Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:12 schreef AnnArt het volgende:
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook welquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
Mijn vraag is vooral waarom wil je alles bewaren??? Een opslag kost geld!quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Geen idee maar als ik dat ouderlijk huis van haar zo zag dan denk ik dat het een containerlading isquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Hihi nee net als AM ben ik nogal traag van begripquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:34 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s).Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
Ze is het meest chagrijnig omdat de bondgenoten later wordt uitgezonden en dan heeft ze alle spoilers al gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Dit is eng..... dit was precies wat ik in mijn hoofd had quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)
Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.
Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.
Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)
Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.
Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.
Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Goeie vraag.. wat boeit het iemand anders ook dat AM een cadeautje koopt voor Esmee omdat ze jarig is, lekker boeiend…quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Kon ze weer een selfie delen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Ik denk dat de markt voor speelgoed en kinderkleding vele malen beter is dan die voor oude boeken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Maar dan moet je het denk ik alsnog een beetje als hobby zien. Zeker met oude platen en boeken is dat geen dikke winst. Goede rommelmarkten (waar mensen echt op af komen) vragen standgeld, dat moet je er al uit krijgen. De opslag moet terugverdiend worden, de benzine, je moet oppas regelen. Alles bij elkaar houd je daar volgens mij nooit een bedrag aan over.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ja maar deze waren van haar vader dus super bijzonder en duur! (Net als de dvd's van haar broer die ze voor flinke bedragen probeert te verkopen op vinted... die bij onze kringloop voor 3 voor een euro liggenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.
😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
Ik heb echt te doen met hem.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ja zag het net weer, denk dat insta tript.. kregen een shoplogje! mevrouw is in de HM wezen shoppen! Een dag niet geshopt is een dag niet geleefd!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Filmpje van Mijan in de lift staat gewoon nog in de stories.
En ik geef jullie gelijk hoor, de markt voor oude zooi is lang niet zo groot en bij de meeste betaal je standgeld idd,maar de marktjes die mijn vriendin doet zijn niet zo groot, dus dan betaal je 20/25euro. Ik denk dat je met oude boeken etc al bijna niet eruit haalt🙈
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)
Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.
Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.
Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Ze wacht ook tot dion brood gaat bakken...quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Foto van M is weg, waarschijnlijk mag het gewoon niet meer van Dion. Sanneke zeurt om niets, die vrouw heeft gelijk je hoort niet op het fietspad te lopen, en zij negeerde die vrouw waarschijnlijk toen ze aan het bellen was naar Sanneke op haar fietsbel!
Dbm haar outfitje was weer on fire!!! Vooral dat lekkere gekreukte shirt! En wat een vragen kreeg onze ervaringsdeskundige in ADHD Autisme en trauma’s maaaaar ze geeft haar kinderen geen angsten mee hoor
Er staat ook overal, behalve het zitten, ‘laten’ bij. 😁quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣
Ik vind vooral dat haar nagelriemen zo naar beneden zijn gedrukt, dus denk dat die pas naar beneden zijn gedrukt nadat haar nagels gedaan warenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zijn die nagels van Milou niet goed gezet ofzo? Er lijkt best veel ruimte te zijn onderaan?
Zou ze een geldboom in de tuin hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:05 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke toch weer ff voor ¤21,59 bij de h&m kleding gescoord.
Geen tweedehands🤣
😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!
M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
Ja richting het boedha beeld!quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mijan loopt, nu zal Sanneke toch echt van die bank af moeten komen, ik ben benieuwd
Gelukkig worden de schermen tegenwoordig steeds groter en groterquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!
M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
Wil ik hem best zeggen.... maar denk dat hij denk dat dit het hoogst haalbare is... helaasquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:52 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
Buiten gaat hij gewoon vast in de wagen.... kind gaat echt niet los mogen lopen de komende jaren 🤣😂 (ok wel als dion er achteraan kan rennen natuurlijk)quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:42 schreef Mirp het volgende:
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰
Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
Nou ja dat was ook de reden voor AM om te gaan posten zegt ze in haar boek. Verbinding zoeken, contact met anderen, gezien worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!
Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
Absoluut. Toch denk ik dat real-life contacten veel waardevoller voor haar zouden zijn, al lijkt ze die ook wel wat te hebben. Maar met zoveel jonge kinderen is ze natuurlijk best aan huis gebonden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!
Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Ja en dan zegt ze; ik houd ervan als je er niks onder aan hoeft... nee idd hoeft niet maar het zou best een goed idee zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Missinglink24 het volgende:
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
Zo kennen we er meer... kinderen en katten... ik zie een patroonquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Lijkt Debbie welquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
Debbie heeft nog wel een rugzak waar ze de kat in kan meenemen als ze lskker met Mijan naar buiten gaat....quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
Ik vooral die persiflages. De 1e was leuk, na de 3e was het irritant.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM hequote:Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
Hij doet net zijn eerste stapjes. Ik vind het er normaal uitzien hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
Sssttt niet verklappen 😜quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef miep123456 het volgende:
[..]
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM he![]()
![]()
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke denkt volgens mij dat iedereen de tikkie app gebruikt. Het schap van de doekjes is leeg. Ik vermoed vanwege de 2+2 gratis actie. Maar volgens Sanneke door de tikkie app.
Oh, en door Sanneke vanochtend gelet op de prijs van mayonaise. Ruim 3 euro voor betaald.
Tja, vraag het haar<quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofdquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Mooie jurk aan en klompen! Ik heb idd heel veel vragen voor haar
Met die vliegenmepper 😁quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Ik mis de bezem, wat een wansmaak en dat haar is wel het ergstequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:
[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Vlaggen op een modderschuit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:
[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Jaa die zag ik ook met die bio sensor , geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Gevaarlijk hè voor flip en flap , ik herinner me het enkelhoge water van vorig jaar nog.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Als je de hele dag zon hebt en ruimte, waarom zo een peuterbad bij DBM! Snap haar echt te vaak niet!
Nog even en ze noemt het een Infinity poooolquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
Er zullen vast mensen zijn die dit doen, ik ken ze niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:49 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!
Mwah. Ik vind haar wat overdressed. Genoeg leukere luchtige jurken te krijgen.quote:
Op die foto in de kroeg ziet hij er weer lekker zat uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
🤣😂 benieuwd wat ze denkt te zijn dan 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’
Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
Ik denk weleens dat ie ook botox prikjes in zijn gezicht krijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
Ja, leuk mens. Ook de verschillen tussen de US en Vlaanderen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
Verschrikkelijk, leuk voor de buren ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Hahaha ik ga mijn best doen....😉 mijn zoon is inmiddels overgestapt op drummen maar ook dat is aan strenge regels gebonden....ben benieuwd wanneer Maentje een drumstel wil 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂
(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:21 schreef Odonata het volgende:
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!Lekker luchtig ook en lekker klossen op de klompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't help it, if I'm lucky
Niet te doen. Ik voel plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
Ja denk ik wel. Ze is natuurlijk heel erg onzeker en mentaal aardig de weg kwijt en denk dat dat obsessieve samenzijn en tonen aan de buitenwereld hoe erg veel zij van elkaar houden daar wel uit voort komt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?
Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
Hier zou dan ding spoorloos verdwijnen 😇🤫quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Hahaha, die Niels is grappig!quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Nee, ze moet noten leren van mama de drilsergeant!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
AM heeft echt totaal geen kijk op welke kleding bij welke gelegenheid pastquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Mijn kat heeft diabetes, moet ik 2x per dag prikken, moet geregeld (op de fiets) naar de dierenarts etc, zie ik Sanneke niet doen. (De kat fietst niet zelf hoor, zit in een reismandje die ik aan de fiets vastmaak 😉)quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
En toch zie ik Mijan telkens in datzelfde gestreepte broekje lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit
Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit
Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Die van mij zeiden altijd dat het badje voller moest zouden haar kinderen dat niet zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit
Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Als ze erin gaat zitten zijn haar benen er niet eens in....quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
Nou euhmm het zijn volgens mij een hoop anderen die die tent draaiend houdenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef Cyan het volgende:
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.
En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Inderdaad, geen snuit gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
Zoals alles bij MCW is ook dit door vaagheden en halve verhalen in nevelen gehuldquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Ik blijf het wel apart vinden dat je samenwerkingen met meerdere kledingzaken hebt en dan blijkbaar geen leuke zomerjurk hebt. Die jurk is inderdaad zwaar overdressed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Earring het volgende:
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
Toxic. En dan ook nog momlife hack erbij zetten 😞quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…
🤔🤔🤔
IYKYK🙄quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Triest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…
🤔🤔🤔
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef Maretakje het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.
Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
Ik volg haar verder niet, kijk enkel eens n.a.v. van hier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Koekoek, die meid is echt niet goed hoor, die review 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Kronkelen.. gillen.. koekwaus in het kwadraat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:44 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd.![]()
Daarbij lijken boeken mij persoonlijk zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen.![]()
Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?
En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.
Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
Om er daarna weer ‘af te liggen’ en ze 2 dagen in bed moet liggen, terwijl haar huis wordt schoongemaakt en oppasmeisjes op de kinderen passen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
Scheelt Roy weer "werk" 🤣. Kan hij zich bezig houden met de kinderen😇quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Haha, ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Goede tekst🤣🤣quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef miep123456 het volgende:
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
Ja ze is super impulsief in alles wat ze doet, maar kun je zien hoe makkelijk ze ergens in mee gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Misschien kan ze volgende keer mee naar het boekenbal met haar bestie AMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Ik heb met 3 boeken in 1 week meer het idee dat het flut boekjes zijn die je dus in paar uurtjes weg tikt...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
Ze probeert al langer ook op tiktok booktok te doen maar vervalt steeds in haar ziek zijn contentquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
Vragen hoe Pascal dat aanpakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Eerlijk... ik trek het totaal niet... het is ook allemaal hetzelfde... jong meisje word held.. magische wezens... veel hard core sex... met steeds een andere good guy en bad guy.. ongeloofwaardige plotten en de heldin doet altijd dingen waarbij ik een facepalm doe en denk... Waarom grijpt de natuurlijke selectie niet in?? Dus heldin is vaak gewoon een stampvoetende kleuter...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??
Want is het gewoon mangosap....
Daarbij zijn die sticks ontdooid tegen de tijd dat de pauze begint.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...
hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
waarom zou je überhaupt een ijslolly mee geven naar school?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:48 schreef Maretakje het volgende:
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
Ja en het protest van Maarten werd direct overruledquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??
Want is het gewoon mangosap....
Het eerste jaar van wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:02 schreef Lodelie het volgende:
Am doet weer eens een "How can I make this about me".
We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
Hahahahaha ik gierquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Wauw, is deze vrouw verslaafd aan zwanger zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:11 schreef WinnieWana het volgende:
Kim_mamavan_11kindjes heeft 3 maanden geleden haar jongste gekregen. Ventje blijft wel erg klein. Zwemt nog in maat 50 en is niet te vroeg geboren.
Ik heb dan weer het andere uiterste. Een baby die voor 1 maand in maat 62 past. Dus ik schrik elke keer als ik een foto voorbij zie komen.
Ze zegt dat ze gewoon kleine baby's heeft.
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengelquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het eerste jaar van wat?
Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Ik volg een (echte) auteur en die had beelden van de borrel. Ik zag de mannen in overhemd/t-shirt in spijkerbroek en de vrouwen vrij casual met blousjes, broek en her en der een rok.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg me af naar welke première AM moest toen ik haar in die jurk zag, maar het was een zomerborrel 😂. Zou ze dan zelf ook niet door hebben dat ze buiten de boot valt? Ik ben bang van niet omdat ze zo vol is van zichzelf. Zoals ze ook voor die spiegel staat?!
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:27 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.
Hoe zij de schijn ophoudt en alles via de gemeente voor elkaar krijgt vind ik zo schrijnend. Ik ken haar niet persoonlijk maar door haar gedrag heb ik zo'n hekel aan haar.
Zij spot met echt zieke mensen en daar kan ik niet tegen.
Onze middelste doet dat ook, die zegt dan niet gewoon 'mama', maar 'mamaaaaaaaaaaaa'. Ik heb ook gezegd dat ik naar het gemiep niet meer luister, dus nu wordt t steeds korter haha tot ie gewoon 'mama' zegt en dan reageer ik🙈quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengel
Verschrikkelijk
Mijn dochter had er ook een handje van, die heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik haar pas antwoord geef als ze met haar normale stem praat. Dat hielp.
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.
Ik las dit als flutro-mannetjes. Ik dacht: wat heeft Debbie nu weer voor meuk in huis gehaald 😂😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan...
Iemand die dat zou zeggen wordt gelijk geblokkeerd net als Maarten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".
Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).
En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
ja verschrikkelijk dat gejengel ik zou er ronduit kwaad van worden en ik snap ook niet dat er niemand is die daar zegt : doe eens normaal, om te beginnen tegen AM .quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minderquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
Ik vind haar sowieso een beetje apart, maar idd ik zou mijn zoons niet aanmoedigen te gaan kijken bij lil kleine. Nu vind ik de muziek verschrikkelijk, maar zijn gedrag kan ik echt niet overuit.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:00 schreef Lynnyl het volgende:
Ik loop een beetje achter op Insta, maar mennnn Thehomeandthekid: de coole mama omdat ze met haar kind bij Lil' Kleine stond. Trots om naar een artiest te kijken die de moeder van zijn kind uit de auto trekt en mishandelt. Haar opmerking klopt inderdaad: voor altijd verpest!
Wahahahaha nee is cringe 😂😂😂, hopelijk doen ze hun billen geen pijn als ze glijden in hun babybadje met babyglijbaan 😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minder
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".
Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).
En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
Ik ben ook chronisch ziek, maar bijna geen concentratie én ik heb geen hulp in huis én lig ook niet de hele dag in bed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Spezi het volgende:
[..]
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺
Denk ook omgeving misschien.... mijn jongste zit nu in groep 6 maar is ook 8.. die wilt al sinds hij 5 is geen Disney figuren en eigenlijk zie ik ook niemand uit groep 4 of 5 daarmee.. wel pokemon, avengers en meisjes met demon hunter.. minions kunnen ook nog... maar stitch is echt voor groep3 en lagerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
Hier zijn het meer de superhelden, dino's en voetbal bij de jongens. Geen Disney figuren, die zie je vooral bij de meiden op kleding of op de rugzak. Je zal hier ook geen jongens zien met een beige kattenrugzak.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
En dan vragen om reacties, als je een reactie geeft die haar niet aanstaat komt het meteen in haar stories voorbij. Ja je staat er echt om bekend dat je openstaat voor feedback Sanne👌quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Ik zou Sanneke echt graag willen helpen door op haar linkjes te klikken. Maar ze heeft mij geblokkeerd. Echt spijtig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Verschrikkelijk. Die leugen dat het pm een goede vriendin ging was ook al ontzettend pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het eerste jaar van wat?
Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Ik vind t infantiel en krijg ook error van die rekenfoutquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
Ik moest daar zo om lachen... nu nieuwsgierig of die nee ook geblockt is 🤣😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.
Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.
Tja.
In theorie niet eens een slecht idee 🤣😂 doet ze eindelijk iets nuttigs met haar hobbiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...
Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
😂😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.
Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.
Tja.
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:21 schreef LALAA het volgende:
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.
En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.
Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
Denk dat dat dit jaar bij Judith niet merr gaat gebeuren. Het is nog steeds stil op dr account.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Dat! En dus boeken, planners uitgeeft van iemand die niet kan schrijven, haar kinderen uitbuit etc ben je afquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
Ik heb geen idee... ik vind het lelijk maar ben daar sowieso niet echt fan vanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Haha, ik vind dat ook zo irritant, en een beetje dom...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Ik dacht al, haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
Wonderbaarlijk ook hoe ze naar boven kan stormen en helemaal hyper tegen haar kind doet over boekjes, met haar longcovid….quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Zoals met alles, het is het weer net nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Misschien dat ze bewust/ onbewust naar dr zoon toe zo laat zien dat jij alleen thuis veilig is. En zichzelf kan zijn? De buitenwereld is gemeen en begrijpt jouw niet maar mama wel. Zoiets?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef IlseMarije het volgende:
DBM winkelt gewoon op de meiden afdeling voor haar zoon en ik vind dat sneu, het jochie loopt in meidenkleding en als het nu neutrale kleding was ( ik kocht meiden broeken/jeans voor mijn skinnie zoon) maar dit is duidelijk op meisjes gericht en dat vind ik sneu. Ze heeft zoveel angsten, maar de angst dat haar zoon wordt buitengesloten heeft ze schijnbaar niet.
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit lerenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Wat veel mensen (hier) hebben met het accent van Kim & Michelle heb ik dat met het accent van Sanneke, als nagels over een krijtbord 😵💫 🙈quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:00 schreef AnnArt het volgende:
Nu is het geluid als Sanneke praat al een beproeving. Niks mis met een accent, maar misschien zit ze te dicht op haar telefoon. Maar dan nu gaan drinken gaat misofonietechnisch te ver: glas, glazen rietje, ijsblokjes en dan dat geluid als ze slikt...
👉😖👈
Ze legt het in de laatste story uit. Vorige auto (waarschijnlijk dus een duurder exemplaar dan deze) moeten verkopen, maar ivm dochtertje wel vanuit WSNP het recht om een auto te mogen rijden. Maar waar die dan van betaald is als ze zelf geen financiële middelen heeft....quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit leren
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
ze moest haar duurdere auto verkopen en een goedkope en kleinere er voor weer kopen , ze moet al haar geld inleveren en daar zal ze dan weer geld voor terug gekregen hebben 2500 euro daar mocht ze een auto voor weer kopen ( vind ik nog best veel )quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
2004 en 2013 is wel 9 jaar verschil, iedereen weet we elk jaar ruimdenkender worden, in 2004 was dit anders bedoel ik meer te zeggen, maar mijn dochter is van 2011 en mijn zoon van 2004 en zelfs tussen hun zit een generatie verschil.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef Odonata het volgende:
[..]
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.
Kan allemaal gewoon, hij heeft vriendjes zat.
Je zal maar gedoneerd hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:06 schreef Fenne het volgende:
Laat dat kind van DBM toch lekker. Niet alle jongens houden van voetbal, dat gezeur of jongens en meisjes spullen komt toch ook wel heel vaak van de ouders af.
En kinderen worden gepest of niet, wat ze doen heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Als er een pester is, vindt die wel iets om mee te kunnen pesten. En dat ligt helemaal bij de pester!
op 4,5 ton schuld maakt dat toch ook niets meer uit? Althans puur cijfermatig is het een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.
Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.
Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
waar doet ze dat dan vanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Als je voldoende inbrengt, werk je voor je schulden, hoef je niet te bedelen …quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:48 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.
Natuurlijk wil je dan een auto met drie kinderen.
Dat kan toch niet echt niet normaalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Ik ken hun niet maar dit klinkt echt niet okquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Net gekeken maar dit is echt niet ok 😱quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dit is een van de bewijzen dat de jeugdzorg helemaal van t padje is. Bizar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Kunnen we dit niet melden? Dit moet echt niet kunnen. Dit is een mega kwetsbare groep kinderen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Walgelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Meer dan terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Over welke Tatiana gaat het?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Jeugdzorg en gezinshuizen zouden sowieso geen content mogen zijn. Net als pleeggezinnen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
En weer die klossen eronder, ik heb zo'n idee dat je daar enorme zweetvoeten in krijgt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef Miepje77 het volgende:
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
Wilde nacht gehad met Roy 🫣quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar gezicht zit onder de pleisters (nou zie ik er maar één), zou ze zichzelf verwond hebben met het gekronkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |