abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221135328
Sanneke heeft de post van leerpositiefdenken (die naam is lekker toepasselijk 🤣) gezien en gaat dit nu tot de Max uitbuiten. Nog minder doen en nog passiever dan ze al is onder het mom van “overprikkeling”.

Het komt ze allemaal wel goed uit, en gekke Henkie Dion kan alles doen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij eindelijk eens zijn grenzen gaat aangeven.
pi_221135380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke heeft de post van leerpositiefdenken (die naam is lekker toepasselijk 🤣) gezien en gaat dit nu tot de Max uitbuiten. Nog minder doen en nog passiever dan ze al is onder het mom van “overprikkeling”.

Het komt ze allemaal wel goed uit, en gekke Henkie Dion kan alles doen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij eindelijk eens zijn grenzen gaat aangeven.
Gaat niet gebeuren
pi_221135396
is de zuurdesem content van AM ook klaar?
pi_221135400
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:57 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Heeft ze ooit wel eens lunch niet klaargezet?

En als ze er niet is, is er dan instructie dat de lunch klaargezet moet worden?
Of moeten ze dan dat ter plekke doen? Of, nog erger: zelf iets pakken?!

(Ik zal wel heel ontaard zijn maar mijn basisschoolkinderen regelen het vaak zelf. Staan ze een ei te bakken ofzo)
Dat noem je ook wel opvoeden.
Ik denk dat ikheb echt commentaar zou krijgen als ik een uur voor het eten de tafel ga dekken. En waarom ook? Het is 2 minuten werk, hooguit.
pi_221135403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:25 schreef poohenzo het volgende:
is de zuurdesem content van AM ook klaar?
De box is geleverd en de workshop is gedaan, dus ja 🙃
pi_221135418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ligt L nou compleet bloot op het luchtbed bij haar moeder?

Oude opname, dat wel. Maar waarom? Van de duizenden filmpjes was dit de enige die ze kon posten?
En weet die zelfverheerlijking in bikini.
Waarschijnlijk om te laten zien dat zij geen moeite hebben met het feit dat hun kids op die manier op het darkweb belanden.

Ik denk er het mijne van, maar dat zal ik hier niet neerzetten.
pi_221135452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Guus is thuis en AM bemoeit zich ermee. "Ben je alweer terug? Zou je niet een korte broek aandoen?"
Mens het kind is bijna volwassen, laat hem!
Of zeg eens iets vriendelijks tegen die jongen.
pi_221135460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze hebben ook allebei "eerlijk" in hun bio staan... Toeval?

😜
Ze kunnen het beter veranderen in “nabootsen” (of “mimesis” om nog een soort van intellectueel over te komen 🤡)
pi_221135479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk om te laten zien dat zij geen moeite hebben met het feit dat hun kids op die manier op het darkweb belanden.

Ik denk er het mijne van, maar dat zal ik hier niet neerzetten.
Met zo’n bereik is het, in mijn ogen, vrijwel hetzelfde als je kind naakt de straat op sturen. Enige verschil is dat er dan waarschijnlijk wel instanties vragen komen stellen.
pi_221135509
ah en Lot wil haar haar knippen, zou het mogen van AM?
pi_221135517
AM komt mooi niet terug op het theater. Was te verwachten, maar kondig het dan niet aan.
pi_221135534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:39 schreef poohenzo het volgende:
Nee, want alle meiden daar hebben lang haar. Een Geertsending weet je wel🤪
pi_221135547
quote:
En dan afwijken van het staatskapsel?
pi_221135550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, want alle meiden daar hebben lang haar. Een Geertsending weet je wel🤪
ah ja en dan moeten ze naar een kapper en daar lijkt AM ook nogal een hekel aan te hebben.
Een beetje kleuter knipt het haar overigens zelf, of is dat alleen een ding bij ons in de familie hahaha.
pi_221135581
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:46 schreef Earring het volgende:
Junenoordzij gaat ook een boek schrijven. Wat is dat toch met al die influencers die gevraagd worden om een boek te schrijven. En dan niet over haar wandel/berg ervaring maar het moederschap! Ze kan wel met bzzonder afspreken!
Werkelijk?
Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, het gezemel was té erg. Nu even gekeken: Over hoe je bij jezelf blijft als moeder.

Heel bijzonder.
pi_221135604

[ Bericht 34% gewijzigd door Cattolica op 24-06-2026 19:41:15 ]
pi_221135605
Sanneke voelt zich zo schuldig maar blijft lekker niks doen behalve haar lichaam aan te voelen
pi_221135626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Sannke filmt zichzelf in bed, lekker met die jurk die ze ook gewoon overdag naar de supermarkt aan heeft en zo. Zo zwaar allemaal.. Hoe doen anderen dit? Wij zeiken niet de godganse dag en hebben meer in ons leven dan alleen eten, eten, eten, praten over eten en domme vragen stellen op threads.
Maar neem vooral nog een baby Sanneke, goed plan als je na een paar zomerse dagen al als een stervende zwaan op je nest moet gaan liggen bijkomen terwijl je de hele dag thuis bent met je dreumes.
Ik heb ook altijd extreem last van hitte (en prikkels trouwens), veel meer dan dat ik zag dat anderen dat hebben. Later bleek ik ook ADHD te hebben. Ik merk dan wel dat hoe minder prikkels ik heb, hoe zwaarder iedere prikkel wordt. En dan is het ook weer een uitdaging om niet compleet in te storten van te veel prikkels. Ieder huisje heeft zijn kruisje denk ik dan?

Maarja, het leven gaat wel door. Voor mijn koopwoning had ik een woning die zo heet werd, dat de thermometer het niet aankon. Nou, wat doe ik dan: niet thuis blijven zitten :+ zoveel mogelijk!
En werken heeft nog een voordeel: AIRCO OP KANTOOR _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Utopica op 24-06-2026 13:02:26 ]
pi_221135631
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:26 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
De box is geleverd en de workshop is gedaan, dus ja 🙃
Zoals met alles bij AM. Het gaat nu om haar lijf. Dat wordt nu de hotspot in haar stories. In één week echt teveel bikinifoto's van haar gezien. Haar genen zijn dan misschien goed waardoor ze na acht kinderen nog slank is, maar haar karakter wordt met de week vervelender en vooral dommer. Denken dat je hip, modern en vooruitstrevend bent, maar dat je ergens in de vorige eeuw bent blijven hangen met je opvattingen en gedachten. Dat gezanik over het schoolreisje want zij, als moeder van acht die er nooit acht wilde, weet het natuurlijk veel beter dan een schooldirectie.
pi_221135653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:32 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Of zeg eens iets vriendelijks tegen die jongen.
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.
pi_221135682
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.
Wat was het excuus ook al weer dat ze niet naar de 4daagse ging? Geen oppas?
ze kreeg er niet voor betaald?
pi_221135683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Werkelijk?
Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, het gezemel was té erg. Nu even gekeken: Over hoe je bij jezelf blijft als moeder.

Heel bijzonder.
Jezelf blijven als moeder. Ik heb het idee dat zij zich na haar 2e kind juist enorm verloren is en Maarten (alweer een Maarten) juist de mental load op zijn bord heeft gekregen. Ze wil vooral rondjes lopen met haar beagles, naar de gym, tijd doorbrengen met haar meisjes. Houdt niet van het huishouden doen of koken. Regelt zelfs oppas om te gaan sporten en klaagt dan nog. Ik mis de Judith die lekker bergen ging beklimmen, die met de camper en een klein kind op pad ging. Ik lees nu teveel 'ik wil, maar dat kan nu niet...'. Dus haar boek hoef ik niet te lezen, dat is wel duidelijk :)
pi_221135690
quote:
Of op zn minst een goede staart/vlecht, zodat die warme plakharen niet voor een hitteberoerte zorgen, zeker als je beweert dat je kinderen zo ontzettend druk zijn (?). Dat gezemel over die schoolreis, wat een betweter. Dat ze zoveel ervaringen heeft opgedaan bij de oudste 3, die zgn de hele bingokaart aan rottigheid hebben uitgespeeld, geloof ik ook niks van. Gewoon prima gemiddelde kids. Overdrijven is nou eenmaal 'de kracht van demammavan'
pi_221135693
quote:
83s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich zo schuldig maar blijft lekker niks doen behalve haar lichaam aan te voelen
Schuldgevoel van nul-komma-nul, want dan zou je toch in ieder geval proberen iets te doen. En dan nog durven zeggen dat je dat voor elkaar over hebt in een relatie. Zij doet werkelijk helemaal niets voor hem, behalve hem belachelijk maken en uitlachen. Ik weet het, het is een volwassen man, hij hoeft niet bij haar te blijven. En toch heb ik het af en toe met hem te doen.
pi_221135695

[ Bericht 33% gewijzigd door Cattolica op 24-06-2026 19:38:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')