En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Hoe dom kon ik zijn, natuurlijk bedoelt ze dat. 🤣
De zalvende glimlach omdat ze dagelijks overloopt van dankbaarheid en gods zegenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.
En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Ze zal vrijdag wel weer ergens naar toe gaan waar ze voor betaald krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
We zouden het niet persoonlijk maken in deze topic. Stuur elkaar dan privé een berichtjequote:Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
Ik heb de stories niet gezien en wil het niet uitleggen want ik snap er nooit wat van. Ik ben tegen alle vormen van religie en kan er niet naar kijken hoe mensen zich laten leiden door lariekoek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar leg me deze zin even uit: dus ondanks het hogere bedrag kijken we er toch dankbaar op terug. Waar moet ze dankbaar op terugkijken? Dat je wasmiddel en een pot pindakaas hebt gekocht en je daardoor boven budget zit? Of dat je toch meer uit mag geven dan begroot? Of dat de heere zei dat al deze aankopen goed waren?
Op dat overprikkelde filmpje had ze het raam én gordijn van haar slaapkamer gewoon open. Hier gingen ze vandaag en gisteren al om een uur of 9 weer dicht en pas na 10en weer open.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:44 schreef papierentas het volgende:
[..]
En dan voor 1 kamer, best nutteloos. Doe het raam dicht en gordijnen dicht. Maar dat heeft ook nog steeds niemand verteld als ik het bedzeur bericht zie. Lekker die warmte naar binnen halen en de hele dag zeiken. Bah.
AM kan dat niet zegt ze. Motorisch gestoord op dat gebied.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
Zullen ze elkaar ook weer intens op de mond kussen? Mies kennende wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Ze kicken allebei op hun veel te dunnen lijf, zoeken allebei ongezocht veel aandacht en hebben er allebei een puinhoop van gemaakt betreft relatiesquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je eens hoor.
Daarom ben ik zo benieuwd wat ze gaat doen zodra hij kan lopen. Zij is zo onzelfstandig. Als hij een keer flink valt en z’n knie (of erger) kapot heeft kan ze er niks mee. Ik zie haar niet adequaat handelen.
Omdat ik niet snap waarom je het in deze op zou moeten nemen voor Sanneke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat reageer jij de laatste tijd zó blafferig. Ik zei wat ik zei en ik zeg wat ik zie, niet wat jij vindt dat ik zou moeten zien.
Dat zie ik dus ook voor me. Als ik haar nu al hoor dat Dion haar overdag belt, o.a. om te vragen waar iets op insta over gaat, verwacht ik niet veel van haar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Constant zeggen dat ze autistische is en dat niemand haar verteld heeft hoe je dat moet doen.
Complete paniek als er iets, Dion moet van zijn werk komen
Dit is echt te grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft geen idee van regels buiten Barneveld voor paspoort pasfoto's 🥴 ik denk dat dit redelijk landelijk is vastgelegd mop!
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.
Mensen zijn echt lui!
Hoho ze heeft de pasta gekookt he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
AM laat Maarten ook koken, terwijl ze de hele dag amper wat doet.. boodschappen opruimen, badkamer en naar de bios.. die salade had ze ook smorgens kunnen maken.. nee Maarten moet het doen na een werkdag.
Mensen zijn echt lui!
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkkquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Heeft DBM weer een heel klein zwembadje gekocht?
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
We onderschatten de tijd die ze nodig heeft met haar werk als hoofdkostwinner😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |