En de manier waarop ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Twee keer zeggen dat hij te laat was, pfffff
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Mij heeft dat allebei geraakt.
AM is egoistisch!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar deed G tegelijk met mijn kind examen. Er was amper aandacht voor hem, alleen de uitslag moest uiteraard gefilmd worden. Geen etentje, geen feestje, niks.
G liep de 4daagse en ze zijn geen enkele keer gaan kijken, niet langs de route en niet bij de intocht. Maarten is m gaan ophalen, hij had maar een paar uur eerder hoeven gaan en dan had hij hem kunnen inhalen.
Erg he, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Wat ontzettend sneu zeg. Wat erg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Lodelie het volgende:
Hahahaha wat in de tokkie lees ik nou weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die die trend van je armen niet door de mouwen van je jasje doen niet begrijpt?
Te erg toch ik denk dat ze er net in kunnen zitten met z’n tweeen ( de kinderen )quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die vult ze met 3 cm water want panieieieieiekkkk
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:🌹
[..]
Ik was een soort Guus, dit soort dingen gebeurde mij ook en dat maakte me altijd verdrietig.
Zwemmen op 1 vierkante meter ja , waarom geen zwembadje ergens neerzetten ? Oh dat kan natuurlijk niet AM is druk en kan niet goed oplettenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En haar mental load niet te vergeten. De kinderen mogen weer zwemmen vind ik ook zo'n rare opmerking. Ze mogen wat spartelen in de hottub waar ze nu geen houtblokken in op hoeft te stoken. Fijn dat ze even het water in kunnen (maar vervangt dit de wekelijkse douchebeurt op woensdag?), maar zwemmen is wel een groot woord hiervoor. Zouden ze ook weer iets van die drukke mama moeten laten zien als reclame? Want dan moeten ze ook nog aan het werk.
Ik zit relax buiten met mn laptop en dacht; ga ik eerst anoniem kijken bij Sanneke of ga ik eerst lezen. Ik begon met kijken, maar nu is mn onderkaak uit de kom na die story. Nog een keer gekeken/geluisterd. Maar ze zei het echt; eeerder naar beneden gegaan om bij te komen. Of hebben ze nog voor dion ging werken kind 2 geprobeerd te verwekken ..? Anders vraag ik me af; bijkomen van een nacht slapen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:16 schreef Clavis het volgende:
Wow jullie zijn wel heel hard voor Sanneke hoor. Ze is vandaag nota bene eerder dan Mijan uit bed gegaan om beneden bij te komen. Wat een moeite doet die meid toch.
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet gezien. Maar lijkt mij vooral lastig. Zou bij mij alleen maar van mijn schouders afglijden.
Ik zag het net. Ja, dat zou bij mij echt fout gaan. Loop ik de hele tijd onhandig zo’n jas vast te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle maakt nu reclame voor Steve madden volgens mij, daar doet ze het (weer)
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana gunt haar poes Jip om ook moeder te zijn. Want dat is het mooiste wat zijzelf ooit ervaren heeft. Euh..
Dat proces lijkt al wel even gaande. G wordt naar voren getrokken, wanneer het AM (maar ook MG) past voor de bühne, ik voel zo weinig echt interesse in hem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Shuri het volgende:
AM: Eerst nogal lullig aan G. vragen of hij niet beter een korte broek aan kan trekken om dan later het vest van S. aan te grijpen om een opvoedkundig lesje te geven over dat je zulks bij pubers gewoon moet laten gaan (en en passant nog even de voorstelling van gisteren af te kraken).
Verder erger ik me dood aan de taalfouten die ze maar blijft maken.
En ik wil nog even iets zeggen over G. Het was ergens vlak na zijn 17e verjaardag toen ze stond te wachten op de meiden/meisjes of zoiets en onderwijl al filmend een praatje aanknoopte met G.
Met haar eigen zoon dus, die overigens al haar vragen braaf en op zijn eigen bescheiden manier beantwoordde. Ze stelde vragen over school, paardrijden en over meisjes. Daarna was ze uitgepraat. De hele interactie duurde misschien een paar minuten, en was erg ongemakkelijk om te zien. Ik ben dat nooit vergeten. Op geen enkele manier en ogenblik maakte ze écht contact met hem. En toen dacht ik: dit is misschien het kind dat je ergens, along the line, kwijt gaat raken. Langzaam, stilletjes.
Het raakte me enorm toen, zeker gezien ik nog een even oud kind thuis heb. Ik vond en vind het onbegrijpelijk. #teamG
Omdat de Heer ervoor zorgt dat ze dit kan kopen of krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Voor iemand die het niet breed heeft koopt Wiline opvallend vaak en veel luxe producten valt me op.
Chocola bijvoorbeeld zit vrijwel wekelijks in de shoplog. Bijzondere keuze.
En waarom eigenlijk altijd zo'n enorme smile?
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat kost toch ook weer veel geld ? Als er net geen crowdfunding was gedaan was er weer minder naar de schuldeisers gegaan.
Bestaat er geen morning after pil voor poezen die zijn weggelopen ?
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
En vergeet 'slaaplekker' niet! Bloed onder mijn nagels....quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef Snaky het volgende:
Ik snap ook niet waarom de influencers (en niet alleen zij) consequent dezelfde fouten maken.
Ongetwijfeld hebben ze al meerdere keren te horen gekregen hoe je woorden schrijft en toch blijven ze woorden als 'meenste', 'optijd', 'hij wilt', 'me moeder' gebruiken. Dan ben je toch gewoon dom?
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar het is nu veel te heet, ze heeft een plakkind en hitte overprikkeling. En het waait nu niet!! Dus vinted nu open zetten is echt totaal onlogisch. Dat snapt toch iedereen?
En winkelen!! Dat heeft ze nu ook al een paar dagen niet gedaan😱quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgende week komt het goed! Of zou ze dan weer moeten bijkomen van deze dagen en energie moeten sparen voor een eventuele volgende warme periode?
Echt zielig dit, daar zijn ze toch veel te klein voorquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Misschien moet ze nog overleggen met haar dochters, net als over haar sterilisatie..
Nou dat snap ik wel als je 3 druktemakers hebt , ( die ze soms zelf druk maakt) dat je blij bent als ze soms even weg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana maakte ook gebruik van de opvang ondanks het tropenrooster. Bizar als je gewoon thuis zit te bedelen
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuivenquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh we hebben allemaal hitte overprikkeling momenteel. Maar het is niet alsof Sanneke in de winter ineens wel veel meer doet.
Ze durft geen dingen te ondernemen alleen met M. Enkel hem zittend vervoeren naar de winkels.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef Moondance het volgende:
[..]
Nee ze heeft nu alleen weer een extra excuus om het op af te schuiven
Ze wil graag aandacht en complimentenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef TantePien1990 het volgende:
Ow en ik snap best dat je blij bent als je afvalt.
Maar waarom moet je dan in je bikini op je tijdlijn..
Debbie ..
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek even op threads van Sanneke, want daar ben ik niet geblokt. Via daar naar haar Vinted. Daar staat de vakantie modus aan.
Zo komt t nooit goed met die Vinted dozen…
Ze tagt AM in de hoop dat AM het op haar kanaal plaatst en misschien krijgt ze er dan weer 3 volgers bij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond de story over de tips voor een ereader van debbie ook heel apart. Debbie had alles perfect op dat ding dus voor tips en trucs moest je naar haar link. Ze had AM getagd in het bericht. Kwam op mij over als: kijk ik weet het beter dan jij
Ik kan me herinneren dat die dozen ook naar de opslag gegaan waren ... iig de dozen die nog op vinted moesten waren 20 dozen ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die staat al van vóór de verhuizing dicht. Maart ofzo?
Veel te veel werk, ze moet nu lopen naar het pakketpunt, de dozen staan onuitgepakt op de content-kamer, het levert haar te weinig op?
Dat denk ik ook...AM en vriendinnen 😂😂😂 #grapjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef Earring het volgende:
En AM die wil graag laten weten dat ze nog een vriendin heeft!
Maar ik denk dat gewoon MirjamvanIJsland mee was
Succes met ontprikkelen🤪quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:36 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest vroeg naar bed want om 6 uur al paardrijden.
Dan zit ik normaliter al achter m'n laptop te werken. Is niet zo'n uitzonderlijke tijd AM.
Mist buiten, waaauuuwwww
Maar ik heb vandaag ook maar eens een hitterooster opgesteld en de vergadering van vanmorgen lekker gecanceld voor mijzelf en iedereen.
Nu lig ik in mijn bed onder de ventilator te proberen te ontprikkelen. Ik probeer te voelen hoe het voelt om te ontprikkelen. Wilde eigenlijk een post maken over ontprikkelen maar daar voel ik mij niet ontprikkeld genoeg voor.
En volgens mij hebben ze nog airco boven ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
Maar bij de fluflu's is het natuurlijk véél erger allemaal!quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
T was hier gisteren 30 graden in huis, nee heb geen airco woon gewoon in een appartementquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En in Friesland is het maar gewoon 27 graden hier minimaal 8 graden warmer...
DBM zal wel jaloers zijn, hier is code oranje en mogen we er voor kiezen om de kinderen thuis te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
Dit!!!! 🤣 ik heb ongeveer een uur geslapen... al mijn kinderen waren aan het klagen en zuchten en waren te moe voor school en alle 3 zijn al afgeleverd 👍quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En vannacht?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😆quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.
Arme leerkrachten die moeten proberen die kinderen wat bij te brengen in de beperkte tijd dat ma ze laat gaan.
En thuisonderwijs lijkt me het meenst slechte daar.
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapjequote:Op donderdag 25 juni 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
En DBM moet weer kleren shoppen! Wowwww
joh die stal is sowieso een gekke plek waar ik (op basis van wat AM laat zien) sowieso niet de indruk heb dat het welzijn van de dieren voorop staat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; die tas ook die ze meeneemt naar het paardrijden... en hoeveel wortels neem je mee?
Hier mag je de paarden niet zomaar wat geven, want als iedereen wat geeft krijgen ze veel te veel.
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!quote:
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapje
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!quote:
Wel een roze!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
En zij kunnen geen van allen nèt niks. Omhooggevallen zure vrouw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef Snaky het volgende:
Haha Annemarie vindt een ticket van 49,95 in een theater te duur voor wat je krijgt.
Dezelfde prijzen die zij rekent voor haar 'event' en alle vage workshops uit de boxen.
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!quote:
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaag.
Ik heb wel een energie dip, telt dat ook? 🙈quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gratis boek! Dus helemaal fantastischquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!
Gaat Am nu weer 800 story’s posten over, tweelingen omdat er toevallig nog een “schrijver” in de klas zit van haar? Zit AM zelf in de klas?
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteedsquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?
Hahaha, vannacht ging het goed. Helaas niks te klagen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!
Ik heb ook een dip... heeft alleen niets met temperaturen te maken 🤣😂 bij voorbaat mijn excuus over mijn geklaag vandaag... maar hoezo heeft iemand besloten dat vervelende gesprekken met 34+ graden een goed idee is? (Extreem off topic ook... ik ga weer aan de poets nu het nog kan 👍)quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
School morgen idd ook 12:00. En geen gym, maar waterspelletjes in de schaduw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteeds. School is wel om 12:00 uit vandaag en morgen
Op karakter 💪🏻quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
De wind is gedraait naar het noordoosten. Die neemt nu heerlijk koude lucht van de zee mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dagje op karakter 💪quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |