Ja, het is dat ik niet kan reageren, want werk o.a. met hittestress(beleid), maar het meest effectieve is om je zonwering aan de buitenkant te plaatsen. Hitte eenmaal binnen met iets aan de binnenkant bevestigd, krijg je het slecht weg. Dus alles zoveel mogelijk aan de buitenzijde ophangen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
En Sanneke zoekt nu nog zonwering voor op de kamer van M terwijl ze toch al wist dat de zon daar scheen? (Ze zou toch ook ventilator of airco uit het huis van haar moeder halen)
Ik snap het ook niet, vind haar ook niet echt een voorbeeld. Waarom geen boek over wandelen, daar klinkt ze een stuk gepassioneerder over dan het ouderschap. Sowieso vreemde ontwikkeling dat influencers ineens boeken gaan schrijven, sommige uitgevers lijken behoorlijk wanhopig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Harper het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, het gezemel was té erg. Nu even gekeken: Over hoe je bij jezelf blijft als moeder.
Heel bijzonder.
Vlees.. zuivel.... Achja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke deelt een aantal recepten, allen op 1 na met vlees 🥲
Vega(n) influencer worden kan ze ook wel van haar lijstje schrappen.
Maar noem ze niet zwakbegaafd want dat wordt gewist terwijl dit exact is waar de schoen wringtquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij ging Dion naar boven toen Sanneke beneden was. Ze zegt dat zij voor het eten nog even naar beneden ging en dat Dion toen naar boven ging.
Ik vraag me af wat zij wel zelf kan en doet. Als Dion zelfs de airco al aan moet doen twijfel ik flink over haar verstandelijk vermogen. Dat haar kind het dan lukt om de oven open te trekken terwijl zij in de buurt is verbaast me dan helemaal niks.
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef IlseMarije het volgende:
En Sanneke zoekt nu nog zonwering voor op de kamer van M terwijl ze toch al wist dat de zon daar scheen? (Ze zou toch ook ventilator of airco uit het huis van haar moeder halen)
Ja ik ben ook altijd langer bezig met zgn 15 minute dishes haha. Sanneke is van nature al niet zo snel dus denk bij haar wel 45 minuten dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Vlees.. zuivel.... Achja.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel ze allemaal zijn. Zie er dan 15min bij staan, maar met snijden, opzetten, bakken, koken.. ben je met sommige echt wel langer bezig. Of je moet je gaan haasten met dit hete weer, maar lijkt me niet zo verstandig.
Ik geloof wel als je niet genoeg mentaal en intellectueel geprikkeld wordt, je cognitief vermogen achteruit gaat (niet alleen bij fluflu's, maar bij iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?
Het is warm en misschien waait het wel he!!! Niemand heeft dit verteltquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap van Sanneke sowieso niks, maar hoe meer ik naar haar kijk, hoe meer ik weet dat ze mentaal een beperking heeft. Man, dan zet je met deze temperaturen toch je zoon in zijn campingbedje op jullie kamer als dit de enige kamer met airco is? Daarbij vind ik het ook egoïstisch als ouder zijnde als je de airco wel voor jezelf gebruikt, maar niet voor je 1,5 jarige zoon. Kan je dan werkelijk echt niet nadenken? Kost dat zo belachelijk veel moeite?
Met je eens hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies, in dit geval dus wel.
Maar een ongeluk kan in een klein hoekje zitten, ik probeerde wat nuance aan te brengen haha
Klopt nu wordt het raam alsnog heet en de kamer dus ook. (Vandaar dat onze slaapkamer ook zo warm is, helaas nog geen zonwering aan de buitenzijde)quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:13 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik niet kan reageren, want werk o.a. met hittestress(beleid), maar het meest effectieve is om je zonwering aan de buitenkant te plaatsen. Hitte eenmaal binnen met iets aan de binnenkant bevestigd, krijg je het slecht weg. Dus alles zoveel mogelijk aan de buitenzijde ophangen.
Maarja.
Nee inderdaad, dan gaat ze Dion bellen wat ze moet doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je eens hoor.
Daarom ben ik zo benieuwd wat ze gaat doen zodra hij kan lopen. Zij is zo onzelfstandig. Als hij een keer flink valt en z’n knie (of erger) kapot heeft kan ze er niks mee. Ik zie haar niet adequaat handelen.
Mijn LVB broer durfde ik vroeger mijn kinderen toe te vertrouwen. Aan Sanneke zeker niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar noem ze niet zwakbegaafd want dat wordt gewist terwijl dit exact is waar de schoen wringt
DBM en HVK incl
Ze bakt vaak en wat zij koopt is hele goedkope chocola. En die smile....dat komt omdat ze in de heere is 🙈quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.
En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Maar leg me deze zin even uit: dus ondanks het hogere bedrag kijken we er toch dankbaar op terug. Waar moet ze dankbaar op terugkijken? Dat je wasmiddel en een pot pindakaas hebt gekocht en je daardoor boven budget zit? Of dat je toch meer uit mag geven dan begroot? Of dat de heere zei dat al deze aankopen goed waren?quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze bakt vaak en wat zij koopt is hele goedkope chocola. En die smile....dat komt omdat ze in de heere is 🙈
En je oven een half uur aan terwijl het warm is probeer ik ook te vermijden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Vlees.. zuivel.... Achja.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel ze allemaal zijn. Zie er dan 15min bij staan, maar met snijden, opzetten, bakken, koken.. ben je met sommige echt wel langer bezig. Of je moet je gaan haasten met dit hete weer, maar lijkt me niet zo verstandig.
Waarom niet? Ze hebben allebei een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh god, Sophieousri is bij Michelle. Wat voor rare content zou daar uitkomen? Die 2 vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Toen oudste een paar maanden was, was het op zijn kamer 30+. Toen hebben we ook een paar nachten met z'n allen beneden geslapen. En de zomer daarna hadden we airco 🙂quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als Jet en Lot druk zijn , dan moesten die van mij worden opgenomen , dat waren twee ongeleide projectielen 😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...
Ook dat haar kinderen "evenveel stil zitten als een op hol geslagen labrador". Ik vind Jet en Lot juist helemaal niet druk.
Ja zijn slaapquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?
Hulp van buitenaf nodig voor wat? Het neerzetten van een mobiele airco? Bedenken dat je een campingbedje op je eigen koele kamer plaatst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zal vast bevangen door de hitte zijn, maar ik ga het even voor Sanneke opnemen. Ik heb het idee dat Dion niet zo handig is (twee rechterhanden heeft) en dat hij niet zó praktisch is ingesteld. Hij zal ook doen waar ze om vraagt, maar het komt bij mij nogal ondoortastend over. Er is totaal niets mis met zijn inzet, maar zijn handen maken niet wat zijn ogen zouden moeten zien (die omgekeerde plank in de kast is ook een voorbeeld). Het is natuurlijk niet erg, dat hij het niet kan, maar dan heb je met sommige klussen hulp van buitenaf nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |