En de manier waarop ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffff
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Mij heeft dat allebei geraakt.
AM is egoistisch!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Erg he, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Wat ontzettend sneu zeg. Wat erg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Hahahaha wat in de tokkie lees ik nou weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die die trend van je armen niet door de mouwen van je jasje doen niet begrijpt?
Te erg toch ik denk dat ze er net in kunnen zitten met z’n tweeen ( de kinderen )quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkk
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:🌹
[..]
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.
Zwemmen op 1 vierkante meter ja , waarom geen zwembadje ergens neerzetten ? Oh dat kan natuurlijk niet AM is druk en kan niet goed oplettenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.
Ik zit relax buiten met mn laptop en dacht; ga ik eerst anoniem kijken bij Sanneke of ga ik eerst lezen. Ik begon met kijken, maar nu is mn onderkaak uit de kom na die story. Nog een keer gekeken/geluisterd. Maar ze zei het echt; eeerder naar beneden gegaan om bij te komen. Of hebben ze nog voor dion ging werken kind 2 geprobeerd te verwekken ..? Anders vraag ik me af; bijkomen van een nacht slapen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.
Ik zag het net. Ja, dat zou bij mij echt fout gaan. Loop ik de hele tijd onhandig zo’n jas vast te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Dat proces lijkt al wel even gaande. G wordt naar voren getrokken, wanneer het AM (maar ook MG) past voor de bühne, ik voel zo weinig echt interesse in hem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Shuri het volgende:
AM: Eerst nogal lullig aan G. vragen of hij niet beter een korte broek aan kan trekken om dan later het vest van S. aan te grijpen om een opvoedkundig lesje te geven over dat je zulks bij pubers gewoon moet laten gaan (en en passant nog even de voorstelling van gisteren af te kraken).
Verder erger ik me dood aan de taalfouten die ze maar blijft maken.
En ik wil nog even iets zeggen over G. Het was ergens vlak na zijn 17e verjaardag toen ze stond te wachten op de meiden/meisjes of zoiets en onderwijl al filmend een praatje aanknoopte met G.
Met haar eigen zoon dus, die overigens al haar vragen braaf en op zijn eigen bescheiden manier beantwoordde. Ze stelde vragen over school, paardrijden en over meisjes. Daarna was ze uitgepraat. De hele interactie duurde misschien een paar minuten, en was erg ongemakkelijk om te zien. Ik ben dat nooit vergeten. Op geen enkele manier en ogenblik maakte ze écht contact met hem. En toen dacht ik: dit is misschien het kind dat je ergens, along the line, kwijt gaat raken. Langzaam, stilletjes.
Het raakte me enorm toen, zeker gezien ik nog een even oud kind thuis heb. Ik vond en vind het onbegrijpelijk. #teamG
Omdat de Heer ervoor zorgt dat ze dit kan kopen of krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.
En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.
Bestaat er geen morning after pil voor poezen die zijn weggelopen ?
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |