abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221085384
Wie is dit, die Lousje?
pi_221085399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
pi_221085439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Misschien kan ze volgende keer mee naar het boekenbal met haar bestie AM
pi_221085497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Ik heb met 3 boeken in 1 week meer het idee dat het flut boekjes zijn die je dus in paar uurtjes weg tikt...
Ik lees een boek per week ongeveer (ook om te reviewen) soms doe ik er 2 weken over.. als ik er een dag over doe was het echt van laag niveau en een easyread (af en toe ook lekker... maar ik lees liever geen B porno boekjes.. )
pi_221085510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
pi_221085525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Ze probeert al langer ook op tiktok booktok te doen maar vervalt steeds in haar ziek zijn content
pi_221085549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085564
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Vragen hoe Pascal dat aanpakt.
pi_221085570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie is dit, die Lousje?
lousje.sassen
pi_221085571
Dbm heeft ook weer eens geshopt voor de kinderen, die hebben ook echt veel kleding volgens mij
pi_221085588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
Eerlijk... ik trek het totaal niet... het is ook allemaal hetzelfde... jong meisje word held.. magische wezens... veel hard core sex... met steeds een andere good guy en bad guy.. ongeloofwaardige plotten en de heldin doet altijd dingen waarbij ik een facepalm doe en denk... Waarom grijpt de natuurlijke selectie niet in?? Dus heldin is vaak gewoon een stampvoetende kleuter...
Eigenlijk al die boekjes hebben dit.. ik hou meer van fantasy.. ook in de "sex" momenten wil ik dat het in mijn hoofd gebeurd en niet dat het grafisch voorgekauwd word
pi_221085591
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
pi_221085595
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
pi_221085638
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
pi_221085680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
pi_221085698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:

[..]
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
Daarbij zijn die sticks ontdooid tegen de tijd dat de pauze begint.
pi_221085748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
pi_221085751
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
pi_221085768
Zien jullie ook hoe vol het gaar van Debbie is nu ze die pillen gebruikt?

Echt een verschil zeg...
pi_221085769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
pi_221085801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:48 schreef Maretakje het volgende:
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
waarom zou je überhaupt een ijslolly mee geven naar school?
pi_221085821
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
pi_221085823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
Ja en het protest van Maarten werd direct overruled
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:02 schreef Lodelie het volgende:
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.

[ Bericht 10% gewijzigd door Missinglink24 op 19-06-2026 10:09:49 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085838
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Hahahahaha ik gier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')