Op die foto in de kroeg ziet hij er weer lekker zat uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
🤣😂 benieuwd wat ze denkt te zijn dan 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’
Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
Ik denk weleens dat ie ook botox prikjes in zijn gezicht krijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
Ja, leuk mens. Ook de verschillen tussen de US en Vlaanderen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
Verschrikkelijk, leuk voor de buren ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Hahaha ik ga mijn best doen....😉 mijn zoon is inmiddels overgestapt op drummen maar ook dat is aan strenge regels gebonden....ben benieuwd wanneer Maentje een drumstel wil 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂
(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:21 schreef Odonata het volgende:
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!Lekker luchtig ook en lekker klossen op de klompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't help it, if I'm lucky
Niet te doen. Ik voel plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
Ja denk ik wel. Ze is natuurlijk heel erg onzeker en mentaal aardig de weg kwijt en denk dat dat obsessieve samenzijn en tonen aan de buitenwereld hoe erg veel zij van elkaar houden daar wel uit voort komt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?
Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
Hier zou dan ding spoorloos verdwijnen 😇🤫quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
Hahaha, die Niels is grappig!quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Nee, ze moet noten leren van mama de drilsergeant!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻♀️
AM heeft echt totaal geen kijk op welke kleding bij welke gelegenheid pastquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Mijn kat heeft diabetes, moet ik 2x per dag prikken, moet geregeld (op de fiets) naar de dierenarts etc, zie ik Sanneke niet doen. (De kat fietst niet zelf hoor, zit in een reismandje die ik aan de fiets vastmaak 😉)quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
En toch zie ik Mijan telkens in datzelfde gestreepte broekje lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |