abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221134715
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🫂 lastig! Ik heb ook het zwembad staan opzetten om 4 uur s'ochtends omdat ik het de kinderen gun maar dat echt niet voor elkaar krijg overdag! (En ja ik had mijn man kunnen vragen maar die werkt ook volle dagen en ik wil hem niet voor iedere keutel op laten draven)
Wow! Wat goed, en inderdaad zelfstandigheid is fijn hè

Ja ik denk altijd maar zo dit hoort bij moeder zijn. M’n kinderen kunnen er niks aan doen dat het warm is en dat ik wat mankeer. Ik heb voor hun gekozen en niet andersom. De echte hitte duurt vaak gelukkig maar een paar dagen, gelukkig maar op kantoor ook erg warm.
Ik hoop voor verschillende fluflus dat ze dat ook zo gaan bekijken voor hun kinderen! Dit is hun jeugd en daar moet je als ouder in mee vind ik
pi_221134735
Eline in een dagvlogje op Tiktok, filmt Junior en Madelief op de achterbank terwijl ze aan het rijden is, en een stukje later noemt ze Madelief een Bitch en steekt Junior zijn middelvinger op. Wat een tokkies
pi_221134861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Een schoolreisje/activiteiten dag lijkt me geen goed plan vrijdag maar alles wat AM erbij haalt...
Ook dat haar kinderen "evenveel stil zitten als een op hol geslagen labrador". Ik vind Jet en Lot juist helemaal niet druk.
Ze vindt alles druk. Ze is zo duidelijk klaar met zorgen voor kleine kinderen. Maar helaas voor haar zit ze er voorlopig nog aan vast. Succes met puber Lot over een kleine 10 jaar👍
pi_221134911
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eline in een dagvlogje op Tiktok, filmt Junior en Madelief op de achterbank terwijl ze aan het rijden is, en een stukje later noemt ze Madelief een Bitch en steekt Junior zijn middelvinger op. Wat een tokkies
Weer met meerderen van 1 broodje hotdog happen. Ik vind dat altijd zo vies.
En de opname in slowmotion van het ijs in de mond van de jongste vind ik ook wat teveel.
pi_221134940
Daar sta je dan, een kadootje uit te pakken bij de Walkies voor Vaderdag, samen met de Walkies.
Zou Tim ook iets hebben gehad van zijn dochtertjes? En heeft hij zelf nog een vader?
Maar goed, MCW had een dag met een gouden randje en daar gaat het tenslotte om.
Tim ziet er minder blij uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door lila01 op 24-06-2026 11:29:05 ]
pi_221134951
Beetje OT Ik kwam een fluflu tegen die haar dochter een filmpje in laat spreken "... wil met mij samenwerken" zegt het 3 jarige meisje. (Ingefluisterd door moeders natuurlijk) Maar hoe rapporeer ik dat, ik zie dat vaker dat het meisje dingen inspreekt voor het bedrijf van moeders en dat vind ik niet kunnen. Zo'n meisje moet gewoon spelen en niet filmpjes op hoeven nemen voor moeders. Maar kun je dat rapporten, reageren heeft geen zin dan beland je in de blokkendoos, zo ja hoe rapporteer ik dat.
pi_221134957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm ook weer vanuit een charmante hoek gefilmd voor de gram vandaag.

Sorry, maar die post van Sanneke 😆
😂 hoe zet je jezelf voor gek.

Vraag me af waar M is tijdens het opnemen van zo'n post. Hij zit toch altijd vastgeplakt volgens Sanneke.
In een badje lekker in de tuin onder een parasol zit hij in iedergeval niet.

Mijn kinderen zijn groot, maar zelfs mijn honden vinden het leuk om in het badje te spelen.
pi_221135002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:14 schreef IlseMarije het volgende:
Beetje OT Ik kwam een fluflu tegen die haar dochter een filmpje in laat spreken "... wil met mij samenwerken" zegt het 3 jarige meisje. (Ingefluisterd door moeders natuurlijk) Maar hoe rapporeer ik dat, ik zie dat vaker dat het meisje dingen inspreekt voor het bedrijf van moeders en dat vind ik niet kunnen. Zo'n meisje moet gewoon spelen en niet filmpjes op hoeven nemen voor moeders. Maar kun je dat rapporten, reageren heeft geen zin dan beland je in de blokkendoos, zo ja hoe rapporteer ik dat.
ik ben het volledig met je eens dat het niet zou mogen... maar er is nog geen regel tegen.. als er niets seksueels gebeurd geen klappen vallen of duidelijk pest gedrag te zien is kan je er verder weinig mee.. afwachten tot die wetswijziging doorgevoerd word
pi_221135010
Guus is thuis en AM bemoeit zich ermee. "Ben je alweer terug? Zou je niet een korte broek aandoen?"
Mens het kind is bijna volwassen, laat hem!
pi_221135023
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
ik ben het volledig met je eens dat het niet zou mogen... maar er is nog geen regel tegen.. als er niets seksueels gebeurd geen klappen vallen of duidelijk pest gedrag te zien is kan je er verder weinig mee.. afwachten tot die wetswijziging doorgevoerd word
Was ik al bang voor
pi_221135032
quote:
Er zijn plannen om een nieuwe wet te maken, maar dat zal
wel weer lang duren:

https://jeugdjournaal.nl/(...)n-reclame-meer-maken
pi_221135066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Guus is thuis en AM bemoeit zich ermee. "Ben je alweer terug? Zou je niet een korte broek aandoen?"
Mens het kind is bijna volwassen, laat hem!
Triest he. En daarna zet ze een schaal watermeloen op tafel in een kamer van bijna 30 graden, waar ze over een uur gaan lunchen.

Ze wordt steeds gekker.
pi_221135091
quote:
Is dat die met die (edel)stenenwinkel, ik kom even niet op de naam en ben haar ontvolgd...ook een schattig kindje inzetten voor Instagram...
pi_221135100
[quote]0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Triest he. En daarna zet ze een schaal watermeloen op tafel in een kamer van bijna 30 graden, waar ze over een uur gaan lunchen.

Ze wordt steeds gekker.
[/quote
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Ze wordt steeds gekker.
Getver!!! Watermeloen eet je koud😋

En een puber vertellen wat ze aan moeten trekken🤣🤣🤣🤣
pi_221135166
Junenoordzij gaat ook een boek schrijven. Wat is dat toch met al die influencers die gevraagd worden om een boek te schrijven. En dan niet over haar wandel/berg ervaring maar het moederschap! Ze kan wel met bzzonder afspreken!
pi_221135183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
😂 hoe zet je jezelf voor gek.

Vraag me af waar M is tijdens het opnemen van zo'n post. Hij zit toch altijd vastgeplakt volgens Sanneke.
In een badje lekker in de tuin onder een parasol zit hij in iedergeval niet.

Mijn kinderen zijn groot, maar zelfs mijn honden vinden het leuk om in het badje te spelen.
Dion begint vroeger en is dus eerder thuis en zal zich vast bezighouden met hun kind.
pi_221135207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:35 schreef Zana het volgende:

[..]
Is dat die met die (edel)stenenwinkel, ik kom even niet op de naam en ben haar ontvolgd...ook een schattig kindje inzetten voor Instagram...
Precies huisjeboompjeblogje of zoiets
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:56:00 #43
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221135218
quote:

[..]

Ze wordt steeds gekker.
Ze blijft records breken op dat gebied 🤣
pi_221135229
quote:

[..]

Ze wordt steeds gekker.
Heeft ze ooit wel eens lunch niet klaargezet?

En als ze er niet is, is er dan instructie dat de lunch klaargezet moet worden?
Of moeten ze dan dat ter plekke doen? Of, nog erger: zelf iets pakken?!

(Ik zal wel heel ontaard zijn maar mijn basisschoolkinderen regelen het vaak zelf. Staan ze een ei te bakken ofzo)
pi_221135230
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
In hun geval eenrichtingsverkeer maar dat ziet ze blijkbaar niet.

En weer dat gezever over het huis van haar moeder. Ze doen dit ook zelf door er zo lang mee bezig te zijn. Trek de boel leeg en ga door. Al die spullen bewaren betekent dat ze er ooit nog een keer doorheen moet. Kan ze weer janken.

Pak jezelf eens bij elkaar, word volwassen en wees een moeder.

Ja, het is warm. Dat geldt voor iedereen. Maar als iedereen zo gaat janken en miepen wordt het er niet beter op.
pi_221135231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
In hun geval eenrichtingsverkeer maar dat ziet ze blijkbaar niet.

Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?
pi_221135233
Sanneke en haar zogenaamde overprikkeling. Als ik “overprikkeld” thuis ben, doe ik altijd gelijk mn beha uit en wijde kleding aan. Zeker met dit weer. Maar blijkbaar heeft zij daar geen last van 🙃
Zij en Debbie hebben in mijn ogen gewoon dezelfde “aandoening” die vooral naar is voor de omgeving.
pi_221135238
Ligt L nou compleet bloot op het luchtbed bij haar moeder?

Oude opname, dat wel. Maar waarom? Van de duizenden filmpjes was dit de enige die ze kon posten?
En weet die zelfverheerlijking in bikini.
pi_221135252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Heeft zij ooit iets van Dion overgenomen?
Nooit gezien. Dion is een tijdje thuis geweest omdat hij niet zo lekker ging maar toen ging het met Sanneke ook niet zo lekker. Had ze ook van alles te zeuren.
pi_221135314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:59 schreef tulpje19 het volgende:

Zij en Debbie hebben in mijn ogen gewoon dezelfde “aandoening” die vooral naar is voor de omgeving.
Ze hebben ook allebei "eerlijk" in hun bio staan... Toeval?

😜
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')