abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221085932
Wat ziet Debbie er weer uit terwijl ze de Hema meuk laat zien. Dat huis groeit langzaam aan weer vol.
Waar zouden ze dit jaar op vakantie gaan, weer net een oude camper op stap?
pi_221085967
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:11 schreef WinnieWana het volgende:
Kim_mamavan_11kindjes heeft 3 maanden geleden haar jongste gekregen. Ventje blijft wel erg klein. Zwemt nog in maat 50 en is niet te vroeg geboren.

Ik heb dan weer het andere uiterste. Een baby die voor 1 maand in maat 62 past. Dus ik schrik elke keer als ik een foto voorbij zie komen.
Ze zegt dat ze gewoon kleine baby's heeft.
Wauw, is deze vrouw verslaafd aan zwanger zijn?
pi_221086012
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
pi_221086088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengel
Verschrikkelijk

Mijn dochter had er ook een handje van, die heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik haar pas antwoord geef als ze met haar normale stem praat. Dat hielp.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221086089
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.
pi_221086099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg me af naar welke première AM moest toen ik haar in die jurk zag, maar het was een zomerborrel 😂. Zou ze dan zelf ook niet door hebben dat ze buiten de boot valt? Ik ben bang van niet omdat ze zo vol is van zichzelf. Zoals ze ook voor die spiegel staat?!

Ik volg een (echte) auteur en die had beelden van de borrel. Ik zag de mannen in overhemd/t-shirt in spijkerbroek en de vrouwen vrij casual met blousjes, broek en her en der een rok.
pi_221086113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.
Hoe zij de schijn ophoudt en alles via de gemeente voor elkaar krijgt vind ik zo schrijnend. Ik ken haar niet persoonlijk maar door haar gedrag heb ik zo'n hekel aan haar.
Zij spot met echt zieke mensen en daar kan ik niet tegen.
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan... ;)
pi_221086125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja als je die ochtendstories met geluid bekijkt hoor je een lange jengel
Verschrikkelijk

Mijn dochter had er ook een handje van, die heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik haar pas antwoord geef als ze met haar normale stem praat. Dat hielp.
Onze middelste doet dat ook, die zegt dan niet gewoon 'mama', maar 'mamaaaaaaaaaaaa'. Ik heb ook gezegd dat ik naar het gemiep niet meer luister, dus nu wordt t steeds korter haha tot ie gewoon 'mama' zegt en dan reageer ik🙈
pi_221086140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Schandalig gewoon om dat weer op te rakelen, zeker ook omdat het een verkapte promo naar haar 'boek' is.
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
pi_221086142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Want ook al waren het drie flutromannetjes, met brainfog, PEM en alles wat zij beweert te hebben, lees je die niet in één week. Maar ze zal haar energie nu wel volledig opgebruikt hebben door al dat gekronkel. Dat kan haar lijf helemaal niet aan... ;)
Ik las dit als flutro-mannetjes. Ik dacht: wat heeft Debbie nu weer voor meuk in huis gehaald 😂😂

Ik denk dat de PEM dit weekend weer toeslaat, tot ze met de hele straat voetbal gaan kijken (is een aanname van mij dat dat gebeurd), dan kan ze weer ff om vervolgens weer in te storten.
pi_221086155
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
Iemand die dat zou zeggen wordt gelijk geblokkeerd net als Maarten.
Het draait helemaal niet om het gezin van die vrouw, het draait om AM die een jaar zonder Jennifer (waar ze het nooit over had totdat ze overleed) heeft overleefd.
pi_221086165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:36 schreef AnnArt het volgende:
Oeh, dat gezeur en gepiep van L zou ik slecht trekken in de ochtend. I feel MG. AM zanikt net zo hard mee met haar gestotter over bevroren mangosap.
De persoon AM trek ik overigens op geen enkel moment in de dag.
ja verschrikkelijk dat gejengel ik zou er ronduit kwaad van worden en ik snap ook niet dat er niemand is die daar zegt : doe eens normaal, om te beginnen tegen AM .
pi_221086180
Ik zou dat gejengel van L. ook wel slecht trekken in de ochtend. Gelukkig (want ik denk dat het gewoon geluk is) heeft geen kind dat hier gedaan.

Ik lees nu bij en ik snap er niets van: je vader en je moeder in de kont knijpen bij een "overdracht"? Het is toch geen overdracht als je gewoon thuis woont? En als mijn zoon of dochter mij in de kont zou knijpen zou ik dat toch wel heel bijzonder (niet in positieve zin) gedrag vinden. Hoe kom je erbij? En wat is de volgende stap? Een tongzoen? Elkaar in het kruis grijpen?
pi_221086182
Ik loop een beetje achter op Insta, maar mennnn Thehomeandthekid: de coole mama omdat ze met haar kind bij Lil' Kleine stond. Trots om naar een artiest te kijken die de moeder van zijn kind uit de auto trekt en mishandelt. Haar opmerking klopt inderdaad: voor altijd verpest!
pi_221086253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minder
pi_221086322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:00 schreef Lynnyl het volgende:
Ik loop een beetje achter op Insta, maar mennnn Thehomeandthekid: de coole mama omdat ze met haar kind bij Lil' Kleine stond. Trots om naar een artiest te kijken die de moeder van zijn kind uit de auto trekt en mishandelt. Haar opmerking klopt inderdaad: voor altijd verpest!
Ik vind haar sowieso een beetje apart, maar idd ik zou mijn zoons niet aanmoedigen te gaan kijken bij lil kleine. Nu vind ik de muziek verschrikkelijk, maar zijn gedrag kan ik echt niet overuit.
Nee maar je bent cool hoor mama 👌
pi_221086424
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
pi_221086459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat in bepaalde kringen die van 21 er mee weg komt... die van 14 iets minder
Wahahahaha nee is cringe 😂😂😂, hopelijk doen ze hun billen geen pijn als ze glijden in hun babybadje met babyglijbaan 😂
pi_221086715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt heel ongemakkelijk om zoiets persoonlijks te delen in de vorm van een promopraatje voor je boek. Zou Annemarie nou echt niemand in haar buurt hebben, die zegt: "Doe maar even niet".

Je zou ook de man van de overleden kennis kunnen bellen om maar iets te noemen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Annemarie dit gauw zou doen (hopelijk is mijn inschatting niet correct).

En waarom dat gedoe met die ijslollies. Waarom niet gewoon na school geven?
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.

En die ijslollies: tussen de middag een foto van een leeggelopen lollige omdat die toch niet zo goed sloot? Een jengelende en boze L die nu niet haar koekje heeft kunnen eten?
pi_221086739
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Ik ben ook chronisch ziek, maar bijna geen concentratie én ik heb geen hulp in huis én lig ook niet de hele dag in bed.
pi_221086825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺
pi_221086862
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Spezi het volgende:

[..]
M’n dochter zit nu in groep 5 en vindt Stitch ook geweldig, net als veel van haar klasgenootjes. Ik vind veel dingen van DBM bijzonder maar dit eigenlijk niet zo ☺
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
pi_221086869
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
pi_221086888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
Denk ook omgeving misschien.... mijn jongste zit nu in groep 6 maar is ook 8.. die wilt al sinds hij 5 is geen Disney figuren en eigenlijk zie ik ook niemand uit groep 4 of 5 daarmee.. wel pokemon, avengers en meisjes met demon hunter.. minions kunnen ook nog... maar stitch is echt voor groep3 en lager
pi_221086892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
Hier zijn het meer de superhelden, dino's en voetbal bij de jongens. Geen Disney figuren, die zie je vooral bij de meiden op kleding of op de rugzak. Je zal hier ook geen jongens zien met een beige kattenrugzak.
Onze oudste is een beetje 'anders' en houdt van kleur en retro. Die zal je echt niet zien lopen in een voetbalpakje (nu vind ik die sowieso verschrikkelijk haha). Wij moedigen hem aan om te dragen waar hij zich fijn in voelt en wat hij mooi vindt. Maar toen ie roze/Eenhoorn pailletten schoenen wilde hebben we hem daar wel in geremd/beschermd. Niet omdat hij dat niet mooi mag vinden, wel omdat kinderen genadeloos kunnen zijn.

Ik vind het ergens wel positief dat DBM haar zoon lekker laat dragen wat hij wil. Ik vraag me soms wel af of dat echt is omdat hij het leuk vindt of dat zij het leuk vindt.
Ik kan me echt niet voorstellen dat een 8jarige namelijk vrijwillig met een (te kleine) kinderwagen rondloopt matchen met zijn 2/3jaar jongere zusje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')