Wel een roze!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
En zij kunnen geen van allen nèt niks. Omhooggevallen zure vrouw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef Snaky het volgende:
Haha Annemarie vindt een ticket van 49,95 in een theater te duur voor wat je krijgt.
Dezelfde prijzen die zij rekent voor haar 'event' en alle vage workshops uit de boxen.
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!quote:
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry, maar het was hier gisteren ook gewoon 34 plus.
😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja en zij mag kiezen! Zal hij ook een stitch broek krijgen??
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik keek bij vandaag? Jullie hebben een fijne dip vandaag.
Ik heb wel een energie dip, telt dat ook? 🙈quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gratis boek! Dus helemaal fantastischquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En van die vette hello Kitty sandalen eronder 😊😊😊😊 f*cking vet!!!!!
Gaat Am nu weer 800 story’s posten over, tweelingen omdat er toevallig nog een “schrijver” in de klas zit van haar? Zit AM zelf in de klas?
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteedsquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat stond gisteren ook nog niet op de planning voor vandaag. Geen idee waar deze dip ineens vandaan komt, maar het voelt nu heerlijk. Jullie wel 35+ vandaag?
Hahaha, vannacht ging het goed. Helaas niks te klagen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou ja zeg, je moet wel net als de fluflu's enorm gaan klagen dat je geen oog dicht hebt gedaan!
Ik heb ook een dip... heeft alleen niets met temperaturen te maken 🤣😂 bij voorbaat mijn excuus over mijn geklaag vandaag... maar hoezo heeft iemand besloten dat vervelende gesprekken met 34+ graden een goed idee is? (Extreem off topic ook... ik ga weer aan de poets nu het nog kan 👍)quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dip 😭 zo klaar met dit weer
School morgen idd ook 12:00. En geen gym, maar waterspelletjes in de schaduw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
35 gelukkig minder dan gedacht maar nogsteeds. School is wel om 12:00 uit vandaag en morgen
Op karakter 💪🏻quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
De wind is gedraait naar het noordoosten. Die neemt nu heerlijk koude lucht van de zee mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dagje op karakter 💪quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier was het nog steeds 34 graden... zelfs met alles open bleef het snikheet en met ventilator of airco kan ik ook niet slapen 🤦♂️ dus vandaag struikelen over de wallen 👍 maar wel gewoon door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |