En vergeet 'slaaplekker' niet! Bloed onder mijn nagels....quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
En winkelen!! Dat heeft ze nu ook al een paar dagen niet gedaan😱quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
Echt zielig dit, daar zijn ze toch veel te klein voorquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
Nou dat snap ik wel als je 3 druktemakers hebt , ( die ze soms zelf druk maakt) dat je blij bent als ze soms even weg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuivenquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
Ze durft geen dingen te ondernemen alleen met M. Enkel hem zittend vervoeren naar de winkels.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef Moondance het volgende:
[..]
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
Ze wil graag aandacht en complimentenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef TantePien1990 het volgende:
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Ze tagt AM in de hoop dat AM het op haar kanaal plaatst en misschien krijgt ze er dan weer 3 volgers bij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
Ik kan me herinneren dat die dozen ook naar de opslag gegaan waren ... iig de dozen die nog op vinted moesten waren 20 dozen ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?
Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
Dat denk ik ook...AM en vriendinnen 😂😂😂 #grapjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef Earring het volgende:
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
Succes met ontprikkelen🤪quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:36 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww
Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.
Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |