Haar agenda die ze met andere dingen gevuld had volgens mij. Terwijl die datum van de 4daagse een jaar vooraf al bekend is. Dan kan je OF niet plannen (en dat is gek als plangoeroe) OF het interesseert je dus echt helemaal geen ene f* dat het een prestatie is dat je kind die tocht uitgelopen heeft en plant bewust andere dingen. Je hebt 3 (jong)volwassen kinderen die best thuis hadden kunnen 'oppassen', of juffrouw Mirjam die nu ook voor oppas wil spelen omdat het AM nu goed uitkomt. En dit soort voorbeelden zeggen alles over AM. In de stories van vandaag ook alleen maar IK vind, IK en vooral IK.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat was het excuus ook al weer dat ze niet naar de 4daagse ging? Geen oppas?
ze kreeg er niet voor betaald?
Nou inderdaad. Ze verdient een sticker 😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
En wat te smikkelberenquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze verdient een sticker 😂
AM staat eigenlijk voor AlMightyquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zoals met alles bij AM. Het gaat nu om haar lijf. Dat wordt nu de hotspot in haar stories. In één week echt teveel bikinifoto's van haar gezien. Haar genen zijn dan misschien goed waardoor ze na acht kinderen nog slank is, maar haar karakter wordt met de week vervelender en vooral dommer. Denken dat je hip, modern en vooruitstrevend bent, maar dat je ergens in de vorige eeuw bent blijven hangen met je opvattingen en gedachten. Dat gezanik over het schoolreisje want zij, als moeder van acht die er nooit acht wilde, weet het natuurlijk veel beter dan een schooldirectie.
Aangezien ze zoveel in huis doet.. Het scheelt wel was als je jezelf weer in het zelfde hijst😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Sannke filmt zichzelf in bed, lekker met die jurk die ze ook gewoon overdag naar de supermarkt aan heeft en zo. Zo zwaar allemaal.. Hoe doen anderen dit? Wij zeiken niet de godganse dag en hebben meer in ons leven dan alleen eten, eten, eten, praten over eten en domme vragen stellen op threads.
Maar neem vooral nog een baby Sanneke, goed plan als je na een paar zomerse dagen al als een stervende zwaan op je nest moet gaan liggen bijkomen terwijl je de hele dag thuis bent met je dreumes.
😂😂quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:44 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En dan afwijken van het staatskapsel?
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
In hun geval eenrichtingsverkeer maar dat ziet ze blijkbaar niet.
En weer dat gezever over het huis van haar moeder. Ze doen dit ook zelf door er zo lang mee bezig te zijn. Trek de boel leeg en ga door. Al die spullen bewaren betekent dat ze er ooit nog een keer doorheen moet. Kan ze weer janken.
Pak jezelf eens bij elkaar, word volwassen en wees een moeder.
Ja, het is warm. Dat geldt voor iedereen. Maar als iedereen zo gaat janken en miepen wordt het er niet beter op.
Zwelgen is een van haar hobby’s. Of t nou gaat om het ouderlijk huis, het weer of de mensen in een winkel: zwelgen zal ze!quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.
Dit!quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn. Dit is het meest ondergewaardeerde, ondergesneeuwde en genegeerde kind in huize G. Diplomauitreiking of de Nijmeegse 4daagse, ze noemt het omdat het content oplevert, maar geen enkele persoonlijke aandacht.Nee, je krijgt een brommer, want zo doen wij Geertsen dat.
G zijn kapsel kun je mooi vinden of niet, maar hij verzorgt het wel. En één van de S'en (sorry, ik hou de namen niet uit elkaar) is ook in het krullen-gebeuren gedoken. De 2 jongsten hebben wel verzorgd haar als een schoondochter oppast, als ze afhankelijk zijn van AM komen ze er iedere keer bekaaid vanaf. Dan dragen AM, lievelingsdochter J èn de jongsten coupe floddertje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het bos stro-haar van alle 5 jongste kinderen een doorn in het oog. Een keertje naar de kapper, om de boel te fatsoeneren, zou geen kwaad kunnen. Maarten gaat tenslotte ook regelmatig. Ik denk dat AM hier een veto in heeft, omdat ze er zelf geen behoefte in heeft en dat je dit pas zelfstandig mag beslissen, wanneer je het huis uit moet.
Oh dit ben ik ook. Mijn schoonmaakster gaat vier weken met vakantie, dit jaar zijn wij er in die vier weken er zelf twee gelukkig niet. Maar ik hou niet van schoonmaken en mijn werk loopt gewoon door dus dit is dan wel echt iets wat erbij komt. Dus ja, als je het kan uitbesteden zou dat wel extra chill zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:57 schreef Nieuwnestje het volgende:
Je mond valt af en toe echt open van de fluflu's. Laatst deelde LavieSanne dat haar schoonmaakster 3 weken met vakantie gaat (goh, mag het?!) en dat ze voor die weken een vervanger zoekt... sorry hoor, maar kun je dan echt niet even 3 weken je eigen huis schoonhouden? Waarvan ze er misschien ook wel een paar van op vakantie is?
Te bedenken dat ze het ook niet leeg trekken en uitzoeken maar gewoon in dozen stoppen en bewaren in de opslag... niemand snapt toch waarom je dat zou doen??quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, waarom moet dat zo godvergeten lang duren?! Trek het leeg, bewaar 1 of 2 dozen met dingen die je echt aan het hart gaan en ga door. Het helpt niet om erin te zwelgen. Ik heb vorig jaar het huis van mijn vader leeg moeten halen, hij was verzamelaar en alles lag vol. Niet normaal. Ik heb het samen met mijn man in 2 weken af gekregen. Dat het ruk is, lijkt me logisch, maar wat een gezweeeelg daar zeg. Dat die moeder ook niet zegt van; ik huur wel ff een bedrijfje in dat het in 1 dag komt doen. Wat is dit voor luie bedoening.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:53 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich zo schuldig maar blijft lekker niks doen behalve haar lichaam aan te voelente voeden en ongezond te smikkelberen
En tot zover het dragen van de zorg voor haar kind.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet echt beter op Mijan letten, als hij nu al de oven open trekt, en bijna de pan van het fornuis moet ze haar huis echt beter kindveilig maken
Zij zorgt de hele dag voor haar kind hoor!!! Je weet wel dat plak-kind.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig omdat Dion zoveel van haar moet overnemen en daardoor pas rond 20.00/20.30 uur kan zitten. Maar dat is een relatie volgens Sanneke, dat je dingen overneemt van elkaar.
In hun geval eenrichtingsverkeer maar dat ziet ze blijkbaar niet.
En weer dat gezever over het huis van haar moeder. Ze doen dit ook zelf door er zo lang mee bezig te zijn. Trek de boel leeg en ga door. Al die spullen bewaren betekent dat ze er ooit nog een keer doorheen moet. Kan ze weer janken.
Pak jezelf eens bij elkaar, word volwassen en wees een moeder.
Ja, het is warm. Dat geldt voor iedereen. Maar als iedereen zo gaat janken en miepen wordt het er niet beter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |