Sommige flu flu’s maken reclame en hebben ze gratis. Wellicht aast ze daaropquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
En Sanneke zoekt nu nog zonwering voor op de kamer van M terwijl ze toch al wist dat de zon daar scheen? (Ze zou toch ook ventilator of airco uit het huis van haar moeder halen)
Hoe dom kon ik zijn, natuurlijk bedoelt ze dat. 🤣quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Sommige flu flu’s maken reclame en hebben ze gratis. Wellicht aast ze daarop
Hahaha ohhh mennquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft een filmpje gezien van iemand uit, ze meende, Suriname. In NL weten we niet hoe we met de warmte om te gaan. Op het eiland doen ze alles rustiger aan.
Sinds wanneer is Suriname een eiland DBM?
We moeten vertragen volgens DBM. Maar zo leeft zij toch al 365 per jaar?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft een filmpje gezien van iemand uit, ze meende, Suriname. In NL weten we niet hoe we met de warmte om te gaan. Op het eiland doen ze alles rustiger aan.
Sinds wanneer is Suriname een eiland DBM?
Ze vertrouwt ze ook niet toe aan andere ouders met die temperaturen, maar zelf meegaan is uiteraard geen optiequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
AM houdt de kinderen weg bij het schoolreisje van vrijdag a.s. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik het mij in deze temperaturen best kan voorstellen dat ouders aangeven dat ze het niet zo'n goed idee vinden. Maar AM moet er toch weer even ingooien dat zij al zoveel nare ervaringen heeft met schoolreisjes dat dat natuurlijk is waar het echt om draait.
Dat Sanneke zegt dat ze haar kind in leven houdt vind ik wel treffend. Meer dan dat doet ze niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke vertelt: ze lag op bed en ging een paar minuten voor het eten naar beneden. Dion had alles op het vuur maar moest de airco aandoen? Je bent boven.. dan kan jij ze toch aandoen. Dion liet dus M achter bij de pannen.. en de hete oven..terwijl hij dus zijn grenzen onderzoekt..
Ten eerste vind ik Sanneke kan de airco aandoen, en als ze dat niet kan hoort Dion te wachten tot zij beneden is voor hij M achterlaat.
Daarbij zegt ze ik hou M in leven. Het heet gewoon opvoeden. En als hij wel zo heftig is doe er een hekje voor of zet hem in een box dan krijst hij maar ff
Klopt. Andere ouders zijn achterlijk, daarom moet ze ook toezicht houden op een kinderfeestje in een binnenspeeltuin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze vertrouwt ze ook niet toe aan andere ouders met die temperaturen, maar zelf meegaan is uiteraard geen optie
DBM kan nog vertragen naar standje Sanneke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
We moeten vertragen volgens DBM. Maar zo leeft zij toch al 365 per jaar?
Als ze nog meer gaat vertragen, komt ze haar bed niet meer uit dan?
En bij een pan kan die op het vuur staat?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het dus echt schokkend dat een kind van 1 jaar de oven, die aan staat, open trekt terwijl er twee ouders thuis zijn.
Ik vind het niet per se schokkend als beide ouders iets aan het doen zijn, kinderen zijn vaak sneller dan je denkt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het dus echt schokkend dat een kind van 1 jaar de oven, die aan staat, open trekt terwijl er twee ouders thuis zijn.
Wij vroegen ooit een vriend van ons of hij op de oudste 2 kon passen voor een middag (ze waren rond de 5 jaar) toen hij lichtelijk in paniek vroeg wat dat inhield zeiden wij voor de grap "vooral zorgen dat ze in leven blijven" 😂 ik moest daar aan denken toen Sanneke het zei... eigenlijk is ze gewoon de onervaren oppas die hoopt dat alles goed gaat tot zijn vader thuis komt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat Sanneke zegt dat ze haar kind in leven houdt vind ik wel treffend. Meer dan dat doet ze niet.
Volgens mij ging Dion naar boven toen Sanneke beneden was. Ze zegt dat zij voor het eten nog even naar beneden ging en dat Dion toen naar boven ging.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke vertelt: ze lag op bed en ging een paar minuten voor het eten naar beneden. Dion had alles op het vuur maar moest de airco aandoen? Je bent boven.. dan kan jij ze toch aandoen. Dion liet dus M achter bij de pannen.. en de hete oven..terwijl hij dus zijn grenzen onderzoekt..
Ten eerste vind ik Sanneke kan de airco aandoen, en als ze dat niet kan hoort Dion te wachten tot zij beneden is voor hij M achterlaat.
Daarbij zegt ze ik hou M in leven. Het heet gewoon opvoeden. En als hij wel zo heftig is doe er een hekje voor of zet hem in een box dan krijst hij maar ff
Dit kindje heeft één ouder die per definitie niks doet. Dan is het schokkend te noemen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se schokkend als beide ouders iets aan het doen zijn, kinderen zijn vaak sneller dan je denkt.
Ik vind het wel schokkend als 1 van de 2 op bed ligt, de ander aan t koken is en die wordt weggeroepen voor iets wat mevrouw ook zelf zou kunnen🤷♀️.
Dan moet hij zeggen: 'nee, ik ben aan het koken' of 'prima, maar dan moet jij eerst naar beneden komen'
Precies, in dit geval dus wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit kindje heeft één ouder die per definitie niks doet. Dan is het schokkend te noemen.
Ik neem ook gewoon aan dat het niet doorgaat. Hier zijn alle activiteiten afgelast en gaat de schoolreis van het VO donderdag niet door. En mee eens: ik vind de kinderen Geerts totaal niet druk overkomen, integendeel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...
Ook dat haar kinderen "evenveel stil zitten als een op hol geslagen labrador". Ik vind Jet en Lot juist helemaal niet druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |