Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:12 schreef AnnArt het volgende:
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook welquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
Mijn vraag is vooral waarom wil je alles bewaren??? Een opslag kost geld!quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Geen idee maar als ik dat ouderlijk huis van haar zo zag dan denk ik dat het een containerlading isquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Hihi nee net als AM ben ik nogal traag van begripquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:34 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s).Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
Ze is het meest chagrijnig omdat de bondgenoten later wordt uitgezonden en dan heeft ze alle spoilers al gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Dit is eng..... dit was precies wat ik in mijn hoofd had quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)
Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.
Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.
Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)
Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.
Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.
Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Goeie vraag.. wat boeit het iemand anders ook dat AM een cadeautje koopt voor Esmee omdat ze jarig is, lekker boeiend…quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Kon ze weer een selfie delen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Ik denk dat de markt voor speelgoed en kinderkleding vele malen beter is dan die voor oude boeken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Maar dan moet je het denk ik alsnog een beetje als hobby zien. Zeker met oude platen en boeken is dat geen dikke winst. Goede rommelmarkten (waar mensen echt op af komen) vragen standgeld, dat moet je er al uit krijgen. De opslag moet terugverdiend worden, de benzine, je moet oppas regelen. Alles bij elkaar houd je daar volgens mij nooit een bedrag aan over.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |