abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221078877
Wat een vreselijke zeikerd is Sanneke toch.
Die vrouw kon er prima langs. Hoe weet zij dat nou, ze fietst nooit.

Ga wat doen ipv in die camera lullen tegen je denkbeeldige vrienden over werkelijk niets.

Ik heb de foto van M die ze geplaatst had en schijnbaar weggehaald heeft niet gezien.
Maar Dion kan dat dus ook nog in de gaten houden tijdens zijn werk? En als hij haar belt zit ze te janken over een fietsbellende mevrouw.
En verder zit ze op de bank of geeft ze onnodig geld uit.

Is de tuin überhaupt nog in te komen?
Zet een zwembadje op voor die jongen. Ga lekker met hem fietsen. Doe iets.

Dion houdt dit toch niet vol uiteindelijk.
pi_221078897
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin die regelmatig op een rommelmarkt staat met speelgoed en kinderkleding. Zij haalt altijd wel lekkere bedragen op, maar wat ze verkoopt is ook echt nog mooi en goed.
Maarja dan moet je wel je zooi uitzoeken en daadwerkelijk naar zo'n markt gaan.
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221078904
Filmpje van Mijan in de lift staat gewoon nog in de stories.
En ik geef jullie gelijk hoor, de markt voor oude zooi is lang niet zo groot en bij de meeste betaal je standgeld idd,maar de marktjes die mijn vriendin doet zijn niet zo groot, dus dan betaal je 20/25euro. Ik denk dat je met oude boeken etc al bijna niet eruit haalt🙈
pi_221078925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat maar boeken krijg je ook bijna niet aan de straatstenen verkocht. En elpees ook niet, alleen bijzondere exemplaren.
Ja maar deze waren van haar vader dus super bijzonder en duur! (Net als de dvd's van haar broer die ze voor flinke bedragen probeert te verkopen op vinted... die bij onze kringloop voor 3 voor een euro liggen
pi_221079090
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de topictitel niet in grotere letters gekund? Ik kan t maar moeilijk lezen 🤭
😂
pi_221079148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Dus Dion moet in de bloedhitte gaan sjouwen met dozen van spullen van zn vriendin die zij niet weg wilt doen.
En daar is zij chagerijnig over!
Ik heb echt te doen met hem.
pi_221079191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:26 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik heb echt te doen met hem.
Doet hij zelf he....
pi_221079197
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Filmpje van Mijan in de lift staat gewoon nog in de stories.
En ik geef jullie gelijk hoor, de markt voor oude zooi is lang niet zo groot en bij de meeste betaal je standgeld idd,maar de marktjes die mijn vriendin doet zijn niet zo groot, dus dan betaal je 20/25euro. Ik denk dat je met oude boeken etc al bijna niet eruit haalt🙈
Ja zag het net weer, denk dat insta tript.. kregen een shoplogje! mevrouw is in de HM wezen shoppen! Een dag niet geshopt is een dag niet geleefd!

Wat een filmpje in de badkamer van Am, probeert ze lekker te doen ofzo? Met haar strokop
pi_221079218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wilde er mee op rommelmarkten gaan staan zitten, zei ze toen ze in dat huis was. Want sommige boeken waren best nog wel wat waard (als in 2-3 euro ofzo?)

Dan moet je alles laten uitzoeken, in de auto laten laden, naar de rommelmarkt laten rijden, standgeld laten betalen, laten uitpakken, daar de hele dag zitten en aan het einde van de dag weer alle onverkochte zooi in laten pakken, in de auto laten zetten en naar de opslag laten rijden. Die ook geld kost trouwens.

Wat zou je daar aan gaan verdienen? En wat levert dat per uur op?
En trekt ze dat wel, want ongetwijfeld zure oude mensen die gaan steggelen over de prijs. En dan moet ze misschien huilen.

Laat alles ophalen door de kringloop. Klaar.
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
pi_221079248
Shoplogje nr... tel kwijt... tot zover het verhaal dat ze vooral 2e hands koopt..
pi_221079257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
Ze wacht ook tot dion brood gaat bakken...
pi_221079263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Foto van M is weg, waarschijnlijk mag het gewoon niet meer van Dion. Sanneke zeurt om niets, die vrouw heeft gelijk je hoort niet op het fietspad te lopen, en zij negeerde die vrouw waarschijnlijk toen ze aan het bellen was naar Sanneke op haar fietsbel!

Dbm haar outfitje was weer on fire!!! Vooral dat lekkere gekreukte shirt! En wat een vragen kreeg onze ervaringsdeskundige in ADHD Autisme en trauma’s maaaaar ze geeft haar kinderen geen angsten mee hoor
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣
pi_221079273
Wanneer zou AM voor het laatst haar haar hebben laten knippen? Dode punten er uit? Ook 20 jaar geleden?
pi_221079287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:33 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hoe dan? M zit aan haar vast geplakt en zij op haar beurt is 100% afhankelijk van Dion en kan ook niet zonder de kleine man. Gaat ze dan met man en kind op een rommelmarkt staan of laat ze Dion dat klusje (ook) klaren.
Er staat ook overal, behalve het zitten, ‘laten’ bij. 😁
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:52:50 #40
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221079319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Doet hij zelf he....
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
W
Z
E
pi_221079357
Sinds wanneer verkoopt H&M tweedehands kleding?
Maar vooral: hoeveel kleding heeft een kind nodig?
pi_221079362
Zijn die nagels van Milou niet goed gezet ofzo? Er lijkt best veel ruimte te zijn onderaan?
pi_221079400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze heeft weer lekker geshopt! Ze filmt ook weer van een flatterende hoek 🫣
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
pi_221079405
Sanneke toch weer ff voor ¤21,59 bij de h&m kleding gescoord.
Geen tweedehands🤣
pi_221079417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zijn die nagels van Milou niet goed gezet ofzo? Er lijkt best veel ruimte te zijn onderaan?
Ik vind vooral dat haar nagelriemen zo naar beneden zijn gedrukt, dus denk dat die pas naar beneden zijn gedrukt nadat haar nagels gedaan waren
pi_221079498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:05 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke toch weer ff voor ¤21,59 bij de h&m kleding gescoord.
Geen tweedehands🤣
Zou ze een geldboom in de tuin hebben?
pi_221079503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
😂
pi_221079540
Mijan loopt, nu zal Sanneke toch echt van die bank af moeten komen, ik ben benieuwd
pi_221079782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mijan loopt, nu zal Sanneke toch echt van die bank af moeten komen, ik ben benieuwd
Ja richting het boedha beeld!
pi_221079819
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')