abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffff
En de manier waarop ook.
pi_221139369
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.

G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.

Mij heeft dat allebei geraakt.
pi_221139405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.

G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.

Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.
pi_221139464
quote:

AM is egoistisch!
pi_221139540
quote:

Erg he, onbegrijpelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221139565
quote:

Wat ontzettend sneu zeg. Wat erg.

Maarten is toch net zo erg als AM. Hij werkt hier ook volledig aan mee.
pi_221139620
Ben ik de enige die die trend van je armen niet door de mouwen van je jasje doen niet begrijpt?
pi_221139654
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
pi_221139741
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Hahahaha wat in de tokkie lees ik nou weer
pi_221139768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die die trend van je armen niet door de mouwen van je jasje doen niet begrijpt?
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.
pi_221139770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkk
Te erg toch ik denk dat ze er net in kunnen zitten met z’n tweeen ( de kinderen )
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221139781
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:🌹

[..]
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.
Knuffel voor jou
pi_221139809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:29 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.
Zwemmen op 1 vierkante meter ja , waarom geen zwembadje ergens neerzetten ? Oh dat kan natuurlijk niet AM is druk en kan niet goed opletten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221139822
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
Ik zit relax buiten met mn laptop en dacht; ga ik eerst anoniem kijken bij Sanneke of ga ik eerst lezen. Ik begon met kijken, maar nu is mn onderkaak uit de kom na die story. Nog een keer gekeken/geluisterd. Maar ze zei het echt; eeerder naar beneden gegaan om bij te komen. Of hebben ze nog voor dion ging werken kind 2 geprobeerd te verwekken ..? Anders vraag ik me af; bijkomen van een nacht slapen?
pi_221139831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)
pi_221139889
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)
Ik zag het net. Ja, dat zou bij mij echt fout gaan. Loop ik de hele tijd onhandig zo’n jas vast te houden.
pi_221139914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.
Bestaat er geen morning after pil voor poezen die zijn weggelopen ?
pi_221139955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Shuri het volgende:
AM: Eerst nogal lullig aan G. vragen of hij niet beter een korte broek aan kan trekken om dan later het vest van S. aan te grijpen om een opvoedkundig lesje te geven over dat je zulks bij pubers gewoon moet laten gaan (en en passant nog even de voorstelling van gisteren af te kraken).

Verder erger ik me dood aan de taalfouten die ze maar blijft maken.

En ik wil nog even iets zeggen over G. Het was ergens vlak na zijn 17e verjaardag toen ze stond te wachten op de meiden/meisjes of zoiets en onderwijl al filmend een praatje aanknoopte met G.
Met haar eigen zoon dus, die overigens al haar vragen braaf en op zijn eigen bescheiden manier beantwoordde. Ze stelde vragen over school, paardrijden en over meisjes. Daarna was ze uitgepraat. De hele interactie duurde misschien een paar minuten, en was erg ongemakkelijk om te zien. Ik ben dat nooit vergeten. Op geen enkele manier en ogenblik maakte ze écht contact met hem. En toen dacht ik: dit is misschien het kind dat je ergens, along the line, kwijt gaat raken. Langzaam, stilletjes.
Het raakte me enorm toen, zeker gezien ik nog een even oud kind thuis heb. Ik vond en vind het onbegrijpelijk. #teamG
Dat proces lijkt al wel even gaande. G wordt naar voren getrokken, wanneer het AM (maar ook MG) past voor de bühne, ik voel zo weinig echt interesse in hem.
Nu ik het hier allemaal zie staan, word ik er haast ook verdrietig van. Hij lijkt me zo'n zachtaardige lieve jongen.
pi_221140233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.

Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.

En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Omdat de Heer ervoor zorgt dat ze dit kan kopen of krijgen.
pi_221140356
Ik snap echt zo weinig van de eettafel bij AM. Deze wordt ergens in de ochtend voor de lunch gedekt, en in de avond voor het ontbijt de volgende dag.
Maar als je later eet bv vanwege paardrijden, staat je bord koud te worden op een lege tafel, zonder kleed.
Waarom wel uren vooraf dekken, maar na het eten, meteen alles weg? Waarom blijft dat kleed dan niet gewoon liggen?

En Maarten is de brommer van Guus aan het maken. Heeft hij die ooit gebruikt dan?
pi_221140449
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
pi_221140452
Wat ik vooral verbazingwekkend vond is dat ik daaruit afleidde dat ze normaal dus nooit opstaat voor Mijan wakker is. Ik dacht dat ze weleens heeft gezegd dat Mijan altijd tot best laat (07.30 of later?) sliep. Niet dat je van mij voor je kind op hoeft te staan maar ze klaagde volgens mij ook altijd over dat ze niet aan douchen en andere dingen toe kwam met Mijan. Nou dan sta je om 7 uur op zou ik zeggen en heb je wat tijd voor jezelf voor je kind wakker is.

