abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja!
x2
pi_221141048
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
pi_221141073
Weer niks geleerd van die valpartij van Jim, lekker in je spijkerbroek en sneakers (vriendin) op de motor stappen. Tas los tussenin, kan allemaal prima..

Ik vind die hele rant over het theater te bizar voor woorden. Geen goed woord heeft ze over, zelfs de parkeergarage was vreselijk. Alsof het theater daar wat aan kan doen. Ze kan wel beweren altijd een eerlijke review te geven bij samenwerkingen maar op de een of andere manier is het dan toch altijd wat positiever en vriendelijker verwoord. Als ze deze kaartjes had gekregen was het vast een goede show geweest. Uiteindelijk heeft zij, hoe gek ook, wel een bepaalde mate van invloed op haar volgmoekes waardoor die waarschijnlijk niet naar deze show gaan. Maar oh wat is ze begaan met de theaterwereld die het al moeilijk heeft. Walgelijke heks bah.
pi_221141080
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
pi_221141221
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
pi_221141227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
En vergeet 'slaaplekker' niet! Bloed onder mijn nagels....
pi_221141269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
pi_221141306
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
pi_221141317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
En winkelen!! Dat heeft ze nu ook al een paar dagen niet gedaan😱
pi_221141340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
Echt zielig dit, daar zijn ze toch veel te klein voor
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221141351
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
pi_221141352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
Nou dat snap ik wel als je 3 druktemakers hebt , ( die ze soms zelf druk maakt) dat je blij bent als ze soms even weg zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221141419
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221141430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
pi_221141454
Ollie zo goed als naakt op de gram bij MCW. ' dat je zo verliefd kunt zijn op je kind' of zoiets staat erbij

De online pedo's kunnen hun geluk niet op (als je de foto ziet, dan snap
je wat ik bedoel). Dat je je kind zo te grabbel gooit, echt...
En lipgloss op. Ze is immers al vijf...

En de kinderen zonder gordels bij oma in de cabrio

[ Bericht 28% gewijzigd door lila01 op 24-06-2026 23:51:23 ]
pi_221141460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
Ze durft geen dingen te ondernemen alleen met M. Enkel hem zittend vervoeren naar de winkels.
Ze kan daar beter nu eerlijk over zijn en vragen om ondersteuning. Nu kan ze hem nog binnen zoet houden, maar straks niet meer.
pi_221141474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef TantePien1990 het volgende:
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
Ze wil graag aandacht en complimenten
pi_221142392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?

Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
pi_221142395
Niet in de bikini op insta mogen vind ik ook wel bekrompen hoor.
Net als op straat, als je een rokje te kort vindt, dan kijk je maar een andere kant op.

Maar het is Debbie natuurlijk, die mag dat allemaal niet. :*
pi_221142397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
Ze tagt AM in de hoop dat AM het op haar kanaal plaatst en misschien krijgt ze er dan weer 3 volgers bij.
pi_221142413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?

Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
Ik kan me herinneren dat die dozen ook naar de opslag gegaan waren ... iig de dozen die nog op vinted moesten waren 20 dozen ofzo
pi_221142448
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef Earring het volgende:
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
Dat denk ik ook...AM en vriendinnen 😂😂😂 #grapjas
pi_221142517
Ik vraag me af: wat nu als één van de kinderen die zure koude bevroren lappen op je nest niet lekker vindt. Zou dat mogen?
AM weet altijd wat 'ze' lekker vinden.
Hier vinden ze..
Hier lusten ze..
Hier doen ze..
pi_221142551
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww

Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.

Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
pi_221142579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:36 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww

Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.

Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')