En ik irriteer me altijd dat hij zijn zooi op tafel gooitquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim komt aan met zijn vriendin en AM verwelkomt hem met de woorden "je bent te laat voor het eten". Even later zegt ze dat ze nog wel iets anders heeft.
Ik vraag me dan af, als Jim en vriendin wel op tijd waren geweest, is dan de spoeling dunner? Het is al zo miezerig weinig altijd daar.
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim komt aan met zijn vriendin en AM verwelkomt hem met de woorden "je bent te laat voor het eten". Even later zegt ze dat ze nog wel iets anders heeft.
Ik vraag me dan af, als Jim en vriendin wel op tijd waren geweest, is dan de spoeling dunner? Het is al zo miezerig weinig altijd daar.
Die foto ook 🫣 (en dan meteen even die lelijke rode krabbels op haar been)quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
Kunnen Jim en z’n vriendin zelf niet koken?quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:57 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...
Ik keek vanmorgen of vanmiddag even en dacht is ze gevallen 😆quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die foto ook 🫣 (en dan meteen even die lelijke rode krabbels op haar been)
😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen of vanmiddag even en dacht is ze gevallen 😆
Maar gelijk heeft ie als je moeder zo aan de deur staat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef Earring het volgende:
[..]
En ik irriteer me altijd dat hij zijn zooi op tafel gooit
Leg dat in de gang in die handige houten kratten!
Zo smerig idd, met het toetje er ook vast bij. Met een beetje geluk zet ook nog iemand zijn schoenen er ff naast.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:57 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Iets anders? Speciaal nog iets maken voor Jim? De tweeling en Guus krijgen altijd een koude prak als ze terugkomen die heel de tijd, niet afgedekt, op tafel staat. Verschil moet er zijn...
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Nieve het volgende:
Je zal mij nooit iets horen zeggen over uiterlijk, maar die pasfoto van Debbie... Laat ik het zo zeggen; ik werk in de psychiatrie en het is een herkenbaar beeld. Dat, samen met wat ik in haar gedrag zie baart me wel wat zorgen zeg maar. Ik hoop maar dat ik het me gewoon inbeeld.
Vreselijk dat gele marktdingquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.
Die automutilatie tattoo ook, verschrikkelijk!
Ze heeft wel lekker in der gele kinderjurkje door de stad kunnen flaneren.
Echt, waar wil je je energie aan verbruiken als je zo ziek bent 🤦♀quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, Pascal heeft net (supertoevallig dat ik net keek) weer een story van Vinted gepost?! Ik dacht dat ze offline in het ziekenhuis lag?
Die is waarschijnlijk weer even opgelapt / gestabiliseerd en naar huis gestuurd, op behandeling zal ze alsnog moeten wachten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Oh nu inderdaad ook een korte update over hoe het gaat.
Ik dacht eerst dat ze door de kat gekrabt was toen ik me bedacht dat dat een tattoo is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja we zijn het met z'n allen er wel over eens dat er een paar steekjes los zitten bij haar. En hoe dat dan precies heet maakt ook niet zoveel uit.
Die automutilatie tattoo ook, verschrikkelijk!
Ze heeft wel lekker in der gele kinderjurkje door de stad kunnen flaneren.
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffffquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:37 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Maar gelijk heeft ie als je moeder zo aan de deur staat.
Wat een vreselijke rigide trut is het toch.
Iedereen heeft dus het eten opgegeten omdat hij te laat was met zijn vriendin?
Hij had gelijk rechtsomkeert moeten maken met die camera en d'r gesnauw en eten door de anderen laten opeten omdat hij te laat was.
De school afzeiken, weet zij allemaal beter.
De theatervoorstelling afzeiken, weet zij ook beter.
Een totaal gebrek aan zelfkennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |