abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221137611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hoe dom kon ik zijn, natuurlijk bedoelt ze dat. 🤣
En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.
pi_221137621
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
pi_221137626
Sofie komt gisteravond thuis na een weekje samen genieten panden kijken voor Eline en dan vandaag een dagje duur shoppen in Amsterdam. Leuk ook voor je jongste kinderen, sorry mama gaat vandaag shoppen, jammer dat jullie mij een week hebben moeten missen maar ik MOET nu shoppen.

Gekkenwerk met deze temperaturen, maar ja wai zain spanje gewend 🤢
pi_221137633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.

Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.

En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
De zalvende glimlach omdat ze dagelijks overloopt van dankbaarheid en gods zegen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221137635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
Ze zal vrijdag wel weer ergens naar toe gaan waar ze voor betaald krijgt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221137669

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 24-06-2026 19:40:00 ]
pi_221137705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
We zouden het niet persoonlijk maken in deze topic. Stuur elkaar dan privé een berichtje
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:59:59 #158
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221137714
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:37 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar leg me deze zin even uit: dus ondanks het hogere bedrag kijken we er toch dankbaar op terug. Waar moet ze dankbaar op terugkijken? Dat je wasmiddel en een pot pindakaas hebt gekocht en je daardoor boven budget zit? Of dat je toch meer uit mag geven dan begroot? Of dat de heere zei dat al deze aankopen goed waren?
Ik heb de stories niet gezien en wil het niet uitleggen want ik snap er nooit wat van. Ik ben tegen alle vormen van religie en kan er niet naar kijken hoe mensen zich laten leiden door lariekoek.
pi_221137758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:44 schreef papierentas het volgende:

[..]
En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.
Op dat overprikkelde filmpje had ze het raam én gordijn van haar slaapkamer gewoon open. Hier gingen ze vandaag en gisteren al om een uur of 9 weer dicht en pas na 10en weer open.
pi_221137761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
AM kan dat niet zegt ze. Motorisch gestoord op dat gebied.
pi_221137782
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Zullen ze elkaar ook weer intens op de mond kussen? Mies kennende wel.
pi_221137941
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Ze kicken allebei op hun veel te dunnen lijf, zoeken allebei ongezocht veel aandacht en hebben er allebei een puinhoop van gemaakt betreft relaties

Dolletjes
pi_221137983
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met je eens hoor.
Daarom ben ik zo benieuwd wat ze gaat doen zodra hij kan lopen. Zij is zo onzelfstandig. Als hij een keer flink valt en z’n knie (of erger) kapot heeft kan ze er niks mee. Ik zie haar niet adequaat handelen.
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.
Complete paniek als er iets, Dion moet van zijn werk komen
pi_221137999
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
Omdat ik niet snap waarom je het in deze op zou moeten nemen voor Sanneke.

Ik zie werkelijk niet wat het ontbreken van twee rechterhanden bij Dion en het niet praktisch kunnen denken van Dion te maken heeft met het plaatsen van een mobiele airco of het neerzetten van een campingbedje. Als hij dit niet kan, kan Sanneke het toch zelf ook doen of bedenken?

Dion komt op mij al maanden uitgecheckt over en ik kan het hem niet kwalijk nemen. Neemt niet weg dat ik wel vind dat hij er zelf voor heeft gekozen om met Sanneke de verantwoordelijkheid van het ouderschap aan te gaan. En bij beiden vraag ik me af of ze die draagkracht wel hebben. Wat Sanneke laat zien vind ik zorgelijk. Dit kindje gaat, als hij zich normaal ontwikkelt, over z’n ouders heen walsen.
pi_221138005
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En zijn vrije tijd
Vergeet z’n geld niet.
pi_221138018
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.
Complete paniek als er iets, Dion moet van zijn werk komen
Dat zie ik dus ook voor me. Als ik haar nu al hoor dat Dion haar overdag belt, o.a. om te vragen waar iets op insta over gaat, verwacht ik niet veel van haar.
pi_221138040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
Dit is echt te grappig.

Ik verwacht dat Debbie ook een stempel van een zonnebloem in haar paspoort krijgt zodat ze die ketting niet steeds om hoeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door JaNeeDan op 24-06-2026 19:11:31 ]
pi_221138062
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.

Mensen zijn echt lui!
pi_221138117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.

Mensen zijn echt lui!
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221138121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:

Mensen zijn echt lui!
Hoho ze heeft de pasta gekookt he.
pi_221138186
Heeft DBM weer een heel klein zwembadje gekocht?
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:25:20 #172
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221138225
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Heeft DBM weer een heel klein zwembadje gekocht?
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkk
pi_221138256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.
pi_221138259
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja zijn slaap
😂
pi_221138280
Ik schrok er best van dat M bij de oven en pan op het fornuis kon. Ik vrees met grote vrees dat er echt iets gebeurt straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')