abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221077918
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221078004
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
pi_221078023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:12 schreef AnnArt het volgende:
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078064
Als je tijd hebt om te filmen hoe je kinderen wegfietsen, heb je dan geen 10-15 minuten om ze even op school te brengen? Het is ook niet dat ze zelf om 6:00 is weggereden.

Waarom combineerde ik het samen naar de wc van MCW en Timmie met de everything shower van DBM? 🫣😅
pi_221078132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s) :s) .Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
pi_221078147
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078187
Die gesponsorde fietsen van MCW, die zijn ook 1 keer in beeld geweest toen. En ze zouden er zóveel gebruik van gaan maken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221078209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
pi_221078225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Mijn vraag is vooral waarom wil je alles bewaren??? Een opslag kost geld!
Snap het helemaal als je "in between huizen" zit maar ze heeft dus al die boeken en platen van haar vader in dozen gestopt en deze gaan naar de opslag waar ook al 20 vinted dozen staan (en waarschijnlijk veel andere zooi)

Ik snap deze mensen echt niet!!
pi_221078325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Geen idee maar als ik dat ouderlijk huis van haar zo zag dan denk ik dat het een containerlading is
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:34 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s) :s) .Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
Hihi nee net als AM ben ik nogal traag van begrip
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078337
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
pi_221078379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze is het meest chagrijnig omdat de bondgenoten later wordt uitgezonden en dan heeft ze alle spoilers al gezien.
Misschien dan even geen social media openen. Doe ik ook als ik Wie is de mol heb gemist
pi_221078422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
pi_221078436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Dit is eng..... dit was precies wat ik in mijn hoofd had 🫪
pi_221078501
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
pi_221078511
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
😂
pi_221078513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
pi_221078517
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
pi_221078539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Goeie vraag.. wat boeit het iemand anders ook dat AM een cadeautje koopt voor Esmee omdat ze jarig is, lekker boeiend…
pi_221078555
Valt Annemarie even lekker door de mand _O-
pi_221078597
Foto van M is weg, waarschijnlijk mag het gewoon niet meer van Dion. Sanneke zeurt om niets, die vrouw heeft gelijk je hoort niet op het fietspad te lopen, en zij negeerde die vrouw waarschijnlijk toen ze aan het bellen was naar Sanneke op haar fietsbel!

Dbm haar outfitje was weer on fire!!! Vooral dat lekkere gekreukte shirt! En wat een vragen kreeg onze ervaringsdeskundige in ADHD Autisme en trauma’s maaaaar ze geeft haar kinderen geen angsten mee hoor
pi_221078810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Kon ze weer een selfie delen.
pi_221078865
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ik denk dat de markt voor speelgoed en kinderkleding vele malen beter is dan die voor oude boeken.

Veel mensen lezen digitaal en er zijn veel gratis ruilboekenkastjes (zelfs in Barneveld).
pi_221078875
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Maar dan moet je het denk ik alsnog een beetje als hobby zien. Zeker met oude platen en boeken is dat geen dikke winst. Goede rommelmarkten (waar mensen echt op af komen) vragen standgeld, dat moet je er al uit krijgen. De opslag moet terugverdiend worden, de benzine, je moet oppas regelen. Alles bij elkaar houd je daar volgens mij nooit een bedrag aan over.
Maar dit is precies hetzelfde als de dingen die zij met korting koopt. Ze koopt dan iets voor weinig wat ze in eerste instantie niet eens in huis had gehaald. Dus dan ben je onder aan de streep geld kwijt.
Denk dat ze bij die platen en boeken al die randzaken ook vergeet mee te tellen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221078877
Wat een vreselijke zeikerd is Sanneke toch.
Die vrouw kon er prima langs. Hoe weet zij dat nou, ze fietst nooit.

Ga wat doen ipv in die camera lullen tegen je denkbeeldige vrienden over werkelijk niets.

Ik heb de foto van M die ze geplaatst had en schijnbaar weggehaald heeft niet gezien.
Maar Dion kan dat dus ook nog in de gaten houden tijdens zijn werk? En als hij haar belt zit ze te janken over een fietsbellende mevrouw.
En verder zit ze op de bank of geeft ze onnodig geld uit.

Is de tuin überhaupt nog in te komen?
Zet een zwembadje op voor die jongen. Ga lekker met hem fietsen. Doe iets.

Dion houdt dit toch niet vol uiteindelijk.
pi_221078897
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078904
Filmpje van Mijan in de lift staat gewoon nog in de stories.
En ik geef jullie gelijk hoor, de markt voor oude zooi is lang niet zo groot en bij de meeste betaal je standgeld idd,maar de marktjes die mijn vriendin doet zijn niet zo groot, dus dan betaal je 20/25euro. Ik denk dat je met oude boeken etc al bijna niet eruit haalt🙈
pi_221078925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.
Ja maar deze waren van haar vader dus super bijzonder en duur! (Net als de dvd's van haar broer die ze voor flinke bedragen probeert te verkopen op vinted... die bij onze kringloop voor 3 voor een euro liggen
pi_221079090
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
😂
pi_221079148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ik heb echt te doen met hem.
pi_221079191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:26 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik heb echt te doen met hem.
Doet hij zelf he....
pi_221079197
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Filmpje van Mijan in de lift staat gewoon nog in de stories.
En ik geef jullie gelijk hoor, de markt voor oude zooi is lang niet zo groot en bij de meeste betaal je standgeld idd,maar de marktjes die mijn vriendin doet zijn niet zo groot, dus dan betaal je 20/25euro. Ik denk dat je met oude boeken etc al bijna niet eruit haalt🙈
Ja zag het net weer, denk dat insta tript.. kregen een shoplogje! mevrouw is in de HM wezen shoppen! Een dag niet geshopt is een dag niet geleefd!

Wat een filmpje in de badkamer van Am, probeert ze lekker te doen ofzo? Met haar strokop
pi_221079218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
pi_221079248
Shoplogje nr... tel kwijt... tot zover het verhaal dat ze vooral 2e hands koopt..
pi_221079257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
Ze wacht ook tot dion brood gaat bakken...
pi_221079263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Foto van M is weg, waarschijnlijk mag het gewoon niet meer van Dion. Sanneke zeurt om niets, die vrouw heeft gelijk je hoort niet op het fietspad te lopen, en zij negeerde die vrouw waarschijnlijk toen ze aan het bellen was naar Sanneke op haar fietsbel!

Dbm haar outfitje was weer on fire!!! Vooral dat lekkere gekreukte shirt! En wat een vragen kreeg onze ervaringsdeskundige in ADHD Autisme en trauma’s maaaaar ze geeft haar kinderen geen angsten mee hoor
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣
pi_221079273
Wanneer zou AM voor het laatst haar haar hebben laten knippen? Dode punten er uit? Ook 20 jaar geleden?
pi_221079287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
Er staat ook overal, behalve het zitten, ‘laten’ bij. 😁
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:52:50 #40
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221079319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Doet hij zelf he....
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
W
Z
E
pi_221079357
Sinds wanneer verkoopt H&M tweedehands kleding?
Maar vooral: hoeveel kleding heeft een kind nodig?
pi_221079362
Zijn die nagels van Milou niet goed gezet ofzo? Er lijkt best veel ruimte te zijn onderaan?
pi_221079400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
pi_221079405
Sanneke toch weer ff voor ¤21,59 bij de h&m kleding gescoord.
Geen tweedehands🤣
pi_221079417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zijn die nagels van Milou niet goed gezet ofzo? Er lijkt best veel ruimte te zijn onderaan?
Ik vind vooral dat haar nagelriemen zo naar beneden zijn gedrukt, dus denk dat die pas naar beneden zijn gedrukt nadat haar nagels gedaan waren
pi_221079498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:05 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke toch weer ff voor ¤21,59 bij de h&m kleding gescoord.
Geen tweedehands🤣
Zou ze een geldboom in de tuin hebben?
pi_221079503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
😂
pi_221079540
Mijan loopt, nu zal Sanneke toch echt van die bank af moeten komen, ik ben benieuwd
pi_221079782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mijan loopt, nu zal Sanneke toch echt van die bank af moeten komen, ik ben benieuwd
Ja richting het boedha beeld!
pi_221079819
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
pi_221079836
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
pi_221079904
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰

Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
pi_221079936
Oh die nagels van Milou.. Zo zien de mijne eruit als ze er al een week op zitten.
pi_221080029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
Gelukkig worden de schermen tegenwoordig steeds groter en groter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221080075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
Ja volgens mij wel

En een paar gala jurken misschien zien we die nog aan de komende dagen 🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_221080094
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221080135
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:52 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
Wil ik hem best zeggen.... maar denk dat hij denk dat dit het hoogst haalbare is... helaas
pi_221080201
Ik denk dat het sanneke heel goed zou doen als Dion haar eens stevig zou aanpakken
I can't help it, if I'm lucky
pi_221080235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:42 schreef Mirp het volgende:
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰

Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
Buiten gaat hij gewoon vast in de wagen.... kind gaat echt niet los mogen lopen de komende jaren 🤣😂 (ok wel als dion er achteraan kan rennen natuurlijk)
Ik gun Sanneke een kind zoals mijn jongste 🤣 zodra hij kon lopen schreeuwde hij de buurt bij elkaar als hij in de wagen moest
pi_221080238
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
pi_221080285
alleen AM kan 10 stories maken over zelfgemaakte waterijsjes....en dat het met yoghurt niet lukt. Gaat wel hoor, moet je even een trechtertje gebruiken.....
pi_221080313
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!

Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
pi_221080400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!

Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
Nou ja dat was ook de reden voor AM om te gaan posten zegt ze in haar boek. Verbinding zoeken, contact met anderen, gezien worden.
Kan allemaal wel zo zijn maar praat het echt niet goed dat je de privacy van je kindeeen te grabbel gooit. Helemaal niet met het voortschrijdend inzicht over dit onderwerp (kinderen op social media)
I can't help it, if I'm lucky
pi_221080431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
pi_221080461
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
pi_221080486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!

Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
Absoluut. Toch denk ik dat real-life contacten veel waardevoller voor haar zouden zijn, al lijkt ze die ook wel wat te hebben. Maar met zoveel jonge kinderen is ze natuurlijk best aan huis gebonden.
En het is evengoed geen excuus om zoveel privézaken, foto's en dergelijke van de kinderen te delen.
Iedereen spreekt er schande van dat AM Lot jarenlang slapend heeft gefilmd, maar ik zie bij Tamara meer dan genoeg foto's voorbijkomen die wat dat betreft ook echt niet kunnen.
pi_221080550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
pi_221080580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
pi_221080634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Missinglink24 het volgende:
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
Ja en dan zegt ze; ik houd ervan als je er niks onder aan hoeft... nee idd hoeft niet maar het zou best een goed idee zijn.
pi_221080637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Zo kennen we er meer... kinderen en katten... ik zie een patroon
pi_221080655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
Lijkt Debbie wel
pi_221080689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Debbie heeft nog wel een rugzak waar ze de kat in kan meenemen als ze lskker met Mijan naar buiten gaat....
pi_221080692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣
  donderdag 18 juni 2026 @ 17:20:46 #74
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221080751
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
pi_221080759
Het enige wat bij Sannekes gehele voorkomen ontbreekt, is een scootmobiel.
pi_221080778
Sanneke denkt volgens mij dat iedereen de tikkie app gebruikt. Het schap van de doekjes is leeg. Ik vermoed vanwege de 2+2 gratis actie. Maar volgens Sanneke door de tikkie app.

Oh, en door Sanneke vanochtend gelet op de prijs van mayonaise. Ruim 3 euro voor betaald.
pi_221080783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣
Ik vooral die persiflages. De 1e was leuk, na de 3e was het irritant.
pi_221080788
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
pi_221080842
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM he ;) ;) ;)
pi_221080850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
Hij doet net zijn eerste stapjes. Ik vind het er normaal uitzien hoor.
pi_221080865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef miep123456 het volgende:

[..]
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM he ;) ;) ;)
Sssttt niet verklappen 😜
pi_221080882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke denkt volgens mij dat iedereen de tikkie app gebruikt. Het schap van de doekjes is leeg. Ik vermoed vanwege de 2+2 gratis actie. Maar volgens Sanneke door de tikkie app.

Oh, en door Sanneke vanochtend gelet op de prijs van mayonaise. Ruim 3 euro voor betaald.
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!
pi_221080887
Als je de hele dag zon hebt en ruimte, waarom zo een peuterbad bij DBM! Snap haar echt te vaak niet!
pi_221080889
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
pi_221080920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:47 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Sssttt niet verklappen 😜
oepsie _O- _O- _O-
pi_221080925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
Tja, vraag het haar<
pi_221081017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Tja, vraag het haar<
Mooie jurk aan en klompen! Ik heb idd heel veel vragen voor haar
pi_221081054
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
pi_221081058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mooie jurk aan en klompen! Ik heb idd heel veel vragen voor haar
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
pi_221081096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Met die vliegenmepper 😁
pi_221081111
Die jurk is wel leuk ja
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:17:49 #92
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221081117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Ik mis de bezem, wat een wansmaak en dat haar is wel het ergste
pi_221081145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Vlaggen op een modderschuit.
pi_221081150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
pi_221081155
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’

Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
pi_221081233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Jaa die zag ik ook met die bio sensor , geweldig
pi_221081247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Als je de hele dag zon hebt en ruimte, waarom zo een peuterbad bij DBM! Snap haar echt te vaak niet!
Gevaarlijk hè voor flip en flap , ik herinner me het enkelhoge water van vorig jaar nog.
Veel gevaarlijker dan een wat dieper badje , ze breken de nek bijna als ze kopje onder willen, en dat willen de meeste kinderen
Ook daarin houd ze ze weer klein, dat opblaasbadje, Tjezus koop gewoon een wat groter bad .
pi_221081250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
Nog even en ze noemt het een Infinity pooool
pi_221081263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!
Er zullen vast mensen zijn die dit doen, ik ken ze niet.
pi_221081307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:17 schreef brilduiker1973 het volgende:
Die jurk is wel leuk ja
Mwah. Ik vind haar wat overdressed. Genoeg leukere luchtige jurken te krijgen.
En dan die droge bos haar erbij.
pi_221081315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Op die foto in de kroeg ziet hij er weer lekker zat uit
pi_221081455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’

Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
🤣😂 benieuwd wat ze denkt te zijn dan 🤣
pi_221081475
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
pi_221081479
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
pi_221081506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
Ik denk weleens dat ie ook botox prikjes in zijn gezicht krijgt.
pi_221081533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
Ja, leuk mens. Ook de verschillen tussen de US en Vlaanderen.
pi_221081556
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
pi_221081571
Nou ik vroeg me vanmiddag af of AM der galajurk aan ging trekken en zie daar! Maar wat gaat ze doen dan?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Verschrikkelijk, leuk voor de buren ook
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
pi_221081624
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
Hahaha ik ga mijn best doen....😉 mijn zoon is inmiddels overgestapt op drummen maar ook dat is aan strenge regels gebonden....ben benieuwd wanneer Maentje een drumstel wil 🤣
pi_221081632
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221081640
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
pi_221081642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:21 schreef Odonata het volgende:
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker luchtig ook en lekker klossen op de klompen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
Niet te doen. Ik voel plaatsvervangende schaamte.
pi_221081990
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
pi_221082048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
Ja denk ik wel. Ze is natuurlijk heel erg onzeker en mentaal aardig de weg kwijt en denk dat dat obsessieve samenzijn en tonen aan de buitenwereld hoe erg veel zij van elkaar houden daar wel uit voort komt.
(Iemand de film Obsession gezien? Michelle vind ik een beetje een light versie van Nikki 😝)
pi_221082055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Hier zou dan ding spoorloos verdwijnen 😇🤫
pi_221082086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Hahaha, die Niels is grappig!
pi_221082150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Nee, ze moet noten leren van mama de drilsergeant!
pi_221082220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
AM heeft echt totaal geen kijk op welke kleding bij welke gelegenheid past
pi_221082290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
pi_221082349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
Mijn kat heeft diabetes, moet ik 2x per dag prikken, moet geregeld (op de fiets) naar de dierenarts etc, zie ik Sanneke niet doen. (De kat fietst niet zelf hoor, zit in een reismandje die ik aan de fiets vastmaak 😉)
pi_221082374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
pi_221082432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
En toch zie ik Mijan telkens in datzelfde gestreepte broekje lopen.
pi_221082542
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
pi_221082729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
pi_221082748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
pi_221082754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Die van mij zeiden altijd dat het badje voller moest zouden haar kinderen dat niet zeggen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221082847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
Als ze erin gaat zitten zijn haar benen er niet eens in....
Weet je ze heeft natuurlijk geen tuin voor een 3 bij 2 meter bad... dus lekker spelen en spetteren is prima... maar hoe ze "zwemmen" blijft herhalen in het verhaal... vriendin... niemand kan zwemmen in 10cm water!!! Als ik mijn kind zwemmen zou beloven en met een spetterpoeltje zou komen zou hij uit protest op zijn kamer gaan zitten
pi_221082907
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:34:21 #132
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221082919
Sanneke begrijpt sjamadriaan geloof ik niet helemaal.
pi_221083067
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef Cyan het volgende:
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Nou euhmm het zijn volgens mij een hoop anderen die die tent draaiend houden
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
Inderdaad, geen snuit gewoon
pi_221083094
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
pi_221083109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, geen snuit gewoon
Ze had nog beter in der tuinbroek kunnen verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083187
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
pi_221083265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Zoals alles bij MCW is ook dit door vaagheden en halve verhalen in nevelen gehuld

Het is wel Tim zijn schuld, maak ik op uit haar wederom cryptische posts
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083297
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
Ik blijf het wel apart vinden dat je samenwerkingen met meerdere kledingzaken hebt en dan blijkbaar geen leuke zomerjurk hebt. Die jurk is inderdaad zwaar overdressed.
pi_221083323
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
pi_221083346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Earring het volgende:
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
Ik dacht hetzelfde.
pi_221083356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Toxic. En dan ook nog momlife hack erbij zetten 😞
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221083358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
IYKYK🙄

(Misschien iets over gedeeld in de podcast???)
pi_221083490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Triest.
pi_221083700
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
pi_221084059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef Maretakje het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
pi_221084164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
Ik volg haar verder niet, kijk enkel eens n.a.v. van hier.

Ik weet het niet zeker, maar als jij als bestuurder in Frankrijk een dusdanig vergrijp pleegde dat ze je auto in beslag mogen/moeten nemen dan mag de bijrijder ook niet meer met de auto rijden.
Ze zullen wel met vliegtuig of trein naar NL teruggegaan zijn. Vanuit Parijs de t.g.v. ben je er zo, of vliegen is nog geen uur.
pi_221084264
Zo, TokkieTatiana gaat ook lekker los als ze feedback krijgt.
Het is ME werk, pleur op etc.
pi_221084339
Maar Tim drinkt toch vrijwel niet? (Volgens Michelle) kan me niet helemaal voorstellen dat hij onser invloed achter het stuur zou gaan zitten.
Ik ken de beste man natuurlijk niet persoonlijk, maar professioneel voetbaltrainer, vader van 2 jonge kinderen vind ik het niet in het plaatje passen. (Wat ook weer precies niks zegt I know).
Michelle schreef: gewassen+geföhnd = winst.
Ik kreeg meer: gewassen +geföhnd = playmobiel.

Potato, potato.
pi_221084412
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
pi_221084461
Ik vroeg me af naar welke première AM moest toen ik haar in die jurk zag, maar het was een zomerborrel 😂. Zou ze dan zelf ook niet door hebben dat ze buiten de boot valt? Ik ben bang van niet omdat ze zo vol is van zichzelf. Zoals ze ook voor die spiegel staat?!
MCW is van de cliffhangers. Eerst wanneer de poly zou klappen, nu wat er met die auto is, en ik vrees dat het moment dat zij finaal instort ook nog komt..
pi_221084482
Kim_mamavan_11kindjes heeft 3 maanden geleden haar jongste gekregen. Ventje blijft wel erg klein. Zwemt nog in maat 50 en is niet te vroeg geboren.

Ik heb dan weer het andere uiterste. Een baby die voor 1 maand in maat 62 past. Dus ik schrik elke keer als ik een foto voorbij zie komen.
Ze zegt dat ze gewoon kleine baby's heeft.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221084593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd. 8)7

Daarbij lijken boeken mij persoonlijk niet zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen. 8)7

Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?

En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.

Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
pi_221084736
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Koekoek, die meid is echt niet goed hoor, die review 🫣
pi_221084974
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Kronkelen.. gillen.. koekwaus in het kwadraat.

Zou ze tijdens het kronkelen weer een appje van Roy hebben gekregen? 🤪

Of heeft die pech omdat ze enorm gek is geworden op Fallon? En kronkelt ze daarom zo?
Dat ze easytoys nog niet heeft getagd..

[ Bericht 8% gewijzigd door Huisopdehoek op 19-06-2026 05:38:22 ]
pi_221084981
Gaat AM nou de komende weken de schrijvers taggen die ook bij dat etentje zaten?

In het kader van ‘ik lik jou lik jij mij?’ En dan uiteraard weer laten zien als iemand haar tagt, waarop diegene weer reageert.
pi_221085005
Debbie haar vorige review was ook top... door leeftijd van hoofdpersonen kreeg ze het gevoel dat het een highschool setting zou zijn en daar vond ze zichzelf te oud voor... maar gelukkig bleek het toch spicey genoeg en 1 van de characters was echt een klootzak... 🤔👌 spicey boeken over tieners 👍 hoezo beweert ze dat het niet haar ding is? Haar favoriete character uit die andere boeken is ook nog een tiener... en als die boeken verfilmd worden is 60 shades of grey er niets bij
pi_221085092
Ben wellicht een beetje laat, maar Mathilde schreef gister in een storie dat ze papa weg gingen brengen naar station/vliegveld. Lijkt mij toch echt pijnlijk om zoiets te lezen/horen als familie zijnde van haar overleden man...
pi_221085097
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:44 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd. 8)7

Daarbij lijken boeken mij persoonlijk zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen. 8)7

Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?

En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.

Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085117
AM zal zelf vinden dat ze niet buiten de boot valt, ze heeft immers meer dan honderdduizend volgers. Dat moet iedereens droom wel zijn. Zij heeft ze. Als zij geluid post bij filmpjes buiten de deur, lijkt dat ook het thema dat haar het meeste bezig houdt. Gisteren bij dat shot van de tafel: een bord eten dat er heel veel meer influencebaarder uitzet. En het moment dat haar paard in Kos in zee liep: oeh, de camera heeft alles gefilmd, hihi

Die camera en het exposen is haar leven. Ze filmt, dus ze bestaat. Dat gelooft ze en daar leeft ze naar.
pi_221085147
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
pi_221085149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
Om er daarna weer ‘af te liggen’ en ze 2 dagen in bed moet liggen, terwijl haar huis wordt schoongemaakt en oppasmeisjes op de kinderen passen.
pi_221085166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Scheelt Roy weer "werk" 🤣. Kan hij zich bezig houden met de kinderen😇
pi_221085195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Haha, ik sluit het niet uit
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085269
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
pi_221085270
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
pi_221085286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
Goede tekst🤣🤣
pi_221085290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
pi_221085320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
pi_221085329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef miep123456 het volgende:
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
Ja ze is super impulsief in alles wat ze doet, maar kun je zien hoe makkelijk ze ergens in mee gaat.
pi_221085361
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.
Hoe zij de schijn ophoudt en alles via de gemeente voor elkaar krijgt vind ik zo schrijnend. Ik ken haar niet persoonlijk maar door haar gedrag heb ik zo'n hekel aan haar.
Zij spot met echt zieke mensen en daar kan ik niet tegen.
pi_221085367
Nog steeds heb ik vraagtekens mbt de crowdfunding! En de link is inmidels weer open. Stond dicht tijdens haar vakantie . Dit lijkt me toch een droomleven jongens wat ze leidt!

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 19-06-2026 08:29:49 (Typo) ]
pi_221085384
Wie is dit, die Lousje?
pi_221085399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
pi_221085439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Misschien kan ze volgende keer mee naar het boekenbal met haar bestie AM
pi_221085497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Ik heb met 3 boeken in 1 week meer het idee dat het flut boekjes zijn die je dus in paar uurtjes weg tikt...
Ik lees een boek per week ongeveer (ook om te reviewen) soms doe ik er 2 weken over.. als ik er een dag over doe was het echt van laag niveau en een easyread (af en toe ook lekker... maar ik lees liever geen B porno boekjes.. )
pi_221085510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
pi_221085525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Ze probeert al langer ook op tiktok booktok te doen maar vervalt steeds in haar ziek zijn content
pi_221085549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085564
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Vragen hoe Pascal dat aanpakt.
pi_221085570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie is dit, die Lousje?
lousje.sassen
pi_221085571
Dbm heeft ook weer eens geshopt voor de kinderen, die hebben ook echt veel kleding volgens mij
pi_221085588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
Eerlijk... ik trek het totaal niet... het is ook allemaal hetzelfde... jong meisje word held.. magische wezens... veel hard core sex... met steeds een andere good guy en bad guy.. ongeloofwaardige plotten en de heldin doet altijd dingen waarbij ik een facepalm doe en denk... Waarom grijpt de natuurlijke selectie niet in?? Dus heldin is vaak gewoon een stampvoetende kleuter...
Eigenlijk al die boekjes hebben dit.. ik hou meer van fantasy.. ook in de "sex" momenten wil ik dat het in mijn hoofd gebeurd en niet dat het grafisch voorgekauwd word
pi_221085591
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
pi_221085595
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
pi_221085638
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
pi_221085680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
pi_221085698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:

[..]
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
Daarbij zijn die sticks ontdooid tegen de tijd dat de pauze begint.
pi_221085748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
pi_221085751
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
pi_221085768
Zien jullie ook hoe vol het gaar van Debbie is nu ze die pillen gebruikt?

Echt een verschil zeg...
pi_221085769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
pi_221085801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:48 schreef Maretakje het volgende:
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
waarom zou je überhaupt een ijslolly mee geven naar school?
pi_221085821
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
pi_221085823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
Ja en het protest van Maarten werd direct overruled
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:02 schreef Lodelie het volgende:
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.

[ Bericht 10% gewijzigd door Missinglink24 op 19-06-2026 10:09:49 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085838
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Hahahahaha ik gier
pi_221085932
Wat ziet Debbie er weer uit terwijl ze de Hema meuk laat zien. Dat huis groeit langzaam aan weer vol.
Waar zouden ze dit jaar op vakantie gaan, weer net een oude camper op stap?
pi_221085967
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:11 schreef WinnieWana het volgende:
Kim_mamavan_11kindjes heeft 3 maanden geleden haar jongste gekregen. Ventje blijft wel erg klein. Zwemt nog in maat 50 en is niet te vroeg geboren.

Ik heb dan weer het andere uiterste. Een baby die voor 1 maand in maat 62 past. Dus ik schrik elke keer als ik een foto voorbij zie komen.
Ze zegt dat ze gewoon kleine baby's heeft.
Wauw, is deze vrouw verslaafd aan zwanger zijn?
pi_221086012
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
pi_221086088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengel
Verschrikkelijk

Mijn dochter had er ook een handje van, die heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik haar pas antwoord geef als ze met haar normale stem praat. Dat hielp.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221086089
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.
pi_221086099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg me af naar welke première AM moest toen ik haar in die jurk zag, maar het was een zomerborrel 😂. Zou ze dan zelf ook niet door hebben dat ze buiten de boot valt? Ik ben bang van niet omdat ze zo vol is van zichzelf. Zoals ze ook voor die spiegel staat?!

Ik volg een (echte) auteur en die had beelden van de borrel. Ik zag de mannen in overhemd/t-shirt in spijkerbroek en de vrouwen vrij casual met blousjes, broek en her en der een rok.
pi_221086113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.
Hoe zij de schijn ophoudt en alles via de gemeente voor elkaar krijgt vind ik zo schrijnend. Ik ken haar niet persoonlijk maar door haar gedrag heb ik zo'n hekel aan haar.
Zij spot met echt zieke mensen en daar kan ik niet tegen.
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan... ;)
pi_221086125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengel
Verschrikkelijk

Mijn dochter had er ook een handje van, die heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik haar pas antwoord geef als ze met haar normale stem praat. Dat hielp.
Onze middelste doet dat ook, die zegt dan niet gewoon 'mama', maar 'mamaaaaaaaaaaaa'. Ik heb ook gezegd dat ik naar het gemiep niet meer luister, dus nu wordt t steeds korter haha tot ie gewoon 'mama' zegt en dan reageer ik🙈
pi_221086140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
pi_221086142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan... ;)
Ik las dit als flutro-mannetjes. Ik dacht: wat heeft Debbie nu weer voor meuk in huis gehaald 😂😂

Ik denk dat de PEM dit weekend weer toeslaat, tot ze met de hele straat voetbal gaan kijken (is een aanname van mij dat dat gebeurd), dan kan ze weer ff om vervolgens weer in te storten.
pi_221086155
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
Iemand die dat zou zeggen wordt gelijk geblokkeerd net als Maarten.
Het draait helemaal niet om het gezin van die vrouw, het draait om AM die een jaar zonder Jennifer (waar ze het nooit over had totdat ze overleed) heeft overleefd.
pi_221086165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
ja verschrikkelijk dat gejengel ik zou er ronduit kwaad van worden en ik snap ook niet dat er niemand is die daar zegt : doe eens normaal, om te beginnen tegen AM .
pi_221086180
Ik zou dat gejengel van L. ook wel slecht trekken in de ochtend. Gelukkig (want ik denk dat het gewoon geluk is) heeft geen kind dat hier gedaan.

Ik lees nu bij en ik snap er niets van: je vader en je moeder in de kont knijpen bij een "overdracht"? Het is toch geen overdracht als je gewoon thuis woont? En als mijn zoon of dochter mij in de kont zou knijpen zou ik dat toch wel heel bijzonder (niet in positieve zin) gedrag vinden. Hoe kom je erbij? En wat is de volgende stap? Een tongzoen? Elkaar in het kruis grijpen?
pi_221086182
Ik loop een beetje achter op Insta, maar mennnn Thehomeandthekid: de coole mama omdat ze met haar kind bij Lil' Kleine stond. Trots om naar een artiest te kijken die de moeder van zijn kind uit de auto trekt en mishandelt. Haar opmerking klopt inderdaad: voor altijd verpest!
pi_221086253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minder
pi_221086322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:00 schreef Lynnyl het volgende:
Ik loop een beetje achter op Insta, maar mennnn Thehomeandthekid: de coole mama omdat ze met haar kind bij Lil' Kleine stond. Trots om naar een artiest te kijken die de moeder van zijn kind uit de auto trekt en mishandelt. Haar opmerking klopt inderdaad: voor altijd verpest!
Ik vind haar sowieso een beetje apart, maar idd ik zou mijn zoons niet aanmoedigen te gaan kijken bij lil kleine. Nu vind ik de muziek verschrikkelijk, maar zijn gedrag kan ik echt niet overuit.
Nee maar je bent cool hoor mama 👌
pi_221086424
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
pi_221086459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minder
Wahahahaha nee is cringe 😂😂😂, hopelijk doen ze hun billen geen pijn als ze glijden in hun babybadje met babyglijbaan 😂
pi_221086715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.

En die ijslollies: tussen de middag een foto van een leeggelopen lollige omdat die toch niet zo goed sloot? Een jengelende en boze L die nu niet haar koekje heeft kunnen eten?
pi_221086739
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Ik ben ook chronisch ziek, maar bijna geen concentratie én ik heb geen hulp in huis én lig ook niet de hele dag in bed.
pi_221086825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺
pi_221086862
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Spezi het volgende:

[..]
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
pi_221086869
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
pi_221086888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
Denk ook omgeving misschien.... mijn jongste zit nu in groep 6 maar is ook 8.. die wilt al sinds hij 5 is geen Disney figuren en eigenlijk zie ik ook niemand uit groep 4 of 5 daarmee.. wel pokemon, avengers en meisjes met demon hunter.. minions kunnen ook nog... maar stitch is echt voor groep3 en lager
pi_221086892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
Hier zijn het meer de superhelden, dino's en voetbal bij de jongens. Geen Disney figuren, die zie je vooral bij de meiden op kleding of op de rugzak. Je zal hier ook geen jongens zien met een beige kattenrugzak.
Onze oudste is een beetje 'anders' en houdt van kleur en retro. Die zal je echt niet zien lopen in een voetbalpakje (nu vind ik die sowieso verschrikkelijk haha). Wij moedigen hem aan om te dragen waar hij zich fijn in voelt en wat hij mooi vindt. Maar toen ie roze/Eenhoorn pailletten schoenen wilde hebben we hem daar wel in geremd/beschermd. Niet omdat hij dat niet mooi mag vinden, wel omdat kinderen genadeloos kunnen zijn.

Ik vind het ergens wel positief dat DBM haar zoon lekker laat dragen wat hij wil. Ik vraag me soms wel af of dat echt is omdat hij het leuk vindt of dat zij het leuk vindt.
Ik kan me echt niet voorstellen dat een 8jarige namelijk vrijwillig met een (te kleine) kinderwagen rondloopt matchen met zijn 2/3jaar jongere zusje.
pi_221086932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
En dan vragen om reacties, als je een reactie geeft die haar niet aanstaat komt het meteen in haar stories voorbij. Ja je staat er echt om bekend dat je openstaat voor feedback Sanne👌
pi_221086953
Nu is het geluid als Sanneke praat al een beproeving. Niks mis met een accent, maar misschien zit ze te dicht op haar telefoon. Maar dan nu gaan drinken gaat misofonietechnisch te ver: glas, glazen rietje, ijsblokjes en dan dat geluid als ze slikt...
👉😖👈
pi_221086993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Ik zou Sanneke echt graag willen helpen door op haar linkjes te klikken. Maar ze heeft mij geblokkeerd. Echt spijtig.

*sarcasme uit*
pi_221087001
Bestseller auteur Geerts heeft het over een chique bedoeling.😬😬😬

En dat dode, strogele haar is gewoon pijnlijk om te zien. Je hoeft echt geen samenwerking met Kevin Murphy te hebben, gewoon goed verzorgen zou een eerste stap zijn.

Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
pi_221087012
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Verschrikkelijk. Die leugen dat het pm een goede vriendin ging was ook al ontzettend pijnlijk.
pi_221087016
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Ik vind t infantiel en krijg ook error van die rekenfout
pi_221087028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...

Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
pi_221087035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.

Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
pi_221087063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:21:09 #235
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221087072
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.

En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.

Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
pi_221087080
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
pi_221087089
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
pi_221087093
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
pi_221087104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
Ik moest daar zo om lachen... nu nieuwsgierig of die nee ook geblockt is 🤣😂
Reageert er eindelijk iemand snoer je die de mond! 😂🤣
pi_221087111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
In theorie niet eens een slecht idee 🤣😂 doet ze eindelijk iets nuttigs met haar hobbie
pi_221087118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...

Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
pi_221087130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
😂😂
pi_221087136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:21 schreef LALAA het volgende:
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.

En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.

Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
pi_221087163
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
pi_221087264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
Denk dat dat dit jaar bij Judith niet merr gaat gebeuren. Het is nog steeds stil op dr account.
pi_221087271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:02:24 #247
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221087295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
Dat! En dus boeken, planners uitgeeft van iemand die niet kan schrijven, haar kinderen uitbuit etc ben je af
pi_221087368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Ik heb geen idee... ik vind het lelijk maar ben daar sowieso niet echt fan van
pi_221087554
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Haha, ik vind dat ook zo irritant, en een beetje dom...
pi_221087645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
Ik dacht al, haha.
pi_221087812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Wonderbaarlijk ook hoe ze naar boven kan stormen en helemaal hyper tegen haar kind doet over boekjes, met haar longcovid….
Maar goed dat ze daarna ook even gaat slapen…

Snap er niks van, ‘s avonds tot weet ik veel hoe laat nog wakker maar overdag “moeten” slapen. Dan ga je toch gewoon ‘s avonds eerder je nest in.

Bizar wat ze haar kinderen aandoet! Maar he gelukkig krijgen ze wel afgeschreven boekjes! 🥳
pi_221088019
Wat is dat toch dat al die flutfluencers zo graag willen laten laten zien dat ze ontzettend graag en veel lezen.
AM die zogenaamd 5 boeken door elkaar leest, Debbie met haar 3 fantasie porno boeken per week en boekenkastje in de tuin, die Pascalle die maar boeken blijft posten en natuurlijk Sanneke met alle BORRE! boekjes.
Knap hoor, jullie lezen of jullie kinderen lezen, poe poe.
pi_221088069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Zoals met alles, het is het weer net niet
pi_221088088
DBM winkelt gewoon op de meiden afdeling voor haar zoon en ik vind dat sneu, het jochie loopt in meidenkleding en als het nu neutrale kleding was ( ik kocht meiden broeken/jeans voor mijn skinnie zoon) maar dit is duidelijk op meisjes gericht en dat vind ik sneu. Ze heeft zoveel angsten, maar de angst dat haar zoon wordt buitengesloten heeft ze schijnbaar niet.
pi_221088126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef IlseMarije het volgende:
DBM winkelt gewoon op de meiden afdeling voor haar zoon en ik vind dat sneu, het jochie loopt in meidenkleding en als het nu neutrale kleding was ( ik kocht meiden broeken/jeans voor mijn skinnie zoon) maar dit is duidelijk op meisjes gericht en dat vind ik sneu. Ze heeft zoveel angsten, maar de angst dat haar zoon wordt buitengesloten heeft ze schijnbaar niet.
Misschien dat ze bewust/ onbewust naar dr zoon toe zo laat zien dat jij alleen thuis veilig is. En zichzelf kan zijn? De buitenwereld is gemeen en begrijpt jouw niet maar mama wel. Zoiets?
pi_221088127
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
pi_221088149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Dat meen je niet!
pi_221088192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit leren
pi_221088228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:31 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat meen je niet!
Lang leve de crowdfunding?
pi_221088251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:00 schreef AnnArt het volgende:
Nu is het geluid als Sanneke praat al een beproeving. Niks mis met een accent, maar misschien zit ze te dicht op haar telefoon. Maar dan nu gaan drinken gaat misofonietechnisch te ver: glas, glazen rietje, ijsblokjes en dan dat geluid als ze slikt...
👉😖👈
Wat veel mensen (hier) hebben met het accent van Kim & Michelle heb ik dat met het accent van Sanneke, als nagels over een krijtbord 😵‍💫 🙈
pi_221088284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit leren
Ze legt het in de laatste story uit. Vorige auto (waarschijnlijk dus een duurder exemplaar dan deze) moeten verkopen, maar ivm dochtertje wel vanuit WSNP het recht om een auto te mogen rijden. Maar waar die dan van betaald is als ze zelf geen financiële middelen heeft....
pi_221088384
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.
Kan allemaal gewoon, hij heeft vriendjes zat.
pi_221088419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
ze moest haar duurdere auto verkopen en een goedkope en kleinere er voor weer kopen , ze moet al haar geld inleveren en daar zal ze dan weer geld voor terug gekregen hebben 2500 euro daar mocht ze een auto voor weer kopen ( vind ik nog best veel )
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221088448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef Odonata het volgende:

[..]
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.
Kan allemaal gewoon, hij heeft vriendjes zat.
2004 en 2013 is wel 9 jaar verschil, iedereen weet we elk jaar ruimdenkender worden, in 2004 was dit anders bedoel ik meer te zeggen, maar mijn dochter is van 2011 en mijn zoon van 2004 en zelfs tussen hun zit een generatie verschil.
Dus ja.. tijden veranderen, mijne sliep met een bal, leefde met een bal en speelde nog de hele dag buiten.. tijden veranderen
pi_221088520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Je zal maar gedoneerd hebben
pi_221088533
Laat dat kind van DBM toch lekker. Niet alle jongens houden van voetbal, dat gezeur of jongens en meisjes spullen komt toch ook wel heel vaak van de ouders af.

En kinderen worden gepest of niet, wat ze doen heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Als er een pester is, vindt die wel iets om mee te kunnen pesten. En dat ligt helemaal bij de pester!
pi_221088590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:06 schreef Fenne het volgende:
Laat dat kind van DBM toch lekker. Niet alle jongens houden van voetbal, dat gezeur of jongens en meisjes spullen komt toch ook wel heel vaak van de ouders af.

En kinderen worden gepest of niet, wat ze doen heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Als er een pester is, vindt die wel iets om mee te kunnen pesten. En dat ligt helemaal bij de pester!
Ben ik met je eens.
Onze oudste houdt ook niet van voetbal is een beetje 'anders' dan andere jongens. En dat is prima, hij heeft een handje vol vrienden. Wordt gepest omdat hij een makkelijk doelwit is, niet vanwege zijn kleding (daar krijgt ie dan vaak weer complimenten over).

Ik vraag me bij DBM wel nog steeds af of hij het leuk vindt of zij vooral. Wat dat betreft heb ik ver/getekend beeld over DBM.
pi_221088601
Huh vanwege haar werk een auto nodig heeft? Hoe dat dan….
Haar dochtertje kan ik me nog ergens voorstellen maar ook niet dat ze daar wekelijks mee na ziekenhuis moet ofzo. En vangnet heeft ze ook daar wel voor eventueel
pi_221088664
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
pi_221088777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
op 4,5 ton schuld maakt dat toch ook niets meer uit? Althans puur cijfermatig is het een druppel op een gloeiende plaat.
pi_221089038
Hoe lang zal het duren voor Sanneke een abbo heeft op dat boekadoe?
pi_221089081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.

Natuurlijk wil je dan een auto met drie kinderen.
pi_221089142
Wat heeft MCW veel spullen in de badkamer 😱 Jemig, niet normaal. Hier komen we, met gezin van 5, aan totaal 20 dingen denk ik. Ik snap dat ze veel krijgt, maar vind het echt bizar..
pi_221089272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
waar doet ze dat dan van
pi_221089429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:48 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.

Natuurlijk wil je dan een auto met drie kinderen.
Als je voldoende inbrengt, werk je voor je schulden, hoef je niet te bedelen …
pi_221089432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
waar doet ze dat dan van
De oude kapotte auto had meer waarde
pi_221089458
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
pi_221089571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dat kan toch niet echt niet normaal
pi_221089572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Ik ken hun niet maar dit klinkt echt niet ok
I can't help it, if I'm lucky
pi_221089573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Net gekeken maar dit is echt niet ok 😱
pi_221089772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dit is een van de bewijzen dat de jeugdzorg helemaal van t padje is. Bizar.
pi_221090054
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
pi_221090057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Kunnen we dit niet melden? Dit moet echt niet kunnen. Dit is een mega kwetsbare groep kinderen...
pi_221090059
Het is toch absurd dat dit op social media wordt gezet?
Ze overtreden alle regels qua privacy van de kinderen die daar worden opgevangen.
pi_221090066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Walgelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 19-06-2026 17:53:35 ]
pi_221090131
Debbie haar gezicht zit onder de pleisters (nou zie ik er maar één), zou ze zichzelf verwond hebben met het gekronkel?
pi_221090198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
pi_221090222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Terecht.
pi_221090250
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:07 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Terecht.
Vind ik ook!
pi_221090265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Meer dan terecht.
pi_221090270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Over welke Tatiana gaat het?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221090333
Ik zie dat Sanneke, Teske nu kopieert met hoe mij kind dingen noemt.

Vind het wel schandalig dat zo weinig geklikt wordt op de linkjes die Sanneke deelt. Hoe moet ze anders ¤ 2,50 per dag bijverdienen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 18:33:28 #293
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221090356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Wat vreselijk :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221090360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tatiana gaat het?
Drielingmoeder
pi_221090362
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
pi_221090373
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Jeugdzorg en gezinshuizen zouden sowieso geen content mogen zijn. Net als pleeggezinnen als je het mij vraagt.
pi_221090392
DBam vind t knap dat de benen van haar kinderen een eind kunnen fietsen. Ja DBM kimderen zijn tot veel in staat als je ze laat ontdekken en gewoon laat doen ipv ze constant achter een tablet te duwen omdat ze overprikkeld en moe zijn.
pi_221090414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef Miepje77 het volgende:
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
En weer die klossen eronder, ik heb zo'n idee dat je daar enorme zweetvoeten in krijgt.

Ik snap nu ook waarom ze zoveel wat, ze draagt alleen maar dezelfde outfit.
pi_221090415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tatiana gaat het?
drielingmoeder_tatiana
pi_221090416
Judith heeft weer een video geüpload. Iemand reageert eronder dat ze vooral de filmpjes van B mist.
Ik zou dat dus echt vreselijk vinden als moeder zijnde. Ik begrijp het van beide kanten niet, van Judith niet en ook van die volger niet. Hoe kun je nu een minderjarig kind van iemand anders missen?! En hoezo stel je je kind daaraan bloot?
pi_221090424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar gezicht zit onder de pleisters (nou zie ik er maar één), zou ze zichzelf verwond hebben met het gekronkel?
Wilde nacht gehad met Roy 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')