abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221081315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Op die foto in de kroeg ziet hij er weer lekker zat uit
pi_221081455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’

Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
🤣😂 benieuwd wat ze denkt te zijn dan 🤣
pi_221081475
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
pi_221081479
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
pi_221081506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
Ik denk weleens dat ie ook botox prikjes in zijn gezicht krijgt.
pi_221081533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
Ja, leuk mens. Ook de verschillen tussen de US en Vlaanderen.
pi_221081556
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
pi_221081571
Nou ik vroeg me vanmiddag af of AM der galajurk aan ging trekken en zie daar! Maar wat gaat ze doen dan?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Verschrikkelijk, leuk voor de buren ook
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
pi_221081624
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
Hahaha ik ga mijn best doen....😉 mijn zoon is inmiddels overgestapt op drummen maar ook dat is aan strenge regels gebonden....ben benieuwd wanneer Maentje een drumstel wil 🤣
pi_221081632
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221081640
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
pi_221081642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:21 schreef Odonata het volgende:
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker luchtig ook en lekker klossen op de klompen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
Niet te doen. Ik voel plaatsvervangende schaamte.
pi_221081990
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
pi_221082048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
Ja denk ik wel. Ze is natuurlijk heel erg onzeker en mentaal aardig de weg kwijt en denk dat dat obsessieve samenzijn en tonen aan de buitenwereld hoe erg veel zij van elkaar houden daar wel uit voort komt.
(Iemand de film Obsession gezien? Michelle vind ik een beetje een light versie van Nikki 😝)
pi_221082055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Hier zou dan ding spoorloos verdwijnen 😇🤫
pi_221082086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Hahaha, die Niels is grappig!
pi_221082150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Nee, ze moet noten leren van mama de drilsergeant!
pi_221082220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
AM heeft echt totaal geen kijk op welke kleding bij welke gelegenheid past
pi_221082290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
pi_221082349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
Mijn kat heeft diabetes, moet ik 2x per dag prikken, moet geregeld (op de fiets) naar de dierenarts etc, zie ik Sanneke niet doen. (De kat fietst niet zelf hoor, zit in een reismandje die ik aan de fiets vastmaak 😉)
pi_221082374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
pi_221082432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
En toch zie ik Mijan telkens in datzelfde gestreepte broekje lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')