En volgens mij hebben ze nog airco boven ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
Maar bij de fluflu's is het natuurlijk véél erger allemaal!quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Succes met ontprikkelen🤪
Als je de ultieme tip hebt, deel je hem dan? Zullen veel fluflu en wij hier je erg dankbaar zijn🥳
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
DBM die de kinderen thuis wil houden omdat ze slechter slapen dan normaal door de warmte. Je maakt je kinderen ook niet een mini beetje weerbaar he? Dat je soms ook moet opstaan etc als je eens wat minder lekker geslapen hebt? Dat is het leven, mens! Als de school open is, zij het een halve dag, dan zullen ze wel afdoende maatregelen genomen hebben. Doe even normaal, ik vind haar gedachtegang wat haar kinderen betreft echt zorgelijk.
T was hier gisteren 30 graden in huis, nee heb geen airco woon gewoon in een appartementquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En in Friesland is het maar gewoon 27 graden hier minimaal 8 graden warmer...
DBM zal wel jaloers zijn, hier is code oranje en mogen we er voor kiezen om de kinderen thuis te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:43 schreef Riveressie1 het volgende:
Dit!!!! 🤣 ik heb ongeveer een uur geslapen... al mijn kinderen waren aan het klagen en zuchten en waren te moe voor school en alle 3 zijn al afgeleverd 👍quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
En vannacht?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😆quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gevalletje leerplichtambtenaar. Zorgwekkend geoorloofd verzuim.
Arme leerkrachten die moeten proberen die kinderen wat bij te brengen in de beperkte tijd dat ma ze laat gaan.
En thuisonderwijs lijkt me het meenst slechte daar.
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapjequote:Op donderdag 25 juni 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
En DBM moet weer kleren shoppen! Wowwww
joh die stal is sowieso een gekke plek waar ik (op basis van wat AM laat zien) sowieso niet de indruk heb dat het welzijn van de dieren voorop staat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; die tas ook die ze meeneemt naar het paardrijden... en hoeveel wortels neem je mee?
Hier mag je de paarden niet zomaar wat geven, want als iedereen wat geeft krijgen ze veel te veel.
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!quote:
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze mag een broek kopen voor haar derde aapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |