinnen 😂😂😂 #grapjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef Earring het volgende:
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
Succes met ontprikkelen🤪quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:36 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww
Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.
Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
En volgens mij hebben ze nog airco boven ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
Maar bij de fluflu's is het natuurlijk véél erger allemaal!quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
T was hier gisteren 30 graden in huis, nee heb geen airco woon gewoon in een appartementquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En in Friesland is het maar gewoon 27 graden hier minimaal 8 graden warmer...
DBM zal wel jaloers zijn, hier is code oranje en mogen we er voor kiezen om de kinderen thuis te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
Dit!!!! 🤣 ik heb ongeveer een uur geslapen... al mijn kinderen waren aan het klagen en zuchten en waren te moe voor school en alle 3 zijn al afgeleverd 👍quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En vannacht?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😆quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.
Arme leerkrachten die moeten proberen die kinderen wat bij te brengen in de beperkte tijd dat ma ze laat gaan.
En thuisonderwijs lijkt me het meenst slechte daar.
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapjequote:Op donderdag 25 juni 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
En DBM moet weer kleren shoppen! Wowwww
joh die stal is sowieso een gekke plek waar ik (op basis van wat AM laat zien) sowieso niet de indruk heb dat het welzijn van de dieren voorop staat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; die tas ook die ze meeneemt naar het paardrijden... en hoeveel wortels neem je mee?
Hier mag je de paarden niet zomaar wat geven, want als iedereen wat geeft krijgen ze veel te veel.
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!quote:
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapje
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!quote:
Wel een roze!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
En zij kunnen geen van allen nèt niks. Omhooggevallen zure vrouw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef Snaky het volgende:
Haha Annemarie vindt een ticket van 49,95 in een theater te duur voor wat je krijgt.
Dezelfde prijzen die zij rekent voor haar 'event' en alle vage workshops uit de boxen.
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!quote:
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaag.
Ik heb wel een energie dip, telt dat ook? 🙈quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gratis boek! Dus helemaal fantastischquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!
Gaat Am nu weer 800 story’s posten over, tweelingen omdat er toevallig nog een “schrijver” in de klas zit van haar? Zit AM zelf in de klas?
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteedsquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?
Hahaha, vannacht ging het goed. Helaas niks te klagen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!
Ik heb ook een dip... heeft alleen niets met temperaturen te maken 🤣😂 bij voorbaat mijn excuus over mijn geklaag vandaag... maar hoezo heeft iemand besloten dat vervelende gesprekken met 34+ graden een goed idee is? (Extreem off topic ook... ik ga weer aan de poets nu het nog kan 👍)quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
School morgen idd ook 12:00. En geen gym, maar waterspelletjes in de schaduw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteeds. School is wel om 12:00 uit vandaag en morgen
Op karakter 💪🏻quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
De wind is gedraait naar het noordoosten. Die neemt nu heerlijk koude lucht van de zee mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dagje op karakter 💪quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
Wahahaha sorry ik zie je naam 😂😂 en je reactie! Maar je hebt gelijk wahaha dit gebruikt iedereen! Maar AM is uniek he!quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef Karenwalker het volgende:
de uitleg van AM ook over wat een karin is...
alsof zij de enige is die ooit van die term gehoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |