Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Koekoek, die meid is echt niet goed hoor, die review 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Kronkelen.. gillen.. koekwaus in het kwadraat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:44 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd.![]()
Daarbij lijken boeken mij persoonlijk zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen.![]()
Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?
En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.
Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
Om er daarna weer ‘af te liggen’ en ze 2 dagen in bed moet liggen, terwijl haar huis wordt schoongemaakt en oppasmeisjes op de kinderen passen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
Scheelt Roy weer "werk" 🤣. Kan hij zich bezig houden met de kinderen😇quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Haha, ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Goede tekst🤣🤣quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef miep123456 het volgende:
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
Ja ze is super impulsief in alles wat ze doet, maar kun je zien hoe makkelijk ze ergens in mee gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Misschien kan ze volgende keer mee naar het boekenbal met haar bestie AMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Ik heb met 3 boeken in 1 week meer het idee dat het flut boekjes zijn die je dus in paar uurtjes weg tikt...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
Ze probeert al langer ook op tiktok booktok te doen maar vervalt steeds in haar ziek zijn contentquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
Vragen hoe Pascal dat aanpakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Eerlijk... ik trek het totaal niet... het is ook allemaal hetzelfde... jong meisje word held.. magische wezens... veel hard core sex... met steeds een andere good guy en bad guy.. ongeloofwaardige plotten en de heldin doet altijd dingen waarbij ik een facepalm doe en denk... Waarom grijpt de natuurlijke selectie niet in?? Dus heldin is vaak gewoon een stampvoetende kleuter...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??
Want is het gewoon mangosap....
Daarbij zijn die sticks ontdooid tegen de tijd dat de pauze begint.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...
hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
waarom zou je überhaupt een ijslolly mee geven naar school?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:48 schreef Maretakje het volgende:
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
Ja en het protest van Maarten werd direct overruledquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??
Want is het gewoon mangosap....
Het eerste jaar van wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:02 schreef Lodelie het volgende:
Am doet weer eens een "How can I make this about me".
We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
Hahahahaha ik gierquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |