abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221077918
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221078004
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
pi_221078023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:12 schreef AnnArt het volgende:
Man-man-man, kan het nog lomper, AM met die 8 andere blinde personen... Doe maar stoer!
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078064
Als je tijd hebt om te filmen hoe je kinderen wegfietsen, heb je dan geen 10-15 minuten om ze even op school te brengen? Het is ook niet dat ze zelf om 6:00 is weggereden.

Waarom combineerde ik het samen naar de wc van MCW en Timmie met de everything shower van DBM? 🫣😅
pi_221078132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Alleen S&S hebben een bril toch? Oh ja en maarten.
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s) :s) .Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
pi_221078147
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078187
Die gesponsorde fietsen van MCW, die zijn ook 1 keer in beeld geweest toen. En ze zouden er zóveel gebruik van gaan maken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221078209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Mijan is wel in beeld hoor, misschien wat minder.
En dat gezanik over de Bondgenoten! En het is warm en Dion moet een paar dozen naar de opslag brengen..
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
pi_221078225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Mijn vraag is vooral waarom wil je alles bewaren??? Een opslag kost geld!
Snap het helemaal als je "in between huizen" zit maar ze heeft dus al die boeken en platen van haar vader in dozen gestopt en deze gaan naar de opslag waar ook al 20 vinted dozen staan (en waarschijnlijk veel andere zooi)

Ik snap deze mensen echt niet!!
pi_221078325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar is Dion de komende dagen mee bezig, hoeveel dozen moeten dat dan wel niet zijn dan.
Geen idee maar als ik dat ouderlijk huis van haar zo zag dan denk ik dat het een containerlading is
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:34 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee joh iedereen is daar blind, dat snap jezelf toch ook wel :s) :s) .Daarbij een verkoopmedewerker die je naar de hema stuurt. Ik begrijp niet waarom je niet gelijk ook voor veraf je ogen laat controleren.
Hihi nee net als AM ben ik nogal traag van begrip
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078337
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
pi_221078379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze is het meest chagrijnig omdat de bondgenoten later wordt uitgezonden en dan heeft ze alle spoilers al gezien.
Misschien dan even geen social media openen. Doe ik ook als ik Wie is de mol heb gemist
pi_221078422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
pi_221078436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Dit is eng..... dit was precies wat ik in mijn hoofd had 🫪
pi_221078501
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
pi_221078511
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
😂
pi_221078513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
pi_221078517
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
pi_221078539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Goeie vraag.. wat boeit het iemand anders ook dat AM een cadeautje koopt voor Esmee omdat ze jarig is, lekker boeiend…
pi_221078555
Valt Annemarie even lekker door de mand _O-
pi_221078597
Foto van M is weg, waarschijnlijk mag het gewoon niet meer van Dion. Sanneke zeurt om niets, die vrouw heeft gelijk je hoort niet op het fietspad te lopen, en zij negeerde die vrouw waarschijnlijk toen ze aan het bellen was naar Sanneke op haar fietsbel!

Dbm haar outfitje was weer on fire!!! Vooral dat lekkere gekreukte shirt! En wat een vragen kreeg onze ervaringsdeskundige in ADHD Autisme en trauma’s maaaaar ze geeft haar kinderen geen angsten mee hoor
pi_221078810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom deelt Sofie dat die Tering koffie ¤2.90 is? Dat boeit toch echt niemand?!
Kon ze weer een selfie delen.
pi_221078865
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ik denk dat de markt voor speelgoed en kinderkleding vele malen beter is dan die voor oude boeken.

Veel mensen lezen digitaal en er zijn veel gratis ruilboekenkastjes (zelfs in Barneveld).
pi_221078875
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Maar dan moet je het denk ik alsnog een beetje als hobby zien. Zeker met oude platen en boeken is dat geen dikke winst. Goede rommelmarkten (waar mensen echt op af komen) vragen standgeld, dat moet je er al uit krijgen. De opslag moet terugverdiend worden, de benzine, je moet oppas regelen. Alles bij elkaar houd je daar volgens mij nooit een bedrag aan over.
Maar dit is precies hetzelfde als de dingen die zij met korting koopt. Ze koopt dan iets voor weinig wat ze in eerste instantie niet eens in huis had gehaald. Dus dan ben je onder aan de streep geld kwijt.
Denk dat ze bij die platen en boeken al die randzaken ook vergeet mee te tellen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')