abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221084412
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
pi_221084461
Ik vroeg me af naar welke première AM moest toen ik haar in die jurk zag, maar het was een zomerborrel 😂. Zou ze dan zelf ook niet door hebben dat ze buiten de boot valt? Ik ben bang van niet omdat ze zo vol is van zichzelf. Zoals ze ook voor die spiegel staat?!
MCW is van de cliffhangers. Eerst wanneer de poly zou klappen, nu wat er met die auto is, en ik vrees dat het moment dat zij finaal instort ook nog komt..
pi_221084482
Kim_mamavan_11kindjes heeft 3 maanden geleden haar jongste gekregen. Ventje blijft wel erg klein. Zwemt nog in maat 50 en is niet te vroeg geboren.

Ik heb dan weer het andere uiterste. Een baby die voor 1 maand in maat 62 past. Dus ik schrik elke keer als ik een foto voorbij zie komen.
Ze zegt dat ze gewoon kleine baby's heeft.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221084593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd. 8)7

Daarbij lijken boeken mij persoonlijk niet zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen. 8)7

Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?

En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.

Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
pi_221084736
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Koekoek, die meid is echt niet goed hoor, die review 🫣
pi_221084974
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Kronkelen.. gillen.. koekwaus in het kwadraat.

Zou ze tijdens het kronkelen weer een appje van Roy hebben gekregen? 🤪

Of heeft die pech omdat ze enorm gek is geworden op Fallon? En kronkelt ze daarom zo?
Dat ze easytoys nog niet heeft getagd..

[ Bericht 8% gewijzigd door Huisopdehoek op 19-06-2026 05:38:22 ]
pi_221084981
Gaat AM nou de komende weken de schrijvers taggen die ook bij dat etentje zaten?

In het kader van ‘ik lik jou lik jij mij?’ En dan uiteraard weer laten zien als iemand haar tagt, waarop diegene weer reageert.
pi_221085005
Debbie haar vorige review was ook top... door leeftijd van hoofdpersonen kreeg ze het gevoel dat het een highschool setting zou zijn en daar vond ze zichzelf te oud voor... maar gelukkig bleek het toch spicey genoeg en 1 van de characters was echt een klootzak... 🤔👌 spicey boeken over tieners 👍 hoezo beweert ze dat het niet haar ding is? Haar favoriete character uit die andere boeken is ook nog een tiener... en als die boeken verfilmd worden is 60 shades of grey er niets bij
pi_221085092
Ben wellicht een beetje laat, maar Mathilde schreef gister in een storie dat ze papa weg gingen brengen naar station/vliegveld. Lijkt mij toch echt pijnlijk om zoiets te lezen/horen als familie zijnde van haar overleden man...
pi_221085097
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 00:44 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind Debbie echt een gekkie, een weirdo. En dan druk ik mezelf vriendelijk uit...Liggen kronkelen? Wtf? Ik krijg hier echt hele smerige beelden bij in mijn hoofd. 8)7

Daarbij lijken boeken mij persoonlijk zo'n goed idee als je er zo mee meeleeft, vaak als je last hebt van heftige emoties, kan je daarvan dus ook gewoon jezelf helemaal kut gaan voelen en PEM krijgen. Maar zij wordt het helemaal hyper de pieper van en gaat ervan kronkelen. 8)7

Voor veel longcovid patiënten zijn dit soort dingen echt niet te doen. Lezen überhaupt al niet en zoveel boeken? Ze heeft toch last van hersenmist zegt ze heel vaak?

En daarbij, als je zo ziek bent als zij zegt te zijn, zijn dit soort dingen je echt teveel.

Maarja. Bij Debbie komen en gaan de symptomen wanneer het haar uitkomt. Ik gun iedereen die chronisch ziek is zo'n versie want dat lijkt me verdomd handig. Ik wil ook wel zo'n knop om mijn ziekte even uit te zetten zodat we een keer wat leuks kunnen doen.
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085117
AM zal zelf vinden dat ze niet buiten de boot valt, ze heeft immers meer dan honderdduizend volgers. Dat moet iedereens droom wel zijn. Zij heeft ze. Als zij geluid post bij filmpjes buiten de deur, lijkt dat ook het thema dat haar het meeste bezig houdt. Gisteren bij dat shot van de tafel: een bord eten dat er heel veel meer influencebaarder uitzet. En het moment dat haar paard in Kos in zee liep: oeh, de camera heeft alles gefilmd, hihi

Die camera en het exposen is haar leven. Ze filmt, dus ze bestaat. Dat gelooft ze en daar leeft ze naar.
pi_221085147
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
pi_221085149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je wordt er vooral lekker een beetje geil van aangezien het vooral draait om de romance en expliciete seks scènes.
Een uitstekende manier om te ontsnappen aan de sleur van een gezin kennelijk.
Om er daarna weer ‘af te liggen’ en ze 2 dagen in bed moet liggen, terwijl haar huis wordt schoongemaakt en oppasmeisjes op de kinderen passen.
pi_221085166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Scheelt Roy weer "werk" 🤣. Kan hij zich bezig houden met de kinderen😇
pi_221085195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Haha, ik sluit het niet uit
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085269
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
pi_221085270
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
pi_221085286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan nog net op tijd een vaderdag kaart bestellen ‘retteketet, kom gauw naar boven want ik lig te kronkelen in bed’
Goede tekst🤣🤣
pi_221085290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die boekreview van Debbie, alsof ze tijdens het lezen meerdere keren tot wen hoogtepunt is gekomen zeg...🙈
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
pi_221085320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
pi_221085329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef miep123456 het volgende:
Maar serieus die lousje, ergens heeft ze toch echt haar snappert kapot. Eigenlijk brengt ze zich zelf in onveilige situaties
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hemeltergend naïef en voor iemand die zo ruimdenkend denkt te zijn heeft ze maar weinig oog voor de enorme cultuurverschillen en hoe zij gezien wordt als blanke vrouw.
Ja ze is super impulsief in alles wat ze doet, maar kun je zien hoe makkelijk ze ergens in mee gaat.
pi_221085361
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Ik heb altijd al gezegd dat Debbie alles bij elkaar verzint.
Hoe zij de schijn ophoudt en alles via de gemeente voor elkaar krijgt vind ik zo schrijnend. Ik ken haar niet persoonlijk maar door haar gedrag heb ik zo'n hekel aan haar.
Zij spot met echt zieke mensen en daar kan ik niet tegen.
pi_221085367
Nog steeds heb ik vraagtekens mbt de crowdfunding! En de link is inmidels weer open. Stond dicht tijdens haar vakantie . Dit lijkt me toch een droomleven jongens wat ze leidt!

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 19-06-2026 08:29:49 (Typo) ]
pi_221085384
Wie is dit, die Lousje?
pi_221085399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar kun je toch aan merken dat het gehele verhaal van Debbie helemaal niet kan kloppen. Wat een vreemde recensie, overdreven, als of ze naar een film heeft gekeken. Met zo een recensie hoef je niet blij te zijn.
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
pi_221085439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Misschien kan ze volgende keer mee naar het boekenbal met haar bestie AM
pi_221085497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Verliefd op alle 7 broers, kronkelen. Nou het lijkt wel een orgie.
Dat ze überhaupt 3 boeken kan lezen in 1 week, dit boek uit heeft in 1dag en ze om 22:45 nog een review post vind ik heel bijzonder in haar situatie.
Ik ben chronisch ziek en wou dat ik het kon de concentratie voor 3 boeken is voor mij nog heel ver weg.
Ik heb met 3 boeken in 1 week meer het idee dat het flut boekjes zijn die je dus in paar uurtjes weg tikt...
Ik lees een boek per week ongeveer (ook om te reviewen) soms doe ik er 2 weken over.. als ik er een dag over doe was het echt van laag niveau en een easyread (af en toe ook lekker... maar ik lees liever geen B porno boekjes.. )
pi_221085510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mou ja het scheelt dat het geen zware literatuur is. Dit soort lichtgewicht verhaaltjes met een boel seks lees je zo weg.
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
pi_221085525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Ze probeert al langer ook op tiktok booktok te doen maar vervalt steeds in haar ziek zijn content
pi_221085549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus... overigens joke ze... dat 1e boek zat geen porno in dus kwam ze niet doorheen en heeft ze weg gelegd...
Een boek wegleggen is niet uitgelezen...
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085564
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze boekrecencent wil worden. Slijmen bij de auteurs etc.
Vragen hoe Pascal dat aanpakt.
pi_221085570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie is dit, die Lousje?
lousje.sassen
pi_221085571
Dbm heeft ook weer eens geshopt voor de kinderen, die hebben ook echt veel kleding volgens mij
pi_221085588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha ja precies dat zei ik ook al toen ze dat schreef, er zat zeker geen seks in. Eerlijk is eerlijk, zonder de porno zijn dat soort boeken ook niet door te komen 😅
Eerlijk... ik trek het totaal niet... het is ook allemaal hetzelfde... jong meisje word held.. magische wezens... veel hard core sex... met steeds een andere good guy en bad guy.. ongeloofwaardige plotten en de heldin doet altijd dingen waarbij ik een facepalm doe en denk... Waarom grijpt de natuurlijke selectie niet in?? Dus heldin is vaak gewoon een stampvoetende kleuter...
Eigenlijk al die boekjes hebben dit.. ik hou meer van fantasy.. ook in de "sex" momenten wil ik dat het in mijn hoofd gebeurd en niet dat het grafisch voorgekauwd word
pi_221085591
Zeg me niet dat die stitch kleding en slippers voor een jongen die naar groep 5 gaat zijn hè 😱😱😱 (dbm)
pi_221085595
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
pi_221085638
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
pi_221085680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
pi_221085698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:34 schreef poohenzo het volgende:

[..]
het is gewoon limonade zagen we gisteren in 15 stories...

hoe dan ook zou ik het mijn kind niet meegeven alleen al om gezeur van andere kindjes te voorkomen die ook een ijsje willen, want dat is hoe ze het zien.
Daarbij zijn die sticks ontdooid tegen de tijd dat de pauze begint.
pi_221085748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ohnee slippers zijn voor flap! Maar hij mag twinnen met zijn zusje van 5!
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
pi_221085751
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
pi_221085768
Zien jullie ook hoe vol het gaar van Debbie is nu ze die pillen gebruikt?

Echt een verschil zeg...
pi_221085769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is toch te leuk!!! (Dit zei ik sarcastisch...)
Geweldig! Ga het ook doen voor mijn kids!! 21 en 14, denk dat ik voor toy story ga 😂😂😂
pi_221085801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:48 schreef Maretakje het volgende:
Am moet altijd dwars zijn en tegen de richting in pissen. (Spreekwoord wat bij ons op platteland gebruikt werd)
Gewoon tegendraads, als iemand a zegt is het bij haar B.
waarom zou je überhaupt een ijslolly mee geven naar school?
pi_221085821
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
pi_221085823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft een ijslollie mee naar school??

Want is het gewoon mangosap....
Ja en het protest van Maarten werd direct overruled
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:02 schreef Lodelie het volgende:
Am doet weer eens een "How can I make this about me".


We hebben bijna het eerst jaar overleefd, doe eens ff normaal vrouw!
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.

[ Bericht 10% gewijzigd door Missinglink24 op 19-06-2026 10:09:49 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_221085838
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die review van Debbie 🤯
Het boek heeft haar laten kronkelen, giechelen, janken en gillen.
3boeken in een week gelezen, maar ze is écht heel erg ziek hoor. Opdat we niet vergeten 🫶
Hahahahaha ik gier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')