Sowieso verbaas ik me weer over de absoluut minimale belastbaarheid van Sanneke. De gemiddelde 80 jarige heeft een hogere belastbaarheid dan zij. Vind het echt schokkend voor iemand die “alleen maar” autisme heeft hoe weinig ze kan hebben. Ik zou haar echt gunnen om hier hulp bij te krijgen want ze zit volgens mij gewoon helemaal in een neerwaarts spiraal waarbij ze haar belastbaarheid steeds verder verlaagd doordat ze steeds minder gewend is.
pi_221140463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.
Bestaat er geen morning after pil voor poezen die zijn weggelopen ?
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:56 #224
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221140503
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
Ja!
pi_221140650
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
pi_221141027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja!
x2
pi_221141048
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
pi_221141073
Weer niks geleerd van die valpartij van Jim, lekker in je spijkerbroek en sneakers (vriendin) op de motor stappen. Tas los tussenin, kan allemaal prima..

Ik vind die hele rant over het theater te bizar voor woorden. Geen goed woord heeft ze over, zelfs de parkeergarage was vreselijk. Alsof het theater daar wat aan kan doen. Ze kan wel beweren altijd een eerlijke review te geven bij samenwerkingen maar op de een of andere manier is het dan toch altijd wat positiever en vriendelijker verwoord. Als ze deze kaartjes had gekregen was het vast een goede show geweest. Uiteindelijk heeft zij, hoe gek ook, wel een bepaalde mate van invloed op haar volgmoekes waardoor die waarschijnlijk niet naar deze show gaan. Maar oh wat is ze begaan met de theaterwereld die het al moeilijk heeft. Walgelijke heks bah.
pi_221141080
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
pi_221141221
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
pi_221141227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
En vergeet 'slaaplekker' niet! Bloed onder mijn nagels....
pi_221141269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
pi_221141306
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
pi_221141317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
En winkelen!! Dat heeft ze nu ook al een paar dagen niet gedaan😱
pi_221141340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
Echt zielig dit, daar zijn ze toch veel te klein voor
pi_221141351
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
pi_221141352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
Nou dat snap ik wel als je 3 druktemakers hebt , ( die ze soms zelf druk maakt) dat je blij bent als ze soms even weg zijn
pi_221141419
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
pi_221141430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
pi_221141454
Ollie zo goed als naakt op de gram bij MCW. ' dat je zo verliefd kunt zijn op je kind' of zoiets staat erbij

De online pedo's kunnen hun geluk niet op (als je de foto ziet, dan snap
je wat ik bedoel). Dat je je kind zo te grabbel gooit, echt...
En lipgloss op. Ze is immers al vijf...

En de kinderen zonder gordels bij oma in de cabrio

[ Bericht 28% gewijzigd door lila01 op 24-06-2026 23:51:23 ]
pi_221141460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
Ze durft geen dingen te ondernemen alleen met M. Enkel hem zittend vervoeren naar de winkels.
Ze kan daar beter nu eerlijk over zijn en vragen om ondersteuning. Nu kan ze hem nog binnen zoet houden, maar straks niet meer.
pi_221141474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef TantePien1990 het volgende:
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
Ze wil graag aandacht en complimenten
pi_221142392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?

Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
pi_221142395
Niet in de bikini op insta mogen vind ik ook wel bekrompen hoor.
Net als op straat, als je een rokje te kort vindt, dan kijk je maar een andere kant op.

Maar het is Debbie natuurlijk, die mag dat allemaal niet. :*
pi_221142397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
Ze tagt AM in de hoop dat AM het op haar kanaal plaatst en misschien krijgt ze er dan weer 3 volgers bij.
pi_221142413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?

Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
Ik kan me herinneren dat die dozen ook naar de opslag gegaan waren ... iig de dozen die nog op vinted moesten waren 20 dozen ofzo
pi_221142448
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef Earring het volgende:
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
Dat denk ik ook...AM en vriendinnen 😂😂😂 #grapjas
pi_221142517
Ik vraag me af: wat nu als één van de kinderen die zure koude bevroren lappen op je nest niet lekker vindt. Zou dat mogen?
AM weet altijd wat 'ze' lekker vinden.
Hier vinden ze..
Hier lusten ze..
Hier doen ze..
pi_221142551
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww

Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.

Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
pi_221142579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:36 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww

Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.

Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
pi_221142582
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:45:14 #252
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221142586
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
En volgens mij hebben ze nog airco boven ook :+
pi_221142599
Ze hebben airco boven, dus wat een probleem maakt deze vrouw weer! Als ik me elke keer afmeldt van me werk omdat ik slecht slaap.. kan ik beter stoppen met werken! Wat een onzin

Die dames hebben allemaal geen karakter! Bah
pi_221142601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
Maar bij de fluflu's is het natuurlijk véél erger allemaal!
Kom je aan met je goedbedoelde tip, volgen er minimaal 3 jankstory's!

Zou Sanneke haar groene plakjurkje inmiddels van haar voedingskussen hebben kunnen afstropen en loopt ze al een kind in leven te houden?
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:50:34 #255
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221142604
En in Friesland is het maar gewoon 27 graden hier minimaal 8 graden warmer...
pi_221142605
quote:
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.
Arme leerkrachten die moeten proberen die kinderen wat bij te brengen in de beperkte tijd dat ma ze laat gaan.
En thuisonderwijs lijkt me het meenst slechte daar.
pi_221142618
En DBM moet weer kleren shoppen! Wowwww
pi_221142623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
T was hier gisteren 30 graden in huis, nee heb geen airco woon gewoon in een appartement
Heb wel ventilators, maar gewoon wel in slaap gekomen hoor, mijn dochter ook
Lekker de ventilator op je en slapen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:01:29 #259
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221142642
Hier hetzelfde beneden 27.5 buiten 37. Maar ze maakt zo'n heisa voor normale zomerse temperaturen? Ze mag wel ruilen :+. Gaat ze ook niet funshoppen...
pi_221142645
Echt, wat een pussy die DBM...2 dagen geleden post ze nog dat ze heerlijk koel ligt op bed met de airco...🤡🤡🤡
pi_221142647
Haha Annemarie vindt een ticket van 49,95 in een theater te duur voor wat je krijgt.
Dezelfde prijzen die zij rekent voor haar 'event' en alle vage workshops uit de boxen.
pi_221142650
Natalie is ook weer thuis van vakantie. Jeeeeeeemig, wat een hoeveelheid aan pakketjes is daar binnengekomen. Ik zou echt niet blij zijn met haar als buurvrouw.
pi_221142675
quote:
DBM zal wel jaloers zijn, hier is code oranje en mogen we er voor kiezen om de kinderen thuis te houden.
Hebben we niet gedaan overigens, maar het mag wel.
pi_221142684
AM; die tas ook die ze meeneemt naar het paardrijden... en hoeveel wortels neem je mee?
Hier mag je de paarden niet zomaar wat geven, want als iedereen wat geeft krijgen ze veel te veel.
pi_221142737
quote:
Dit!!!! 🤣 ik heb ongeveer een uur geslapen... al mijn kinderen waren aan het klagen en zuchten en waren te moe voor school en alle 3 zijn al afgeleverd 👍
  Moderator / Colorchick donderdag 25 juni 2026 @ 08:31:46 #266
382129 crew  Donna
pi_221142747
quote:
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
pi_221142763
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:

[..]
En vannacht?
pi_221142764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.
Arme leerkrachten die moeten proberen die kinderen wat bij te brengen in de beperkte tijd dat ma ze laat gaan.
En thuisonderwijs lijkt me het meenst slechte daar.
😆
pi_221142775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
En DBM moet weer kleren shoppen! Wowwww
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapje
pi_221142819
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; die tas ook die ze meeneemt naar het paardrijden... en hoeveel wortels neem je mee?
Hier mag je de paarden niet zomaar wat geven, want als iedereen wat geeft krijgen ze veel te veel.
joh die stal is sowieso een gekke plek waar ik (op basis van wat AM laat zien) sowieso niet de indruk heb dat het welzijn van de dieren voorop staat.

En waarom perse nog de dieren zo vroeg inzetten om te rijden? Geef ze lekker een paar dagen rust in die hitte.
  Moderator / Colorchick donderdag 25 juni 2026 @ 08:42:26 #271
382129 crew  Donna
pi_221142826
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En vannacht?
Niet naar gekeken, toen sliep ik. ;)
pi_221142846
ik word bij AM vooral altijd erg recalcitrant van het toontje.. nu bij die voorstelling ook weer: "het gaf mij geen nieuwe inzichten, ik weet precies hoe alles moet" ... en ze schrijft altijd dat ze geen reacties wil op haar ouderschap want zij doet wat zij wil, maar ondertussen heeft ze een mening over iedereen die het anders doet..

en dat filmen van het fietstochtje of het eten en dat dan werk noemen... echt ik krijg er vlekken van.. (maar irritatie daar is geen irritatie over echt relevante dingen dus we blijven kijken)
pi_221142848
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Donna het volgende:

[..]
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!
pi_221142856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapje
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
pi_221142859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦‍♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
pi_221142865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wel een roze!!
pi_221142919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef Snaky het volgende:
Haha Annemarie vindt een ticket van 49,95 in een theater te duur voor wat je krijgt.
Dezelfde prijzen die zij rekent voor haar 'event' en alle vage workshops uit de boxen.
En zij kunnen geen van allen nèt niks. Omhooggevallen zure vrouw.
pi_221142941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wel een roze!!
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!

Gaat Am nu weer 800 story’s posten over, tweelingen omdat er toevallig nog een “schrijver” in de klas zit van haar? Zit AM zelf in de klas?
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:07:36 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221142967
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaag O+.
pi_221142980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
😂
pi_221142987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
pi_221143000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb wel een energie dip, telt dat ook? 🙈
  Moderator / Colorchick donderdag 25 juni 2026 @ 09:17:28 #283
382129 crew  Donna
pi_221143028
quote:

[..]
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?
pi_221143046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!

Gaat Am nu weer 800 story’s posten over, tweelingen omdat er toevallig nog een “schrijver” in de klas zit van haar? Zit AM zelf in de klas?
Gratis boek! Dus helemaal fantastisch
pi_221143057
Deze dip is idd heeeeerlijk alles staat open om door te tochten dan is wind van de zee toch wel weer fijn in dit geval hahaha
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:37 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221143061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteeds -O-. School is wel om 12:00 uit vandaag en morgen
  Moderator / Colorchick donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:45 #287
382129 crew  Donna
pi_221143064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!
Hahaha, vannacht ging het goed. Helaas niks te klagen.
Moet altijd wel lachen, heb op het schoolplein een moeder dat is echt net zo'n DBM. Moet ook altijd meteen aan DBM denken als die moeder weer in het ziekenhuis zit met 'niks'. Ook nog hetzelfde ziekenhuis.
pi_221143072
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb ook een dip... heeft alleen niets met temperaturen te maken 🤣😂 bij voorbaat mijn excuus over mijn geklaag vandaag... maar hoezo heeft iemand besloten dat vervelende gesprekken met 34+ graden een goed idee is? (Extreem off topic ook... ik ga weer aan de poets nu het nog kan 👍)
  Moderator / Colorchick donderdag 25 juni 2026 @ 09:24:37 #289
382129 crew  Donna
pi_221143094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteeds -O-. School is wel om 12:00 uit vandaag en morgen
School morgen idd ook 12:00. En geen gym, maar waterspelletjes in de schaduw.
pi_221143115
Echt bizar dat ze die kinderen dan morgen gewoon thuis laat, omdat ze laat slapen.. daarbij, ze weet toch nog helemaal niet hoe ze komende nacht slapen? Wie weet slapen ze gewoon goed en lang!
pi_221143186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦‍♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
Op karakter 💪🏻
pi_221143241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:32 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Op karakter 💪🏻
Nou..... die heb ik vandaag ook niet 😂🤣 maar tja iemand moet het doen he!
pi_221143242
quote:

[..]
De wind is gedraait naar het noordoosten. Die neemt nu heerlijk koude lucht van de zee mee.
pi_221143253
Die 'still' van een van die stories van DBM in de sportschool, lijk net of ze met de onderbroek op enkels een tampon dr uit staat te trekken😅🙈
pi_221143275
Oh dat geklaag over het weer….
We gaan echt niet dood aan een paar nachten slecht slapen.
Kijk naar MCW; die slaapt al jaren niet/nauwelijks en die kan ook maximaal in de lampen hangen! 😎😎
En die giet er dan ook nog eens liters alcohol bij.
pi_221143315
Kan iemand mij uitleggen waarom Debbie het Italiaanse handgebaar voor "wat doe je?" De laatste dagen steeds gebruikt?? Word het ook in 1 van haar porno boekjes gebruikt voor iets anders??? Ik hoor nu steeds de stem van mijn Italiaanse vrienden in mijn achterhoofd maar snap de context niet in Debbie haar verhaal
pi_221143356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dagje op karakter 💪
pi_221143395
AM heeft ook een top dag... haar gezin vind haar een Karin (Karen AM...) en nu mogen de kinderen morgen toch een leuke dag hebben 👍 ze staat nog beetje te stampvoeten maar ook Maarten vind haar een zeur
pi_221143428
de uitleg van AM ook over wat een karin is...
alsof zij de enige is die ooit van die term gehoord heeft
pi_221143471
AM heeft een mede-schrijver in haar klas. Welke klas AM? Of ben je echt zo zielig dat je de klas van je kjnd jouw klas noemt?

En de vrouw die dacht dat ze zo los en nuchter haar kinderen opvoedde blijkt toch ook volgens die kinderen een helicoptermoeder te zijn. Wat een giller!!

En nu doorzetten Maarten en oudere kinderen.

En die manege Ypenburg is echt een heel triest zooitje. Verschrikkelijk, wat rijden die mensen toch slecht .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')